Chereau 2X Stuur-Assen / Carrier Vector 1950 / Lift-As / Apk! Izotermik Dorse




































































Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.
Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.
Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.
Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.
En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.
- Ön ödemenin karta transferi
- İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
- “Emanetçi” hesabına transfer
- Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
- Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
- Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
- Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
- Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Satıcı iletişim bilgileri









































- Havalı süspansiyon
- Air suspension
- Back doors
- Disc Brakes
- Lifting axle
- Steering Axles
= Remarks =
Cool unit brand: Carrier
= Dealer information =
Gast Trucks Venlo B.V.
Our prices are netto export. To make a reservation without downpayment is not possible.
= More information =
Axle configuration
Tyre size: 385/65 R22.5
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 10000 kg; Steering
Rear axle 2: Max. axle load: 10000 kg
Rear axle 3: Max. axle load: 10000 kg; Steering
Functional
Cooling: -30 °C to 32 °C
Make of bodywork: CARRIER VECTOR 1950
Cooling engine: diesel and electric (3979 operating hours diesel; 4901 electric)
Wall thickness: 7 mm
Maintenance
APK (MOT): tested until 10/2025
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Identification
Registration number: OP-01-LJ
Other information
Cool unit make: Carrier
- Дискови спирачки
- Vzduchové odpružení
- Gelenkte Achsen
- Ladungssicherungsschiene
- Lift-Achse
- Luftfederung
- Portal Türen
- Scheibebremse
= Anmerkungen =
CHEREAU TIEFKUHL AUFLIEGER MIT SYSTEM TRAILERS FAHRGESTELL UND 2 GELENKTE ACHSEN, CARRIER VECTOR 1950 KUHLMACHINE, 3979 DIESEL STUNDE / 4901 ELEKTRISCHE STUNDE, DATA COLD DRUCKER, SAF-ACHSEN MIT SCHEIBEBREMSE, ERSTE ACHSE LIFTBAR, ABS/EBS, WABCO SMARTBOARD, ERSATZRAD HALTER, ZENTRAL SCHMIERUNG, HOLLANDISCHE BRIEF MIT TUV BIS 10-2025
VIDEO: kişileri göster
Kühlgerät Marke: Carrier
= Firmeninformationen =
Gast Trucks Venlo B.V. | Bis zu 30 Bilder und ein Video auf kişileri göster Seit 1998 sind wir auf den Einkauf, Verkauf, Import und Export von gebrauchten Nutzfahrzeugen spezialisiert. Standort Venlo (NL)| 10 km von der Grenze | 70 km von Flughafen Düsseldorf | 55 km von Flughafen Eindhoven (NL) Transport und export Papieren / Kennzeichen gegen mehrpreis möglich zu Hafen im Niederlande, Belgien oder Deutschland. Reservieren ohne Anzahlung ist nicht moglich!
= Weitere Informationen =
Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65 R22.5
Hinterachse 1: Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt
Hinterachse 2: Max. Achslast: 10000 kg
Hinterachse 3: Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt
Funktionell
Kühlung: -30 °C bis 32 °C
Marke des Aufbaus: CARRIER VECTOR 1950
Kühlmotor: Diesel und elektrisch (3979 Betriebsstunden Diesel; 4901 elektrisch)
Wandstärke: 7 mm
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 10.2025
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Identifikation
Kennzeichen: OP-01-LJ
- Luftaffjedring
- Skivebremser
= Yderligere oplysninger =
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385/65 R22.5
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 10000 kg
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj
Funktionelle
Køling: -30 °C til 32 °C
Karosserifabrikat: CARRIER VECTOR 1950
Afkøling af motor: diesel og elektrisk (3979 driftstimer diesel; 4901 elektrisk)
Vægtykkelse: 7 mm
Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil okt. 2025
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Identifikation
Registreringsnummer: OP-01-LJ
- Δισκόφρενα
- Frenos de disco
- Suspensión neumática
= Comentarios =
Marca de unidad de frío: Carrier
= Más información =
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/65 R22.5
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 10000 kg
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección
Funcional
Refrigeración: -30 °C hasta 32 °C
Marca carrocería: CARRIER VECTOR 1950
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico (3979 horas de funcionamiento diésel; 4901 eléctrico)
Grosor del tabique: 7 mm
Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta oct. 2025
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Identificación
Matrícula: OP-01-LJ
- Levyjarrut
- Freins à disque
- Suspension pneumatique
= Remarques =
Marque d'unité froide: Carrier
= Plus d'informations =
Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/65 R22.5
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 10000 kg
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction
Pratique
Refroidissement: -30 °C jusqu'au 32 °C
Marque de construction: CARRIER VECTOR 1950
Moteur frigorifique: diesel et électrique (3979 heures de fonctionnement diesel; 4901 électrique)
Épaisseur de paroi: 7 mm
Entretien
APK (CT): valable jusqu'à oct. 2025
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Identification
Numéro d'immatriculation: OP-01-LJ
- Zračni ovjes
- Tárcsafékek
- Sospensioni pneumatiche
- Bindrails in zijwand
- Deuren
- Lift-as
- Luchtvering
- Schijfremmen
- Stuur-assen
= Bijzonderheden =
CHEREAU KOELTRAILER MET SYSTEM TRAILERS CHASSIS VOORZIEN VAN 2 STUUR-ASSEN, CARRIER VECTOR 1950 KOELMACHINE, 3979 DIESEL UREN / 4901 ELEKTRISCHE UREN, DATA COLD PRINTER, SAF-ASSEN MET SCHIJFREMMEN, EERSTE AS LIFT-BAAR, ABS/EBS, WABCO SMARTBOARD, RESERVE WIEL HOUDER, CENTRALE SMERING, HOLLANDSE TRAILER MET APK TOT 10-2025
Merk koel unit: Carrier
= Bedrijfsinformatie =
Gast Trucks Venlo B.V. Sinds 1998 zijn wij gespecialiseerd in de in- en verkoop van gebruikte trucks en trailers. Bezoek onze website kişileri göster voor meer foto's en video's. Onze prijzen zijn netto export! Reserveren is alleen mogelijk met een aanbetaling.
PLEASE CHECK OUR WEBSITE kişileri göster FOR OUR STOCK. YOU WILL FIND ALL AVAILABLE PICTURES AND A VIDEO!
= Meer informatie =
Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65 R22.5
Achteras 1: Max. aslast: 10000 kg; Meesturend
Achteras 2: Max. aslast: 10000 kg
Achteras 3: Max. aslast: 10000 kg; Meesturend
Functioneel
Koeling: -30 °C tot 32 °C
Merk opbouw: CARRIER VECTOR 1950
Koelmotor: diesel en elektrisch (3979 draaiuren diesel; 4901 elektrisch)
Wanddikte: 7 mm
Onderhoud
APK: gekeurd tot okt. 2025
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Identificatie
Kenteken: OP-01-LJ
Overige informatie
Merk koeleenheid: Carrier
- Skivebremser
- Hamulce tarczowe
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/65 R22.5
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy
Funkcjonalność
Chłodzenie: -30 °C do 32 °C
Marka konstrukcji: CARRIER VECTOR 1950
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny (3979 godziny pracy olej napędowy; 4901 elektryczny)
Grubość ściany: 7 mm
Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do okt. 2025
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Identyfikacja
Numer rejestracyjny: OP-01-LJ
- Suspensão pneumática
- Travão de discos
= Mais informações =
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/65 R22.5
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 10000 kg
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção
Funcional
Arrefecimento: -30 °C para 32 °C
Marca da carroçaria: CARRIER VECTOR 1950
Motor de refrigeração: diesel e elétrico (3979 horas de funcionamento diesel; 4901 elétrico)
Espessura da parede: 7 mm
Manutenção
APK (MOT): testado até okt. 2025
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Identificação
Número de registo: OP-01-LJ
- Suspensie pneumatică
- Дисковые тормоза
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Конфигурация осей
Размер шин: 385/65 R22.5
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление
Функциональность
Охлаждение: -30 °C к 32 °C
Марка кузова: CARRIER VECTOR 1950
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический (3979 часы работы дизельное топливо; 4901 электрический)
Толщина стенки: 7 mm
Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до okt. 2025
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Идентификация
Регистрационный номер: OP-01-LJ
- Vzduchové odpruženie
- Luftfjädring
- Skivbromsar
= Ytterligare information =
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/65 R22.5
Bakaxel 1: Max. axellast: 10000 kg; Styrning
Bakaxel 2: Max. axellast: 10000 kg
Bakaxel 3: Max. axellast: 10000 kg; Styrning
Funktionell
Kylning: -30 °C till 32 °C
Fabrikat av karosseri: CARRIER VECTOR 1950
Motor för kylning: diesel och el (3979 körtimmar diesel; 4901 elektriska)
Väggtjocklek: 7 mm
Underhåll
MOT: besiktigat till okt. 2025
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Identifiering
Registreringsnummer: OP-01-LJ