Yeni Tirkon Alçak Şasi Yarı Römork

























Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.
Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.
Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.
Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.
En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.
- Ön ödemenin karta transferi
- İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
- “Emanetçi” hesabına transfer
- Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
- Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
- Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
- Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
- Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Satıcı iletişim bilgileri



































ŞASE: Şasi malzemesi A1 kalite ST 52 malzemeden olup Ereğli Demir Çelik üretimidir. Ana şasi ve deveboynu malzeme yüksek mukavemetli ST 52 çelik esnemeye karşı (I) kesitli malzemeden yapılmaktadır.
KİNG-PİN: DIN 74080 standardında 2" veya DIN 74083 standardında 3 ½" 42 CRMO4 çelikten king-pim kullanılır.
AKS GRUBU: 9-12-14-16 ton kapasiteli dingil kullanılır. Hava süspansiyonlu, Yığma makaslı, Tandem süspansiyonlu, yerli veya yabancı marka.
LASTİKLER: 235/70 R 17.5 245/70 R 17.5 295/60 R 22.5 12 R 22.5 315/80 R 22.5
PARK AYAĞI: Çift devreli 50 ton taşıma kapasiteli mekanik sistemlidir.
RAMPA: 24 V. Elektrikli hidrolik rampalar kullanılır.
FREN SİSTEMİ Avrupa standartlarına göre dizayn edilmiştir. Donanımda WABCO- KNORR BREMSE ürünleri kullanılmaktadır. Otomatik Fren Cırcırları, Fren Ventili, Fren Körükleri (30'luk silindir), Fren Balataları (394x210 mm), Dingil Frenleri EBS sistemi ile donatılmıştır. Treylerin önünde iki adet değişebilen ve muhafazalı Fren Soketi bulunmaktadır.
ELEKTRİK SİSTEMİ: AB normlarına uygun E belgeli SABA-ASPÖCK markadır. Lowbed treylerin yan kısımlarında led lambalar, arkasında 2 adet stop lambası, 2 adet plaka lambası, yanlarda 1’er adet takoz lambası,1 adet döner ikaz lambası bulunmaktadır.
BOYA : Lowbed’e boya öncesi kumlama yapılıp,zımpara ile yüzey temizlenir.İki kat epoksi astarın uygulanmasından sonra yine iki kat akrilik boya ile boyanmaktadır.Renk seçimi istenilen RAL kodunda uygulanır.
AKSESUARALAR:
- 2 adet reflektör
- 2 adet plastik takoz
- 1 adet takım dolabı
- 10 adet bağlantı halkaları
- 1 adet yangın söndürme dolabı
- 1 adet yedek lastik yeri
NOT:
- Ağır yüklerin taşınması için tasarlanmış; Lowbed treylerin, en zor koşullarda manevra kabiliyetini artıran steering (döner) dingil eklenebilir.
- Lowbed treylerin uzunluk, genişlik, ağırlık gibi ölçüleri müşteri isteğine göre projelendirilir.
- Müşteri isteğine göre lowbed treylere uzama eklenir.
- Obsiyonel olarak çift stepne taşıyıcı, alüminyum jant, yangın söndürücü tüpü ve dolabı, her türlü Tırkon marka ekipman eklenebilir.
Chassis: Longitudal members of Ibeams and cross members ofhotrolled/pressedsteelchannelsof Grade ST 52-3 orequivalent. All otherpressedsteel channels/plates of Grade ST 37-2 or equivalent.
Axles: Turkish or foreign brand axles with air suspension or mechanical suspension are used.
Ramp: Double Acting Hydraulic Ramp with Electrically Operated Hydraulic Lifts. (285 x 80 cm)
King-Pin: 2” removable king pin or 3½” king pin in accordance to 94 / 20 EC regulations.
Landing legs: Two speed mechanical telescopic heavy duty
Tires: 235/70 R 17,5 245/70 R 17,5 295/60 R 22,5 12 р 22,5 315/80 R 22,5 BRIDGESTONE-LASSA PIRELLI brand.
Brake System: Double line air brake system. In accordance to 71/320 EWG regulations, double circuit dry air pressure, (WABCO or KNORR BREMSE) TEBS Trailer Electronic Brake System.
Electric System: 24 Volt Electric System, Electrical Equipment in accordance to 76/756 EEC regulations, in conformity with ISO 12098, having 15 poles or 2×7 poles connected to the vehicle’s front panel.
Platform: Rhombus-shaped sheet iron and hard wooden floor is applied on wheel and for sides.
Rear Bumper: Fixed rear protective buffer
Paint: After sand-blasting, double line epoxy coat and double line paint in requested colour is applied.
ACCESSORIES: . tire scotch and holder, . extension bracket (250 250 mm.) . side protection, . metal sheet front panel, . aluminium side panels at gooseneck area, . cargo tie-down collars, . spare tire holder.
NOTE: Designed to transport heavy loads, the lowbed trailer can be equipped with a steering axle, which improves maneuverability in the most difficult conditions.
Рама: Усиленный вариант, сварная стальная конструкция из продольных и поперечных балок, изготовленных из конструкционной стали с повышенной прочностью, пол из рифленых стальных листов с деревянными накладками, боковые части полуприцепа усиленны для перевозки тяжелой гусеничной техники, уширители платформы флажковые или выдвижные, дополнительные проушины на внешней раме для крепления груза, ронштейны для крепления запасн колеса, опускающиеся опоры (аутригеры) в задней части шасси для поддержки платформы при загрузке и разгрузкеююю.
Оси: Оси полуприцепа изготовлены в соответствии с европейскими стандартами. Максимальная нагрузка на ось полуприцепа составляет 9-12-14-16 т.
Опорное устройство: Опорные ноги нагрузкой , механическим и гидроприводом
Шкворень: Опорная плита сцепки с 2-дюймовым сменным шкворнем по стандарту SAE согласно
Боковые защитники: Стальные боковые защитные устройства согласно стандартам.
Шины: . 235/70 R 17,5 . 245/70 R 17,5 . 295/60 R 22,5 . 12 р 22,5 . 315/80 R 22,5 Варианты шин доступны в размерах
Тормозная система: Тормозная система полуприцепа в соответствии с европейскими стандартами WABCO / KNORR.
Электрическая система: . Напряжение бортовой сети 24 В согласно стандартам ЕЭК R48 и 76/756/EEC. Многокамерные задние осветительные фонари с интегрированным треугольным отражателем. Освещение номерного знака, габаритные огни (белые спереди и красные сзади), боковые огни и задние выносные габаритные огни. 7-полюсные штепсельные разъемы подключения согласно стандартам DIN ISO 3731, DIN ISO 1185, 2 штуки, и 15-полюсный штепсельный разъем подключения согласно стандарту DIN ISO 12098.
Покраска : Oбработка поверхности специальными веществами для покраски. нaносится два слоя эпоксидной грунтовки.Наносится слой Акриловой краски.
трап : Гидравлические трапы двойного сложения, Трапы, регулируемые по ширине и съемные.
Примечание: Предназначен для перевозки тяжелых грузов; Полуприцеп может быть оснащен дополнительным задним самоуправляемым мостом, повышающим маневренность в самых тяжелых условиях