Yeni Tirkon 3 - 4 Hydr. Steering Axle Extendable Detachable Neck Remote Alçak Şasi Yarı Römork














Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.
Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.
Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.
Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.
En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.
- Ön ödemenin karta transferi
- İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
- “Emanetçi” hesabına transfer
- Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
- Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
- Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
- Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
- Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Satıcı iletişim bilgileri

























ŞASE: ST-52 sacdan robot tezgâhta toz altı kaynak teknolojisi ile yüksek mukavemetli tasarlanmış ve imal edilmiştir.
KİNG-PİM: DIN 74080 standardında 2" veya DIN 74083 standardında 3 ½" 42 CRMO4 çelikten king-pin kullanılır
DİNGİL: 9-12-14-16 ton kapasiteli dingil kullanılmaktadır. Hava süspansiyonlu, Yığma makaslı, Tandem süspansiyonlu. TSE normlarına uygun fren balataları ve Ağır hizmet tipi fren levyeleri vardır.
SÜSPANSİYON: Hidrolik, Parabolik çift katlı Z makaslı, Yığma makaslı ve hava süspansiyonlu.
LASTİKLER: 235/70 R 17.5, 245/70 R 17.5 , 295/60 R 22.5, 12 R 22.5, 315/80 R 22.5 ebatlarında lastikler kullanılmaktadır
ELEKTRİK DONANIMI: SAE standartlarına ve TÜV genel yönetmeliğine uygundur. Elektrik araçtan 7 pimli prizle alınmaktadır. Her iki yanda gerekli olan Trafik ikaz ve lambaları bulunmaktadır. Arka park, stop, sinyal, plaka lambaları treyler reflektörleri ve yanlarda turuncu ikaz lambaları bulunmaktadır
FREN DONANIMI: EC Standartlarına göre 71/320/ewg ff fren sistemi. Otomatik fren cırcırları,2 adet imdatlı 4 adet servis fren körükleri. 2S/2M ABS İsveç patentli Ruffels rakor sistemi ile dorsede meydana gelebilecek hava kaçakları önlenmiştir
RAMPA SİSTEMİ: Önden yükleme için sabit veya seyyar rampa ayakları.
DEVEBOYNU: Ayrılabilir deveboynu sistemi kullanılır.
TABAN: Yanlar; tekerlek üstleri baklava dilimli sac ve sert tahta döşeme
BOYA: Şasi ve üst yapı Yıkama + Kumlama + 2+1 kat Akrilik Boya ile boya fırınında boyanmaktadır. Müşteri isteği doğrultusunda Ral kodunda renk belirlenir
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CHASSIS:
Made from ST-52 steel, the chassis is designed and manufactured with high strength using submerged arc welding technology.
KING-PIN:
A 2" king-pin is used according to DIN 74080 standard or a 3 ½" king-pin made of 42 CRMO4 steel according to DIN 74083 standard.
AXLE:
The axles have capacities of 9, 12, 14, and 16 tons. They feature air suspension, bogie spring suspension, and tandem suspension systems. Brake pads and heavy-duty brake levers comply with TSE standards.
SUSPENSION:
Hydraulic, parabolic double-layer Z-spring, bogie spring, and air suspension options.
TIRES:
Tire sizes used are 235/70 R 17.5, 245/70 R 17.5, 295/60 R 22.5, 12 R 22.5, and 315/80 R 22.5.
ELECTRICAL SYSTEM:
The electrical system complies with SAE standards and TÜV general regulations. The power is supplied from the vehicle via a 7-pin connector. Necessary traffic warning lights and lamps are provided on both sides. Rear parking, stop, signal, and license plate lights, as well as trailer reflectors and orange warning lights on the sides, are included.
BRAKE SYSTEM:
The brake system is in accordance with EC standards 71/320/EWG FF. It includes automatic brake ratchets, two emergency brake bellows, and four service brake bellows. The 2S/2M ABS system prevents air leaks in the trailer with the Swedish patented Ruffels fitting system.
RAMPS SYSTEM:
Fixed or movable ramp legs for front loading.
GOOSNECK :
A detachable gooseneck system is used.
FLOOR:
Sides: Diamond-patterned plate on the wheel wells and hardboard flooring.
PAINTING:
The chassis and superstructure are washed, sandblasted, and painted with 2+1 layers of acrylic paint in a paint oven. The color is selected according to the RAL code specified by the customer.