Yeni Tirkon 2025 NEW MODEL 3 AXLE EXTANDABLE LOWBED Alçak Şasi Yarı Römork

PDF
Yeni Tirkon 2025 NEW MODEL 3 AXLE EXTANDABLE LOWBED alçak şasi yarı römork - Autoline
Yeni Tirkon 2025 NEW MODEL 3 AXLE EXTANDABLE LOWBED alçak şasi yarı römork | Görüntü 1 - Autoline
Yeni Tirkon 2025 NEW MODEL 3 AXLE EXTANDABLE LOWBED alçak şasi yarı römork | Görüntü 2 - Autoline
Yeni Tirkon 2025 NEW MODEL 3 AXLE EXTANDABLE LOWBED alçak şasi yarı römork | Görüntü 3 - Autoline
Yeni Tirkon 2025 NEW MODEL 3 AXLE EXTANDABLE LOWBED alçak şasi yarı römork | Görüntü 4 - Autoline
Yeni Tirkon 2025 NEW MODEL 3 AXLE EXTANDABLE LOWBED alçak şasi yarı römork | Görüntü 5 - Autoline
Yeni Tirkon 2025 NEW MODEL 3 AXLE EXTANDABLE LOWBED alçak şasi yarı römork | Görüntü 6 - Autoline
Yeni Tirkon 2025 NEW MODEL 3 AXLE EXTANDABLE LOWBED alçak şasi yarı römork | Görüntü 7 - Autoline
Yeni Tirkon 2025 NEW MODEL 3 AXLE EXTANDABLE LOWBED alçak şasi yarı römork | Görüntü 8 - Autoline
Yeni Tirkon 2025 NEW MODEL 3 AXLE EXTANDABLE LOWBED alçak şasi yarı römork | Görüntü 9 - Autoline
Yeni Tirkon 2025 NEW MODEL 3 AXLE EXTANDABLE LOWBED alçak şasi yarı römork | Görüntü 10 - Autoline
Yeni Tirkon 2025 NEW MODEL 3 AXLE EXTANDABLE LOWBED alçak şasi yarı römork | Görüntü 11 - Autoline
Yeni Tirkon 2025 NEW MODEL 3 AXLE EXTANDABLE LOWBED alçak şasi yarı römork | Görüntü 12 - Autoline
Yeni Tirkon 2025 NEW MODEL 3 AXLE EXTANDABLE LOWBED alçak şasi yarı römork | Görüntü 13 - Autoline
Yeni Tirkon 2025 NEW MODEL 3 AXLE EXTANDABLE LOWBED alçak şasi yarı römork | Görüntü 14 - Autoline
İlanla ilgileniyor musunuz?
1/14
PDF
Fiyat:
talep üzerine
Fiyatla ilgili bilgi iste
Satıcıyla iletişime geç
Marka: Tirkon
Model: 2025 NEW MODEL 3 AXLE EXTANDABLE LOWBED
Üretim tarihi: 2025
Bulunduğu yer: Türkiye KONYA8873 km to "United States/Ashburn"
İlan tarihi: dün
Autoline Kimliği: UJ24834
Akslar
Aks sayısı: 3
Süspansiyon: pnömatik/pnömatik
Döner dingil
İkiz lastik
Lastik ölçüleri: 245 / 75 R 17.5
Frenler: kampana
Frenler
EBS
Durum
Durum: yeni

Daha fazla bilgi — Yeni Tirkon 2025 NEW MODEL 3 AXLE EXTANDABLE LOWBED alçak şasi yarı römork

3 Dingilli
TEKNİK ÖZELLİKLER

ŞASE: Low-Bed şasisi 20 mm x 150 mm(ST 52 A kalite) alt ve üst lama, 10 mm ST 52 göbek saçından toz altı kaynak makinesi ile kaynak edilir "I" kesitli olarak 2 adettir. Şasi alttan şasiyi boydan boya geçen 160 NPI traverslerle desteklenmektedir. (Müşteri isteğine göre araç uzamalı yapılabilir)

DİNGİL: 9-12-14-16 ton kapasiteli dingil kullanılmaktadır. Hava süspansiyonlu, Yığma makaslı, Tandem süspansiyonlu. TSE normlarına uygun fren balataları ve Ağır hizmet tipi fren levyeleri vardır.

ÖN DİNGİL KALDIRMA: Kabin içerisinde kumandalı ön ve arka dingil kaldırma sistemi.

SÜSPANSİYON: Parabolik çift katlı Z makaslar , Yığma makaslar veya hava süspansiyon.

LASTİKLER: 235/70 R 17.5 - 245/70 R 17.5 - 295/60 R 22.5 - 12 R 22.5 - 315/80 R 22.5 ebatlarında lastikler kullanılmaktadır.

ELEKTRİK DONANIMI: SAE standartlarına ve TÜV genel yönetmeliğine uygundur. Elektrik araçtan 7 pimli prizle alınmaktadır. Her iki yanda gerekli olan Trafik ikaz ve lambaları bulunmaktadır. Arka park, stop, sinyal, plaka lambaları treyler reflektörleri ve yanlarda turuncu ikaz lambaları bulunmaktadır.

FREN DONANIMI: Avrupa standartlarına göre dizayn edilmiştir. Donanımda WABCO- KNOR BREMSE ürünleri kullanılmaktadır. Otomatik Fren Cırcırları, Fren Ventili, Fren Körükleri (30'luk silindir), Fren Balataları (394x210 mm), Dingil Frenleri EBS sistemi ile donatılmıştır. Treylerin önünde iki adet değişebilen ve muhafazalı Fren Soketi bulunmaktadır.

KİNG-PİM: DIN 74080 standardında 2" veya DIN 74083 standardında 3 ½" 42 CRMO4 çelikten king-pin kullanılır

TAŞIMA AYAKLARI: Önde: 50 ton Mekanik dorse ayakları. Arkada: Manuel açılır destek ayakları.

ARKA RAMPA: ST-52 Kalite 8mm sacdan imal edilmiş, Havalı-Hidrolik pistonlu arka ayaklar.

TABAN: Yanlar; tekerlek üstleri baklava dilimli sac ve sert tahta döşeme.

BOYA: Şasi ve üst yapı Yıkama + Kumlama + 2+1 kat Akrilik Boya ile boya fırınında boyanmaktadır.Müşteri isteğine göre RAL renk kodları doğrultusunda renk belirlenecektir.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


TECHNICAL SPECIFICATIONS

CHASSIS:
The Low-Bed chassis is constructed with 20 mm x 150 mm (ST 52 A quality) upper and lower beams, welded using a submerged arc welding machine with 10 mm ST 52 steel for the central web. The chassis has an "I" profile and consists of two parts. The chassis is reinforced with 160 NPI cross members running the full length of the chassis. (The vehicle can be extended upon customer request.)

AXLE:
Axles with capacities of 9, 12, 14, and 16 tons are used. The suspension is air-sprung, with bogie springs and tandem suspension. The brake pads and heavy-duty brake levers comply with TSE standards.

FRONT AXLE LIFTING:
The trailer has a controlled front and rear axle lifting system, operated from the cabin.

SUSPENSION:
Parabolic double-layer Z-springs, bogie springs, or air suspension systems are available.

TIRES:
Tires in the following sizes are used:
235/70 R 17.5, 245/70 R 17.5, 295/60 R 22.5, 12 R 22.5, and 315/80 R 22.5.

ELECTRICAL SYSTEM:
The electrical system complies with SAE standards and TÜV general regulations. The power is supplied from the vehicle via a 7-pin connector. Necessary traffic warning lights and lamps are present on both sides. Rear parking, stop, signal, license plate lights, trailer reflectors, and orange warning lights on the sides are included.

BRAKE SYSTEM:
Designed according to European standards, the brake system uses WABCO and KNOR BREMSE products. It includes automatic brake ratchets, brake valves, brake bellows (30-cylinder), brake pads (394x210 mm), and axle brakes equipped with the EBS system. The trailer is equipped with two replaceable and housed brake sockets at the front.

KING-PIN:
A 2" king-pin is used according to DIN 74080 standard or a 3 ½" king-pin made of 42 CRMO4 steel according to DIN 74083 standard.

SUPPORT LEGS:
Front: 50-ton mechanical trailer support legs.
Rear: Manually operated support legs.

REAR RAMP:
Made from 8 mm ST-52 quality steel, the rear ramp is equipped with air-hydraulic piston support legs.

FLOOR:
Sides: Diamond-patterned plate on wheel wells and hardboard flooring.

PAINTING:
The chassis and superstructure are washed, sandblasted, and painted with 2+1 layers of acrylic paint in a paint oven. The color is selected according to the customer's preferred RAL color code.
Yorumun tamamını göster
Önemli
Bu teklif bilgi edinme içindir. Lütfen satıcıdan daha kesin bilgi talep edin.
Satın alma ipuçları
Güvenlik ipuçları
Satıcının Doğrulanması

Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.

Fiyat Kontrolü

Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.

Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.

Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.

Şüpheli ön ödeme

En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.

Bu dolandırıcılığın çeşitleri aşağıdakileri içerebilir:
  • Ön ödemenin karta transferi
  • İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
  • “Emanetçi” hesabına transfer
  • Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
  • Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
  • Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
  • Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
  • Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Bir dolandırıcılık mı buldunuz?
Bizi bilgilendirin
Güvenlik ipuçları
PDF
Makine veya araç mı satıyorsunuz?
Bunu bizimle yapabilirsiniz!
Benzer ilanlar
Talep üzerine fiyat
2025
Süspansiyon pnömatik/pnömatik Aks sayısı 3
Türkiye, Konya
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2025
Süspansiyon pnömatik/pnömatik Aks sayısı 4
Türkiye, Konya
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2025
Süspansiyon makas/pnömatik Aks sayısı 4
Türkiye, Konya
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2025
Yük kapasitesi 150.000 kg Süspansiyon makas/makas Net ağırlık 18.000 kg Aks sayısı 10
Türkiye, Konya
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2025
Yük kapasitesi 60.010,3 kg Süspansiyon pnömatik/pnömatik Net ağırlık 13.798,3 kg Aks sayısı 5 Beşinci teker yüksekliği 1.249,934 mm
Türkiye
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2025
Süspansiyon pnömatik/pnömatik Aks sayısı 6
Türkiye, Konya
Satıcıyla iletişime geç
€36.000 ≈ 1.572.000 TL
2025
Yük kapasitesi 70.000 kg Süspansiyon pnömatik/pnömatik Net ağırlık 10.000 kg Aks sayısı 4
Türkiye, Konya
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2025
Süspansiyon makas/pnömatik Aks sayısı 6 Beşinci teker yüksekliği 1.250 mm
Türkiye, Ankara
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2025
Yük kapasitesi 44.500 kg Süspansiyon makas/pnömatik Net ağırlık 11.000 kg Aks sayısı 4 Beşinci teker yüksekliği 1.250 mm
Türkiye, Ankara
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2025
Yük kapasitesi 200.000 kg Süspansiyon makas/pnömatik Net ağırlık 34.000 kg Aks sayısı 10 Beşinci teker yüksekliği 1.400 mm
Türkiye, Konya
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2025
Süspansiyon pnömatik/pnömatik Aks sayısı 5
Türkiye, Ankara
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2025
Yük kapasitesi 100.000 kg Süspansiyon makas/makas Net ağırlık 18.000 kg
Türkiye, Konya
Satıcıyla iletişime geç
€31.750 ≈ 1.387.000 TL
2025
Süspansiyon pnömatik/pnömatik Aks sayısı 3
Türkiye, Konya
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2025
Süspansiyon makas/pnömatik Aks sayısı 3
Türkiye, Konya
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2025
Yük kapasitesi 78.000 kg Süspansiyon makas/pnömatik Net ağırlık 12.500 kg Aks sayısı 5
Türkiye, Konya
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2025
Yük kapasitesi 60.000 kg Süspansiyon pnömatik/pnömatik Net ağırlık 8.500 kg Aks sayısı 5
Türkiye, Konya
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2025
Yük kapasitesi 67.000 kg Süspansiyon hidrolik Net ağırlık 13.000 kg Aks sayısı 5 Beşinci teker yüksekliği 125 mm
Türkiye, Konya
Satıcıyla iletişime geç
€58.000 ≈ 2.533.000 TL
2025
Yük kapasitesi 75.000 kg Süspansiyon pnömatik/pnömatik Net ağırlık 11.500 kg Aks sayısı 6
Türkiye
Satıcıyla iletişime geç
€44.000 ≈ 1.922.000 TL
2025
Yük kapasitesi 70.000 kg Süspansiyon makas/pnömatik Net ağırlık 12.000 kg Aks sayısı 4
Türkiye, Konya
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2025
Yük kapasitesi 44.000 kg Süspansiyon makas/pnömatik Net ağırlık 11.000 kg Aks sayısı 3
Türkiye, Konya
Satıcıyla iletişime geç