Yeni Pacton TTD.454 Platform Dorse

























Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.
Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.
Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.
Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.
En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.
- Ön ödemenin karta transferi
- İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
- “Emanetçi” hesabına transfer
- Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
- Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
- Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
- Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
- Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Satıcı iletişim bilgileri



















- Air suspension
- Side flaps
= More information =
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Tyre size: 385/65/22.5; Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 100%; Tyre profile right: 99%
Rear axle 2: Tyre size: 385/65/22.5; Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 100%; Tyre profile right: 99%
Rear axle 3: Tyre size: 385/65/22.5; Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 100%; Tyre profile right: 99%
Rear axle 4: Tyre size: 385/6522.5; Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 100%; Tyre profile right: 99%
APK (MOT): tested until 06/2026
Damages: none
Registration number: OT-30-NT
- Luftfederung
- Seitenklappen
= Weitere Informationen =
Bremsen: Scheibenbremsen
Hinterachse 1: Refenmaß: 385/65/22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 100%; Reifen Profil rechts: 99%
Hinterachse 2: Refenmaß: 385/65/22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 100%; Reifen Profil rechts: 99%
Hinterachse 3: Refenmaß: 385/65/22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 100%; Reifen Profil rechts: 99%
Hinterachse 4: Refenmaß: 385/6522.5; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 100%; Reifen Profil rechts: 99%
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 06.2026
Schäden: keines
Kennzeichen: OT-30-NT
- Luftaffjedring
= Yderligere oplysninger =
Bremser: skivebremser
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 385/65/22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 100%; Dækprofil højre: 99%
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 385/65/22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 100%; Dækprofil højre: 99%
Bagaksel 3: Dækstørrelse: 385/65/22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 100%; Dækprofil højre: 99%
Bagaksel 4: Dækstørrelse: 385/6522.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 100%; Dækprofil højre: 99%
APK (Bileftersyn): testet indtil jun. 2026
Registreringsnummer: OT-30-NT
- Suspensión neumática
= Más información =
Frenos: frenos de disco
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 385/65/22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 100%; Dibujo del neumático derecha: 99%
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 385/65/22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 100%; Dibujo del neumático derecha: 99%
Eje trasero 3: Tamaño del neumático: 385/65/22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 100%; Dibujo del neumático derecha: 99%
Eje trasero 4: Tamaño del neumático: 385/6522.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 100%; Dibujo del neumático derecha: 99%
APK (ITV): inspeccionado hasta jun. 2026
Daños: ninguno
Matrícula: OT-30-NT
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Freins: freins à disque
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 385/65/22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 100%; Sculptures des pneus droite: 99%
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 385/65/22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 100%; Sculptures des pneus droite: 99%
Essieu arrière 3: Dimension des pneus: 385/65/22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 100%; Sculptures des pneus droite: 99%
Essieu arrière 4: Dimension des pneus: 385/6522.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 100%; Sculptures des pneus droite: 99%
APK (CT): valable jusqu'à juin 2026
Dommages: aucun
Numéro d'immatriculation: OT-30-NT
- Luchtvering
- Zijkleppen
= Meer informatie =
Remmen: schijfremmen
Achteras 1: Bandenmaat: 385/65/22.5; Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 100%; Bandenprofiel rechts: 99%
Achteras 2: Bandenmaat: 385/65/22.5; Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 100%; Bandenprofiel rechts: 99%
Achteras 3: Bandenmaat: 385/65/22.5; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 100%; Bandenprofiel rechts: 99%
Achteras 4: Bandenmaat: 385/6522.5; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 100%; Bandenprofiel rechts: 99%
APK: gekeurd tot jun. 2026
Schade: schadevrij
Kenteken: OT-30-NT
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Hamulce: hamulce tarczowe
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 385/65/22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 100%; Profil opon prawa: 99%
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 385/65/22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 100%; Profil opon prawa: 99%
Oś tylna 3: Rozmiar opon: 385/65/22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 100%; Profil opon prawa: 99%
Oś tylna 4: Rozmiar opon: 385/6522.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 100%; Profil opon prawa: 99%
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do jun. 2026
Uszkodzenia: brak
Numer rejestracyjny: OT-30-NT
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Travões: travões de disco
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 385/65/22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 100%; Perfil do pneu direita: 99%
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 385/65/22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 100%; Perfil do pneu direita: 99%
Eixo traseiro 3: Tamanho dos pneus: 385/65/22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 100%; Perfil do pneu direita: 99%
Eixo traseiro 4: Tamanho dos pneus: 385/6522.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 100%; Perfil do pneu direita: 99%
APK (MOT): testado até jun. 2026
Danos: nenhum
Número de registo: OT-30-NT
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Тормоза: дисковые тормоза
Задний мост 1: Размер шин: 385/65/22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 100%; Профиль шин справа: 99%
Задний мост 2: Размер шин: 385/65/22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 100%; Профиль шин справа: 99%
Задний мост 3: Размер шин: 385/65/22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 100%; Профиль шин справа: 99%
Задний мост 4: Размер шин: 385/6522.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 100%; Профиль шин справа: 99%
APK (TO): проверка пройдена до jun. 2026
Регистрационный номер: OT-30-NT
- Luftfjädring
= Ytterligare information =
Bromsar: skivbromsar
Bakaxel 1: Däckets storlek: 385/65/22.5; Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 100%; Däckprofil rätt: 99%
Bakaxel 2: Däckets storlek: 385/65/22.5; Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 100%; Däckprofil rätt: 99%
Bakaxel 3: Däckets storlek: 385/65/22.5; Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 100%; Däckprofil rätt: 99%
Bakaxel 4: Däckets storlek: 385/6522.5; Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 100%; Däckprofil rätt: 99%
MOT: besiktigat till jun. 2026
Skada på fordon: skadefri
Registreringsnummer: OT-30-NT