Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), Leergewicht : 3.690kg, SAF INT Konteyner Dorse

PDF
Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), Leergewicht : 3.690kg, SAF INT konteyner dorse - Autoline
Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), Leergewicht : 3.690kg, SAF INT konteyner dorse | Görüntü 1 - Autoline
Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), Leergewicht : 3.690kg, SAF INT konteyner dorse | Görüntü 2 - Autoline
Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), Leergewicht : 3.690kg, SAF INT konteyner dorse | Görüntü 3 - Autoline
Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), Leergewicht : 3.690kg, SAF INT konteyner dorse | Görüntü 4 - Autoline
Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), Leergewicht : 3.690kg, SAF INT konteyner dorse | Görüntü 5 - Autoline
Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), Leergewicht : 3.690kg, SAF INT konteyner dorse | Görüntü 6 - Autoline
Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), Leergewicht : 3.690kg, SAF INT konteyner dorse | Görüntü 7 - Autoline
Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), Leergewicht : 3.690kg, SAF INT konteyner dorse | Görüntü 8 - Autoline
Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), Leergewicht : 3.690kg, SAF INT konteyner dorse | Görüntü 9 - Autoline
Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), Leergewicht : 3.690kg, SAF INT konteyner dorse | Görüntü 10 - Autoline
Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), Leergewicht : 3.690kg, SAF INT konteyner dorse | Görüntü 11 - Autoline
Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), Leergewicht : 3.690kg, SAF INT konteyner dorse | Görüntü 12 - Autoline
Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), Leergewicht : 3.690kg, SAF INT konteyner dorse | Görüntü 13 - Autoline
Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), Leergewicht : 3.690kg, SAF INT konteyner dorse | Görüntü 14 - Autoline
Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), Leergewicht : 3.690kg, SAF INT konteyner dorse | Görüntü 15 - Autoline
Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), Leergewicht : 3.690kg, SAF INT konteyner dorse | Görüntü 16 - Autoline
Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), Leergewicht : 3.690kg, SAF INT konteyner dorse | Görüntü 17 - Autoline
Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), Leergewicht : 3.690kg, SAF INT konteyner dorse | Görüntü 18 - Autoline
Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), Leergewicht : 3.690kg, SAF INT konteyner dorse | Görüntü 19 - Autoline
Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), Leergewicht : 3.690kg, SAF INT konteyner dorse | Görüntü 20 - Autoline
Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), Leergewicht : 3.690kg, SAF INT konteyner dorse | Görüntü 21 - Autoline
Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), Leergewicht : 3.690kg, SAF INT konteyner dorse | Görüntü 22 - Autoline
Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), Leergewicht : 3.690kg, SAF INT konteyner dorse | Görüntü 23 - Autoline
Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), Leergewicht : 3.690kg, SAF INT konteyner dorse | Görüntü 24 - Autoline
Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), Leergewicht : 3.690kg, SAF INT konteyner dorse | Görüntü 25 - Autoline
Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), Leergewicht : 3.690kg, SAF INT konteyner dorse | Görüntü 26 - Autoline
Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), Leergewicht : 3.690kg, SAF INT konteyner dorse | Görüntü 27 - Autoline
İlanla ilgileniyor musunuz?
1/27
PDF
€8.985
KDV hariç fiyat
≈ 392.400 TL
Satıcıyla iletişime geç
Marka: Burg
Üretim tarihi: 2012-10
İlk tescil: 2012-10-05
Yük kapasitesi: 35.310 kg
Net ağırlık: 3.690 kg
Brüt ağırlık: 39.000 kg
Bulunduğu yer: Hollanda Roosendaal6492 km to "United States/Columbus"
Satıcı stok no: DH2318
İlan tarihi: 8 May 2025
Açıklama
Kaba ölçüler: uzunluk - 9,43 m, genişlik - 2,55 m
Karoser
Karoser boyutları: uzunluk - 9,45 m, genişlik - 2,55 m
Akslar
Marka: SAF
Aks sayısı: 3
Aks aralığı: 7.790 mm
İlk aks: 385/65 R22,5
İkinci aks: 385/65 R22,5
Üçüncü aks: 385/65 R22,5
Frenler
ABS
EBS
Ek parçalar
Hafif alaşım jantlar
Durum
Durum: 2.el
Ek hizmetler

Daha fazla bilgi — Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), Leergewicht : 3.690kg, SAF INT konteyner dorse

Türkçe
- ADR
- Disk frenler
- Havalı süspansiyon
= Additional options and accessories =

- ADR
- Air suspension
- Disc brakes

= Remarks =

very nice 2012 BURG 20FT ADR chassis with SAF axles with disc brakes (INTRADISC), ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) valid until 27-07-2025, ABS/EBS, 1st axle + 2nd axle = lifting axle, empty weight: 3,690kg, max. mass: 39,000kg, 385/65-R22.5 tires (L: 10/11/15mm; R: 10/11/14mm), Dutch registration with valid technical inspection (APK) until 27-07-2025

= More information =

Axle configuration
Tyre size: 385/65 R22,5
Brakes: disc brakes
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 65%; Tyre profile right: 70%; Suspension: air suspension
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%; Suspension: hydraulic suspension
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 95%; Tyre profile right: 90%; Suspension: air suspension

Functional
Make of bodywork: BURG O-3-CC A7

Maintenance
APK (MOT): tested until 07/2025

Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good

Identification
Registration number: OL-95-TP

Additional information
Please contact Arne Honingh or Piet Swank for more information
- ADR
- Въздушно окачване
- Дискови спирачки
- ADR
- Kotoučové brzdy
- Vzduchové odpružení
= Weitere Optionen und Zubehör =

- ADR
- Luftfederung
- Scheibenbremsen

= Anmerkungen =

sehr schönes 2012 BURG 20FT ADR Wechsellfahrgestell mit SAF Achsen mit Scheibenbremsen (INTRADISC), ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) gültig bis 27.07.2025, ABS/EBS, 1. Achse + 2. Achse = Liftachse, Leergewicht: 3.690kg, max . Masse: 39.000 kg, 385/65-R22,5-Reifen (L: 10/11/15mm; R: 10/11/14mm), niederländische Zulassung mit gültiger technischer Inspektion (APK) bis 27.07.2025

= Weitere Informationen =

Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65 R22,5
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 65%; Reifen Profil rechts: 70%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 95%; Reifen Profil rechts: 90%

Funktionell
Marke des Aufbaus: BURG O-3-CC A7

Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 07.2025

Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut

Identifikation
Kennzeichen: OL-95-TP

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Arne Honingh oder Piet Swank, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- ADR
- Luftaffjedring
- Skivebremser

= Yderligere oplysninger =

Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385/65 R22,5
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 65%; Dækprofil højre: 70%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 95%; Dækprofil højre: 90%

Funktionelle
Karosserifabrikat: BURG O-3-CC A7

Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil jul. 2025

Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god

Identifikation
Registreringsnummer: OL-95-TP
- ADR
- Αερανάρτηση
- Δισκόφρενα
= Más opciones y accesorios =

- ADR
- Frenos de disco
- Suspensión neumática

= Más información =

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/65 R22,5
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 65%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 95%; Dibujo del neumático derecha: 90%

Funcional
Marca carrocería: BURG O-3-CC A7

Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta jul. 2025

Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno

Identificación
Matrícula: OL-95-TP
- ADR
- Ilmajousitus
- Levyjarrut
= Plus d'options et d'accessoires =

- ADR
- Freins à disque
- Suspension pneumatique

= Plus d'informations =

Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/65 R22,5
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 65%; Sculptures des pneus droite: 70%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 95%; Sculptures des pneus droite: 90%

Pratique
Marque de construction: BURG O-3-CC A7

Entretien
APK (CT): valable jusqu'à juil. 2025

Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon

Identification
Numéro d'immatriculation: OL-95-TP

Informations complémentaires
Veuillez contacter Arne Honingh pour plus d'informations
- ADR
- Disk kočnice
- Zračni ovjes
- ADR
- Légrugós felfüggesztés
- Tárcsafékek
- ADR
- Freni a disco
- Sospensioni pneumatiche
= Aanvullende opties en accessoires =

- 3 assen
- ADR
- Luchtvering
- SAF-Assen
- Schijfremmen

= Bijzonderheden =

zeer mooi 2012 BURG 20FT ADR-chassis met SAF-assen met schijfremmen (INTRADISC), ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) geldig t/m 27-07-2025, ABS/EBS, 1e as + 2e as = liftas, leeggewicht: 3.690kg, max. massa: 39.000kg, 385/65-R22.5 banden (L: 10/11/15mm; R: 10/11/14mm), Nederlandse registratie met geldige technische keuring (APK) t/m 27-07-2025

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65 R22,5
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 65%; Bandenprofiel rechts: 70%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 95%; Bandenprofiel rechts: 90%

Functioneel
Merk opbouw: BURG O-3-CC A7

Onderhoud
APK: gekeurd tot jul. 2025

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed

Identificatie
Kenteken: OL-95-TP

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Arne Honingh of Piet Swank
- ADR
- Luftfjæring
- Skivebremser
= Więcej opcji i akcesoriów =

- ADR
- Hamulce tarczowe
- Zawieszenie pneumatyczne

= Więcej informacji =

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/65 R22,5
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 65%; Profil opon prawa: 70%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 95%; Profil opon prawa: 90%

Funkcjonalność
Marka konstrukcji: BURG O-3-CC A7

Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do jul. 2025

Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze

Identyfikacja
Numer rejestracyjny: OL-95-TP
= Opções e acessórios adicionais =

- ADR
- Suspensão pneumática
- Travão de discos

= Mais informações =

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/65 R22,5
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 65%; Perfil do pneu direita: 70%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 95%; Perfil do pneu direita: 90%

Funcional
Marca da carroçaria: BURG O-3-CC A7

Manutenção
APK (MOT): testado até jul. 2025

Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom

Identificação
Número de registo: OL-95-TP
- ADR
- Frâne cu disc
- Suspensie pneumatică
= Дополнительные опции и оборудование =

- ADR
- Дисковые тормоза
- Пневматическая подвеска

= Дополнительная информация =

Конфигурация осей
Размер шин: 385/65 R22,5
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 65%; Профиль шин справа: 70%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 95%; Профиль шин справа: 90%

Функциональность
Марка кузова: BURG O-3-CC A7

Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до jul. 2025

Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее

Идентификация
Регистрационный номер: OL-95-TP
- ADR
- Kotúčové brzdy
- Vzduchové odpruženie
= Extra tillval och tillbehör =

- ADR
- Luftfjädring
- Skivbromsar

= Ytterligare information =

Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/65 R22,5
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 65%; Däckprofil rätt: 70%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 95%; Däckprofil rätt: 90%

Funktionell
Fabrikat av karosseri: BURG O-3-CC A7

Underhåll
MOT: besiktigat till jul. 2025

Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra

Identifiering
Registreringsnummer: OL-95-TP
Önemli
Bu teklif bilgi edinme içindir. Lütfen satıcıdan daha kesin bilgi talep edin.
Satın alma ipuçları
Güvenlik ipuçları
Satıcının Doğrulanması

Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.

Fiyat Kontrolü

Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.

Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.

Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.

Şüpheli ön ödeme

En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.

Bu dolandırıcılığın çeşitleri aşağıdakileri içerebilir:
  • Ön ödemenin karta transferi
  • İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
  • “Emanetçi” hesabına transfer
  • Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
  • Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
  • Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
  • Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
  • Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Bir dolandırıcılık mı buldunuz?
Bizi bilgilendirin
Güvenlik ipuçları
PDF
Makine veya araç mı satıyorsunuz?
Bunu bizimle yapabilirsiniz!
Benzer ilanlar
€8.985 ≈ 392.400 TL
2012
Yük kapasitesi 35.310 kg Net ağırlık 3.690 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Roosendaal
Satıcıyla iletişime geç
€8.985 ≈ 392.400 TL
2012
Yük kapasitesi 35.310 kg Net ağırlık 3.690 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Roosendaal
Satıcıyla iletişime geç
€8.985 ≈ 392.400 TL
2012
Yük kapasitesi 35.310 kg Net ağırlık 3.690 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Roosendaal
Satıcıyla iletişime geç
€8.985 ≈ 392.400 TL
2012
Yük kapasitesi 35.310 kg Net ağırlık 3.690 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Roosendaal
Satıcıyla iletişime geç
€8.985 ≈ 392.400 TL
2012
Yük kapasitesi 35.310 kg Net ağırlık 3.690 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Roosendaal
Satıcıyla iletişime geç
€8.985 ≈ 392.400 TL
2012
Yük kapasitesi 35.310 kg Net ağırlık 3.690 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Roosendaal
Satıcıyla iletişime geç
€8.985 ≈ 392.400 TL
2012
Yük kapasitesi 35.310 kg Net ağırlık 3.690 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Roosendaal
Satıcıyla iletişime geç
€8.985 ≈ 392.400 TL
2012
Yük kapasitesi 35.310 kg Net ağırlık 3.690 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Roosendaal
Satıcıyla iletişime geç
€8.985 ≈ 392.400 TL
2012
Yük kapasitesi 35.310 kg Net ağırlık 3.690 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Roosendaal
Satıcıyla iletişime geç
€8.985 ≈ 392.400 TL
2012
Yük kapasitesi 35.310 kg Net ağırlık 3.690 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Roosendaal
Satıcıyla iletişime geç
€8.985 ≈ 392.400 TL
2012
Yük kapasitesi 35.310 kg Net ağırlık 3.690 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Roosendaal
Satıcıyla iletişime geç
€8.985 ≈ 392.400 TL
2012
Yük kapasitesi 35.310 kg Net ağırlık 3.690 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Roosendaal
Satıcıyla iletişime geç
€8.985 ≈ 392.400 TL
2012
Yük kapasitesi 35.310 kg Net ağırlık 3.690 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Roosendaal
Satıcıyla iletişime geç
€8.985 ≈ 392.400 TL
2012
Yük kapasitesi 35.310 kg Net ağırlık 3.690 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Roosendaal
Satıcıyla iletişime geç
€8.985 ≈ 392.400 TL
2012
Yük kapasitesi 35.310 kg Net ağırlık 3.690 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Roosendaal
Satıcıyla iletişime geç
€8.985 ≈ 392.400 TL
2012
Yük kapasitesi 35.310 kg Net ağırlık 3.690 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Roosendaal
Satıcıyla iletişime geç
€8.985 ≈ 392.400 TL
2012
Yük kapasitesi 35.310 kg Net ağırlık 3.690 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Roosendaal
Satıcıyla iletişime geç
€8.985 ≈ 392.400 TL
2012
Yük kapasitesi 35.310 kg Net ağırlık 3.690 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Roosendaal
Satıcıyla iletişime geç
€8.985 ≈ 392.400 TL
2012
Yük kapasitesi 35.310 kg Net ağırlık 3.690 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Roosendaal
Satıcıyla iletişime geç
€8.985 ≈ 392.400 TL
2012
Yük kapasitesi 35.310 kg Net ağırlık 3.690 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Roosendaal
Satıcıyla iletişime geç