Yeni Kalepar KLP219v1 Car Carrier Araba Taşıyıcı Yarı Römork





Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.
Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.
Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.
Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.
En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.
- Ön ödemenin karta transferi
- İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
- “Emanetçi” hesabına transfer
- Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
- Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
- Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
- Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
- Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.




















● Trailer structure : Chassis composed by 2 central longitudinal beams.
● Surface Treatment : Hot dipped galvanized + ral colour on the sides at customer's choice
● Braking System :2S-2M Wabco EBS-E
● Suspension System :Pneumatic system
● Electric System :24 V Aspoeck
● Tyres :8 units 245 / 70 R17.5
● Axles :9 ton capacity axle BPW
● Tore weight : Trailer = from 9000 kg to 8000 Kg Truck = from 4500 kg to 4000 Kg
● G.V.W : 19.000 kg ( 1.000 kg 5th wheel + 18.000 kg axles )
● Trailer Width : 2550 mm
● Trailer length : 12000 mm
● Total Trailer length : 18750 mm
● Trailer : Pillar front lifting system and rear scissors lifting system
● Trailer : Top front and rear hydraulic extension with useful length of 1600 mm
● Trailer : Hydraulic rear extension with useful length of 1650 mm
● Truck : Pillar front lifting system and rear scissors lifting system
● Truck: Top rear hydraulic extension with useful length of 1600 mm