Faymonville STN--4AU LAST 2 AXLE STEERING, 6,3 M EXTENDABLE Alçak Şasi Yarı Römork

PDF
Faymonville STN--4AU LAST 2 AXLE STEERING, 6,3 M EXTENDABLE alçak şasi yarı römork - Autoline
Faymonville STN--4AU LAST 2 AXLE STEERING, 6,3 M EXTENDABLE alçak şasi yarı römork | Görüntü 1 - Autoline
Faymonville STN--4AU LAST 2 AXLE STEERING, 6,3 M EXTENDABLE alçak şasi yarı römork | Görüntü 2 - Autoline
Faymonville STN--4AU LAST 2 AXLE STEERING, 6,3 M EXTENDABLE alçak şasi yarı römork | Görüntü 3 - Autoline
Faymonville STN--4AU LAST 2 AXLE STEERING, 6,3 M EXTENDABLE alçak şasi yarı römork | Görüntü 4 - Autoline
Faymonville STN--4AU LAST 2 AXLE STEERING, 6,3 M EXTENDABLE alçak şasi yarı römork | Görüntü 5 - Autoline
Faymonville STN--4AU LAST 2 AXLE STEERING, 6,3 M EXTENDABLE alçak şasi yarı römork | Görüntü 6 - Autoline
Faymonville STN--4AU LAST 2 AXLE STEERING, 6,3 M EXTENDABLE alçak şasi yarı römork | Görüntü 7 - Autoline
Faymonville STN--4AU LAST 2 AXLE STEERING, 6,3 M EXTENDABLE alçak şasi yarı römork | Görüntü 8 - Autoline
Faymonville STN--4AU LAST 2 AXLE STEERING, 6,3 M EXTENDABLE alçak şasi yarı römork | Görüntü 9 - Autoline
Faymonville STN--4AU LAST 2 AXLE STEERING, 6,3 M EXTENDABLE alçak şasi yarı römork | Görüntü 10 - Autoline
Faymonville STN--4AU LAST 2 AXLE STEERING, 6,3 M EXTENDABLE alçak şasi yarı römork | Görüntü 11 - Autoline
Faymonville STN--4AU LAST 2 AXLE STEERING, 6,3 M EXTENDABLE alçak şasi yarı römork | Görüntü 12 - Autoline
Faymonville STN--4AU LAST 2 AXLE STEERING, 6,3 M EXTENDABLE alçak şasi yarı römork | Görüntü 13 - Autoline
Faymonville STN--4AU LAST 2 AXLE STEERING, 6,3 M EXTENDABLE alçak şasi yarı römork | Görüntü 14 - Autoline
Faymonville STN--4AU LAST 2 AXLE STEERING, 6,3 M EXTENDABLE alçak şasi yarı römork | Görüntü 15 - Autoline
Faymonville STN--4AU LAST 2 AXLE STEERING, 6,3 M EXTENDABLE alçak şasi yarı römork | Görüntü 16 - Autoline
Faymonville STN--4AU LAST 2 AXLE STEERING, 6,3 M EXTENDABLE alçak şasi yarı römork | Görüntü 17 - Autoline
Faymonville STN--4AU LAST 2 AXLE STEERING, 6,3 M EXTENDABLE alçak şasi yarı römork | Görüntü 18 - Autoline
Faymonville STN--4AU LAST 2 AXLE STEERING, 6,3 M EXTENDABLE alçak şasi yarı römork | Görüntü 19 - Autoline
Faymonville STN--4AU LAST 2 AXLE STEERING, 6,3 M EXTENDABLE alçak şasi yarı römork | Görüntü 20 - Autoline
Faymonville STN--4AU LAST 2 AXLE STEERING, 6,3 M EXTENDABLE alçak şasi yarı römork | Görüntü 21 - Autoline
Faymonville STN--4AU LAST 2 AXLE STEERING, 6,3 M EXTENDABLE alçak şasi yarı römork | Görüntü 22 - Autoline
Faymonville STN--4AU LAST 2 AXLE STEERING, 6,3 M EXTENDABLE alçak şasi yarı römork | Görüntü 23 - Autoline
Faymonville STN--4AU LAST 2 AXLE STEERING, 6,3 M EXTENDABLE alçak şasi yarı römork | Görüntü 24 - Autoline
Faymonville STN--4AU LAST 2 AXLE STEERING, 6,3 M EXTENDABLE alçak şasi yarı römork | Görüntü 25 - Autoline
İlanla ilgileniyor musunuz?
1/25
PDF
€29.950
KDV hariç fiyat
≈ 1.226.000 TL
Satıcıyla iletişime geç
Marka: Faymonville
İlk tescil: 2009-05-04
Yük kapasitesi: 47.840 kg
Net ağırlık: 13.160 kg
Brüt ağırlık: 60.000 kg
Bulunduğu yer: Hollanda Groot-Ammers6499 km ötenizde
Satıcı stok no: FA009264
İlan tarihi: 20 Mar 2025
Akslar
Marka: GIGANT
Aks sayısı: 4
Döner dingil
İkiz lastik
İlk aks: 235X70X17,5
İkinci aks: 235X70X17,5
Üçüncü aks: 235X70X17,5
Dördüncü aks: 235X70X17,5
Frenler
ABS
Durum
Durum: 2.el
Daha fazla bilgi
Renk: kırmızı
Ek hizmetler

Daha fazla bilgi — Faymonville STN--4AU LAST 2 AXLE STEERING, 6,3 M EXTENDABLE alçak şasi yarı römork

İngilizce
Refenmaß: 235X70X17,5
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Hinterachse 2: Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Hinterachse 3: Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 60%; Reifen Profil links außen: 60%; Reifen Profil rechts innerhalb: 60%; Reifen Profil rechts außen: 60%
Hinterachse 4: Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 60%; Reifen Profil links außen: 60%; Reifen Profil rechts innerhalb: 60%; Reifen Profil rechts außen: 60%
Höhe der Ladefläche: 90 cm
Ausziehbarer Aufbau: Ja
Dækstørrelse: 235X70X17,5
Bremser: tromlebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Bagaksel 2: Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Bagaksel 3: Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 60%; Dækprofil venstre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%
Bagaksel 4: Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 60%; Dækprofil venstre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%
Gulvhøjde i lastrum: 90 cm
Tyre size: 235X70X17,5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%
Rear axle 2: Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%
Rear axle 3: Steering; Tyre profile left inner: 60%; Tyre profile left outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%
Rear axle 4: Steering; Tyre profile left inner: 60%; Tyre profile left outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%
Height of cargo floor: 90 cm
Extendable superstructure: Yes
Tamaño del neumático: 235X70X17,5
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Eje trasero 2: Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Eje trasero 3: Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 60%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%
Eje trasero 4: Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 60%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%
Altura piso de carga: 90 cm
Superestructura extensible: Sí
Dimension des pneus: 235X70X17,5
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
Essieu arrière 2: Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
Essieu arrière 3: Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 60%; Sculptures des pneus gauche externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%
Essieu arrière 4: Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 60%; Sculptures des pneus gauche externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%
Hauteur du plancher de chargement: 90 cm
Superstructure extensible: Oui
Asconfiguratie
Bandenmaat: 235X70X17,5
Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Achteras 2: Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Achteras 3: Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 60%; Bandenprofiel linksbuiten: 60%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 60%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 60%
Achteras 4: Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 60%; Bandenprofiel linksbuiten: 60%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 60%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 60%

Functioneel
Hoogte laadvloer: 90 cm
Uitschuifbare opbouw: Ja

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Frank de Jong
Rozmiar opon: 235X70X17,5
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Oś tylna 2: Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Oś tylna 3: Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 60%; Profil opon lewa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%
Oś tylna 4: Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 60%; Profil opon lewa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%
Wysokość podłogi ładowni: 90 cm
Wysuwana nadbudowa: Tak
Tamanho dos pneus: 235X70X17,5
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Eixo traseiro 2: Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Eixo traseiro 3: Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%
Eixo traseiro 4: Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%
Altura do piso da bagageira: 90 cm
Superestrutura extensível: Sim
Размер шин: 235X70X17,5
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Задний мост 2: Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Задний мост 3: Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 60%; Профиль шин левое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%
Задний мост 4: Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 60%; Профиль шин левое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%
Высота грузового пола: 90 cm
Däckets storlek: 235X70X17,5
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%
Bakaxel 2: Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%
Bakaxel 3: Styrning; Däckprofil inuti vänster: 60%; Däckprofil lämnades utanför: 60%; Däckprofil innanför höger: 60%; Däckprofil utanför höger: 60%
Bakaxel 4: Styrning; Däckprofil inuti vänster: 60%; Däckprofil lämnades utanför: 60%; Däckprofil innanför höger: 60%; Däckprofil utanför höger: 60%
Höjd på lastgolv: 90 cm
Utdragbar kaross: Ja
Önemli
Bu teklif bilgi edinme içindir. Lütfen satıcıdan daha kesin bilgi talep edin.
Satın alma ipuçları
Güvenlik ipuçları
Satıcının Doğrulanması

Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.

Fiyat Kontrolü

Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.

Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.

Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.

Şüpheli ön ödeme

En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.

Bu dolandırıcılığın çeşitleri aşağıdakileri içerebilir:
  • Ön ödemenin karta transferi
  • İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
  • “Emanetçi” hesabına transfer
  • Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
  • Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
  • Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
  • Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
  • Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Bir dolandırıcılık mı buldunuz?
Bizi bilgilendirin
Güvenlik ipuçları
PDF
Makine veya araç mı satıyorsunuz?
Bunu bizimle yapabilirsiniz!
Benzer ilanlar
€38.750 ≈ 1.586.000 TL
2007
Yük kapasitesi 31.400 kg Net ağırlık 10.600 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Groot-Ammers
Satıcıyla iletişime geç
€14.950 ≈ 611.800 TL
2005
Yük kapasitesi 26.275 kg Net ağırlık 11.725 kg Aks sayısı 2
Hollanda, Groot-Ammers
Satıcıyla iletişime geç
€69.950 ≈ 2.862.000 TL
2013
Yük kapasitesi 42.700 kg Net ağırlık 18.300 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Groot-Ammers
Satıcıyla iletişime geç
€34.950 ≈ 1.430.000 TL
1994
Yük kapasitesi 21.440 kg Net ağırlık 16.560 kg Aks sayısı 2
Hollanda, Oud Gastel
Satıcıyla iletişime geç
€29.950 ≈ 1.226.000 TL
2006
Yük kapasitesi 31.760 kg Net ağırlık 13.240 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Groot-Ammers
Satıcıyla iletişime geç
€27.950 ≈ 1.144.000 TL
2015
Yük kapasitesi 29.720 kg Net ağırlık 12.280 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Groot-Ammers
Satıcıyla iletişime geç
€27.950 ≈ 1.144.000 TL
2009
Yük kapasitesi 36.660 kg Net ağırlık 11.740 kg Aks sayısı 4
Hollanda, Groot-Ammers
Satıcıyla iletişime geç
€27.950 ≈ 1.144.000 TL
2014
Yük kapasitesi 39.000 kg Net ağırlık 9.000 kg Aks sayısı 4
Hollanda, Groot-Ammers
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2014
Yük kapasitesi 29.700 kg Net ağırlık 12.300 kg
Hollanda, Almelo
Satıcıyla iletişime geç
€72.900 ≈ 2.983.000 TL
2025
Yük kapasitesi 39.643 kg Net ağırlık 10.154 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Veghel
BAS World
Autoline'da 21 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€24.950 ≈ 1.021.000 TL
2003
Yük kapasitesi 31.440 kg Net ağırlık 13.560 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Groot-Ammers
Satıcıyla iletişime geç
€26.950 ≈ 1.103.000 TL
2015
Yük kapasitesi 35.420 kg Net ağırlık 12.580 kg Aks sayısı 4
Hollanda, Groot-Ammers
Satıcıyla iletişime geç
€69.750 ≈ 2.854.000 TL
2024
Yük kapasitesi 51.900 kg Süspansiyon pnömatik/pnömatik Net ağırlık 9.100 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Gilze
Satıcıyla iletişime geç
€52.500 ≈ 2.148.000 TL
2013
Hollanda, Almelo
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2021
Yük kapasitesi 64.800 kg Net ağırlık 20.200 kg
Hollanda, Assen
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2023
Yük kapasitesi 100.250 kg Net ağırlık 33.750 kg
Hollanda, Assen
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2004
Yük kapasitesi 42.320 kg Net ağırlık 12.680 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Woudenberg
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2016
Yük kapasitesi 35.400 kg Net ağırlık 12.600 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Woudenberg
Satıcıyla iletişime geç
"Faymonville alçak şasi yarı römorklar" bölümündeki diğer modeller