Renders ROC 12.27N - SAF - DISC Perdeli Yarı Römork

PDF
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 1 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 2 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 3 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 4 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 5 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 6 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 7 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 8 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 9 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 10 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 11 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 12 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 13 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 14 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 15 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 16 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 17 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 18 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 19 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 20 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 21 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 22 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 23 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 24 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 25 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 26 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 27 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 28 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 29 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 30 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 31 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 32 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 33 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 34 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 35 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 36 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 37 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 38 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 39 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 40 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 41 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 42 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 43 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 44 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 45 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 46 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 47 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 48 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 49 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 50 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 51 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 52 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 53 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 54 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 55 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 56 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 57 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 58 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 59 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 60 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 61 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 62 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 63 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 64 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 65 - Autoline
Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork | Görüntü 66 - Autoline
İlanla ilgileniyor musunuz?
1/66
PDF
€22.500
KDV hariç fiyat
≈ 1.103.000 TL
Satıcıyla iletişime geç
Marka: Renders
Üretim tarihi: 2009-08
İlk tescil: 2009-08
Yük kapasitesi: 31.200 kg
Net ağırlık: 7.800 kg
Brüt ağırlık: 39.000 kg
Bulunduğu yer: Hollanda Lamswaarde6477 km to "United States/Columbus"
Satıcı stok no: 2581
İlan tarihi: 1 aydan fazla
Açıklama
Kaba ölçüler: 13,79 m × 2,5 m × 4 m
Karoser
Arka kapılar
Akslar
Marka: SAF
Aks sayısı: 3
Aks aralığı: 77.500 mm
İlk aks: 385/65 R22.5
İkinci aks: 385/65 R22.5
Üçüncü aks: 385/65 R22.5
Durum
Durum: 2.el
Daha fazla bilgi
Renk: mavi

Daha fazla bilgi — Renders ROC 12.27N - SAF - DISC perdeli yarı römork

İngilizce
Velikost pneumatiky: 385/65 R22.5
Brzdy: kotoučové brzdy
Zavěšení: vzduchové odpružení
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 90%; Profil pneumatiky vpravo: 90%
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 90%; Profil pneumatiky vpravo: 90%
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 90%; Profil pneumatiky vpravo: 90%
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65 R22.5
Bremsen: Scheibenbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 90%; Reifen Profil rechts: 90%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 90%; Reifen Profil rechts: 90%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 90%; Reifen Profil rechts: 90%

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Bart Mostert oder P. Mostert, um weitere Informationen zu erhalten.
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385/65 R22.5
Bremser: skivebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 90%; Dækprofil højre: 90%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 90%; Dækprofil højre: 90%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 90%; Dækprofil højre: 90%

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god

Yderligere oplysninger
Kontakt P. Mostert for yderligere oplysninger
Axle configuration
Tyre size: 385/65 R22.5
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 90%; Tyre profile right: 90%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 90%; Tyre profile right: 90%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 90%; Tyre profile right: 90%

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good

Additional information
Please contact Bart Mostert or P. Mostert for more information
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/65 R22.5
Frenos: frenos de disco
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 90%; Dibujo del neumático derecha: 90%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 90%; Dibujo del neumático derecha: 90%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 90%; Dibujo del neumático derecha: 90%

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno

Información complementaria
Póngase en contacto con P. Mostert para obtener más información.
Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/65 R22.5
Freins: freins à disque
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 90%; Sculptures des pneus droite: 90%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 90%; Sculptures des pneus droite: 90%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 90%; Sculptures des pneus droite: 90%

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon

Informations complémentaires
Veuillez contacter Bart Mostert ou P. Mostert pour plus d'informations
Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 385/65 R22.5
Fékek: tárcsafékek
Felfüggesztés: légrugózás
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 90%; Gumiabroncs profilja jobbra: 90%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 90%; Gumiabroncs profilja jobbra: 90%
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 90%; Gumiabroncs profilja jobbra: 90%

Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó

További információk
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot P. Mostert-vel
Dimensioni del pneumatico: 385/65 R22.5
Freni: freni a disco
Sospensione: sospensione pneumatica
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 90%; Profilo del pneumatico destra: 90%
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 90%; Profilo del pneumatico destra: 90%
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 90%; Profilo del pneumatico destra: 90%
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
= Aanvullende opties en accessoires =

- 3 assen

= Bedrijfsinformatie =

als u vragen heeft, neem gerust contact met ons op.
u kunt ons bereiken op:
Tel. kişileri göster
email. kişileri göster

u kunt ons vinden op Facebook onder de naam ''P Mostert Import Export B.V.''
en op onze website ''kişileri göster kunt u video's van de voertuigen zien.

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65 R22.5
Remmen: schijfremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 90%; Bandenprofiel rechts: 90%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 90%; Bandenprofiel rechts: 90%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 90%; Bandenprofiel rechts: 90%

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Bart Mostert of P. Mostert
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/65 R22.5
Hamulce: hamulce tarczowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 90%; Profil opon prawa: 90%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 90%; Profil opon prawa: 90%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 90%; Profil opon prawa: 90%

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z P. Mostert
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/65 R22.5
Travões: travões de disco
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 90%; Perfil do pneu direita: 90%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 90%; Perfil do pneu direita: 90%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 90%; Perfil do pneu direita: 90%

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom

Informações adicionais
Contacte P. Mostert para obter mais informações
Конфигурация осей
Размер шин: 385/65 R22.5
Тормоза: дисковые тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 90%; Профиль шин справа: 90%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 90%; Профиль шин справа: 90%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 90%; Профиль шин справа: 90%

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее

Дополнительная информация
Свяжитесь с P. Mostert для получения дополнительной информации
Veľkosť pneumatiky: 385/65 R22.5
Brzdy: kotúčové brzdy
Zavesenie: vzduchové odpruženie
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 90%; Profil pneumatiky vpravo: 90%
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 90%; Profil pneumatiky vpravo: 90%
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 90%; Profil pneumatiky vpravo: 90%
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/65 R22.5
Bromsar: skivbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 90%; Däckprofil rätt: 90%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 90%; Däckprofil rätt: 90%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 90%; Däckprofil rätt: 90%

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra

Ytterligare information
Kontakta P. Mostert för mer information
Önemli
Bu teklif bilgi edinme içindir. Lütfen satıcıdan daha kesin bilgi talep edin.
Satın alma ipuçları
Güvenlik ipuçları
Satıcının Doğrulanması

Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.

Fiyat Kontrolü

Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.

Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.

Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.

Şüpheli ön ödeme

En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.

Bu dolandırıcılığın çeşitleri aşağıdakileri içerebilir:
  • Ön ödemenin karta transferi
  • İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
  • “Emanetçi” hesabına transfer
  • Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
  • Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
  • Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
  • Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
  • Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Bir dolandırıcılık mı buldunuz?
Bizi bilgilendirin
Güvenlik ipuçları
PDF
Makine veya araç mı satıyorsunuz?
Bunu bizimle yapabilirsiniz!
Benzer ilanlar
€4.250 ≈ 208.300 TL
Perdeli yarı römork
2009
Yük kapasitesi 31.900 kg Net ağırlık 7.100 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Lamswaarde
P. Mostert Import-Export B.V.
Autoline'da 9 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
Perdeli yarı römork
2011
Yük kapasitesi 31.470 kg Net ağırlık 7.530 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Buitenpost
KW Trading& Rental
Autoline'da 5 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€3.250 ≈ 159.300 TL
Perdeli yarı römork
2007
Yük kapasitesi 31.800 kg Net ağırlık 7.200 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Lamswaarde
P. Mostert Import-Export B.V.
Autoline'da 9 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€3.250 ≈ 159.300 TL
Perdeli yarı römork
2007
Yük kapasitesi 31.800 kg Net ağırlık 7.200 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Lamswaarde
P. Mostert Import-Export B.V.
Autoline'da 9 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€4.500 ≈ 220.500 TL
Perdeli yarı römork
2007
Yük kapasitesi 34.000 kg Net ağırlık 7.000 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Lamswaarde
P. Mostert Import-Export B.V.
Autoline'da 9 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€7.500 ≈ 367.500 TL
Perdeli yarı römork
2007
Yük kapasitesi 40.800 kg Net ağırlık 7.500 kg
Hollanda, Lamswaarde
P. Mostert Import-Export B.V.
Autoline'da 9 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€3.750 ≈ 183.800 TL
Perdeli yarı römork
2007
Aks sayısı 3
Hollanda, Lamswaarde
P. Mostert Import-Export B.V.
Autoline'da 9 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€3.000 ≈ 147.000 TL
Perdeli yarı römork
2007
Aks sayısı 3
Hollanda, Lamswaarde
P. Mostert Import-Export B.V.
Autoline'da 9 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€4.500 ≈ 220.500 TL
Perdeli yarı römork
2007
Yük kapasitesi 30.680 kg Net ağırlık 7.320 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Lamswaarde
P. Mostert Import-Export B.V.
Autoline'da 9 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€6.750 ≈ 330.800 TL
Perdeli yarı römork
2009
Net ağırlık 9.210 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Berkel en Rodenrijs
CRM Trucks & Trailers BV
Autoline'da 19 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€7.250 ≈ 355.300 TL
Perdeli yarı römork
2009
Yük kapasitesi 30.700 kg Net ağırlık 8.300 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Swifterbant
Truck & Trailerservice Swifterbant BV
Autoline'da 1 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€4.950 ≈ 242.600 TL
Perdeli yarı römork
2009
Yük kapasitesi 31.210 kg Net ağırlık 7.790 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Vuren
De Jong Trucks & Trailers
Autoline'da 14 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€2.500 ≈ 122.500 TL
Perdeli yarı römork
2006
Yük kapasitesi 23.500 kg Net ağırlık 9.680 kg Aks sayısı 2
Hollanda, Lamswaarde
P. Mostert Import-Export B.V.
Autoline'da 9 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€19.900 ≈ 975.100 TL
Perdeli yarı römork
2011
Yük kapasitesi 29.600 kg Süspansiyon pnömatik/pnömatik Net ağırlık 9.400 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Woudenberg
Xiffix B.V.
Autoline'da 13 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€3.900 ≈ 191.100 TL
Perdeli yarı römork
2009
Yük kapasitesi 34.460 kg Hacim 877,5 m³ Süspansiyon pnömatik/pnömatik Net ağırlık 9.540 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Ede
JB Trading bv
Autoline'da 11 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
Perdeli yarı römork
2009
Yük kapasitesi 36.980 kg Süspansiyon pnömatik/pnömatik Net ağırlık 11.020 kg Aks sayısı 4
Hollanda, Woudenberg
Xiffix B.V.
Autoline'da 13 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
Perdeli yarı römork
2009
Yük kapasitesi 21.720 kg Hacim 10,76 m³ Süspansiyon pnömatik/pnömatik Net ağırlık 11.480 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Woudenberg
Xiffix B.V.
Autoline'da 13 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€8.750 ≈ 428.800 TL
Perdeli yarı römork
2009
Net ağırlık 9.210 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Berkel en Rodenrijs
CRM Trucks & Trailers BV
Autoline'da 19 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€6.750 ≈ 330.800 TL
Perdeli yarı römork
2009
Net ağırlık 9.040 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Berkel en Rodenrijs
CRM Trucks & Trailers BV
Autoline'da 19 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€3.950 ≈ 193.600 TL
Perdeli yarı römork
2010
Yük kapasitesi 31.836 kg Net ağırlık 7.164 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Oud Gastel
Gema Trading B.V.
Autoline'da 9 yıl
Satıcıyla iletişime geç