Tracon Gesloten Trailer / Stuur-As / Laadklep Kapalı Kutu Yarı Römork

PDF
Tracon Gesloten Trailer / Stuur-As / Laadklep kapalı kutu yarı römork - Autoline
Tracon Gesloten Trailer / Stuur-As / Laadklep kapalı kutu yarı römork | Görüntü 1 - Autoline
Tracon Gesloten Trailer / Stuur-As / Laadklep kapalı kutu yarı römork | Görüntü 2 - Autoline
Tracon Gesloten Trailer / Stuur-As / Laadklep kapalı kutu yarı römork | Görüntü 3 - Autoline
Tracon Gesloten Trailer / Stuur-As / Laadklep kapalı kutu yarı römork | Görüntü 4 - Autoline
Tracon Gesloten Trailer / Stuur-As / Laadklep kapalı kutu yarı römork | Görüntü 5 - Autoline
Tracon Gesloten Trailer / Stuur-As / Laadklep kapalı kutu yarı römork | Görüntü 6 - Autoline
Tracon Gesloten Trailer / Stuur-As / Laadklep kapalı kutu yarı römork | Görüntü 7 - Autoline
Tracon Gesloten Trailer / Stuur-As / Laadklep kapalı kutu yarı römork | Görüntü 8 - Autoline
Tracon Gesloten Trailer / Stuur-As / Laadklep kapalı kutu yarı römork | Görüntü 9 - Autoline
Tracon Gesloten Trailer / Stuur-As / Laadklep kapalı kutu yarı römork | Görüntü 10 - Autoline
Tracon Gesloten Trailer / Stuur-As / Laadklep kapalı kutu yarı römork | Görüntü 11 - Autoline
Tracon Gesloten Trailer / Stuur-As / Laadklep kapalı kutu yarı römork | Görüntü 12 - Autoline
Tracon Gesloten Trailer / Stuur-As / Laadklep kapalı kutu yarı römork | Görüntü 13 - Autoline
Tracon Gesloten Trailer / Stuur-As / Laadklep kapalı kutu yarı römork | Görüntü 14 - Autoline
Tracon Gesloten Trailer / Stuur-As / Laadklep kapalı kutu yarı römork | Görüntü 15 - Autoline
Tracon Gesloten Trailer / Stuur-As / Laadklep kapalı kutu yarı römork | Görüntü 16 - Autoline
Tracon Gesloten Trailer / Stuur-As / Laadklep kapalı kutu yarı römork | Görüntü 17 - Autoline
Tracon Gesloten Trailer / Stuur-As / Laadklep kapalı kutu yarı römork | Görüntü 18 - Autoline
Tracon Gesloten Trailer / Stuur-As / Laadklep kapalı kutu yarı römork | Görüntü 19 - Autoline
Tracon Gesloten Trailer / Stuur-As / Laadklep kapalı kutu yarı römork | Görüntü 20 - Autoline
Tracon Gesloten Trailer / Stuur-As / Laadklep kapalı kutu yarı römork | Görüntü 21 - Autoline
Tracon Gesloten Trailer / Stuur-As / Laadklep kapalı kutu yarı römork | Görüntü 22 - Autoline
Tracon Gesloten Trailer / Stuur-As / Laadklep kapalı kutu yarı römork | Görüntü 23 - Autoline
Tracon Gesloten Trailer / Stuur-As / Laadklep kapalı kutu yarı römork | Görüntü 24 - Autoline
Tracon Gesloten Trailer / Stuur-As / Laadklep kapalı kutu yarı römork | Görüntü 25 - Autoline
Tracon Gesloten Trailer / Stuur-As / Laadklep kapalı kutu yarı römork | Görüntü 26 - Autoline
Tracon Gesloten Trailer / Stuur-As / Laadklep kapalı kutu yarı römork | Görüntü 27 - Autoline
Tracon Gesloten Trailer / Stuur-As / Laadklep kapalı kutu yarı römork | Görüntü 28 - Autoline
Tracon Gesloten Trailer / Stuur-As / Laadklep kapalı kutu yarı römork | Görüntü 29 - Autoline
Tracon Gesloten Trailer / Stuur-As / Laadklep kapalı kutu yarı römork | Görüntü 30 - Autoline
Tracon Gesloten Trailer / Stuur-As / Laadklep kapalı kutu yarı römork | Görüntü 31 - Autoline
Tracon Gesloten Trailer / Stuur-As / Laadklep kapalı kutu yarı römork | Görüntü 32 - Autoline
İlanla ilgileniyor musunuz?
1/32
PDF
€1.750
KDV hariç fiyat
≈ 76.420 TL
Satıcıyla iletişime geç
Marka: Tracon
Model: Gesloten Trailer / Stuur-As / Laadklep
Üretim tarihi: 2000-02
İlk tescil: 2000-02-29
Yük kapasitesi: 22.320 kg
Net ağırlık: 9.680 kg
Brüt ağırlık: 32.000 kg
Bulunduğu yer: Hollanda Venlo6600 km to "United States/Columbus"
Satıcı stok no: 31035
İlan tarihi: 1 aydan fazla
Açıklama
Kaba ölçüler: uzunluk - 13,9 m, genişlik - 2,6 m
Karoser
Karoser boyutları: 13,58 m × 2,5 m × 2,69 m
Akslar
Marka: BPW ECO Plus
Aks sayısı: 2
Aks aralığı: 8.950 mm
Döner dingil
İkiz lastik
İlk aks: 265/70 R19.5
İkinci aks: 265/70 R19.5
Ek parçalar
Merkezi yağlama
Yükleme asansörü
Durum
Durum: 2.el
Daha fazla bilgi
Renk: beyaz

Daha fazla bilgi — Tracon Gesloten Trailer / Stuur-As / Laadklep kapalı kutu yarı römork

Türkçe
- Havalı süspansiyon
- Stepne
= Additional options and accessories =

- Air suspension
- Drum brakes
- Spare wheel
- Steering Axle

= Dealer information =

Gast Trucks Venlo B.V.
Our prices are netto export. To make a reservation without downpayment is not possible.

= More information =

Axle configuration
Tyre size: 265/70 R19.5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 10000 kg; Tyre profile left inner: 90%; Tyre profile left outer: 90%; Tyre profile right outer: 90%; Tyre profile right outer: 90%
Rear axle 2: Max. axle load: 10000 kg; Steering; Tyre profile left inner: 90%; Tyre profile left outer: 90%; Tyre profile right outer: 90%; Tyre profile right outer: 90%

Functional
Tail lift: DHOLLANDIA, tail lift, 2000 kg

Condition
General condition: average
Technical condition: average
Visual appearance: average

Identification
Registration number: OG-40-GG

Other information
Cargo space outer length: 1355 cm
Cargo space outer width: 245 cm
Cargo space outer height: 265 cm
- Въздушно окачване
- Резервно колело
- Náhradní kolo
- Vzduchové odpružení
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Gelenkte Achse
- Luftfederung
- Reserverad
- Trommelbremse

= Anmerkungen =

TRACON AUFLIEGER MIT KOFFER AUFBAU, BPW-ACHSEN MIT TROMMELBREMSE, LETZTE ACHSE GELENKT, DHOLLANDIA 2000KG LADEBORDWAND, CLANG ANSCHLUSS + EIGENE BATTERIEN, ZENTRAL SCHMIERUNG, ERSATZRAD, REIFEN 90%, HOLLANDISCHE AUFLIEGER

= Firmeninformationen =

Gast Trucks Venlo B.V. | Bis zu 30 Bilder und ein Video auf kişileri göster Seit 1998 sind wir auf den Einkauf, Verkauf, Import und Export von gebrauchten Nutzfahrzeugen spezialisiert. Standort Venlo (NL)| 10 km von der Grenze | 70 km von Flughafen Düsseldorf | 55 km von Flughafen Eindhoven (NL) Transport und export Papieren / Kennzeichen gegen mehrpreis möglich zu Hafen im Niederlande, Belgien oder Deutschland. Reservieren ohne Anzahlung ist nicht moglich!

= Weitere Informationen =

Refenmaß: 265/70 R19.5
Bremsen: Trommelbremsen
Hinterachse 1: Max. Achslast: 10000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 90%; Reifen Profil links außen: 90%; Reifen Profil rechts innerhalb: 90%; Reifen Profil rechts außen: 90%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 90%; Reifen Profil links außen: 90%; Reifen Profil rechts innerhalb: 90%; Reifen Profil rechts außen: 90%
Ladebordwand: DHOLLANDIA, Heckklappe, 2000 kg
Allgemeiner Zustand: durchschnittlich
Technischer Zustand: durchschnittlich
Optischer Zustand: durchschnittlich
Kennzeichen: OG-40-GG
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Luftaffjedring
- Reservehjul

= Yderligere oplysninger =

Dækstørrelse: 265/70 R19.5
Bremser: tromlebremser
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 90%; Dækprofil venstre udvendige: 90%; Dækprofil højre udvendige: 90%; Dækprofil højre udvendige: 90%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 90%; Dækprofil venstre udvendige: 90%; Dækprofil højre udvendige: 90%; Dækprofil højre udvendige: 90%
Læssebagsmæk: DHOLLANDIA, læssebagsmæk, 2000 kg
Overordnet stand: gennemsnitlig
Teknisk stand: gennemsnitlig
Visuelt udseende: gennemsnitlig
Registreringsnummer: OG-40-GG
- Αερανάρτηση
- Ρεζέρβα
= Más opciones y accesorios =

- Rueda de cambio
- Suspensión neumática

= Más información =

Tamaño del neumático: 265/70 R19.5
Frenos: frenos de tambor
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 90%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 90%; Dibujo del neumático derecha exterior: 90%; Dibujo del neumático derecha exterior: 90%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 90%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 90%; Dibujo del neumático derecha exterior: 90%; Dibujo del neumático derecha exterior: 90%
Trampilla elevadora: DHOLLANDIA, válvula de cierre trasera, 2000 kg
Estado general: medio
Estado técnico: medio
Estado óptico: medio
Matrícula: OG-40-GG
- Ilmajousitus
- Varapyörä
= Plus d'options et d'accessoires =

- Roue de secours
- Suspension pneumatique

= Plus d'informations =

Dimension des pneus: 265/70 R19.5
Freins: freins à tambour
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 90%; Sculptures des pneus gauche externe: 90%; Sculptures des pneus droit externe: 90%; Sculptures des pneus droit externe: 90%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 90%; Sculptures des pneus gauche externe: 90%; Sculptures des pneus droit externe: 90%; Sculptures des pneus droit externe: 90%
Trappe de chargement: DHOLLANDIA, soupape arrière, 2000 kg
État général: moyen
État technique: moyen
État optique: moyen
Numéro d'immatriculation: OG-40-GG
- Rezervni kotač
- Zračni ovjes
- Légrugós felfüggesztés
- Pótkerék
- Ruota di scorta
- Sospensioni pneumatiche
= Aanvullende opties en accessoires =

- Luchtvering
- Reservewiel
- Stuur-as
- Trommelremmen

= Bijzonderheden =

TRACON OPLEGGER MET GESLOTEN OPBOUW, BPW-ASSEN MET TROMMELREMMEN, LAATSTE AS GESTUURD, DHOLLANDIA 2000KG ACHTERSLUIT LAADKLEP, CLANG AANSLUITING MET EIGEN ACCU'S, CENTRALE SMERING, RESERVEWIEL, BANDEN RONDOM 90%, HOLLANDSE TRAILER

= Bedrijfsinformatie =

Gast Trucks Venlo B.V. Sinds 1998 zijn wij gespecialiseerd in de in- en verkoop van gebruikte trucks en trailers. Bezoek onze website kişileri göster voor meer foto's en video's. Onze prijzen zijn netto export! Reserveren is alleen mogelijk met een aanbetaling.

PLEASE CHECK OUR WEBSITE kişileri göster FOR OUR STOCK. YOU WILL FIND ALL AVAILABLE PICTURES AND A VIDEO!

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 265/70 R19.5
Remmen: trommelremmen
Achteras 1: Max. aslast: 10000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 90%; Bandenprofiel linksbuiten: 90%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 90%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 90%
Achteras 2: Max. aslast: 10000 kg; Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 90%; Bandenprofiel linksbuiten: 90%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 90%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 90%

Functioneel
Laadklep: DHOLLANDIA, achtersluitklep, 2000 kg

Staat
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: gemiddeld

Identificatie
Kenteken: OG-40-GG

Overige informatie
Buiten lengte laadruimte: 1355 cm
Buiten breedte laadruimte: 245 cm
Buiten hoogte laadruimte: 265 cm
- Luftfjæring
- Reservehjul
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Koło zapasowe
- Zawieszenie pneumatyczne

= Więcej informacji =

Rozmiar opon: 265/70 R19.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 90%; Profil opon lewa zewnętrzna: 90%; Profil opon prawa zewnętrzna: 90%; Profil opon prawa zewnętrzna: 90%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 90%; Profil opon lewa zewnętrzna: 90%; Profil opon prawa zewnętrzna: 90%; Profil opon prawa zewnętrzna: 90%
Klapa załadunkowa: DHOLLANDIA, klapa tylna, 2000 kg
Stan ogólny: średnio
Stan techniczny: średnio
Stan wizualny: średnio
Numer rejestracyjny: OG-40-GG
= Opções e acessórios adicionais =

- Roda suplente
- Suspensão pneumática

= Mais informações =

Tamanho dos pneus: 265/70 R19.5
Travões: travões de tambor
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 10000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 90%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 90%; Perfil do pneu exterior direito: 90%; Perfil do pneu exterior direito: 90%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 90%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 90%; Perfil do pneu exterior direito: 90%; Perfil do pneu exterior direito: 90%
Monta-cargas: DHOLLANDIA, monta-cargas, 2000 kg
Estado geral: média
Estado técnico: média
Aspeto visual: média
Número de registo: OG-40-GG
- Roată de rezervă
- Suspensie pneumatică
= Дополнительные опции и оборудование =

- Запасное колесо
- Пневматическая подвеска

= Дополнительная информация =

Размер шин: 265/70 R19.5
Тормоза: барабанные тормоза
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 90%; Профиль шин левое внешнее: 90%; Профиль шин правое внешнее: 90%; Профиль шин правое внешнее: 90%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 90%; Профиль шин левое внешнее: 90%; Профиль шин правое внешнее: 90%; Профиль шин правое внешнее: 90%
Заднее подъемное устройство: DHOLLANDIA, заднее подъемное устройство, 2000 kg
Общее состояние: среднее
Техническое состояние: среднее
Внешнее состояние: среднее
Регистрационный номер: OG-40-GG
- Rezervné koleso
- Vzduchové odpruženie
= Extra tillval och tillbehör =

- Luftfjädring
- Reservhjul

= Ytterligare information =

Däckets storlek: 265/70 R19.5
Bromsar: trumbromsar
Bakaxel 1: Max. axellast: 10000 kg; Däckprofil inuti vänster: 90%; Däckprofil lämnades utanför: 90%; Däckprofil innanför höger: 90%; Däckprofil utanför höger: 90%
Bakaxel 2: Max. axellast: 10000 kg; Styrning; Däckprofil inuti vänster: 90%; Däckprofil lämnades utanför: 90%; Däckprofil innanför höger: 90%; Däckprofil utanför höger: 90%
Baklucka: DHOLLANDIA, baklucka, 2000 kg
Allmänt tillstånd: genomsnitt
Tekniskt tillstånd: genomsnitt
Optiskt tillstånd: genomsnitt
Registreringsnummer: OG-40-GG
Önemli
Bu teklif bilgi edinme içindir. Lütfen satıcıdan daha kesin bilgi talep edin.
Satın alma ipuçları
Güvenlik ipuçları
Satıcının Doğrulanması

Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.

Fiyat Kontrolü

Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.

Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.

Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.

Şüpheli ön ödeme

En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.

Bu dolandırıcılığın çeşitleri aşağıdakileri içerebilir:
  • Ön ödemenin karta transferi
  • İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
  • “Emanetçi” hesabına transfer
  • Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
  • Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
  • Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
  • Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
  • Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Bir dolandırıcılık mı buldunuz?
Bizi bilgilendirin
Güvenlik ipuçları
PDF
Makine veya araç mı satıyorsunuz?
Bunu bizimle yapabilirsiniz!
Benzer ilanlar
€16.500 ≈ 720.600 TL
2002
Yük kapasitesi 4.070 kg Net ağırlık 4.030 kg Aks sayısı 1
Hollanda, Vriezenveen
Satıcıyla iletişime geç
€1.750 ≈ 76.420 TL
2002
Yük kapasitesi 15.640 kg Net ağırlık 6.360 kg Aks sayısı 1
Hollanda, Groot-Ammers
Satıcıyla iletişime geç
€1.500 ≈ 65.510 TL
2002
Yük kapasitesi 23.260 kg Net ağırlık 8.740 kg Aks sayısı 2
Hollanda, Veghel
BAS World
Autoline'da 21 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€3.950 ≈ 172.500 TL
2000
Yük kapasitesi 20.680 kg Net ağırlık 11.320 kg Aks sayısı 2
Hollanda, Giessen
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2000
Yük kapasitesi 23.180 kg Net ağırlık 8.820 kg Aks sayısı 2
Hollanda, Drachten
Satıcıyla iletişime geç
€1.900 ≈ 82.970 TL
2003
Yük kapasitesi 21.320 kg Hacim 88.474 m³ Net ağırlık 6.680 kg Aks sayısı 2
Hollanda, Ede
Satıcıyla iletişime geç
€29.950 ≈ 1.308.000 TL
2000
Yük kapasitesi 9.070 kg Net ağırlık 9.930 kg Aks sayısı 1
Hollanda, Oud Gastel
Satıcıyla iletişime geç
€1.900 ≈ 82.970 TL
1997
Yük kapasitesi 24.960 kg Hacim 86.546 m³ Süspansiyon pnömatik/pnömatik Net ağırlık 9.040 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Ede
Satıcıyla iletişime geç
€2.950 ≈ 128.800 TL
2000
Yük kapasitesi 22.380 kg Net ağırlık 7.620 kg Aks sayısı 2
Hollanda, Vuren
Satıcıyla iletişime geç
€3.250 ≈ 141.900 TL
2000
Yük kapasitesi 15.340 kg Net ağırlık 6.660 kg Aks sayısı 1
Hollanda, Veldhoven
Satıcıyla iletişime geç
€1.900 ≈ 82.970 TL
2008
Yük kapasitesi 33.370 kg Net ağırlık 8.630 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Veghel
BAS World
Autoline'da 21 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€1.995 ≈ 87.120 TL
2002
Yük kapasitesi 24.600 kg Net ağırlık 7.400 kg Aks sayısı 2
Hollanda, Maarssen
Satıcıyla iletişime geç
€3.250 ≈ 141.900 TL
2000
Yük kapasitesi 13.140 kg Net ağırlık 6.860 kg Aks sayısı 1
Hollanda, Veldhoven
Satıcıyla iletişime geç
€3.950 ≈ 172.500 TL
2000
Yük kapasitesi 21.320 kg Net ağırlık 8.680 kg Aks sayısı 2
Hollanda, Vuren
Kleyn Trucks
Autoline'da 21 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€2.500 ≈ 109.200 TL
2000
Yük kapasitesi 24.600 kg Net ağırlık 7.400 kg Aks sayısı 2
Hollanda, Landhorst
Satıcıyla iletişime geç
€4.900 ≈ 214.000 TL
2001
Yük kapasitesi 31.640 kg Net ağırlık 7.360 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Saasveld
Satıcıyla iletişime geç
€4.000 ≈ 174.700 TL
1999
Yük kapasitesi 27.320 kg Net ağırlık 7.280 kg Aks sayısı 3
Hollanda, 's-Hertogenbosch
Satıcıyla iletişime geç
€2.900 ≈ 126.600 TL
2012
Yük kapasitesi 32.430 kg Hacim 83.124 m³ Süspansiyon pnömatik/pnömatik Net ağırlık 9.570 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Ede
Satıcıyla iletişime geç
€7.900 ≈ 345.000 TL
1999
Yük kapasitesi 24.250 kg Hacim 87.707 m³ Süspansiyon pnömatik/pnömatik Net ağırlık 7.750 kg Aks sayısı 2
Hollanda, Ede
Satıcıyla iletişime geç
€3.850 ≈ 168.100 TL
2001
Yük kapasitesi 31.410 kg Net ağırlık 8.090 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Meerkerk
Satıcıyla iletişime geç