Schmitz Cargobull SKO24, KOFFER Doppelstock Kapalı Kutu Yarı Römork





























Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.
Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.
Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.
Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.
En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.
- Ön ödemenin karta transferi
- İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
- “Emanetçi” hesabına transfer
- Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
- Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
- Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
- Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
- Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Satıcı iletişim bilgileri




















- Air suspension
= Dealer information =
Finanzierung oder Leasing erwünscht? Wir unterstützen Sie auch dabei!
Kontaktieren Sie uns.
Visit us on kişileri göster
= More information =
Tyre size: 385/65 R22,5
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 40 kg; Tyre profile left: 40%
Rear axle 2: Max. axle load: 40 kg; Tyre profile left: 40%
Rear axle 3: Max. axle load: 40 kg; Tyre profile left: 40%
- Luftfederung
= Anmerkungen =
SCHMITZ SKO24, Doppelstock, SAF Achsen
• EZ 08/2005
• 3-Achsen SAF
• Luftgefedert
• ABS, EBS
• Scheibenbremsen
• Reifen 385/65 R22,5
• Ersatzradhalter
• Stützlast 11000 kg
• zul. Gesamtgewicht 39000 kg
Finanzierung oder Leasing erwünscht? Wir unterstützen Sie auch dabei! Auch NEUGRÜNDER!
Kontaktieren Sie uns.
Irrtümer und Zwischenverkauf vorbehalten.
Mehr Angebote und eine detaillierte Beschreibung finden Sie unter kişileri göster
= Firmeninformationen =
Finanzierung oder Leasing erwünscht? Wir unterstützen Sie auch dabei!
Kontaktieren Sie uns.
Besuchen Sie uns auf kişileri göster
= Weitere Informationen =
Refenmaß: 385/65 R22,5
Bremsen: Scheibenbremsen
Hinterachse 1: Max. Achslast: 40 kg; Reifen Profil links: 40%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 40 kg; Reifen Profil links: 40%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 40 kg; Reifen Profil links: 40%
- Luftaffjedring
= Yderligere oplysninger =
Dækstørrelse: 385/65 R22,5
Bremser: skivebremser
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 40 kg; Dækprofil venstre: 40%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 40 kg; Dækprofil venstre: 40%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 40 kg; Dækprofil venstre: 40%
- Suspensión neumática
= Más información =
Tamaño del neumático: 385/65 R22,5
Frenos: frenos de disco
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 40 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 40 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 40 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Dimension des pneus: 385/65 R22,5
Freins: freins à disque
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 40 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 40 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 40 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%
- Luchtvering
= Bedrijfsinformatie =
Finanzierung oder Leasing erwünscht? Wir unterstützen Sie auch dabei!
Kontaktieren Sie uns.
Besuchen Sie uns auf kişileri göster
= Meer informatie =
Bandenmaat: 385/65 R22,5
Remmen: schijfremmen
Achteras 1: Max. aslast: 40 kg; Bandenprofiel links: 40%
Achteras 2: Max. aslast: 40 kg; Bandenprofiel links: 40%
Achteras 3: Max. aslast: 40 kg; Bandenprofiel links: 40%
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Rozmiar opon: 385/65 R22,5
Hamulce: hamulce tarczowe
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 40 kg; Profil opon lewa: 40%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 40 kg; Profil opon lewa: 40%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 40 kg; Profil opon lewa: 40%
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Tamanho dos pneus: 385/65 R22,5
Travões: travões de disco
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 40 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 40 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 40 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%
- Пневматическая подвеска
= Информация о дилере =
Finanzierung oder Leasing erwünscht? Wir unterstützen Sie auch dabei!
Kontaktieren Sie uns.
Посетите нас на kişileri göster
= Дополнительная информация =
Размер шин: 385/65 R22,5
Тормоза: дисковые тормоза
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 40 kg; Профиль шин слева: 40%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 40 kg; Профиль шин слева: 40%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 40 kg; Профиль шин слева: 40%
- Luftfjädring
= Ytterligare information =
Däckets storlek: 385/65 R22,5
Bromsar: skivbromsar
Bakaxel 1: Max. axellast: 40 kg; Däckprofil vänster: 40%
Bakaxel 2: Max. axellast: 40 kg; Däckprofil vänster: 40%
Bakaxel 3: Max. axellast: 40 kg; Däckprofil vänster: 40%