MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK Damperli Kamyon

PDF
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK damperli kamyon - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK damperli kamyon | Görüntü 1 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK damperli kamyon | Görüntü 2 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK damperli kamyon | Görüntü 3 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK damperli kamyon | Görüntü 4 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK damperli kamyon | Görüntü 5 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK damperli kamyon | Görüntü 6 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK damperli kamyon | Görüntü 7 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK damperli kamyon | Görüntü 8 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK damperli kamyon | Görüntü 9 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK damperli kamyon | Görüntü 10 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK damperli kamyon | Görüntü 11 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK damperli kamyon | Görüntü 12 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK damperli kamyon | Görüntü 13 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK damperli kamyon | Görüntü 14 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK damperli kamyon | Görüntü 15 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK damperli kamyon | Görüntü 16 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK damperli kamyon | Görüntü 17 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK damperli kamyon | Görüntü 18 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK damperli kamyon | Görüntü 19 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK damperli kamyon | Görüntü 20 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK damperli kamyon | Görüntü 21 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK damperli kamyon | Görüntü 22 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK damperli kamyon | Görüntü 23 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK damperli kamyon | Görüntü 24 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK damperli kamyon | Görüntü 25 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK damperli kamyon | Görüntü 26 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK damperli kamyon | Görüntü 27 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK damperli kamyon | Görüntü 28 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK damperli kamyon | Görüntü 29 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK damperli kamyon | Görüntü 30 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK damperli kamyon | Görüntü 31 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK damperli kamyon | Görüntü 32 - Autoline
İlanla ilgileniyor musunuz?
1/32
PDF
€59.500
KDV hariç fiyat
≈ 2.901.000 TL
Satıcıyla iletişime geç
Marka: MAN
Üretim tarihi: 2015-08
İlk tescil: 2015-08
Km: 609.258 km
Yük kapasitesi: 28.540 kg
Net ağırlık: 20.460 kg
Brüt ağırlık: 49.000 kg
Bulunduğu yer: Belçika Meer - Hoogstraten6513 km to "United States/Columbus"
Satıcı stok no: 3976
İlan tarihi: 17 Eyl 2025
Açıklama
Kaba ölçüler: uzunluk - 9,73 m, genişlik - 2,55 m
Motor
Güç: 480 bg (353 kW)
Yakıt: dizel
Hacim: 12.419 cm³
Silindir sayısı: 6
Avro: Euro 6
Vites kutusu
Tip: otomatik
Akslar
Aks sayısı: 5
Aks konfigürasyonu: 10x8
Süspansiyon: makas/pnömatik
Aks aralığı: 6.800 mm
İlk aks: frenler - disk
İkinci aks: frenler - disk
Üçüncü aks: frenler - disk
Dördüncü aks: frenler - disk
Beşinci aks: frenler - disk
Frenler
ABS
EBS
Kabin ve konfor
Hız sabitleme (tempomat)
Adaptif hız sabitleme
İlave seçenekler
Kliması
Elektrikli camlar
Güvenlik özellikleri
Merkezi kilit
Hız sınırlayıcı
ESP
Ek parçalar
ASR
PTO
AdBlue tankı
Durum
Durum: 2.el
Daha fazla bilgi
Renk: mavi

Daha fazla bilgi — MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK damperli kamyon

Türkçe
- Yaprak yaylı süspansiyon

kişileri göster
= Additional options and accessories =

- Leaf spring suspension
- Passenger seat

= More information =

General information
Cab: day

Axle configuration
Front axle: Max. axle load: 10000 kg; Reduction: hub reduction
Rear axle 1: Max. axle load: 10000 kg; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Max. axle load: 10000 kg
Rear axle 3: Max. axle load: 9500 kg; Reduction: hub reduction
Rear axle 4: Max. axle load: 9500 kg; Reduction: hub reduction

Functional
Make of bodywork: RUIZEVELD
Pump: Yes
Tipper: Back

Maintenance
APK (MOT): tested until 11/2025

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good

Additional information
Please contact DHR OTTER or GERT DEN OTTER for more information

= Dealer information =

kişileri göster
- Ресорно пружинно окачване

kişileri göster
= Další možnosti a příslušenství =

- Odpružení listovými pružinami

= Další informace =

Obecné informace
Kabina: den

Konfigurace náprav
Přední náprava: Max. zatížení nápravy: 10000 kg; Redukce: redukce náboje
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 10000 kg; Redukce: redukce náboje
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 10000 kg
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 9500 kg; Redukce: redukce náboje
Zadní náprava 4: Max. zatížení nápravy: 9500 kg; Redukce: redukce náboje

Funkční
Značka karoserie: RUIZEVELD
Čerpadlo: Ano
Sklápěč: Za

Údržba
MOT: zkontrolováno do nov. 2025

Stát
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý

= Informace o společnosti =

kişileri göster
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Blattfederung

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Kabine: Tag

Achskonfiguration
Vorderachse: Max. Achslast: 10000 kg; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 1: Max. Achslast: 10000 kg; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 2: Max. Achslast: 10000 kg
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9500 kg; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 4: Max. Achslast: 9500 kg; Reduzierung: Ausenplanetenachsen

Funktionell
Marke des Aufbaus: RUIZEVELD
Pumpe: Ja
Kipper: Hinten

Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 11.2025

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an DHR OTTER oder GERT DEN OTTER, um weitere Informationen zu erhalten.

= Firmeninformationen =

kişileri göster
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Bladaffjedring

= Yderligere oplysninger =

Generelle oplysninger
Førerhus: day cab

Akselkonfiguration
Foraksel: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 10000 kg
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9500 kg; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 4: Maks. akselbelastning: 9500 kg; Reduktion: navreduktion

Funktionelle
Karosserifabrikat: RUIZEVELD
Pumpe: Ja
Tiplad: Tilbage

Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil nov. 2025

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god

= Forhandleroplysninger =

kişileri göster
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου

kişileri göster
= Más opciones y accesorios =

- Suspensión

= Más información =

Información general
Cabina: día

Configuración de ejes
Eje delantero: Carga máxima del eje: 10000 kg; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 10000 kg; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 10000 kg
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9500 kg; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 4: Carga máxima del eje: 9500 kg; Reducción: reducción de cubo

Funcional
Marca carrocería: RUIZEVELD
Bomba: Sí
Volquete: Trasera

Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta nov. 2025

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno

Información complementaria
Póngase en contacto con DHR OTTER o GERT DEN OTTER para obtener más información.

= Información de la empresa =

kişileri göster
- Lehtijousitus

kişileri göster
= Plus d'options et d'accessoires =

- Suspension de feuille

= Plus d'informations =

Informations générales
Cabine: jour

Configuration essieu
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 10000 kg
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 4: Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Réduction: moyeux réducteurs

Pratique
Marque de construction: RUIZEVELD
Pompe: Oui
Kipper: Arrière

Entretien
APK (CT): valable jusqu'à nov. 2025

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon

= Information sur la société =

kişileri göster
- Lisnata opruga

kişileri göster
= További opciók és tartozékok =

- Rugós felfüggesztés

= További információk =

Általános információk
Kabin: nap

Tengelykonfiguráció
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 10000 kg; Csökkentés: kerékagy-csökkentés
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 10000 kg; Csökkentés: kerékagy-csökkentés
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 10000 kg
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9500 kg; Csökkentés: kerékagy-csökkentés
Hátsó tengely 4: Maximális tengelyterhelés: 9500 kg; Csökkentés: kerékagy-csökkentés

Funkcionális
Karosszéria gyártmánya: RUIZEVELD
Szivattyú: Igen
Billenőplatós: A mögött

Karbantartás
MOT: vizsgálták, amíg nov. 2025

Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó

= Céginformáció =

kişileri göster
= Opzioni e accessori aggiuntivi =

- Sospensione balestra

= Ulteriori informazioni =

Informazioni generali
Cabina: giorno

Configurazione dell'asse
Asse anteriore: Carico massimo per asse: 10000 kg; Riduzione: riduzione del mozzo
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 10000 kg; Riduzione: riduzione del mozzo
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 10000 kg
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 9500 kg; Riduzione: riduzione del mozzo
Asse posteriore 4: Carico massimo per asse: 9500 kg; Riduzione: riduzione del mozzo

Funzionale
Marca della carrozzeria: RUIZEVELD
Pompa: Sì
Ribaltabile: Dietro

Manutenzione
MOT: ispezionato fino a nov 2025

Stato
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono

= Informazioni sulla società =

kişileri göster
= Aanvullende opties en accessoires =

- Bladvering
- Lane Guard Assistant
- Passagiersstoel

= Bijzonderheden =

VIN WMA96SZZ4FM679486
DATUM 19-08-2015
10X8 MET RUIZEVELD ACHTEROVERKIPPER
VOORZIEN VAN MILIEUKLEPPEN
LIFTAS

= Bedrijfsinformatie =

WE HAVE MORE THAN 850 TRUCKS AND TRAILERS IN STOCK
kişileri göster

= Meer informatie =

Algemene informatie
Cabine: dag

Asconfiguratie
Vooras: Max. aslast: 10000 kg; Reductie: naafreductie
Achteras 1: Max. aslast: 10000 kg; Reductie: naafreductie
Achteras 2: Max. aslast: 10000 kg
Achteras 3: Max. aslast: 9500 kg; Reductie: naafreductie
Achteras 4: Max. aslast: 9500 kg; Reductie: naafreductie

Functioneel
Merk opbouw: RUIZEVELD
Pomp: Ja
Kipper: Achter

Onderhoud
APK: gekeurd tot nov. 2025

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met DHR OTTER of GERT DEN OTTER

= Bedrijfsinformatie =

kişileri göster
- Bladfjæring

kişileri göster
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Resory

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Kabina: dzienna

Konfiguracja osi
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 4: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Redukcja: redukcja piasty

Funkcjonalność
Marka konstrukcji: RUIZEVELD
Pompa: Tak
Wywrotka: Tył

Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do nov. 2025

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze

= Informacje o przedsiębiorstwie =

kişileri göster
= Opções e acessórios adicionais =

- Suspensão de molas

= Mais informações =

Informações gerais
Cabina: dia

Configuração dos eixos
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 10000 kg; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 10000 kg; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 10000 kg
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9500 kg; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 4: Máx carga por eixo: 9500 kg; Redução: redução do cubo

Funcional
Marca da carroçaria: RUIZEVELD
Bomba: Sim
Camião basculante: Retroceder

Manutenção
APK (MOT): testado até nov. 2025

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom

= Informações do concessionário =

kişileri göster
- Suspensie pe arcuri

kişileri göster
= Дополнительные опции и оборудование =

- Рессорная подвеска

= Дополнительная информация =

Общая информация
Кабина: кабина без спального места (day)

Конфигурация осей
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 4: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Редуктор: редуктор ступицы

Функциональность
Марка кузова: RUIZEVELD
Насос: Да
Самосвал: Сзади

Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до nov. 2025

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее

= Информация о дилере =

kişileri göster
= Ďalšie možnosti a príslušenstvo =

- Odpruženie listovými pružinami

= Ďalšie informácie =

Všeobecné informácie
Kabína: deň

Konfigurácia náprav
Predná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 10000 kg; Redukcia: redukcia náboja
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 10000 kg; Redukcia: redukcia náboja
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 10000 kg
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 9500 kg; Redukcia: redukcia náboja
Zadná náprava 4: Max. zaťaženie nápravy: 9500 kg; Redukcia: redukcia náboja

Funkčné
Značka karosérie: RUIZEVELD
Čerpadlo: Áno
Sklápač: Za

Údržba
MOT: skontrolované do nov. 2025

Štát
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré

= Informácie o spoločnosti =

kişileri göster
= Extra tillval och tillbehör =

- Bladfjäder

= Ytterligare information =

Allmän information
Hytt: dag

Konfiguration av axlar
Framaxel: Max. axellast: 10000 kg; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 1: Max. axellast: 10000 kg; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 2: Max. axellast: 10000 kg
Bakaxel 3: Max. axellast: 9500 kg; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 4: Max. axellast: 9500 kg; Minskning: minskning av nav

Funktionell
Fabrikat av karosseri: RUIZEVELD
Pump: Ja
Tippbil: Bakom

Underhåll
MOT: besiktigat till nov. 2025

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra

= Information om företaget =

kişileri göster
Önemli
Bu teklif bilgi edinme içindir. Lütfen satıcıdan daha kesin bilgi talep edin.
Satın alma ipuçları
Güvenlik ipuçları
Satıcının Doğrulanması

Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.

Fiyat Kontrolü

Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.

Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.

Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.

Şüpheli ön ödeme

En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.

Bu dolandırıcılığın çeşitleri aşağıdakileri içerebilir:
  • Ön ödemenin karta transferi
  • İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
  • “Emanetçi” hesabına transfer
  • Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
  • Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
  • Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
  • Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
  • Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Bir dolandırıcılık mı buldunuz?
Bizi bilgilendirin
Güvenlik ipuçları
PDF
Makine veya araç mı satıyorsunuz?
Bunu bizimle yapabilirsiniz!
Benzer ilanlar
€53.850 ≈ 2.626.000 TL
2015
324.162 km
Güç 440 bg (323 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 18.110 kg Aks konfigürasyonu 8x4 Süspansiyon makas/pnömatik
Belçika, Handzame
BRAEM NV/SA
Autoline'da 17 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€55.900 ≈ 2.726.000 TL
2014
463.136 km
Güç 400 bg (294 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 15.200 kg Aks konfigürasyonu 8x4 Süspansiyon makas/pnömatik
Belçika, Handzame
BRAEM NV/SA
Autoline'da 17 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€23.500 ≈ 1.146.000 TL
2016
503.353 km
Güç 400 bg (294 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 21.000 kg Aks konfigürasyonu 8x4
Belçika, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
Autoline'da 3 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€58.750 ≈ 2.865.000 TL
2013
325.524 km
Güç 400 bg (294 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Aks konfigürasyonu 6x6 Süspansiyon makas/makas
Belçika, Handzame
BRAEM NV/SA
Autoline'da 17 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€59.850 ≈ 2.918.000 TL
2014
164.370 km
Güç 480 bg (353 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 16.180 kg Aks konfigürasyonu 8x4 Süspansiyon makas/pnömatik
Belçika, Handzame
BRAEM NV/SA
Autoline'da 17 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€39.900 ≈ 1.946.000 TL
2015
515.127 km
Güç 440 bg (323 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 12.992 kg Aks konfigürasyonu 6x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Belçika, Handzame
BRAEM NV/SA
Autoline'da 17 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€39.500 ≈ 1.926.000 TL
2011
595.955 km
Güç 441 bg (324 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 17.235 kg Aks konfigürasyonu 8x4
Belçika, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
Autoline'da 3 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€44.750 ≈ 2.182.000 TL
2013
428.653 km
Güç 400 bg (294 kW) Avro Euro 5 Yük kapasitesi 17.208 kg Aks konfigürasyonu 8x4 Süspansiyon makas/makas
Belçika, Handzame
BRAEM NV/SA
Autoline'da 17 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€57.900 ≈ 2.823.000 TL
2015
317.351 km
Güç 250 bg (184 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Aks konfigürasyonu 4x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Belçika, Handzame
BRAEM NV/SA
Autoline'da 17 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€28.500 ≈ 1.390.000 TL
2015
384.584 km
Güç 400 bg (294 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 20.000 kg Aks konfigürasyonu 8x4 Süspansiyon makas/makas
Belçika, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
Autoline'da 3 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€28.500 ≈ 1.390.000 TL
2015
213.450 km
Güç 340 bg (250 kW) Avro Euro 2 Yakıt dizel Yük kapasitesi 22.250 kg Aks konfigürasyonu 6x4
Belçika, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
Autoline'da 3 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€51.450 ≈ 2.509.000 TL
2011
453.835 km
Güç 400 bg (294 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 13.890 kg Aks konfigürasyonu 6x6 Süspansiyon makas/pnömatik
Belçika, Handzame
BRAEM NV/SA
Autoline'da 17 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€28.500 ≈ 1.390.000 TL
2015
229.707 km
Güç 340 bg (250 kW) Avro Euro 2 Yakıt dizel Yük kapasitesi 22.250 kg Hacim 19,5 m³ Aks konfigürasyonu 6x4
Belçika, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
Autoline'da 3 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€28.500 ≈ 1.390.000 TL
2015
213.450 km
Güç 340 bg (250 kW) Avro Euro 2 Yakıt dizel Yük kapasitesi 22.250 kg Aks konfigürasyonu 6x4
Belçika, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
Autoline'da 3 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€28.500 ≈ 1.390.000 TL
2015
335.910 km
Güç 430 bg (316 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 20.000 kg Aks konfigürasyonu 8x4 Süspansiyon makas/makas
Belçika, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
Autoline'da 3 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€53.450 ≈ 2.606.000 TL
2011
414.904 km
Güç 440 bg (323 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Aks konfigürasyonu 6x6 Süspansiyon makas/makas
Belçika, Handzame
BRAEM NV/SA
Autoline'da 17 yıl
Satıcıyla iletişime geç
MAN TGS 35.480  damperli kamyon
1
VIDEO
€32.850 ≈ 1.602.000 TL
2013
514.700 km
Güç 480 bg (353 kW) Avro Euro 5 Hacim 19,32 m³ Aks konfigürasyonu 8x4 Süspansiyon makas/makas
Belçika, Wingene
DEGROOTE TRUCKS-BELGIUM
Autoline'da 21 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€28.500 ≈ 1.390.000 TL
2015
247.162 km
Güç 340 bg (250 kW) Avro Euro 2 Yakıt dizel Yük kapasitesi 22.250 kg Aks konfigürasyonu 6x4 Süspansiyon makas/makas
Belçika, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
Autoline'da 3 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€59.900 ≈ 2.921.000 TL
2015
278.000 km
Güç 480 bg (353 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 15.850 kg Aks konfigürasyonu 8x6
Çekya, Nové Strašecí
AR car - CZ s. r. o
Autoline'da 14 yıl
Satıcıyla iletişime geç
MAN TGS 41.400 damperli kamyon MAN TGS 41.400 damperli kamyon
2
€64.000 ≈ 3.121.000 TL
2015
275.000 km
Hacim 26 m³ Aks konfigürasyonu 8x4 Süspansiyon makas/makas Boşaltma yolu arka
Türkiye, Istanbul
BMA TİCARİ ARAÇLAR
Autoline'da 6 yıl
Satıcıyla iletişime geç