Fruehauf DF33C13RL Presse - DF33C13RL Damperli Dorse
















































Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.
Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.
Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.
Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.
En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.
- Ön ödemenin karta transferi
- İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
- “Emanetçi” hesabına transfer
- Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
- Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
- Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
- Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
- Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Satıcı iletişim bilgileri





































Federung: Blattfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 12000 kg; Reifen Profil links: 90%; Reifen Profil rechts: 90%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 12000 kg; Reifen Profil links: 90%; Reifen Profil rechts: 90%
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an Bart Mostert oder P. Mostert, um weitere Informationen zu erhalten.
Affjedring: bladaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 12000 kg; Dækprofil venstre: 90%; Dækprofil højre: 90%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 12000 kg; Dækprofil venstre: 90%; Dækprofil højre: 90%
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Kontakt P. Mostert for yderligere oplysninger
Suspension: leaf suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 12000 kg; Tyre profile left: 90%; Tyre profile right: 90%
Rear axle 2: Max. axle load: 12000 kg; Tyre profile left: 90%; Tyre profile right: 90%
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Please contact Bart Mostert or P. Mostert for more information
Suspensión: suspensión de ballestas
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 12000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 90%; Dibujo del neumático derecha: 90%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 12000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 90%; Dibujo del neumático derecha: 90%
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Póngase en contacto con P. Mostert para obtener más información.
Suspension: suspension à lames
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 12000 kg; Sculptures des pneus gauche: 90%; Sculptures des pneus droite: 90%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 12000 kg; Sculptures des pneus gauche: 90%; Sculptures des pneus droite: 90%
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Veuillez contacter Bart Mostert ou P. Mostert pour plus d'informations
u kunt ons bereiken op:
Tel. kişileri göster
email. kişileri göster
u kunt ons vinden op Facebook onder de naam ''P Mostert Import Export B.V.''
en op onze website ''kişileri göster kunt u video's van de voertuigen zien.
= Meer informatie =
Remmen: trommelremmen
Vering: bladvering
Achteras 1: Max. aslast: 12000 kg; Bandenprofiel links: 90%; Bandenprofiel rechts: 90%
Achteras 2: Max. aslast: 12000 kg; Bandenprofiel links: 90%; Bandenprofiel rechts: 90%
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met Bart Mostert of P. Mostert
Zawieszenie: zawieszenie piórowe
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 12000 kg; Profil opon lewa: 90%; Profil opon prawa: 90%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 12000 kg; Profil opon lewa: 90%; Profil opon prawa: 90%
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z P. Mostert
Suspensão: suspensão de molas
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 12000 kg; Perfil do pneu esquerda: 90%; Perfil do pneu direita: 90%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 12000 kg; Perfil do pneu esquerda: 90%; Perfil do pneu direita: 90%
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Contacte P. Mostert para obter mais informações
Подвеска: рессорная подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 12000 kg; Профиль шин слева: 90%; Профиль шин справа: 90%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 12000 kg; Профиль шин слева: 90%; Профиль шин справа: 90%
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Свяжитесь с P. Mostert для получения дополнительной информации
Fjädring: bladfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 12000 kg; Däckprofil vänster: 90%; Däckprofil rätt: 90%
Bakaxel 2: Max. axellast: 12000 kg; Däckprofil vänster: 90%; Däckprofil rätt: 90%
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Kontakta P. Mostert för mer information