Lohr Truck, Machine Transporter Araba Taşıyıcı Yarı Römork

PDF
Lohr Truck, Machine transporter araba taşıyıcı yarı römork - Autoline
Lohr Truck, Machine transporter araba taşıyıcı yarı römork | Görüntü 1 - Autoline
Lohr Truck, Machine transporter araba taşıyıcı yarı römork | Görüntü 2 - Autoline
Lohr Truck, Machine transporter araba taşıyıcı yarı römork | Görüntü 3 - Autoline
Lohr Truck, Machine transporter araba taşıyıcı yarı römork | Görüntü 4 - Autoline
Lohr Truck, Machine transporter araba taşıyıcı yarı römork | Görüntü 5 - Autoline
Lohr Truck, Machine transporter araba taşıyıcı yarı römork | Görüntü 6 - Autoline
Lohr Truck, Machine transporter araba taşıyıcı yarı römork | Görüntü 7 - Autoline
Lohr Truck, Machine transporter araba taşıyıcı yarı römork | Görüntü 8 - Autoline
Lohr Truck, Machine transporter araba taşıyıcı yarı römork | Görüntü 9 - Autoline
Lohr Truck, Machine transporter araba taşıyıcı yarı römork | Görüntü 10 - Autoline
Lohr Truck, Machine transporter araba taşıyıcı yarı römork | Görüntü 11 - Autoline
Lohr Truck, Machine transporter araba taşıyıcı yarı römork | Görüntü 12 - Autoline
Lohr Truck, Machine transporter araba taşıyıcı yarı römork | Görüntü 13 - Autoline
Lohr Truck, Machine transporter araba taşıyıcı yarı römork | Görüntü 14 - Autoline
Lohr Truck, Machine transporter araba taşıyıcı yarı römork | Görüntü 15 - Autoline
Lohr Truck, Machine transporter araba taşıyıcı yarı römork | Görüntü 16 - Autoline
Lohr Truck, Machine transporter araba taşıyıcı yarı römork | Görüntü 17 - Autoline
Lohr Truck, Machine transporter araba taşıyıcı yarı römork | Görüntü 18 - Autoline
Lohr Truck, Machine transporter araba taşıyıcı yarı römork | Görüntü 19 - Autoline
Lohr Truck, Machine transporter araba taşıyıcı yarı römork | Görüntü 20 - Autoline
Lohr Truck, Machine transporter araba taşıyıcı yarı römork | Görüntü 21 - Autoline
Lohr Truck, Machine transporter araba taşıyıcı yarı römork | Görüntü 22 - Autoline
Lohr Truck, Machine transporter araba taşıyıcı yarı römork | Görüntü 23 - Autoline
Lohr Truck, Machine transporter araba taşıyıcı yarı römork | Görüntü 24 - Autoline
Lohr Truck, Machine transporter araba taşıyıcı yarı römork | Görüntü 25 - Autoline
Lohr Truck, Machine transporter araba taşıyıcı yarı römork | Görüntü 26 - Autoline
Lohr Truck, Machine transporter araba taşıyıcı yarı römork | Görüntü 27 - Autoline
Lohr Truck, Machine transporter araba taşıyıcı yarı römork | Görüntü 28 - Autoline
Lohr Truck, Machine transporter araba taşıyıcı yarı römork | Görüntü 29 - Autoline
Lohr Truck, Machine transporter araba taşıyıcı yarı römork | Görüntü 30 - Autoline
Lohr Truck, Machine transporter araba taşıyıcı yarı römork | Görüntü 31 - Autoline
Lohr Truck, Machine transporter araba taşıyıcı yarı römork | Görüntü 32 - Autoline
Lohr Truck, Machine transporter araba taşıyıcı yarı römork | Görüntü 33 - Autoline
İlanla ilgileniyor musunuz?
1/33
PDF
Fiyat:
talep üzerine
Fiyatla ilgili bilgi iste
Satıcıyla iletişime geç
Marka: Lohr
Model: Truck, Machine transporter
Üretim tarihi: 1996-02
İlk tescil: 1996-02
Araba sayısı: 2
Yük kapasitesi: 22.890 kg
Net ağırlık: 11.110 kg
Brüt ağırlık: 34.000 kg
Bulunduğu yer: Hollanda Heijen6580 km to "United States/Columbus"
Satıcı stok no: OJ-33-JR
İlan tarihi: dün
Açıklama
Kaba ölçüler: genişlik - 2,5 m
Akslar
Aks sayısı: 3
Döner dingil
Frenler
ABS
Durum
Durum: 2.el

Daha fazla bilgi — Lohr Truck, Machine transporter araba taşıyıcı yarı römork

İngilizce
Zavěšení: vzduchové odpružení
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 8000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 70%; Profil pneumatiky vpravo: 70%
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 8000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 70%; Profil pneumatiky vpravo: 70%
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 8000 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 70%; Profil pneumatiky vpravo: 70%
MOT: zkontrolováno do mei 2026
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
Cena: Na vyžádání
Achskonfiguration
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%

Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 05.2026

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut

Finanzielle Informationen
Preis: Auf Anfrage

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Ricardo van Hooft oder Sjoerd Weijers, um weitere Informationen zu erhalten.
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
APK (Bileftersyn): testet indtil mei 2026
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Pris: På forespørgsel
Axle configuration
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Rear axle 2: Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Rear axle 3: Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%

Maintenance
APK (MOT): tested until 05/2026

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good

Financial information
Price: On request

Additional information
Please contact Ricardo van Hooft or Sjoerd Weijers for more information
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
APK (ITV): inspeccionado hasta may. 2026
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Precio: A petición
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
APK (CT): valable jusqu'à mai 2026
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Prix: Sur demande
Felfüggesztés: légrugózás
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 70%; Gumiabroncs profilja jobbra: 70%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 70%; Gumiabroncs profilja jobbra: 70%
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 70%; Gumiabroncs profilja jobbra: 70%
MOT: vizsgálták, amíg mei 2026
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
Ár: Kérésre
Sospensione: sospensione pneumatica
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 8000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 70%; Profilo del pneumatico destra: 70%
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 8000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 70%; Profilo del pneumatico destra: 70%
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 8000 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 70%; Profilo del pneumatico destra: 70%
MOT: ispezionato fino a mag 2026
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
Prezzo: Su richiesta
NL Trailer,
Goed werkend en direct inzetbaar!

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Achteras 2: Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Achteras 3: Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%

Onderhoud
APK: gekeurd tot mei 2026

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed

Financiële informatie
Prijs: Op aanvraag

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Ricardo van Hooft of Sjoerd Weijers
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do mei 2026
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Cena: Na żądanie
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
APK (MOT): testado até mei 2026
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Preço: A pedido
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
APK (TO): проверка пройдена до mei 2026
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Цена: По запросу
Zavesenie: vzduchové odpruženie
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 8000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 70%; Profil pneumatiky vpravo: 70%
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 8000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 70%; Profil pneumatiky vpravo: 70%
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 8000 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 70%; Profil pneumatiky vpravo: 70%
MOT: skontrolované do mei 2026
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
Cena: Na požiadanie
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 8000 kg; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Bakaxel 2: Max. axellast: 8000 kg; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Bakaxel 3: Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
MOT: besiktigat till mei 2026
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Pris: På begäran
Önemli
Bu teklif bilgi edinme içindir. Lütfen satıcıdan daha kesin bilgi talep edin.
Satın alma ipuçları
Güvenlik ipuçları
Satıcının Doğrulanması

Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.

Fiyat Kontrolü

Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.

Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.

Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.

Şüpheli ön ödeme

En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.

Bu dolandırıcılığın çeşitleri aşağıdakileri içerebilir:
  • Ön ödemenin karta transferi
  • İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
  • “Emanetçi” hesabına transfer
  • Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
  • Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
  • Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
  • Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
  • Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Bir dolandırıcılık mı buldunuz?
Bizi bilgilendirin
Güvenlik ipuçları
PDF
Makine veya araç mı satıyorsunuz?
Bunu bizimle yapabilirsiniz!
Benzer ilanlar
€16.950 ≈ 835.700 TL
Araba taşıyıcı yarı römork
1995
Yük kapasitesi 28.340 kg Net ağırlık 10.660 kg
Hollanda, Roosendaal
Satıcıyla iletişime geç
€63.500 ≈ 3.131.000 TL
Araba taşıyıcı yarı römork
2025
Araba sayısı 4
Hollanda, Rijssen
Twente Trucks B.V.
Autoline'da 18 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
Araba taşıyıcı yarı römork
2025
Hollanda, Rijssen
Twente Trucks B.V.
Autoline'da 18 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
Araba taşıyıcı yarı römork
2025
Araba sayısı 6
Hollanda, Rijssen
Twente Trucks B.V.
Autoline'da 18 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
Araba taşıyıcı yarı römork
2024
Yük kapasitesi 16.700 kg Net ağırlık 5.600 kg Aks sayısı 1
Hollanda, Mill
Matrax B.V.
Autoline'da 1 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€13.500 ≈ 665.600 TL
Araba taşıyıcı yarı römork
2001
Süspansiyon pnömatik/pnömatik Aks sayısı 2 Karoser markası Lohr
Litvanya, Utena
UAB Bleiras logistics
Autoline'da 2 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
Araba taşıyıcı yarı römork
2021
Yük kapasitesi 50.100 kg Net ağırlık 10.700 kg
Hollanda, Roosendaal
Satıcıyla iletişime geç
€97.000 ≈ 4.783.000 TL
Araba taşıyıcı yarı römork
2024
Hollanda, Velddriel
BIG Machinery b.v.
Autoline'da 19 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€114.950 ≈ 5.668.000 TL
Araba taşıyıcı yarı römork
2016
889.787 km
Yük kapasitesi 11.160 kg Net ağırlık 8.340 kg Aks sayısı 3 Araba sayısı 4
Hollanda, Drachten
Boonstra Recovery Trucks
Satıcıyla iletişime geç
€69.900 ≈ 3.447.000 TL
Araba taşıyıcı yarı römork
2025
Aks sayısı 2
Hollanda, Veghel
Satıcıyla iletişime geç
€79.900 ≈ 3.940.000 TL
Araba taşıyıcı yarı römork
2025
Aks sayısı 2
Hollanda, Veghel
Satıcıyla iletişime geç
€27.950 ≈ 1.378.000 TL
Araba taşıyıcı yarı römork
2002
Yük kapasitesi 23.160 kg Net ağırlık 9.840 kg Aks sayısı 3 Araba sayısı 3
Hollanda, Groot-Ammers
RH Trucks BV
Autoline'da 10 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€47.950 ≈ 2.364.000 TL
Araba taşıyıcı yarı römork
2013
Yük kapasitesi 27.080 kg Net ağırlık 11.420 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Groot-Ammers
RH Trucks BV
Autoline'da 10 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€65.500 ≈ 3.230.000 TL
Araba taşıyıcı yarı römork
2025
Yük kapasitesi 20.000 kg Net ağırlık 9.600 kg Aks sayısı 2 Araba sayısı 2
Hollanda, Renswoude
Vlastuin Truck en Trailer Trading B.V.
Autoline'da 11 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
Araba taşıyıcı yarı römork
2023
Yük kapasitesi 25.400 kg Net ağırlık 10.600 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Renswoude
Vlastuin Truck en Trailer Trading B.V.
Autoline'da 11 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€93.200 ≈ 4.595.000 TL
Araba taşıyıcı yarı römork
2025
Aks sayısı 3
Hollanda, Veghel
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
Araba taşıyıcı yarı römork
2025
Hollanda, Rijssen
Twente Trucks B.V.
Autoline'da 18 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Lohr LOHR EUROLOHR araba taşıyıcı yarı römork Lohr LOHR EUROLOHR araba taşıyıcı yarı römork Lohr LOHR EUROLOHR araba taşıyıcı yarı römork
3
Talep üzerine fiyat
Araba taşıyıcı yarı römork
2001
Çekya, Prague
EAST WEST 24 s.r.o.
Autoline'da 6 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
Araba taşıyıcı yarı römork
2025
Yük kapasitesi 19.900 kg Net ağırlık 12.100 kg Araba sayısı 6
Hollanda, Rijssen
Twente Trucks B.V.
Autoline'da 18 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€22.950 ≈ 1.132.000 TL
Araba taşıyıcı yarı römork
2018
Yük kapasitesi 8.020 kg Net ağırlık 1.980 kg Aks sayısı 2
Hollanda, Oldebroek
Blaauw bedrijfswagens
Autoline'da 2 yıl
Satıcıyla iletişime geç