Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 Alçak Şasi Yarı Römork

PDF
Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 alçak şasi yarı römork - Autoline
Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 alçak şasi yarı römork | Görüntü 1 - Autoline
Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 alçak şasi yarı römork | Görüntü 2 - Autoline
Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 alçak şasi yarı römork | Görüntü 3 - Autoline
Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 alçak şasi yarı römork | Görüntü 4 - Autoline
Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 alçak şasi yarı römork | Görüntü 5 - Autoline
Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 alçak şasi yarı römork | Görüntü 6 - Autoline
Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 alçak şasi yarı römork | Görüntü 7 - Autoline
Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 alçak şasi yarı römork | Görüntü 8 - Autoline
Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 alçak şasi yarı römork | Görüntü 9 - Autoline
Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 alçak şasi yarı römork | Görüntü 10 - Autoline
Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 alçak şasi yarı römork | Görüntü 11 - Autoline
Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 alçak şasi yarı römork | Görüntü 12 - Autoline
Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 alçak şasi yarı römork | Görüntü 13 - Autoline
Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 alçak şasi yarı römork | Görüntü 14 - Autoline
Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 alçak şasi yarı römork | Görüntü 15 - Autoline
Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 alçak şasi yarı römork | Görüntü 16 - Autoline
Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 alçak şasi yarı römork | Görüntü 17 - Autoline
Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 alçak şasi yarı römork | Görüntü 18 - Autoline
Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 alçak şasi yarı römork | Görüntü 19 - Autoline
Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 alçak şasi yarı römork | Görüntü 20 - Autoline
Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 alçak şasi yarı römork | Görüntü 21 - Autoline
Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 alçak şasi yarı römork | Görüntü 22 - Autoline
Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 alçak şasi yarı römork | Görüntü 23 - Autoline
Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 alçak şasi yarı römork | Görüntü 24 - Autoline
Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 alçak şasi yarı römork | Görüntü 25 - Autoline
Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 alçak şasi yarı römork | Görüntü 26 - Autoline
Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 alçak şasi yarı römork | Görüntü 27 - Autoline
Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 alçak şasi yarı römork | Görüntü 28 - Autoline
Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 alçak şasi yarı römork | Görüntü 29 - Autoline
Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 alçak şasi yarı römork | Görüntü 30 - Autoline
Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 alçak şasi yarı römork | Görüntü 31 - Autoline
Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 alçak şasi yarı römork | Görüntü 32 - Autoline
Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 alçak şasi yarı römork | Görüntü 33 - Autoline
İlanla ilgileniyor musunuz?
1/33
PDF
€29.950
KDV hariç fiyat
≈ 1.475.000 TL
Satıcıyla iletişime geç
Marka: Nooteboom
Üretim tarihi: 1999-06
İlk tescil: 1999-06
Yük kapasitesi: 42.360 kg
Net ağırlık: 15.640 kg
Brüt ağırlık: 58.000 kg
Bulunduğu yer: Hollanda Groot-Ammers6498 km to "United States/Columbus"
Satıcı stok no: NO000048
İlan tarihi: 1 aydan fazla
Akslar
Marka: SAF
Aks sayısı: 4
Döner dingil
İkiz lastik
İlk aks: 245xx70x17.5
İkinci aks: 245xx70x17.5
Üçüncü aks: 245xx70x17.5
Dördüncü aks: 245xx70x17.5
Frenler
ABS
Durum
Durum: 2.el

Daha fazla bilgi — Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 alçak şasi yarı römork

İngilizce
Velikost pneumatiky: 245xx70x17.5
Brzdy: bubnové brzdy
Zavěšení: hydraulické odpružení
Zadní náprava 1: Řízení; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 30%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 30%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 30%; Profil pneumatiky vpravo venku: 30%
Zadní náprava 2: Řízení; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 30%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 30%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 30%; Profil pneumatiky vpravo venku: 30%
Zadní náprava 3: Řízení; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 30%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 30%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 30%; Profil pneumatiky vpravo venku: 30%
Zadní náprava 4: Řízení; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 30%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 30%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 30%; Profil pneumatiky vpravo venku: 30%
Zadní dveře: Ano
Refenmaß: 245xx70x17.5
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: hydraulische Federung
Hinterachse 1: Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Hinterachse 2: Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Hinterachse 3: Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Hinterachse 4: Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Ladebordwand: Ja
Dækstørrelse: 245xx70x17.5
Bremser: tromlebremser
Affjedring: hydraulisk affjedring
Bagaksel 1: Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%
Bagaksel 2: Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%
Bagaksel 3: Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%
Bagaksel 4: Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%
Læssebagsmæk: Ja
we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.

= More information =

Tyre size: 245xx70x17.5
Brakes: drum brakes
Suspension: hydraulic suspension
Rear axle 1: Steering; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%
Rear axle 2: Steering; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%
Rear axle 3: Steering; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%
Rear axle 4: Steering; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%
Tail lift: Yes
Tamaño del neumático: 245xx70x17.5
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión hidráulica
Eje trasero 1: Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%
Eje trasero 2: Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%
Eje trasero 3: Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%
Eje trasero 4: Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%
Trampilla elevadora: Sí
Dimension des pneus: 245xx70x17.5
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension hydraulique
Essieu arrière 1: Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
Essieu arrière 2: Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
Essieu arrière 3: Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
Essieu arrière 4: Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
Trappe de chargement: Oui
Gumiabroncs mérete: 245xx70x17.5
Fékek: dobfékek
Felfüggesztés: hidraulikus felfüggesztés
Hátsó tengely 1: Kormányzás; Gumiabroncs profilja belül balra: 30%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 30%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 30%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 30%
Hátsó tengely 2: Kormányzás; Gumiabroncs profilja belül balra: 30%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 30%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 30%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 30%
Hátsó tengely 3: Kormányzás; Gumiabroncs profilja belül balra: 30%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 30%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 30%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 30%
Hátsó tengely 4: Kormányzás; Gumiabroncs profilja belül balra: 30%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 30%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 30%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 30%
Hátsó ajtó: Igen
Dimensioni del pneumatico: 245xx70x17.5
Freni: freni a tamburo
Sospensione: sospensione idraulica
Asse posteriore 1: Sterzo; Profilo del pneumatico interno sinistro: 30%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 30%; Profilo del pneumatico interno destro: 30%; Profilo del pneumatico esterno destro: 30%
Asse posteriore 2: Sterzo; Profilo del pneumatico interno sinistro: 30%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 30%; Profilo del pneumatico interno destro: 30%; Profilo del pneumatico esterno destro: 30%
Asse posteriore 3: Sterzo; Profilo del pneumatico interno sinistro: 30%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 30%; Profilo del pneumatico interno destro: 30%; Profilo del pneumatico esterno destro: 30%
Asse posteriore 4: Sterzo; Profilo del pneumatico interno sinistro: 30%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 30%; Profilo del pneumatico interno destro: 30%; Profilo del pneumatico esterno destro: 30%
Portellone posteriore: Sì
Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.

= Meer informatie =

Bandenmaat: 245xx70x17.5
Remmen: trommelremmen
Vering: hydraulische vering
Achteras 1: Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%
Achteras 2: Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%
Achteras 3: Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%
Achteras 4: Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%
Laadklep: Ja
Rozmiar opon: 245xx70x17.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie hydrauliczne
Oś tylna 1: Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%
Oś tylna 2: Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%
Oś tylna 3: Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%
Oś tylna 4: Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%
Klapa załadunkowa: Tak
Tamanho dos pneus: 245xx70x17.5
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão hidráulica
Eixo traseiro 1: Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%
Eixo traseiro 2: Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%
Eixo traseiro 3: Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%
Eixo traseiro 4: Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%
Monta-cargas: Sim
Размер шин: 245xx70x17.5
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: гидравлическая подвеска
Задний мост 1: Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%
Задний мост 2: Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%
Задний мост 3: Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%
Задний мост 4: Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%
Заднее подъемное устройство: Да
Veľkosť pneumatiky: 245xx70x17.5
Brzdy: bubnové brzdy
Zavesenie: hydraulické odpruženie
Zadná náprava 1: Riadenie; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 30%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 30%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 30%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 30%
Zadná náprava 2: Riadenie; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 30%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 30%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 30%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 30%
Zadná náprava 3: Riadenie; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 30%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 30%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 30%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 30%
Zadná náprava 4: Riadenie; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 30%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 30%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 30%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 30%
Zadné dvere: Áno
Däckets storlek: 245xx70x17.5
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: hydraulisk fjädring
Bakaxel 1: Styrning; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%
Bakaxel 2: Styrning; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%
Bakaxel 3: Styrning; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%
Bakaxel 4: Styrning; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%
Baklucka: Ja
Önemli
Bu teklif bilgi edinme içindir. Lütfen satıcıdan daha kesin bilgi talep edin.
Satın alma ipuçları
Güvenlik ipuçları
Satıcının Doğrulanması

Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.

Fiyat Kontrolü

Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.

Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.

Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.

Şüpheli ön ödeme

En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.

Bu dolandırıcılığın çeşitleri aşağıdakileri içerebilir:
  • Ön ödemenin karta transferi
  • İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
  • “Emanetçi” hesabına transfer
  • Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
  • Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
  • Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
  • Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
  • Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Bir dolandırıcılık mı buldunuz?
Bizi bilgilendirin
Güvenlik ipuçları
PDF
Makine veya araç mı satıyorsunuz?
Bunu bizimle yapabilirsiniz!
Benzer ilanlar
€22.950 ≈ 1.131.000 TL
Alçak şasi yarı römork
2003
Yük kapasitesi 31.440 kg Net ağırlık 13.560 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Groot-Ammers
RH Trucks BV
Autoline'da 10 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€27.900 ≈ 1.374.000 TL
Alçak şasi yarı römork
1997
Yük kapasitesi 38.020 kg Net ağırlık 15.980 kg Aks sayısı 4
Hollanda, Gilze
Versteijnen Trucks B.V.
Autoline'da 7 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€31.500 ≈ 1.552.000 TL
Alçak şasi yarı römork
2002
Yük kapasitesi 47.150 kg Net ağırlık 12.850 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Hoogerheide
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
Alçak şasi yarı römork
2000
Yük kapasitesi 33.220 kg Net ağırlık 11.780 kg
Hollanda, Woudenberg
Xiffix B.V.
Autoline'da 13 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€28.950 ≈ 1.426.000 TL
Alçak şasi yarı römork
2006
Yük kapasitesi 31.760 kg Net ağırlık 13.240 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Groot-Ammers
RH Trucks BV
Autoline'da 10 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
Alçak şasi yarı römork
2000
Yük kapasitesi 31.380 kg Net ağırlık 13.620 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Woudenberg
Xiffix B.V.
Autoline'da 13 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€28.500 ≈ 1.404.000 TL
Alçak şasi yarı römork
1995
Yük kapasitesi 26.680 kg Net ağırlık 18.320 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Roosendaal
Satıcıyla iletişime geç
€19.900 ≈ 980.300 TL
Alçak şasi yarı römork
2000
Yük kapasitesi 34.000 kg Süspansiyon pnömatik/pnömatik Net ağırlık 14.000 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Ede
JB Trading bv
Autoline'da 11 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
Alçak şasi yarı römork
2001
Yük kapasitesi 33.740 kg Net ağırlık 14.260 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Woudenberg
Xiffix B.V.
Autoline'da 13 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
Alçak şasi yarı römork
1997
Yük kapasitesi 55.800 kg Net ağırlık 22.200 kg Aks sayısı 6
Hollanda, Weert
C.A.B. Truck Trading BV
Autoline'da 7 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€19.750 ≈ 972.900 TL
Alçak şasi yarı römork
2011
Yük kapasitesi 37.400 kg Net ağırlık 10.600 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Groot-Ammers
RH Trucks BV
Autoline'da 10 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
Alçak şasi yarı römork
2001
Aks sayısı 3
Hollanda, Assen
De Borg Trading Company
Autoline'da 11 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€29.900 ≈ 1.473.000 TL
Alçak şasi yarı römork
2005
Yük kapasitesi 32.600 kg Net ağırlık 12.400 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Vijfhuizen
De Koker
Autoline'da 1 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€8.950 ≈ 440.900 TL
Alçak şasi yarı römork
2000
Aks sayısı 3
Hollanda, Groot-Ammers
RH Trucks BV
Autoline'da 10 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€12.950 ≈ 637.900 TL
Alçak şasi yarı römork
1982
Yük kapasitesi 29.540 kg Net ağırlık 15.460 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Groot-Ammers
RH Trucks BV
Autoline'da 10 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€15.950 ≈ 785.700 TL
Alçak şasi yarı römork
1993
Yük kapasitesi 26.880 kg Net ağırlık 24.120 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Groot-Ammers
RH Trucks BV
Autoline'da 10 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€24.950 ≈ 1.229.000 TL
Alçak şasi yarı römork
2008
Yük kapasitesi 36.260 kg Net ağırlık 11.340 kg Aks sayısı 4
Hollanda, Groot-Ammers
RH Trucks BV
Autoline'da 10 yıl
Satıcıyla iletişime geç