Gheysen & Verpoort En BE Docs – Full Leaf – 100k Km - Hydr. Ramps - Wideners- TOP! Alçak Şasi Yarı Römork

PDF
Gheysen & Verpoort en BE docs – full leaf – 100k km - hydr. Ramps - wideners- TOP! alçak şasi yarı römork - Autoline
Gheysen & Verpoort en BE docs – full leaf – 100k km - hydr. Ramps - wideners- TOP! alçak şasi yarı römork | Görüntü 1 - Autoline
Gheysen & Verpoort en BE docs – full leaf – 100k km - hydr. Ramps - wideners- TOP! alçak şasi yarı römork | Görüntü 2 - Autoline
Gheysen & Verpoort en BE docs – full leaf – 100k km - hydr. Ramps - wideners- TOP! alçak şasi yarı römork | Görüntü 3 - Autoline
Gheysen & Verpoort en BE docs – full leaf – 100k km - hydr. Ramps - wideners- TOP! alçak şasi yarı römork | Görüntü 4 - Autoline
Gheysen & Verpoort en BE docs – full leaf – 100k km - hydr. Ramps - wideners- TOP! alçak şasi yarı römork | Görüntü 5 - Autoline
Gheysen & Verpoort en BE docs – full leaf – 100k km - hydr. Ramps - wideners- TOP! alçak şasi yarı römork | Görüntü 6 - Autoline
Gheysen & Verpoort en BE docs – full leaf – 100k km - hydr. Ramps - wideners- TOP! alçak şasi yarı römork | Görüntü 7 - Autoline
Gheysen & Verpoort en BE docs – full leaf – 100k km - hydr. Ramps - wideners- TOP! alçak şasi yarı römork | Görüntü 8 - Autoline
Gheysen & Verpoort en BE docs – full leaf – 100k km - hydr. Ramps - wideners- TOP! alçak şasi yarı römork | Görüntü 9 - Autoline
Gheysen & Verpoort en BE docs – full leaf – 100k km - hydr. Ramps - wideners- TOP! alçak şasi yarı römork | Görüntü 10 - Autoline
Gheysen & Verpoort en BE docs – full leaf – 100k km - hydr. Ramps - wideners- TOP! alçak şasi yarı römork | Görüntü 11 - Autoline
Gheysen & Verpoort en BE docs – full leaf – 100k km - hydr. Ramps - wideners- TOP! alçak şasi yarı römork | Görüntü 12 - Autoline
Gheysen & Verpoort en BE docs – full leaf – 100k km - hydr. Ramps - wideners- TOP! alçak şasi yarı römork | Görüntü 13 - Autoline
Gheysen & Verpoort en BE docs – full leaf – 100k km - hydr. Ramps - wideners- TOP! alçak şasi yarı römork | Görüntü 14 - Autoline
Gheysen & Verpoort en BE docs – full leaf – 100k km - hydr. Ramps - wideners- TOP! alçak şasi yarı römork | Görüntü 15 - Autoline
Gheysen & Verpoort en BE docs – full leaf – 100k km - hydr. Ramps - wideners- TOP! alçak şasi yarı römork | Görüntü 16 - Autoline
Gheysen & Verpoort en BE docs – full leaf – 100k km - hydr. Ramps - wideners- TOP! alçak şasi yarı römork | Görüntü 17 - Autoline
Gheysen & Verpoort en BE docs – full leaf – 100k km - hydr. Ramps - wideners- TOP! alçak şasi yarı römork | Görüntü 18 - Autoline
Gheysen & Verpoort en BE docs – full leaf – 100k km - hydr. Ramps - wideners- TOP! alçak şasi yarı römork | Görüntü 19 - Autoline
İlanla ilgileniyor musunuz?
1/19
PDF
€22.500
KDV hariç fiyat
≈ 1.050.000 TL
Satıcıyla iletişime geç
Model: en BE docs – full leaf – 100k km - hydr. Ramps - wideners- TOP!
Üretim tarihi: 2016-09
İlk tescil: 2016-09-01
Yük kapasitesi: 30.260 kg
Net ağırlık: 6.340 kg
Brüt ağırlık: 36.600 kg
Bulunduğu yer: Belçika Tessenderlo6560 km to "United States/Columbus"
Satıcı stok no: 301400985
İlan tarihi: 1 aydan fazla
Açıklama
Kaba ölçüler: 10,8 m × 2,48 m × 3,62 m
Akslar
Aks sayısı: 2
Aks aralığı: 8.570 mm
İkiz lastik
İlk aks: 235/75R17.5
İkinci aks: 235/75R17.5
Durum
Durum: 2.el

Daha fazla bilgi — Gheysen & Verpoort en BE docs – full leaf – 100k km - hydr. Ramps - wideners- TOP! alçak şasi yarı römork

İngilizce
Achskonfiguration
Refenmaß: 235/75R17.5
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Blattfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 10300 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 45%; Reifen Profil links außen: 75%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 55%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 10300 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 70%; Reifen Profil links außen: 65%; Reifen Profil rechts innerhalb: 45%; Reifen Profil rechts außen: 55%

Funktionell
Höhe der Ladefläche: 90 cm

Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 08.2025

Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Schäden: keines

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Frederik Vos, um weitere Informationen zu erhalten.
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 235/75R17.5
Bremser: tromlebremser
Affjedring: bladaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 10300 kg; Dækprofil venstre indvendige: 45%; Dækprofil venstre udvendige: 75%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 55%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 10300 kg; Dækprofil venstre indvendige: 70%; Dækprofil venstre udvendige: 65%; Dækprofil højre udvendige: 45%; Dækprofil højre udvendige: 55%

Funktionelle
Gulvhøjde i lastrum: 90 cm

Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil aug. 2025

Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god

Yderligere oplysninger
Kontakt Frederik Vos for yderligere oplysninger
Axle configuration
Tyre size: 235/75R17.5
Brakes: drum brakes
Suspension: leaf suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 10300 kg; Tyre profile left inner: 45%; Tyre profile left outer: 75%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 55%
Rear axle 2: Max. axle load: 10300 kg; Tyre profile left inner: 70%; Tyre profile left outer: 65%; Tyre profile right outer: 45%; Tyre profile right outer: 55%

Functional
Height of cargo floor: 90 cm

Maintenance
APK (MOT): tested until 08/2025

Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Damages: none

Additional information
Please contact Frederik Vos for more information
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 235/75R17.5
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión de ballestas
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 10300 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 45%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 75%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 55%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 10300 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 70%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 65%; Dibujo del neumático derecha exterior: 45%; Dibujo del neumático derecha exterior: 55%

Funcional
Altura piso de carga: 90 cm

Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta ago. 2025

Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Daños: ninguno

Información complementaria
Póngase en contacto con Frederik Vos para obtener más información.
Configuration essieu
Dimension des pneus: 235/75R17.5
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension à lames
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 10300 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 45%; Sculptures des pneus gauche externe: 75%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 55%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 10300 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 70%; Sculptures des pneus gauche externe: 65%; Sculptures des pneus droit externe: 45%; Sculptures des pneus droit externe: 55%

Pratique
Hauteur du plancher de chargement: 90 cm

Entretien
APK (CT): valable jusqu'à août 2025

Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Dommages: aucun

Informations complémentaires
Veuillez contacter Frederik Vos pour plus d'informations
Chassisnr: YA9S2VBMG05115644
1e inschrijving: 01/09/2016
2 vaste assen
Trommelremmen
Bladgeveerd
Hydraulische rampen
Banden: 235/ 75 R17,5
1e as: Li 75-45% Re 55-40%
2e as: Li 65-70% Re 55-45%
Maximaal toegelaten massa’s:
Totaal: 36.600 kg
1e as: 10.300 kg
2e as: 10.300 kg
Koppelpen: 16.000 kg
Tarra: 6.340kg
Laadvermogen: 30.260 kg
Afmetingen:
Lengte nek: 300 cm
Laadlengte: 730 cm
Lengte rampen: 290 cm
Hoogte laadvloer: 90 cm
Breedte: 248 cm
Breedte + verbreders: 288 cm

Bezichtigen kan te 3980 Tessenderlo, Kanaalweg 79

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 235/75R17.5
Remmen: trommelremmen
Vering: bladvering
Achteras 1: Max. aslast: 10300 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 45%; Bandenprofiel linksbuiten: 75%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 55%
Achteras 2: Max. aslast: 10300 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 70%; Bandenprofiel linksbuiten: 65%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 45%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 55%

Functioneel
Hoogte laadvloer: 90 cm

Onderhoud
APK: gekeurd tot aug. 2025

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Schade: schadevrij

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Frederik Vos
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 235/75R17.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie piórowe
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 10300 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 45%; Profil opon lewa zewnętrzna: 75%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 55%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 10300 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 70%; Profil opon lewa zewnętrzna: 65%; Profil opon prawa zewnętrzna: 45%; Profil opon prawa zewnętrzna: 55%

Funkcjonalność
Wysokość podłogi ładowni: 90 cm

Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do aug. 2025

Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Uszkodzenia: brak

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Frederik Vos
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 235/75R17.5
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão de molas
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 10300 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 45%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 75%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 55%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 10300 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 65%; Perfil do pneu exterior direito: 45%; Perfil do pneu exterior direito: 55%

Funcional
Altura do piso da bagageira: 90 cm

Manutenção
APK (MOT): testado até aug. 2025

Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Danos: nenhum

Informações adicionais
Contacte Frederik Vos para obter mais informações
Конфигурация осей
Размер шин: 235/75R17.5
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: рессорная подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10300 kg; Профиль шин левое внутреннее: 45%; Профиль шин левое внешнее: 75%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 55%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10300 kg; Профиль шин левое внутреннее: 70%; Профиль шин левое внешнее: 65%; Профиль шин правое внешнее: 45%; Профиль шин правое внешнее: 55%

Функциональность
Высота грузового пола: 90 cm

Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до aug. 2025

Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее

Дополнительная информация
Свяжитесь с Frederik Vos для получения дополнительной информации
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 235/75R17.5
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: bladfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 10300 kg; Däckprofil inuti vänster: 45%; Däckprofil lämnades utanför: 75%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 55%
Bakaxel 2: Max. axellast: 10300 kg; Däckprofil inuti vänster: 70%; Däckprofil lämnades utanför: 65%; Däckprofil innanför höger: 45%; Däckprofil utanför höger: 55%

Funktionell
Höjd på lastgolv: 90 cm

Underhåll
MOT: besiktigat till aug. 2025

Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Skada på fordon: skadefri

Ytterligare information
Kontakta Frederik Vos för mer information
Önemli
Bu teklif bilgi edinme içindir. Lütfen satıcıdan daha kesin bilgi talep edin.
Satın alma ipuçları
Güvenlik ipuçları
Satıcının Doğrulanması

Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.

Fiyat Kontrolü

Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.

Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.

Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.

Şüpheli ön ödeme

En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.

Bu dolandırıcılığın çeşitleri aşağıdakileri içerebilir:
  • Ön ödemenin karta transferi
  • İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
  • “Emanetçi” hesabına transfer
  • Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
  • Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
  • Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
  • Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
  • Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Bir dolandırıcılık mı buldunuz?
Bizi bilgilendirin
Güvenlik ipuçları
PDF
Makine veya araç mı satıyorsunuz?
Bunu bizimle yapabilirsiniz!
Benzer ilanlar
Gheysen & Verpoort alçak şasi yarı römork
1
€8.850 ≈ 413.100 TL
1998
Süspansiyon makas/makas Net ağırlık 5.730 kg Aks sayısı 2
Belçika, Wingene
DEGROOTE TRUCKS-BELGIUM
Autoline'da 21 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Gheysen & Verpoort LOW BED TRAILER alçak şasi yarı römork
1
€8.350 ≈ 389.800 TL
1991
Süspansiyon makas/makas Net ağırlık 6.000 kg Aks sayısı 3
Belçika, Wingene
DEGROOTE TRUCKS-BELGIUM
Autoline'da 21 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€79.500 ≈ 3.711.000 TL
2015
Yük kapasitesi 28.400 kg Net ağırlık 13.600 kg Aks sayısı 2
Belçika, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
Autoline'da 3 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€82.500 ≈ 3.851.000 TL
2015
Yük kapasitesi 28.400 kg Net ağırlık 13.600 kg Aks sayısı 2
Belçika, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
Autoline'da 3 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€19.900 ≈ 929.000 TL
2009
Yük kapasitesi 37.150 kg Net ağırlık 9.750 kg Aks sayısı 3
Belçika, Willebroek
Themar-Trucks N.V.
Autoline'da 19 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€69.900 ≈ 3.263.000 TL
2018
60.000 km
Yük kapasitesi 35.690 kg Net ağırlık 12.310 kg Aks sayısı 3
Belçika, Handzame
BRAEM NV/SA
Autoline'da 16 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2013
Yük kapasitesi 33.545 kg Net ağırlık 14.255 kg
Belçika, Mont (Houffalize)
Houffalize Trading SA
Autoline'da 11 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2012
Yük kapasitesi 38.630 kg Süspansiyon makas/pnömatik Net ağırlık 14.370 kg Aks sayısı 3
Belçika, Grote-Brogel (Peer)
Sooy Bvba
Autoline'da 10 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€24.900 ≈ 1.162.000 TL
2011
Yük kapasitesi 24.950 kg Net ağırlık 8.050 kg Aks sayısı 2
Belçika, Handzame
BRAEM NV/SA
Autoline'da 16 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€52.900 ≈ 2.469.000 TL
2021
Yük kapasitesi 40.150 kg Net ağırlık 9.350 kg Aks sayısı 3
Belçika, Handzame
BRAEM NV/SA
Autoline'da 16 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€97.900 ≈ 4.570.000 TL
2016
Yük kapasitesi 35.500 kg Süspansiyon hidrolik Net ağırlık 13.500 kg Aks sayısı 2
Çekya, Chrudim
Zrůst Trailers s.r.o.
Autoline'da 11 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€6.500 ≈ 303.400 TL
Yük kapasitesi 33.000 kg Süspansiyon pnömatik/pnömatik Net ağırlık 7.955 kg Aks sayısı 2
Belçika, Châtelet
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2016
Aks sayısı 3
Hollanda, Renswoude
Vlastuin Truck en Trailer Trading B.V.
Autoline'da 11 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2016
Yük kapasitesi 35.920 kg Süspansiyon makas/pnömatik Net ağırlık 12.080 kg Aks sayısı 3
Sırbistan, Simanovci
Glacier d.o.o.
Autoline'da 11 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2016
Net ağırlık 35.920 kg Aks sayısı 3
Sırbistan, Simanovci
Glacier d.o.o.
Autoline'da 11 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€4.000 ≈ 186.700 TL
1977
Belçika, Torhout
Anveco Trading bvba
Autoline'da 8 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2016
Yük kapasitesi 36.780 kg Net ağırlık 11.220 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Woudenberg
Xiffix B.V.
Autoline'da 13 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2003
Yük kapasitesi 73.220 kg Süspansiyon hidrolik Net ağırlık 29.780 kg Aks sayısı 6
Belçika, Grote-Brogel (Peer)
Sooy Bvba
Autoline'da 10 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€7.200 ≈ 336.100 TL
2003
Yük kapasitesi 23.850 kg Net ağırlık 4.150 kg Aks sayısı 2
Belçika, Bree
Smeets & Zonen
Autoline'da 19 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€20.700 ≈ 966.300 TL
2016
Yük kapasitesi 48.000 kg Süspansiyon pnömatik/pnömatik Aks sayısı 4
Polonya, Bieszewo
Rokpasz
Autoline'da 10 yıl
Satıcıyla iletişime geç