ES-GE 2 AXLE STEERING,, 5 M EXTENDABLE, TUV TILL 206-06-2026 Alçak Şasi Yarı Römork

PDF
ES-GE 2 AXLE STEERING,, 5 M EXTENDABLE, TUV TILL 206-06-2026 alçak şasi yarı römork - Autoline
ES-GE 2 AXLE STEERING,, 5 M EXTENDABLE, TUV TILL 206-06-2026 alçak şasi yarı römork | Görüntü 1 - Autoline
ES-GE 2 AXLE STEERING,, 5 M EXTENDABLE, TUV TILL 206-06-2026 alçak şasi yarı römork | Görüntü 2 - Autoline
ES-GE 2 AXLE STEERING,, 5 M EXTENDABLE, TUV TILL 206-06-2026 alçak şasi yarı römork | Görüntü 3 - Autoline
ES-GE 2 AXLE STEERING,, 5 M EXTENDABLE, TUV TILL 206-06-2026 alçak şasi yarı römork | Görüntü 4 - Autoline
ES-GE 2 AXLE STEERING,, 5 M EXTENDABLE, TUV TILL 206-06-2026 alçak şasi yarı römork | Görüntü 5 - Autoline
ES-GE 2 AXLE STEERING,, 5 M EXTENDABLE, TUV TILL 206-06-2026 alçak şasi yarı römork | Görüntü 6 - Autoline
ES-GE 2 AXLE STEERING,, 5 M EXTENDABLE, TUV TILL 206-06-2026 alçak şasi yarı römork | Görüntü 7 - Autoline
ES-GE 2 AXLE STEERING,, 5 M EXTENDABLE, TUV TILL 206-06-2026 alçak şasi yarı römork | Görüntü 8 - Autoline
ES-GE 2 AXLE STEERING,, 5 M EXTENDABLE, TUV TILL 206-06-2026 alçak şasi yarı römork | Görüntü 9 - Autoline
ES-GE 2 AXLE STEERING,, 5 M EXTENDABLE, TUV TILL 206-06-2026 alçak şasi yarı römork | Görüntü 10 - Autoline
ES-GE 2 AXLE STEERING,, 5 M EXTENDABLE, TUV TILL 206-06-2026 alçak şasi yarı römork | Görüntü 11 - Autoline
ES-GE 2 AXLE STEERING,, 5 M EXTENDABLE, TUV TILL 206-06-2026 alçak şasi yarı römork | Görüntü 12 - Autoline
ES-GE 2 AXLE STEERING,, 5 M EXTENDABLE, TUV TILL 206-06-2026 alçak şasi yarı römork | Görüntü 13 - Autoline
ES-GE 2 AXLE STEERING,, 5 M EXTENDABLE, TUV TILL 206-06-2026 alçak şasi yarı römork | Görüntü 14 - Autoline
ES-GE 2 AXLE STEERING,, 5 M EXTENDABLE, TUV TILL 206-06-2026 alçak şasi yarı römork | Görüntü 15 - Autoline
ES-GE 2 AXLE STEERING,, 5 M EXTENDABLE, TUV TILL 206-06-2026 alçak şasi yarı römork | Görüntü 16 - Autoline
ES-GE 2 AXLE STEERING,, 5 M EXTENDABLE, TUV TILL 206-06-2026 alçak şasi yarı römork | Görüntü 17 - Autoline
ES-GE 2 AXLE STEERING,, 5 M EXTENDABLE, TUV TILL 206-06-2026 alçak şasi yarı römork | Görüntü 18 - Autoline
ES-GE 2 AXLE STEERING,, 5 M EXTENDABLE, TUV TILL 206-06-2026 alçak şasi yarı römork | Görüntü 19 - Autoline
ES-GE 2 AXLE STEERING,, 5 M EXTENDABLE, TUV TILL 206-06-2026 alçak şasi yarı römork | Görüntü 20 - Autoline
ES-GE 2 AXLE STEERING,, 5 M EXTENDABLE, TUV TILL 206-06-2026 alçak şasi yarı römork | Görüntü 21 - Autoline
ES-GE 2 AXLE STEERING,, 5 M EXTENDABLE, TUV TILL 206-06-2026 alçak şasi yarı römork | Görüntü 22 - Autoline
ES-GE 2 AXLE STEERING,, 5 M EXTENDABLE, TUV TILL 206-06-2026 alçak şasi yarı römork | Görüntü 23 - Autoline
ES-GE 2 AXLE STEERING,, 5 M EXTENDABLE, TUV TILL 206-06-2026 alçak şasi yarı römork | Görüntü 24 - Autoline
ES-GE 2 AXLE STEERING,, 5 M EXTENDABLE, TUV TILL 206-06-2026 alçak şasi yarı römork | Görüntü 25 - Autoline
ES-GE 2 AXLE STEERING,, 5 M EXTENDABLE, TUV TILL 206-06-2026 alçak şasi yarı römork | Görüntü 26 - Autoline
ES-GE 2 AXLE STEERING,, 5 M EXTENDABLE, TUV TILL 206-06-2026 alçak şasi yarı römork | Görüntü 27 - Autoline
ES-GE 2 AXLE STEERING,, 5 M EXTENDABLE, TUV TILL 206-06-2026 alçak şasi yarı römork | Görüntü 28 - Autoline
ES-GE 2 AXLE STEERING,, 5 M EXTENDABLE, TUV TILL 206-06-2026 alçak şasi yarı römork | Görüntü 29 - Autoline
ES-GE 2 AXLE STEERING,, 5 M EXTENDABLE, TUV TILL 206-06-2026 alçak şasi yarı römork | Görüntü 30 - Autoline
ES-GE 2 AXLE STEERING,, 5 M EXTENDABLE, TUV TILL 206-06-2026 alçak şasi yarı römork | Görüntü 31 - Autoline
İlanla ilgileniyor musunuz?
1/31
PDF
€28.950
KDV hariç fiyat
≈ 1.408.000 TL
Satıcıyla iletişime geç
Marka: ES-GE
Model: 2 AXLE STEERING,, 5 M EXTENDABLE, TUV TILL 206-06-2026
Üretim tarihi: 2009-09
İlk tescil: 2009-09
Yük kapasitesi: 53.520 kg
Net ağırlık: 11.480 kg
Brüt ağırlık: 65.000 kg
Bulunduğu yer: Hollanda Groot-Ammers6498 km to "United States/Columbus"
Satıcı stok no: RHS-ESE32284
İlan tarihi: 1 aydan fazla
Açıklama
Kaba ölçüler: genişlik - 2,55 m, yükseklik - 2,05 m
Akslar
Marka: GIGANT
Aks sayısı: 4
Döner dingil
İkiz lastik
İlk aks: 245x70x17.5
İkinci aks: 245x70x17.5
Üçüncü aks: 245x70x17.5
Dördüncü aks: 245x70x17.5
Frenler
ABS
Durum
Durum: 2.el

Daha fazla bilgi — ES-GE 2 AXLE STEERING,, 5 M EXTENDABLE, TUV TILL 206-06-2026 alçak şasi yarı römork

İngilizce
Konfigurace náprav
Velikost pneumatiky: 245x70x17.5
Brzdy: bubnové brzdy
Zavěšení: vzduchové odpružení
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 50%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 50%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 50%; Profil pneumatiky vpravo venku: 50%
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 50%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 50%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 50%; Profil pneumatiky vpravo venku: 50%
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Řízení; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 40%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 40%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 40%; Profil pneumatiky vpravo venku: 40%
Zadní náprava 4: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Řízení; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 30%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 30%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 30%; Profil pneumatiky vpravo venku: 30%

Funkční
Zatahovací karoserie: Ano

Údržba
MOT: zkontrolováno do jun. 2026

Identifikace
Registrační číslo: OT-76-JS
Achskonfiguration
Refenmaß: 245x70x17.5
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 50%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 50%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Hinterachse 4: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%

Funktionell
Ausziehbarer Aufbau: Ja

Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 06.2026

Identifikation
Kennzeichen: OT-76-JS

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Frank de Jong, Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 245x70x17.5
Bremser: tromlebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Bagaksel 4: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%

Funktionelle
Indtrækkeligt karosseri: Ja

Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil jun. 2026

Identifikation
Registreringsnummer: OT-76-JS
we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.

= More information =

Axle configuration
Tyre size: 245x70x17.5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%
Rear axle 4: Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%

Functional
Extendable superstructure: Yes

Maintenance
APK (MOT): tested until 06/2026

Identification
Registration number: OT-76-JS

Additional information
Please contact Frank de Jong, Rene Jerphanion or Sven Rommens for more information
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 245x70x17.5
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Eje trasero 4: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%

Funcional
Superestructura extensible: Sí

Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta jun. 2026

Identificación
Matrícula: OT-76-JS
Configuration essieu
Dimension des pneus: 245x70x17.5
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
Essieu arrière 4: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%

Pratique
Superstructure extensible: Oui

Entretien
APK (CT): valable jusqu'à juin 2026

Identification
Numéro d'immatriculation: OT-76-JS
Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 245x70x17.5
Fékek: dobfékek
Felfüggesztés: légrugózás
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 50%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 50%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 50%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 50%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 50%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 50%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 50%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 50%
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja belül balra: 40%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 40%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 40%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 40%
Hátsó tengely 4: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja belül balra: 30%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 30%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 30%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 30%

Funkcionális
Visszahúzható karosszéria: Igen

Karbantartás
MOT: vizsgálták, amíg jun. 2026

Azonosítás
Rendszám: OT-76-JS
Configurazione dell'asse
Dimensioni del pneumatico: 245x70x17.5
Freni: freni a tamburo
Sospensione: sospensione pneumatica
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 50%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 50%; Profilo del pneumatico interno destro: 50%; Profilo del pneumatico esterno destro: 50%
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 50%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 50%; Profilo del pneumatico interno destro: 50%; Profilo del pneumatico esterno destro: 50%
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 9000 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico interno sinistro: 40%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 40%; Profilo del pneumatico interno destro: 40%; Profilo del pneumatico esterno destro: 40%
Asse posteriore 4: Carico massimo per asse: 9000 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico interno sinistro: 30%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 30%; Profilo del pneumatico interno destro: 30%; Profilo del pneumatico esterno destro: 30%

Funzionale
Corpo retrattile: Sì

Manutenzione
MOT: ispezionato fino a giu 2026

Identificazione
Numero di immatricolazione: OT-76-JS
Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 245x70x17.5
Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Achteras 4: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%

Functioneel
Uitschuifbare opbouw: Ja

Onderhoud
APK: gekeurd tot jun. 2026

Identificatie
Kenteken: OT-76-JS

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Frank de Jong, Rene Jerphanion of Sven Rommens
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 245x70x17.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Oś tylna 4: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%

Funkcjonalność
Wysuwana nadbudowa: Tak

Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do jun. 2026

Identyfikacja
Numer rejestracyjny: OT-76-JS
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 245x70x17.5
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Eixo traseiro 4: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%

Funcional
Superestrutura extensível: Sim

Manutenção
APK (MOT): testado até jun. 2026

Identificação
Número de registo: OT-76-JS
Конфигурация осей
Размер шин: 245x70x17.5
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Задний мост 4: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%

Функциональность
Выдвижной кузов: Да

Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до jun. 2026

Идентификация
Регистрационный номер: OT-76-JS
Konfigurácia náprav
Veľkosť pneumatiky: 245x70x17.5
Brzdy: bubnové brzdy
Zavesenie: vzduchové odpruženie
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 50%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 50%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 50%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 50%
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 50%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 50%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 50%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 50%
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 40%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 40%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 40%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 40%
Zadná náprava 4: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 30%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 30%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 30%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 30%

Funkčné
Sťahovacia karoséria: Áno

Údržba
MOT: skontrolované do jun. 2026

Identifikácia
Registračné číslo: OT-76-JS
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 245x70x17.5
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil inuti vänster: 50%; Däckprofil lämnades utanför: 50%; Däckprofil innanför höger: 50%; Däckprofil utanför höger: 50%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil inuti vänster: 50%; Däckprofil lämnades utanför: 50%; Däckprofil innanför höger: 50%; Däckprofil utanför höger: 50%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%
Bakaxel 4: Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%

Funktionell
Utdragbar kaross: Ja

Underhåll
MOT: besiktigat till jun. 2026

Identifiering
Registreringsnummer: OT-76-JS
Önemli
Bu teklif bilgi edinme içindir. Lütfen satıcıdan daha kesin bilgi talep edin.
Satın alma ipuçları
Güvenlik ipuçları
Satıcının Doğrulanması

Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.

Fiyat Kontrolü

Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.

Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.

Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.

Şüpheli ön ödeme

En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.

Bu dolandırıcılığın çeşitleri aşağıdakileri içerebilir:
  • Ön ödemenin karta transferi
  • İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
  • “Emanetçi” hesabına transfer
  • Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
  • Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
  • Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
  • Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
  • Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Bir dolandırıcılık mı buldunuz?
Bizi bilgilendirin
Güvenlik ipuçları
PDF
Makine veya araç mı satıyorsunuz?
Bunu bizimle yapabilirsiniz!
Benzer ilanlar
€39.750 ≈ 1.933.000 TL
Alçak şasi yarı römork
2008
Yük kapasitesi 67.020 kg Net ağırlık 17.980 kg Aks sayısı 6
Hollanda, Groot-Ammers
RH Trucks BV
Autoline'da 10 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€29.950 ≈ 1.456.000 TL
Alçak şasi yarı römork
2009
Yük kapasitesi 35.900 kg Net ağırlık 12.100 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Groot-Ammers
RH Trucks BV
Autoline'da 10 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€27.950 ≈ 1.359.000 TL
Alçak şasi yarı römork
2009
Yük kapasitesi 36.660 kg Net ağırlık 11.740 kg Aks sayısı 4
Hollanda, Groot-Ammers
RH Trucks BV
Autoline'da 10 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€29.950 ≈ 1.456.000 TL
Alçak şasi yarı römork
2009
Yük kapasitesi 47.840 kg Net ağırlık 13.160 kg Aks sayısı 4
Hollanda, Groot-Ammers
RH Trucks BV
Autoline'da 10 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€23.950 ≈ 1.165.000 TL
Alçak şasi yarı römork
2009
Yük kapasitesi 38.320 kg Net ağırlık 9.680 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Groot-Ammers
RH Trucks BV
Autoline'da 10 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
Alçak şasi yarı römork
2008
Hollanda, t Harde
R&J Sindorf B.V.
Satıcıyla iletişime geç
€25.950 ≈ 1.262.000 TL
Alçak şasi yarı römork
2008
Yük kapasitesi 36.260 kg Net ağırlık 11.340 kg Aks sayısı 4
Hollanda, Groot-Ammers
RH Trucks BV
Autoline'da 10 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€25.950 ≈ 1.262.000 TL
Alçak şasi yarı römork
2008
Yük kapasitesi 35.800 kg Net ağırlık 11.800 kg Aks sayısı 4
Hollanda, Groot-Ammers
RH Trucks BV
Autoline'da 10 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€19.950 ≈ 970.100 TL
Alçak şasi yarı römork
2005
Yük kapasitesi 30.930 kg Net ağırlık 11.070 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Groot-Ammers
RH Trucks BV
Autoline'da 10 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€26.950 ≈ 1.311.000 TL
Alçak şasi yarı römork
2011
Yük kapasitesi 37.200 kg Net ağırlık 12.800 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Groot-Ammers
RH Trucks BV
Autoline'da 10 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€23.950 ≈ 1.165.000 TL
Alçak şasi yarı römork
2008
Yük kapasitesi 35.440 kg Net ağırlık 12.160 kg Aks sayısı 4
Hollanda, Groot-Ammers
RH Trucks BV
Autoline'da 10 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€9.950 ≈ 483.800 TL
Alçak şasi yarı römork
2009
Yük kapasitesi 33.840 kg Net ağırlık 8.160 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Groot-Ammers
RH Trucks BV
Autoline'da 10 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€21.950 ≈ 1.067.000 TL
Alçak şasi yarı römork
2008
Yük kapasitesi 44.200 kg Net ağırlık 13.800 kg Aks sayısı 4
Hollanda, Groot-Ammers
RH Trucks BV
Autoline'da 10 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€29.950 ≈ 1.456.000 TL
Alçak şasi yarı römork
2006
Yük kapasitesi 31.760 kg Net ağırlık 13.240 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Groot-Ammers
RH Trucks BV
Autoline'da 10 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€23.750 ≈ 1.155.000 TL
Alçak şasi yarı römork
2011
Yük kapasitesi 37.400 kg Net ağırlık 10.600 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Groot-Ammers
RH Trucks BV
Autoline'da 10 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€54.950 ≈ 2.672.000 TL
Alçak şasi yarı römork
2009
Yük kapasitesi 42.380 kg Net ağırlık 16.620 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Groot-Ammers
RH Trucks BV
Autoline'da 10 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€21.950 ≈ 1.067.000 TL
Alçak şasi yarı römork
2010
Yük kapasitesi 33.440 kg Net ağırlık 8.560 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Groot-Ammers
RH Trucks BV
Autoline'da 10 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€9.950 ≈ 483.800 TL
Alçak şasi yarı römork
2009
Yük kapasitesi 33.840 kg Net ağırlık 8.160 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Groot-Ammers
RH Trucks BV
Autoline'da 10 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€38.750 ≈ 1.884.000 TL
Alçak şasi yarı römork
2007
Yük kapasitesi 31.400 kg Net ağırlık 10.600 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Groot-Ammers
RH Trucks BV
Autoline'da 10 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€22.750 ≈ 1.106.000 TL
Alçak şasi yarı römork
2007
Yük kapasitesi 35.500 kg Net ağırlık 10.500 kg Aks sayısı 4
Hollanda, Groot-Ammers
RH Trucks BV
Autoline'da 10 yıl
Satıcıyla iletişime geç