Pacton T4-001 Açık Kasa Dorse





















Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.
Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.
Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.
Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.
En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.
- Ön ödemenin karta transferi
- İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
- “Emanetçi” hesabına transfer
- Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
- Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
- Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
- Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
- Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Satıcı iletişim bilgileri



































Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9000 kg
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 9000 kg
Zadní náprava 4: Max. zatížení nápravy: 9000 kg
Obecný stav: dobrý
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg
Hinterachse 4: Max. Achslast: 9000 kg
Allgemeiner Zustand: gut
Wenden Sie sich an Tjeerd Croezen, um weitere Informationen zu erhalten.
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 4: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Overordnet stand: god
Kontakt Tjeerd Croezen for yderligere oplysninger
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg
Rear axle 4: Max. axle load: 9000 kg
General condition: good
Please contact Tjeerd Croezen for more information
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg
Eje trasero 4: Carga máxima del eje: 9000 kg
Estado general: bueno
Póngase en contacto con Tjeerd Croezen para obtener más información.
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Essieu arrière 4: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
État général: bon
Veuillez contacter Tjeerd Croezen pour plus d'informations
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg
Hátsó tengely 4: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg
Általános állapot: jó
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Tjeerd Croezen-vel
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 9000 kg
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 9000 kg
Asse posteriore 4: Carico massimo per asse: 9000 kg
Stato generale: buono
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg
Achteras 4: Max. aslast: 9000 kg
Algemene staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met Tjeerd Croezen
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Oś tylna 4: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Stan ogólny: dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Tjeerd Croezen
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg
Eixo traseiro 4: Máx carga por eixo: 9000 kg
Estado geral: bom
Contacte Tjeerd Croezen para obter mais informações
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Задний мост 4: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Общее состояние: хорошее
Свяжитесь с Tjeerd Croezen для получения дополнительной информации
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg
Zadná náprava 4: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg
Všeobecný stav: dobré
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg
Bakaxel 4: Max. axellast: 9000 kg
Allmänt tillstånd: bra
Kontakta Tjeerd Croezen för mer information