LAG HIAB ROLLER 130 R 2009 Açık Kasa Dorse





















Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.
Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.
Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.
Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.
En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.
- Ön ödemenin karta transferi
- İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
- “Emanetçi” hesabına transfer
- Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
- Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
- Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
- Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
- Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Satıcı iletişim bilgileri




















Zavěšení: vzduchové odpružení
Zadní náprava 1: Profil pneumatiky vlevo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Zadní náprava 2: Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 60%; Profil pneumatiky vpravo: 60%
Zadní náprava 3: Řízení; Profil pneumatiky vpravo: 60%
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 2: Gelenkt; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse 3: Gelenkt; Reifen Profil rechts: 60%
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 2: Styretøj; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel 3: Styretøj; Dækprofil højre: 60%
derived from the information on the website.
= More information =
Tyre size: 385X65X22.5
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 2: Steering; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Rear axle 3: Steering; Tyre profile right: 60%
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 2: Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero 3: Dirección; Dibujo del neumático derecha: 60%
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 2: Direction; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière 3: Direction; Sculptures des pneus droite: 60%
Felfüggesztés: légrugózás
Hátsó tengely 1: Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%
Hátsó tengely 2: Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 60%; Gumiabroncs profilja jobbra: 60%
Hátsó tengely 3: Kormányzás; Gumiabroncs profilja jobbra: 60%
Sospensione: sospensione pneumatica
Asse posteriore 1: Profilo del pneumatico sinistra: 50%; Profilo del pneumatico destra: 50%
Asse posteriore 2: Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 60%; Profilo del pneumatico destra: 60%
Asse posteriore 3: Sterzo; Profilo del pneumatico destra: 60%
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.
= Meer informatie =
Bandenmaat: 385X65X22.5
Vering: luchtvering
Achteras 1: Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 2: Meesturend; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras 3: Meesturend; Bandenprofiel rechts: 60%
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 2: Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna 3: Układ kierowniczy; Profil opon prawa: 60%
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 2: Direção; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro 3: Direção; Perfil do pneu direita: 60%
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 2: Рулевое управление; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост 3: Рулевое управление; Профиль шин справа: 60%
Zavesenie: vzduchové odpruženie
Zadná náprava 1: Profil pneumatiky vľavo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Zadná náprava 2: Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 60%; Profil pneumatiky vpravo: 60%
Zadná náprava 3: Riadenie; Profil pneumatiky vpravo: 60%
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 2: Styrning; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Bakaxel 3: Styrning; Däckprofil rätt: 60%