Floor Stenen Stein Stone Trailer/Kennis Roller /14 Ton/mtr,alcoa,brick Açık Kasa Dorse

PDF
Floor Stenen Stein Stone trailer/Kennis Roller /14 ton/mtr,alcoa,brick açık kasa dorse - Autoline
Floor Stenen Stein Stone trailer/Kennis Roller /14 ton/mtr,alcoa,brick açık kasa dorse | Görüntü 1 - Autoline
Floor Stenen Stein Stone trailer/Kennis Roller /14 ton/mtr,alcoa,brick açık kasa dorse | Görüntü 2 - Autoline
Floor Stenen Stein Stone trailer/Kennis Roller /14 ton/mtr,alcoa,brick açık kasa dorse | Görüntü 3 - Autoline
Floor Stenen Stein Stone trailer/Kennis Roller /14 ton/mtr,alcoa,brick açık kasa dorse | Görüntü 4 - Autoline
Floor Stenen Stein Stone trailer/Kennis Roller /14 ton/mtr,alcoa,brick açık kasa dorse | Görüntü 5 - Autoline
Floor Stenen Stein Stone trailer/Kennis Roller /14 ton/mtr,alcoa,brick açık kasa dorse | Görüntü 6 - Autoline
Floor Stenen Stein Stone trailer/Kennis Roller /14 ton/mtr,alcoa,brick açık kasa dorse | Görüntü 7 - Autoline
Floor Stenen Stein Stone trailer/Kennis Roller /14 ton/mtr,alcoa,brick açık kasa dorse | Görüntü 8 - Autoline
Floor Stenen Stein Stone trailer/Kennis Roller /14 ton/mtr,alcoa,brick açık kasa dorse | Görüntü 9 - Autoline
Floor Stenen Stein Stone trailer/Kennis Roller /14 ton/mtr,alcoa,brick açık kasa dorse | Görüntü 10 - Autoline
Floor Stenen Stein Stone trailer/Kennis Roller /14 ton/mtr,alcoa,brick açık kasa dorse | Görüntü 11 - Autoline
Floor Stenen Stein Stone trailer/Kennis Roller /14 ton/mtr,alcoa,brick açık kasa dorse | Görüntü 12 - Autoline
Floor Stenen Stein Stone trailer/Kennis Roller /14 ton/mtr,alcoa,brick açık kasa dorse | Görüntü 13 - Autoline
Floor Stenen Stein Stone trailer/Kennis Roller /14 ton/mtr,alcoa,brick açık kasa dorse | Görüntü 14 - Autoline
Floor Stenen Stein Stone trailer/Kennis Roller /14 ton/mtr,alcoa,brick açık kasa dorse | Görüntü 15 - Autoline
Floor Stenen Stein Stone trailer/Kennis Roller /14 ton/mtr,alcoa,brick açık kasa dorse | Görüntü 16 - Autoline
Floor Stenen Stein Stone trailer/Kennis Roller /14 ton/mtr,alcoa,brick açık kasa dorse | Görüntü 17 - Autoline
Floor Stenen Stein Stone trailer/Kennis Roller /14 ton/mtr,alcoa,brick açık kasa dorse | Görüntü 18 - Autoline
Floor Stenen Stein Stone trailer/Kennis Roller /14 ton/mtr,alcoa,brick açık kasa dorse | Görüntü 19 - Autoline
İlanla ilgileniyor musunuz?
1/19
PDF
€15.950
KDV hariç fiyat
≈ 724.200 TL
Satıcıyla iletişime geç
Marka: Floor
Model: Stenen Stein Stone trailer/Kennis Roller /14 ton/mtr,alcoa,brick
Üretim tarihi: 2003-05
İlk tescil: 2003-05-22
Yük kapasitesi: 43.980 kg
Net ağırlık: 9.020 kg
Brüt ağırlık: 53.000 kg
Bulunduğu yer: Hollanda SLIEDRECHT6501 km to "United States/Columbus"
Satıcı stok no: 21014
İlan tarihi: 17 Haz 2025
Açıklama
Kaba ölçüler: uzunluk - 13,89 m, genişlik - 2,55 m
Karoser
Karoser boyutları: 13,5 m × 2,48 m × 0,95 m
Akslar
Marka: BPW ECO Plus
Aks sayısı: 4
Aks aralığı: 9.950 mm
Döner dingil
İlk aks: 385/65R22.5
İkinci aks: 385/65R22.5
Üçüncü aks: 385/65R22.5
Dördüncü aks: 385/65R22.5
Frenler
ABS
Ek parçalar
Vinç
Durum
Durum: 2.el
Daha fazla bilgi
Renk: mavi

Daha fazla bilgi — Floor Stenen Stein Stone trailer/Kennis Roller /14 ton/mtr,alcoa,brick açık kasa dorse

İngilizce
Homepage: kişileri göster
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.

= Weitere Informationen =

Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65R22.5
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 4: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut

Identifikation
Kennzeichen: OH-72-GF

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385/65R22.5
Bremser: tromlebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 4: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god

Identifikation
Registreringsnummer: OH-72-GF

Yderligere oplysninger
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
Homepage: kişileri göster
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.

= More information =

Axle configuration
Tyre size: 385/65R22.5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 4: Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good

Identification
Registration number: OH-72-GF

Other information
Cargo space outer length: 1350 cm
Cargo space outer width: 248 cm
Cargo space outer height: 95 cm

Additional information
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/65R22.5
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 4: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno

Identificación
Matrícula: OH-72-GF

Información complementaria
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/65R22.5
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 4: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon

Identification
Numéro d'immatriculation: OH-72-GF

Informations complémentaires
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
Homepage: kişileri göster
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65R22.5
Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 4: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed

Identificatie
Kenteken: OH-72-GF

Overige informatie
Buiten lengte laadruimte: 1350 cm
Buiten breedte laadruimte: 248 cm
Buiten hoogte laadruimte: 95 cm

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/65R22.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 4: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze

Identyfikacja
Numer rejestracyjny: OH-72-GF

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/65R22.5
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 4: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom

Identificação
Número de registo: OH-72-GF

Informações adicionais
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
Конфигурация осей
Размер шин: 385/65R22.5
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 4: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее

Идентификация
Регистрационный номер: OH-72-GF

Дополнительная информация
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/65R22.5
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 4: Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra

Identifiering
Registreringsnummer: OH-72-GF

Ytterligare information
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
Önemli
Bu teklif bilgi edinme içindir. Lütfen satıcıdan daha kesin bilgi talep edin.
Satın alma ipuçları
Güvenlik ipuçları
Satıcının Doğrulanması

Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.

Fiyat Kontrolü

Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.

Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.

Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.

Şüpheli ön ödeme

En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.

Bu dolandırıcılığın çeşitleri aşağıdakileri içerebilir:
  • Ön ödemenin karta transferi
  • İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
  • “Emanetçi” hesabına transfer
  • Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
  • Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
  • Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
  • Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
  • Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Bir dolandırıcılık mı buldunuz?
Bizi bilgilendirin
Güvenlik ipuçları
PDF
Makine veya araç mı satıyorsunuz?
Bunu bizimle yapabilirsiniz!
Benzer ilanlar
€15.750 ≈ 715.100 TL
2006
30.18 bg (22.18 kW)
Yük kapasitesi 44.400 kg Net ağırlık 8.600 kg Aks sayısı 4
Hollanda, Veldhoven
Satıcıyla iletişime geç
€8.750 ≈ 397.300 TL
2003
Yük kapasitesi 38.980 kg Net ağırlık 8.020 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Ulft
Satıcıyla iletişime geç
€18.950 ≈ 860.400 TL
2005
Yük kapasitesi 41.540 kg Net ağırlık 8.460 kg Aks sayısı 4
Hollanda, Groot-Ammers
Satıcıyla iletişime geç
€15.950 ≈ 724.200 TL
1999
Yük kapasitesi 36.440 kg Net ağırlık 10.560 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Groot-Ammers
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2002
Yük kapasitesi 38.200 kg Net ağırlık 8.800 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Groot-Ammers
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2005
Yük kapasitesi 37.320 kg Net ağırlık 7.680 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Woudenberg
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2005
Yük kapasitesi 43.540 kg Net ağırlık 9.460 kg Aks sayısı 4
Hollanda, Meerkerk
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2005
Yük kapasitesi 43.500 kg Net ağırlık 9.500 kg Aks sayısı 4
Hollanda, Meerkerk
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2001
Yük kapasitesi 38.560 kg Net ağırlık 8.440 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Swifterbant
Satıcıyla iletişime geç
€13.950 ≈ 633.400 TL
2008
Yük kapasitesi 39.500 kg Net ağırlık 8.500 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Groot-Ammers
Satıcıyla iletişime geç
€6.750 ≈ 306.500 TL
2000
Net ağırlık 7.440 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Alkmaar
Satıcıyla iletişime geç
€9.250 ≈ 420.000 TL
2000
Yük kapasitesi 38.400 kg Net ağırlık 8.600 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Buitenpost
Satıcıyla iletişime geç
€18.900 ≈ 858.200 TL
2003
Yük kapasitesi 28.200 kg Net ağırlık 9.800 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Vuren
Kleyn Trucks
Autoline'da 21 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€10.950 ≈ 497.200 TL
2006
Yük kapasitesi 35.960 kg Net ağırlık 12.040 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Vuren
Kleyn Trucks
Autoline'da 21 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€8.950 ≈ 406.400 TL
2005
Yük kapasitesi 27.000 kg Net ağırlık 12.000 kg
Hollanda, Sliedrecht
Satıcıyla iletişime geç
€13.950 ≈ 633.400 TL
2004
Yük kapasitesi 39.760 kg Net ağırlık 8.240 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Holten
Satıcıyla iletişime geç
€15.950 ≈ 724.200 TL
2005
Yük kapasitesi 41.340 kg Net ağırlık 8.660 kg Aks sayısı 4
Hollanda, Groot-Ammers
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2003
Yük kapasitesi 35.000 kg Net ağırlık 13.000 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Swifterbant
Satıcıyla iletişime geç
€4.950 ≈ 224.800 TL
1998
Yük kapasitesi 33.820 kg Süspansiyon pnömatik/pnömatik Net ağırlık 8.180 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Meerkerk
Satıcıyla iletişime geç
€31.950 ≈ 1.451.000 TL
2003
Yük kapasitesi 41.400 kg Net ağırlık 8.600 kg Aks sayısı 4
Hollanda, Groot-Ammers
Satıcıyla iletişime geç