IVECO Stralis 450 8x4 Steel Nieuwe Apk/TÜV 430.000 Km Kettingsyst 30 T Konteyner Taşıyıcı Kamyon

PDF
IVECO Stralis 450 8x4 Steel Nieuwe Apk/TÜV 430.000 km kettingsyst 30 t konteyner taşıyıcı kamyon - Autoline
IVECO Stralis 450 8x4 Steel Nieuwe Apk/TÜV 430.000 km kettingsyst 30 t konteyner taşıyıcı kamyon | Görüntü 1 - Autoline
IVECO Stralis 450 8x4 Steel Nieuwe Apk/TÜV 430.000 km kettingsyst 30 t konteyner taşıyıcı kamyon | Görüntü 2 - Autoline
IVECO Stralis 450 8x4 Steel Nieuwe Apk/TÜV 430.000 km kettingsyst 30 t konteyner taşıyıcı kamyon | Görüntü 3 - Autoline
IVECO Stralis 450 8x4 Steel Nieuwe Apk/TÜV 430.000 km kettingsyst 30 t konteyner taşıyıcı kamyon | Görüntü 4 - Autoline
IVECO Stralis 450 8x4 Steel Nieuwe Apk/TÜV 430.000 km kettingsyst 30 t konteyner taşıyıcı kamyon | Görüntü 5 - Autoline
IVECO Stralis 450 8x4 Steel Nieuwe Apk/TÜV 430.000 km kettingsyst 30 t konteyner taşıyıcı kamyon | Görüntü 6 - Autoline
IVECO Stralis 450 8x4 Steel Nieuwe Apk/TÜV 430.000 km kettingsyst 30 t konteyner taşıyıcı kamyon | Görüntü 7 - Autoline
IVECO Stralis 450 8x4 Steel Nieuwe Apk/TÜV 430.000 km kettingsyst 30 t konteyner taşıyıcı kamyon | Görüntü 8 - Autoline
IVECO Stralis 450 8x4 Steel Nieuwe Apk/TÜV 430.000 km kettingsyst 30 t konteyner taşıyıcı kamyon | Görüntü 9 - Autoline
IVECO Stralis 450 8x4 Steel Nieuwe Apk/TÜV 430.000 km kettingsyst 30 t konteyner taşıyıcı kamyon | Görüntü 10 - Autoline
IVECO Stralis 450 8x4 Steel Nieuwe Apk/TÜV 430.000 km kettingsyst 30 t konteyner taşıyıcı kamyon | Görüntü 11 - Autoline
IVECO Stralis 450 8x4 Steel Nieuwe Apk/TÜV 430.000 km kettingsyst 30 t konteyner taşıyıcı kamyon | Görüntü 12 - Autoline
IVECO Stralis 450 8x4 Steel Nieuwe Apk/TÜV 430.000 km kettingsyst 30 t konteyner taşıyıcı kamyon | Görüntü 13 - Autoline
IVECO Stralis 450 8x4 Steel Nieuwe Apk/TÜV 430.000 km kettingsyst 30 t konteyner taşıyıcı kamyon | Görüntü 14 - Autoline
IVECO Stralis 450 8x4 Steel Nieuwe Apk/TÜV 430.000 km kettingsyst 30 t konteyner taşıyıcı kamyon | Görüntü 15 - Autoline
IVECO Stralis 450 8x4 Steel Nieuwe Apk/TÜV 430.000 km kettingsyst 30 t konteyner taşıyıcı kamyon | Görüntü 16 - Autoline
IVECO Stralis 450 8x4 Steel Nieuwe Apk/TÜV 430.000 km kettingsyst 30 t konteyner taşıyıcı kamyon | Görüntü 17 - Autoline
IVECO Stralis 450 8x4 Steel Nieuwe Apk/TÜV 430.000 km kettingsyst 30 t konteyner taşıyıcı kamyon | Görüntü 18 - Autoline
IVECO Stralis 450 8x4 Steel Nieuwe Apk/TÜV 430.000 km kettingsyst 30 t konteyner taşıyıcı kamyon | Görüntü 19 - Autoline
IVECO Stralis 450 8x4 Steel Nieuwe Apk/TÜV 430.000 km kettingsyst 30 t konteyner taşıyıcı kamyon | Görüntü 20 - Autoline
IVECO Stralis 450 8x4 Steel Nieuwe Apk/TÜV 430.000 km kettingsyst 30 t konteyner taşıyıcı kamyon | Görüntü 21 - Autoline
IVECO Stralis 450 8x4 Steel Nieuwe Apk/TÜV 430.000 km kettingsyst 30 t konteyner taşıyıcı kamyon | Görüntü 22 - Autoline
IVECO Stralis 450 8x4 Steel Nieuwe Apk/TÜV 430.000 km kettingsyst 30 t konteyner taşıyıcı kamyon | Görüntü 23 - Autoline
İlanla ilgileniyor musunuz?
1/23
PDF
€34.500
KDV hariç fiyat
≈ 1.674.000 TL
Satıcıyla iletişime geç
Marka: IVECO
Üretim tarihi: 2014-06
İlk tescil: 2014-06
Km: 430.000 km
Yük kapasitesi: 28.310 kg
Net ağırlık: 14.690 kg
Brüt ağırlık: 43.000 kg
Bulunduğu yer: Hollanda Groot-Ammers6498 km to "United States/Columbus"
Satıcı stok no: 2195
İlan tarihi: 1 aydan fazla
Açıklama
Sürücü tipi: Arkadan İtiş
Motor
Güç: 450 bg (331 kW)
Yakıt: dizel
Hacim: 12.882 cm³
Silindir sayısı: 6
Avro: Euro 6
Vites kutusu
Tip: otomatik
Akslar
Aks sayısı: 4
Aks konfigürasyonu: 8x4
Süspansiyon: makas/makas
Aks aralığı: 6.430 mm
İlk aks: 385/65 22,5
İkinci aks: 385/65 22,5
Üçüncü aks: 315/80 22,5
Dördüncü aks: 315/80 22,5
İlave seçenekler
Kliması
Elektrikli camlar
Güvenlik özellikleri
Diferansiyel kilidi
Ek parçalar
Merkezi yağlama
Ek ekipman
Çeki demiri
Durum
Durum: 2.el

Daha fazla bilgi — IVECO Stralis 450 8x4 Steel Nieuwe Apk/TÜV 430.000 km kettingsyst 30 t konteyner taşıyıcı kamyon

Türkçe
- Diferansiyel kilidi
- Kaplin
- Kontrollü diferansiyel kilidi
- Poyra hız düşürme
- Yaprak yaylı süspansiyon
= Additional options and accessories =

- Coupling
- Differential lock
- Hub reduction
- Leaf spring suspension
- Truck from the Netherlands

= Remarks =

Steel suspension front and rear
Hub reduction
Very good tires
Airconditioning
Chainsystem 30 ton
Differential lock

= Dealer information =

We Buy and sell used trucks, trailers and cranes and we are located in the middle of the Netherlands.We always have a current stock of technical high quality trucks, trailers and cranes from the Netherlands and most of them are from the first owner.
We export to over 75 countries around the world. Our customers are located throughout Europe, Eastern Europe, the Middle East, Africa and South America.
If you want to drive back home to your country, we can arrange the export documents and a temporary export registration with insurance.
Of course we can arrange shipping for you including transport to the harbor. We also take care of the export documents for you.

= More information =

Cab: day
Front axle 1: Tyre size: 385/65 22,5; Steering; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Front axle 2: Tyre size: 385/65 22,5; Steering; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Rear axle 1: Tyre size: 315/80 22,5; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Tyre size: 315/80 22,5; Steering; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%; Reduction: hub reduction
APK (MOT): tested until 03/2026
Registration number: 50-BDX-7
Please contact Thijs Kentie or Thijs Kentie for more information
- Блокировка на диференциала
- Диференциал с контролирано приплъзване
- Колесен редуктор
- Ресорно пружинно окачване
- Съединение
= Další možnosti a příslušenství =

- Diferenciál s brzdou
- Odpružení listovými pružinami
- Připojení
- Redukce náboje
- Uzávěrka diferenciálu

= Další informace =

Kabina: den
Přední náprava 1: Velikost pneumatiky: 385/65 22,5; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 80%; Profil pneumatiky vpravo: 80%
Přední náprava 2: Velikost pneumatiky: 385/65 22,5; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 80%; Profil pneumatiky vpravo: 80%
Zadní náprava 1: Velikost pneumatiky: 315/80 22,5; Profil pneumatiky vlevo: 60%; Profil pneumatiky vpravo: 60%
Zadní náprava 2: Velikost pneumatiky: 315/80 22,5; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 70%; Profil pneumatiky vpravo: 70%
MOT: zkontrolováno do mrt. 2026
Registrační číslo: 50-BDX-7
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Blattfederung
- Nabereduktion
- Niederländische LKW
- Sperrdifferential
- Zugmaul

= Anmerkungen =

Blattfederung vorne + hinten
Nabenreduzierung
Sehr gute Reifen
Klimaanlage
Sperrdifferenzial
Kettensystem 30 Tonnen

= Weitere Informationen =

Kabine: Tag
Vorderachse 1: Refenmaß: 385/65 22,5; Gelenkt; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Vorderachse 2: Refenmaß: 385/65 22,5; Gelenkt; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/80 22,5; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/80 22,5; Gelenkt; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 03.2026
Kennzeichen: 50-BDX-7
Wenden Sie sich an Thijs Kentie oder Thijs Kentie, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Bladaffjedring
- Differentialespærre
- Kobling
- Navreduktion
- Styret spærredifferentiale

= Yderligere oplysninger =

Førerhus: day cab
Foraksel 1: Dækstørrelse: 385/65 22,5; Styretøj; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Foraksel 2: Dækstørrelse: 385/65 22,5; Styretøj; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/80 22,5; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/80 22,5; Styretøj; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
APK (Bileftersyn): testet indtil mrt. 2026
Registreringsnummer: 50-BDX-7
Kontakt Thijs Kentie eller Thijs Kentie for yderligere oplysninger
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Διαφορικό ελεγχόμενης ολίσθησης
- Κλείδωμα διαφορικού
- Κοτσαδόρος
- Μείωση πλήμνης
= Más opciones y accesorios =

- Bloqueador diferencial
- Diferencial de deslizamiento
- horquilla
- Reducción de buje
- Suspensión

= Más información =

Cabina: día
Eje delantero 1: Tamaño del neumático: 385/65 22,5; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje delantero 2: Tamaño del neumático: 385/65 22,5; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/80 22,5; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/80 22,5; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
APK (ITV): inspeccionado hasta mar. 2026
Matrícula: 50-BDX-7
Póngase en contacto con Thijs Kentie o Thijs Kentie para obtener más información.
- Lehtijousitus
- Liitäntä
- Navan alennus
- Rajoitetun luiston tasauspyörästö
- Tasauspyörästön lukko
= Plus d'options et d'accessoires =

- Attraper taupe
- Différentiel d'écartement
- Réduction au moyeu
- Solde différentiel
- Suspension de feuille

= Plus d'informations =

Cabine: jour
Essieu avant 1: Dimension des pneus: 385/65 22,5; Direction; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu avant 2: Dimension des pneus: 385/65 22,5; Direction; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/80 22,5; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/80 22,5; Direction; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
APK (CT): valable jusqu'à mars 2026
Numéro d'immatriculation: 50-BDX-7
Veuillez contacter Thijs Kentie ou Thijs Kentie pour plus d'informations
- Blokada diferencijala
- Kontrolirani diferencijal proklizavanja
- Lisnata opruga
- Redukcija na glavčini
- Spojnica
= További opciók és tartozékok =

- Csatlakoztatás
- Differenciálzár
- Kerékagy-áttétel
- Rugós felfüggesztés
- Szabályozott önzáró differenciálmű

= További információk =

Kabin: nap
Első tengely 1: Gumiabroncs mérete: 385/65 22,5; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 80%; Gumiabroncs profilja jobbra: 80%
Első tengely 2: Gumiabroncs mérete: 385/65 22,5; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 80%; Gumiabroncs profilja jobbra: 80%
Hátsó tengely 1: Gumiabroncs mérete: 315/80 22,5; Gumiabroncs profilja balra: 60%; Gumiabroncs profilja jobbra: 60%
Hátsó tengely 2: Gumiabroncs mérete: 315/80 22,5; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 70%; Gumiabroncs profilja jobbra: 70%
MOT: vizsgálták, amíg mrt. 2026
Rendszám: 50-BDX-7
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Thijs Kentie vagy Thijs Kentie-vel
= Opzioni e accessori aggiuntivi =

- Bloccaggio del differenziale
- Differenziale a slittamento controllato
- Raccordo
- Riduzione nel mozzo
- Sospensione balestra

= Ulteriori informazioni =

Cabina: giorno
Asse anteriore 1: Dimensioni del pneumatico: 385/65 22,5; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 80%; Profilo del pneumatico destra: 80%
Asse anteriore 2: Dimensioni del pneumatico: 385/65 22,5; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 80%; Profilo del pneumatico destra: 80%
Asse posteriore 1: Dimensioni del pneumatico: 315/80 22,5; Profilo del pneumatico sinistra: 60%; Profilo del pneumatico destra: 60%
Asse posteriore 2: Dimensioni del pneumatico: 315/80 22,5; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 70%; Profilo del pneumatico destra: 70%
MOT: ispezionato fino a mar 2026
Numero di immatricolazione: 50-BDX-7
= Aanvullende opties en accessoires =

- Bladvering
- Naafreductie
- Nederlandse truck
- Sperdifferentieel
- Vangmuil

= Bijzonderheden =

Bladvering voor + achter
Naafreductie
Zeer goede banden
Airconditioning
Sperdifferentieel
Kettingsysteem 30 ton

= Bedrijfsinformatie =

We Buy and sell used trucks, trailers and cranes and we are located in the middle of the Netherlands.We always have a current stock of technical high quality trucks, trailers and cranes from the Netherlands and most of them are from the first owner.
We export to over 75 countries around the world. Our customers are located throughout Europe, Eastern Europe, the Middle East, Africa and South America.
If you want to drive back home to your country, we can arrange the export documents and a temporary export registration with insurance.
Of course we can arrange shipping for you including transport to the harbor. We also take care of the export documents for you.

= Meer informatie =

Cabine: dag
Vooras 1: Bandenmaat: 385/65 22,5; Meesturend; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Vooras 2: Bandenmaat: 385/65 22,5; Meesturend; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras 1: Bandenmaat: 315/80 22,5; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras 2: Bandenmaat: 315/80 22,5; Meesturend; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
APK: gekeurd tot mrt. 2026
Kenteken: 50-BDX-7
Neem voor meer informatie contact op met Thijs Kentie of Thijs Kentie
- Bladfjæring
- Differensialsperre
- Kobling
- Kontrollert differensial med begrenset sperre
- Navreduksjon
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Blokada mechanizmu różnicowego
- Mechanizm różnicowy
- Redukcja piasty
- Resory
- Sprzęg

= Więcej informacji =

Kabina: dzienna
Oś przednia 1: Rozmiar opon: 385/65 22,5; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Oś przednia 2: Rozmiar opon: 385/65 22,5; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/80 22,5; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/80 22,5; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do mrt. 2026
Numer rejestracyjny: 50-BDX-7
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Thijs Kentie lub Thijs Kentie
= Opções e acessórios adicionais =

- Acoplamento
- Bloqueio do diferencial
- Diferencial de deslizamento controlado
- Redução do cubo
- Suspensão de molas

= Mais informações =

Cabina: dia
Eixo dianteiro 1: Tamanho dos pneus: 385/65 22,5; Direção; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo dianteiro 2: Tamanho dos pneus: 385/65 22,5; Direção; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/80 22,5; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/80 22,5; Direção; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
APK (MOT): testado até mrt. 2026
Número de registo: 50-BDX-7
Contacte Thijs Kentie ou Thijs Kentie para obter mais informações
- Butuc reductor
- Cuplă
- Diferențial blocabil
- Diferențial cu patinare controlată
- Suspensie pe arcuri
= Дополнительные опции и оборудование =

- Блокировка дифференциала
- Дифференциал с принудительной блокировкой
- Редукторы ступицы
- Рессорная подвеска
- Сцепление

= Дополнительная информация =

Кабина: кабина без спального места (day)
Передний мост 1: Размер шин: 385/65 22,5; Рулевое управление; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Передний мост 2: Размер шин: 385/65 22,5; Рулевое управление; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Задний мост 1: Размер шин: 315/80 22,5; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост 2: Размер шин: 315/80 22,5; Рулевое управление; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
APK (TO): проверка пройдена до mrt. 2026
Регистрационный номер: 50-BDX-7
Свяжитесь с Thijs Kentie или Thijs Kentie для получения дополнительной информации
= Ďalšie možnosti a príslušenstvo =

- Diferenciál s riadeným sklzom
- Odpruženie listovými pružinami
- Redukcia náboja
- Spojka
- Uzávierka diferenciálu

= Ďalšie informácie =

Kabína: deň
Predná náprava 1: Veľkosť pneumatiky: 385/65 22,5; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 80%; Profil pneumatiky vpravo: 80%
Predná náprava 2: Veľkosť pneumatiky: 385/65 22,5; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 80%; Profil pneumatiky vpravo: 80%
Zadná náprava 1: Veľkosť pneumatiky: 315/80 22,5; Profil pneumatiky vľavo: 60%; Profil pneumatiky vpravo: 60%
Zadná náprava 2: Veľkosť pneumatiky: 315/80 22,5; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 70%; Profil pneumatiky vpravo: 70%
MOT: skontrolované do mrt. 2026
Registračné číslo: 50-BDX-7
= Extra tillval och tillbehör =

- Bladfjäder
- Differentiallås
- Koppling
- Navreduktion
- Styrd differentialbroms

= Ytterligare information =

Hytt: dag
Framaxel 1: Däckets storlek: 385/65 22,5; Styrning; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%
Framaxel 2: Däckets storlek: 385/65 22,5; Styrning; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/80 22,5; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315/80 22,5; Styrning; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
MOT: besiktigat till mrt. 2026
Registreringsnummer: 50-BDX-7
Kontakta Thijs Kentie eller Thijs Kentie för mer information
Önemli
Bu teklif bilgi edinme içindir. Lütfen satıcıdan daha kesin bilgi talep edin.
Satın alma ipuçları
Güvenlik ipuçları
Satıcının Doğrulanması

Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.

Fiyat Kontrolü

Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.

Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.

Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.

Şüpheli ön ödeme

En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.

Bu dolandırıcılığın çeşitleri aşağıdakileri içerebilir:
  • Ön ödemenin karta transferi
  • İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
  • “Emanetçi” hesabına transfer
  • Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
  • Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
  • Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
  • Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
  • Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Bir dolandırıcılık mı buldunuz?
Bizi bilgilendirin
Güvenlik ipuçları
PDF
Makine veya araç mı satıyorsunuz?
Bunu bizimle yapabilirsiniz!
Benzer ilanlar
€32.500 ≈ 1.577.000 TL
2015
1.078.000 km
Güç 450 bg (331 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 23.730 kg Aks konfigürasyonu 8x2 Süspansiyon pnömatik/pnömatik
Hollanda, Groot-Ammers
TEKA TRADING B.V.
Autoline'da 6 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€32.950 ≈ 1.599.000 TL
2015
952.691 km
Güç 510 bg (375 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 30.396 kg Aks konfigürasyonu 8x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Groot-Ammers
TEKA TRADING B.V.
Autoline'da 6 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€29.750 ≈ 1.443.000 TL
2014
400.885 km
Güç 519 bg (381 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 21.125 kg Aks konfigürasyonu 8x4 Süspansiyon pnömatik/pnömatik
Hollanda, Venlo
GAST TRUCKS VENLO BV
Autoline'da 20 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€32.500 ≈ 1.577.000 TL
2014
1.090.000 km
Güç 520 bg (382 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 27.460 kg Aks konfigürasyonu 8x2
Hollanda, Nieuwendijk
BaCo Trucks & Trading B.V.
Autoline'da 5 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€37.500 ≈ 1.820.000 TL
2012
605.995 km
Güç 480 bg (353 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 27.535 kg Aks konfigürasyonu 8x4 Süspansiyon makas/makas
Hollanda, Son
van VIJFEIJKEN
Autoline'da 18 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€31.950 ≈ 1.550.000 TL
2015
77.250 km
Güç 156 bg (115 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 9.700 kg Aks konfigürasyonu 4x2
Hollanda, Meerkerk
Truck Centrum Meerkerk bv
Autoline'da 13 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€28.500 ≈ 1.383.000 TL
2014
982.000 km
Güç 469 bg (345 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 25.700 kg Aks konfigürasyonu 8x2 Süspansiyon pnömatik/pnömatik
Hollanda, Schiedam
S-TRUCKS B.V.
Autoline'da 21 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€28.900 ≈ 1.402.000 TL
2012
504.036 km
Güç 430 bg (316 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 15.345 kg Aks konfigürasyonu 6x2
Hollanda, Borne
Nijwa Used Trucks
Autoline'da 20 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€9.500 ≈ 460.900 TL
2014
633.074 km
Güç 290 bg (213 kW) Avro Euro 5 Aks konfigürasyonu 4x2
Hollanda, Alkmaar
Anema Trucks & Spare Parts
Autoline'da 21 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€13.900 ≈ 674.400 TL
2014
755.000 km
Güç 440 bg (323 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 14.950 kg Aks konfigürasyonu 6x2 Süspansiyon pnömatik/pnömatik
Hollanda, Ede
JB Trading bv
Autoline'da 11 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€14.950 ≈ 725.400 TL
2014
580.359 km
Güç 238 bg (175 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 11.050 kg Aks konfigürasyonu 4x2 Süspansiyon pnömatik/pnömatik
Hollanda, Zaltbommel
Van Hemert Trucks BV
Autoline'da 5 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€11.500 ≈ 558.000 TL
2014
879.030 km
Güç 400 bg (294 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 9.905 kg Aks konfigürasyonu 4x2 Süspansiyon pnömatik/pnömatik
Hollanda, Saasveld
Hesselink Trucks BV
Autoline'da 6 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€16.900 ≈ 820.000 TL
2014
366.000 km
Güç 240 bg (176 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 5.957 kg Aks konfigürasyonu 4x2 Süspansiyon pnömatik/pnömatik
Hollanda, Ede
JB Trading bv
Autoline'da 11 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€37.500 ≈ 1.820.000 TL
2018
721.885 km
Güç 530 bg (390 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 14.555 kg Aks konfigürasyonu 6x2
Hollanda, Meerkerk
De Ruyter Trucks
Autoline'da 15 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€29.900 ≈ 1.451.000 TL
2017
709.525 km
Güç 540 bg (397 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Aks konfigürasyonu 6x2 Süspansiyon pnömatik/pnömatik
Hollanda, Ravenstein
Vaex Truck Trading B.V
Autoline'da 18 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€169.500 ≈ 8.224.000 TL
2015
540.633 km
Güç 480 bg (353 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 21.450 kg Aks konfigürasyonu 8x4 Süspansiyon pnömatik/pnömatik
Hollanda, Andelst
CLEANMAT
Autoline'da 14 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€29.900 ≈ 1.451.000 TL
2015
1.128.316 km
Güç 469 bg (345 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 26.405 kg Aks konfigürasyonu 8x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Est
TN Trading BV
Autoline'da 3 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€30.900 ≈ 1.499.000 TL
2017
585.923 km
Güç 540 bg (397 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Aks konfigürasyonu 6x2 Süspansiyon pnömatik/pnömatik
Hollanda, Son en Breugel
Europe Trucks b.v.
Autoline'da 8 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2015
864.735 km
Güç 400 bg (294 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 15.000 kg Aks konfigürasyonu 6x2
Hollanda, Oirschot
Eddie Ducker Trucks and Parts v.o.f.
Autoline'da 9 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€30.900 ≈ 1.499.000 TL
2017
620.632 km
Güç 540 bg (397 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Aks konfigürasyonu 6x2 Süspansiyon pnömatik/pnömatik
Hollanda, Son en Breugel
Europe Trucks b.v.
Autoline'da 8 yıl
Satıcıyla iletişime geç