Scania R520 HL V8 8x2 - EURO 6 - MANUAL - RETARDER - WHEELBASE: 510 Cm Konteyner Taşıyıcı Kamyon



















Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.
Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.
Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.
Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.
En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.
- Ön ödemenin karta transferi
- İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
- “Emanetçi” hesabına transfer
- Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
- Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
- Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
- Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
- Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Satıcı iletişim bilgileri




















- Isıtıcı
- Kaplin
- Sleeper cab
- Uzaktan merkezi kilitleme
- Xenon
- Coupling
- Remote central locking
- Sleeper cab
- Spoilers
- Vehicle heater
- Xenon lighting
= More information =
Front axle 1: Max. axle load: 10000 kg
Front axle 2: Max. axle load: 10000 kg
Rear axle 1: Max. axle load: 11500 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 7500 kg
APK (MOT): tested until 10/2025
Please contact Bastien Begemann or Corné Visser for more information
- Ксенонови фарове
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Спална кабина
- Съединение
- Připojení
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Xenon
- Fernbediente Zentralverriegelung
- Schlafkabine
- Standheizung
- Xenonbeleuchtung
- Zugmaul
= Weitere Informationen =
Vorderachse 1: Max. Achslast: 10000 kg
Vorderachse 2: Max. Achslast: 10000 kg
Hinterachse 1: Max. Achslast: 11500 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 7500 kg
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 10.2025
Wenden Sie sich an Bastien Begemann oder Corné Visser, um weitere Informationen zu erhalten.
- Fjernlåsning
- Kobling
- Sleeper Cab
- Varmeapparat
- Varmer
- Xenon-lygter
= Yderligere oplysninger =
Foraksel 1: Maks. akselbelastning: 10000 kg
Foraksel 2: Maks. akselbelastning: 10000 kg
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 11500 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 7500 kg
APK (Bileftersyn): testet indtil okt. 2025
Kontakt Bastien Begemann eller Corné Visser for yderligere oplysninger
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
- Κοτσαδόρος
- Φωτισμός Xenon
- Bloqueo centralizado a distancia
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Estufa
- horquilla
- Iluminación de xenón
= Más información =
Eje delantero 1: Carga máxima del eje: 10000 kg
Eje delantero 2: Carga máxima del eje: 10000 kg
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 11500 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 7500 kg
APK (ITV): inspeccionado hasta oct. 2025
Póngase en contacto con Bastien Begemann o Corné Visser para obtener más información.
- Etäkeskuslukitus
- Ksenon-valot
- Liitäntä
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Attraper taupe
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Spoilers
- Verrouillage centralisé à distance
- Éclairage au xénon
= Plus d'informations =
Essieu avant 1: Charge maximale sur essieu: 10000 kg
Essieu avant 2: Charge maximale sur essieu: 10000 kg
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 11500 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 7500 kg
APK (CT): valable jusqu'à oct. 2025
Veuillez contacter Bastien Begemann ou Corné Visser pour plus d'informations
- Grijač
- Grijač vozila
- Ksenonska svjetla
- Spavaća kabina
- Spojnica
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Sleeper Cab
- Távirányításos központi zár
- Xenon
- Fari allo xeno
- Raccordo
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Sleeper Cab
- Centrale deurvergrendeling afstandbediend
- Slaapcabine
- Spoilers
- Standkachel
- Vangmuil
- Xenon verlichting
= Bijzonderheden =
For sale:
Scania R 520 Highline V8 8x2
10-2014
EURO 6
1.090.000 km
MANUAL gearbox
Retarder
Aut. airconditioning
Cab heater
Differential lock
Radio/CD player
2 beds
Wheelbase: 510 cm
700 liter fuel tank
Coupling hanger
10 tons front axle
LED daylight running
Xenon lights
Scania R 520 Highline V8 8x2 - MANUAL - RETARDER - WHEELBASE: 510 cm - 10 TONS FRONT AXLE - EXCELLENT CONDITION - with valid technical inspection & direct available at BaCo Trucks & Trading BV.
= Meer informatie =
Vooras 1: Max. aslast: 10000 kg
Vooras 2: Max. aslast: 10000 kg
Achteras 1: Max. aslast: 11500 kg
Achteras 2: Max. aslast: 7500 kg
APK: gekeurd tot okt. 2025
Neem voor meer informatie contact op met Bastien Begemann of Corné Visser
- Førerhus med soveplass
- Kobling
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Xenon-lys
- Kabina sypialna
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Oświetlenie ksenonowe
- Piec
- Pilot do zamka centralnego
- Sprzęg
= Więcej informacji =
Oś przednia 1: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg
Oś przednia 2: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do okt. 2025
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Bastien Begemann lub Corné Visser
- Acoplamento
- Aquecedor
- Cabina c/cama
- Fecho centralizado remoto
- Iluminação de xénon
- Sofagem de parque
= Mais informações =
Eixo dianteiro 1: Máx carga por eixo: 10000 kg
Eixo dianteiro 2: Máx carga por eixo: 10000 kg
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 11500 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 7500 kg
APK (MOT): testado até okt. 2025
Contacte Bastien Begemann ou Corné Visser para obter mais informações
- Cabină de dormit
- Cuplă
- Iluminare cu xenon
- Închidere centralizată de la distanță
- Încălzitor vehicul
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Ксеноновые фары
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пульт дистанционного управления центральным замком
- Сцепление
= Дополнительная информация =
Передний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg
Передний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg
APK (TO): проверка пройдена до okt. 2025
Свяжитесь с Bastien Begemann или Corné Visser для получения дополнительной информации
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Spojka
- Vyhrievanie vozidla
- Xenónové svetlá
- Centralt fjärrlås
- Koppling
- Kupévärmare
- Sovhytt
- Värmare
- Xenon-strålkastare
= Ytterligare information =
Framaxel 1: Max. axellast: 10000 kg
Framaxel 2: Max. axellast: 10000 kg
Bakaxel 1: Max. axellast: 11500 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 7500 kg
MOT: besiktigat till okt. 2025
Kontakta Bastien Begemann eller Corné Visser för mer information