Mercedes-Benz Atego 1218 Bakwagen Met Laadklep 2000kg! Kamyon Panelvan



























Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.
Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.
Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.
Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.
En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.
- Ön ödemenin karta transferi
- İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
- “Emanetçi” hesabına transfer
- Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
- Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
- Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
- Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
- Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Satıcı iletişim bilgileri





















- Aluminium fuel tank
= More information =
Cab: day
Front axle: Max. axle load: 4400 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle: Max. axle load: 8100 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Tail lift: Dhollandia 2000kg
General condition: good
Technical condition: average
Visual appearance: good
Please contact John de Koning or Mark de Koning for more information
- Hliníková palivová nádrž
= Další informace =
Kabina: den
Přední náprava: Max. zatížení nápravy: 4400 kg; Profil pneumatiky vlevo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Zadní náprava: Max. zatížení nápravy: 8100 kg; Profil pneumatiky vlevo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Zadní dveře: Dhollandia 2000kg
Obecný stav: dobrý
Technický stav: průměr
Optický stav: dobrý
- Aluminium-Kraftstofftank
= Weitere Informationen =
Kabine: Tag
Vorderachse: Max. Achslast: 4400 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse: Max. Achslast: 8100 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Ladebordwand: Dhollandia 2000kg
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: durchschnittlich
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an John de Koning oder Mark de Koning, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: day cab
Foraksel: Maks. akselbelastning: 4400 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 8100 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Læssebagsmæk: Dhollandia 2000kg
Overordnet stand: god
Teknisk stand: gennemsnitlig
Visuelt udseende: god
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Cabina: día
Eje delantero: Carga máxima del eje: 4400 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 8100 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Trampilla elevadora: Dhollandia 2000kg
Estado general: bueno
Estado técnico: medio
Estado óptico: bueno
Póngase en contacto con John de Koning para obtener más información.
- Réservoir de carburant en aluminium
= Plus d'informations =
Cabine: jour
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 4400 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 8100 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Trappe de chargement: Dhollandia 2000kg
État général: bon
État technique: moyen
État optique: bon
Veuillez contacter John de Koning pour plus d'informations
- Alumínium üzemanyagtartály
= További információk =
Kabin: nap
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 4400 kg; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%
Hátsó tengely: Maximális tengelyterhelés: 8100 kg; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%
Hátsó ajtó: Dhollandia 2000kg
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: átlagos
Optikai állapot: jó
- Serbatoio del carburante in alluminio
= Ulteriori informazioni =
Cabina: giorno
Asse anteriore: Carico massimo per asse: 4400 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 50%; Profilo del pneumatico destra: 50%
Asse posteriore: Carico massimo per asse: 8100 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 50%; Profilo del pneumatico destra: 50%
Portellone posteriore: Dhollandia 2000kg
Stato generale: buono
Stato tecnico: media
Stato ottico: buono
- Aluminium brandstoftank
= Bijzonderheden =
Mooie Mercedes Atego 1218 met 2000kg Dhollandia achtersluitklep.
NL truck 1 eigenaar
= Bedrijfsinformatie =
Wij rekenen geen afleveringskosten,
Alle inruil en een financiering is mogelijk.
Ondanks dat wij zorgvuldig de advertenties opmaken kan het voorkomen dat omschreven opties wel/niet op de auto aanwezig zijn.
Controleer a.u.b. voor aankoop of alle, voor u belangrijke, omschreven opties ook daadwerkelijk aanwezig zijn.
Wij zijn RDW erkent.
U kunt kiezen voor extra garantie, kijk voor de pakketten op onze website.
Al onze auto's hebben een heldere onderhoudshistorie en km registratie.
Onze openingstijden zijn:
maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 en s' Avonds op afspraak.
zaterdag van 9.00 tot 15.00
U kunt ons vinden op:
Middelingenseweg 22
5321 JH Hedel
Nederland
En bereiken op:
Trucks: 0031652373533
Personenauto's: 0646410000
Website: kişileri göster
E-mail: kişileri göster
= Meer informatie =
Cabine: dag
Vooras: Max. aslast: 4400 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras: Max. aslast: 8100 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Laadklep: Dhollandia 2000kg
Algemene staat: goed
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met John de Koning of Mark de Koning
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
= Więcej informacji =
Kabina: dzienna
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 4400 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 8100 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Klapa załadunkowa: Dhollandia 2000kg
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: średnio
Stan wizualny: dobrze
- Depósito de combustível em alumínio
= Mais informações =
Cabina: dia
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 4400 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 8100 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Monta-cargas: Dhollandia 2000kg
Estado geral: bom
Estado técnico: média
Aspeto visual: bom
- Алюминиевый топливный бак
= Дополнительная информация =
Кабина: кабина без спального места (day)
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 4400 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 8100 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Заднее подъемное устройство: Dhollandia 2000kg
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: среднее
Внешнее состояние: хорошее
- Hliníková palivová nádrž
= Ďalšie informácie =
Kabína: deň
Predná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 4400 kg; Profil pneumatiky vľavo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Zadná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 8100 kg; Profil pneumatiky vľavo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Zadné dvere: Dhollandia 2000kg
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: priemer
Optický stav: dobré
- Bränsletank av aluminium
= Ytterligare information =
Hytt: dag
Framaxel: Max. axellast: 4400 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel: Max. axellast: 8100 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Baklucka: Dhollandia 2000kg
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: genomsnitt
Optiskt tillstånd: bra