DAF XF 105.460 6X2 Space Cab Manual 565.815KM Kablo Sistemi Kamyonu
































Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.
Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.
Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.
Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.
En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.
- Ön ödemenin karta transferi
- İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
- “Emanetçi” hesabına transfer
- Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
- Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
- Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
- Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
- Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Satıcı iletişim bilgileri


















- Araç kiti
- Araç ısıtıcısı
- Euro 5
- Havalı süspansiyon
- Isıtıcı
- Kaplin
- Sleeper cab
- Tavan spoyleri
- 6x2
- Air suspension
- Car kit
- Coupling
- EURO 5
- Roof spoiler
- Sleeper cab
- Steering axle
- Vehicle heater
= Remarks =
DAF XF 105 460
BJ 2011
565.815 KM
Handgeschakeld
Airco
NCH Systeem
Aanhangerkoppeling
NL Truck
= Dealer information =
We sell our trucks & trailers including export documents + transfer plates and Insurance for 14 days driving.
All pictures of this trucks at hesselink-trucks.nl
= More information =
Front axle: Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 1: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 2: Max. axle load: 7500 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Damages: none
Registration number: BZ-LV-56
Please contact John Hesselink, Witek Kempa or Christel Hesselink for more information
- Euro 5
- Въздушно окачване
- Комплект за автомобил
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
- Съединение
- Euro 6
- Připojení
- Sada do auta
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Střešní spoiler
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Vzduchové odpružení
- 6x2
- Anhanger kupplung
- Carkit
- Dachspoiler
- EURO 5
- Lenkachse
- Luftfederung
- Schlafkabine
- Standheizung
- Zugmaul
= Anmerkungen =
DAF XF 105 460
BJ 2011
565.815 KM
Handgeschakeld
Airco
NCH Systeem
Aanhangerkoppeling
NL Truck
= Firmeninformationen =
Kontaktieren Sie uns für weitere Informationen!
= Weitere Informationen =
Vorderachse: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 7500 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Schäden: keines
Kennzeichen: BZ-LV-56
Wenden Sie sich an John Hesselink oder Christel Hesselink, um weitere Informationen zu erhalten.
- 6x2
- Bilsæt
- Euro 5
- Kobling
- Luftaffjedring
- Sleeper Cab
- Tagspoiler
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Foraksel: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Registreringsnummer: BZ-LV-56
- Euro 5
- Αερανάρτηση
- Αεροτομή οροφής
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κιτ αυτοκινήτου
- Κοτσαδόρος
- 6x2
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Estufa
- Euro 5
- horquilla
- Kit auto
- Spoiler para el techo
- Suspensión neumática
= Comentarios =
DAF XF 105 460
BJ 2011
565.815 KM
Handgeschakeld
Airco
NCH Systeem
Aanhangerkoppeling
NL Truck
= Más información =
Eje delantero: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Daños: ninguno
Matrícula: BZ-LV-56
- Ajoneuvon lämmitin
- Autosarja
- Euro 5
- Ilmajousitus
- Kattospoileri
- Liitäntä
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- 6x2
- Attraper taupe
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Euro 5
- Kit auto
- Spoiler de toit
- Suspension pneumatique
= Remarques =
DAF XF 105 460
BJ 2011
565.815 KM
Handgeschakeld
Airco
NCH Systeem
Aanhangerkoppeling
NL Truck
= Plus d'informations =
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Dommages: aucun
Numéro d'immatriculation: BZ-LV-56
- Euro 5
- Grijač
- Grijač vozila
- Komplet za automobil
- Krovni spojler
- Spavaća kabina
- Spojnica
- Zračni ovjes
- Autós készlet
- Csatlakoztatás
- Euro 7
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Légrugós felfüggesztés
- Sleeper Cab
- Tetőlégterelő
- Euro 5
- Kit auto
- Raccordo
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Sleeper Cab
- Sospensioni pneumatiche
- Spoiler per il tetto
- 2 Bedden
- 6x2
- Aanhangerkoppeling
- Carkit
- Dakspoiler
- EURO 5
- Luchtvering
- Motorrem
- Slaapcabine
- Spoilers
- Standkachel
- Stuuras
- Vangmuil
- Zendapparatuur
= Bijzonderheden =
DAF XF 105 460
BJ 2011
565.815 KM
Handgeschakeld
Airco
NCH Systeem
Aanhangerkoppeling
NL Truck
= Bedrijfsinformatie =
Dit voertuig financieren? Geen probleem. Wij regelen snel een scherpe financial lease voor u op 12, 24, 36, 48 of 60 maanden.
Bekijk alle foto's van dit voertuig op hesselink-trucks.nl
= Meer informatie =
Vooras: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 1: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 2: Max. aslast: 7500 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij
Kenteken: BZ-LV-56
Neem voor meer informatie contact op met John Hesselink of Christel Hesselink
- Bilsett
- Euro 5
- Førerhus med soveplass
- Kobling
- Luftfjæring
- Takspoiler
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- 6x2
- Euro 5
- Kabina sypialna
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Spoiler dachowy
- Sprzęg
- Sterowanie głosem
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Uszkodzenia: brak
Numer rejestracyjny: BZ-LV-56
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Witek Kempa
- 6x2
- Acoplamento
- Aquecedor
- Cabina c/cama
- Euro 5
- Kit para automóvel
- Sofagem de parque
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 7500 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Danos: nenhum
Número de registo: BZ-LV-56
- Aerotermă
- Cabină de dormit
- Cuplă
- Euro 5
- Kit auto
- Spoiler pavilion
- Suspensie pneumatică
- Încălzitor vehicul
- 6x2
- Euro 5
- Автомобильный комплект
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пневматическая подвеска
- Спойлер на крыше
- Сцепление
= Дополнительная информация =
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Регистрационный номер: BZ-LV-56
Свяжитесь с Witek Kempa для получения дополнительной информации
- Euro 5
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Spojka
- Strešný spojler
- Súprava do vozidla
- Vyhrievanie vozidla
- Vzduchové odpruženie
- 6x2
- Bilsats
- Euro 5
- Koppling
- Kupévärmare
- Luftfjädring
- Sovhytt
- Takspoiler
- Värmare
= Ytterligare information =
Framaxel: Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 1: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 2: Max. axellast: 7500 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Skada på fordon: skadefri
Registreringsnummer: BZ-LV-56