DAF CF 410 8X4 NCH CONTAINER SYSTEEM 32 TON 90 Graden Silo Container Kablo Sistemi Kamyonu

PDF
DAF CF 410 8X4 NCH CONTAINER SYSTEEM 32 TON 90 graden silo container kablo sistemi kamyonu - Autoline
DAF CF 410 8X4 NCH CONTAINER SYSTEEM 32 TON 90 graden silo container kablo sistemi kamyonu | Görüntü 1 - Autoline
DAF CF 410 8X4 NCH CONTAINER SYSTEEM 32 TON 90 graden silo container kablo sistemi kamyonu | Görüntü 2 - Autoline
DAF CF 410 8X4 NCH CONTAINER SYSTEEM 32 TON 90 graden silo container kablo sistemi kamyonu | Görüntü 3 - Autoline
DAF CF 410 8X4 NCH CONTAINER SYSTEEM 32 TON 90 graden silo container kablo sistemi kamyonu | Görüntü 4 - Autoline
DAF CF 410 8X4 NCH CONTAINER SYSTEEM 32 TON 90 graden silo container kablo sistemi kamyonu | Görüntü 5 - Autoline
DAF CF 410 8X4 NCH CONTAINER SYSTEEM 32 TON 90 graden silo container kablo sistemi kamyonu | Görüntü 6 - Autoline
DAF CF 410 8X4 NCH CONTAINER SYSTEEM 32 TON 90 graden silo container kablo sistemi kamyonu | Görüntü 7 - Autoline
DAF CF 410 8X4 NCH CONTAINER SYSTEEM 32 TON 90 graden silo container kablo sistemi kamyonu | Görüntü 8 - Autoline
DAF CF 410 8X4 NCH CONTAINER SYSTEEM 32 TON 90 graden silo container kablo sistemi kamyonu | Görüntü 9 - Autoline
DAF CF 410 8X4 NCH CONTAINER SYSTEEM 32 TON 90 graden silo container kablo sistemi kamyonu | Görüntü 10 - Autoline
DAF CF 410 8X4 NCH CONTAINER SYSTEEM 32 TON 90 graden silo container kablo sistemi kamyonu | Görüntü 11 - Autoline
DAF CF 410 8X4 NCH CONTAINER SYSTEEM 32 TON 90 graden silo container kablo sistemi kamyonu | Görüntü 12 - Autoline
İlanla ilgileniyor musunuz?
1/12
PDF
€26.500
KDV hariç fiyat
≈ 1.245.000 TL
Satıcıyla iletişime geç
Marka: DAF
Model: CF 410 8X4 NCH CONTAINER SYSTEEM 32 TON 90 graden silo container
Üretim tarihi: 2013-03
İlk tescil: 2013-03-21
Km: 775.000 km
Yük kapasitesi: 23.180 kg
Net ağırlık: 13.820 kg
Brüt ağırlık: 37.000 kg
Bulunduğu yer: Hollanda Rotterdam6480 km to "United States/Columbus"
Satıcı stok no: 98-BBR-2
İlan tarihi: 1 aydan fazla
Açıklama
Kaba ölçüler: uzunluk - 8,8 m, genişlik - 2,52 m
Motor
Güç: 410 bg (301 kW)
Yakıt: dizel
Hacim: 12.902 cm³
Silindir sayısı: 6
Avro: Euro 5
Vites kutusu
Tip: otomatik
Akslar
Aks sayısı: 4
Aks konfigürasyonu: 8x4
Süspansiyon: makas/makas
Aks aralığı: 6.400 mm
İkiz lastik
Frenler
ABS
Motor freni
Kabin ve konfor
Hız sabitleme (tempomat)
Elektrikli aynalar
Güneşlik
İlave seçenekler
Kliması
Elektrikli camlar
Multimedya
Teyp: CD
Güvenlik özellikleri
Hız sınırlayıcı
Diferansiyel kilidi
ESP
Optik
Sis farları
Ek parçalar
Merkezi yağlama
AdBlue tankı
Ek ekipman
Alet kutusu
Çeki demiri
Durum
Durum: 2.el
Daha fazla bilgi
Renk: beyaz

Daha fazla bilgi — DAF CF 410 8X4 NCH CONTAINER SYSTEEM 32 TON 90 graden silo container kablo sistemi kamyonu

Türkçe
- Alüminyum yakıt deposu
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Havalı korna
- Kaplin
- Yaprak yaylı süspansiyon
= Additional options and accessories =

- Air horn
- Aluminium fuel tank
- Coupling
- Heavy duty engine brake
- Leaf spring suspension

= Remarks =

DAF CF 410PK WIF NCH 32 TON CONTAINER SYSTEM PICUP SILO CONTAINERS,90 GRADEN,STEEL SPRINGS,PRIJS WIF OUT CONTAINER BOX

= More information =

General information
Cab: day

Axle configuration
Front axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 50%
Front axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 1: Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Reduction: hub reduction

Maintenance
APK (MOT): tested until 01/2026

Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good

Additional information
Please contact Andre, Henri or Andre for more information
- Алуминиев горивен резервоар
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Пневматичен клаксон
- Ресорно пружинно окачване
- Съединение
- Hliníková palivová nádrž
- Odpružení listovými pružinami
- Připojení
- Robustní motorová brzda
- Vzduchová houkačka
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Aluminium-Kraftstofftank
- Blattfederung
- Bremskraftverstärker
- Lufthorn
- Zugmaul

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Kabine: Tag

Achskonfiguration
Vorderachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 50%
Vorderachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen

Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 01.2026

Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Andre, Henri oder Andre, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Aluminiumsbrændstoftank
- Bladaffjedring
- Kobling
- Kraftig motorbremse
- Tryklufthorn

= Yderligere oplysninger =

Generelle oplysninger
Førerhus: day cab

Akselkonfiguration
Foraksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 50%
Foraksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Reduktion: navreduktion

Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil jan. 2026

Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god

Yderligere oplysninger
Kontakt Andre, Henri eller Andre for yderligere oplysninger
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Κοτσαδόρος
- Κόρνα αέρα
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
= Más opciones y accesorios =

- Bocina de aire
- Freno de motor reforzado
- horquilla
- Suspensión
- Tanque de combustible de aluminio

= Más información =

Información general
Cabina: día

Configuración de ejes
Eje delantero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje delantero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Reducción: reducción de cubo

Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta ene. 2026

Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno

Información complementaria
Póngase en contacto con Andre, Henri o Andre para obtener más información.
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Lehtijousitus
- Liitäntä
- Raskaan käytön moottorijarru
- Äänimerkki
= Plus d'options et d'accessoires =

- Attraper taupe
- Corne de l'air
- Frein moteur renforcé
- Réservoir de carburant en aluminium
- Suspension de feuille

= Plus d'informations =

Informations générales
Cabine: jour

Configuration essieu
Essieu avant 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu avant 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Réduction: moyeux réducteurs

Entretien
APK (CT): valable jusqu'à janv. 2026

Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon

Informations complémentaires
Veuillez contacter Andre, Henri ou Andre pour plus d'informations
- Aluminijski spremnik goriva
- Lisnata opruga
- Snažna kočnica motora
- Spojnica
- Zračna sirena
= További opciók és tartozékok =

- Alumínium üzemanyagtartály
- Csatlakoztatás
- Légkürt
- Nagy teljesítményű motorfék
- Rugós felfüggesztés

= További információk =

Általános információk
Kabin: nap

Tengelykonfiguráció
Első tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%
Első tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9500 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 40%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 40%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 40%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 40%; Csökkentés: kerékagy-csökkentés
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9500 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 40%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 40%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 40%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 40%; Csökkentés: kerékagy-csökkentés

Karbantartás
MOT: vizsgálták, amíg jan. 2026

Állam
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: nagyon jó

További információk
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Andre, Henri vagy Andre-vel
- Avvisatore acustico pneumatico
- Freno motore per impieghi gravosi
- Raccordo
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sospensione balestra
= Aanvullende opties en accessoires =

- Aluminium brandstoftank
- Bladvering
- kipper hydraulic
- Luchthoorn
- Vangmuil
- Versterkte motorrem

= Bijzonderheden =

dafcf410pk met nch container systeem 90 graden voor silo containers,32 ton systeem,bladgeveerd PRIJS,ZONDER CONTAINER BAK

= Meer informatie =

Algemene informatie
Cabine: dag

Asconfiguratie
Vooras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 50%
Vooras 2: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 1: Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%; Reductie: naafreductie
Achteras 2: Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%; Reductie: naafreductie

Onderhoud
APK: gekeurd tot jan. 2026

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Andre, Henri of Andre
- Bladfjæring
- Drivstofftank i aluminium
- Kobling
- Kraftig motorbrems
- Lufthorn
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Resory
- Sprzęg
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
- Wzmocnione hamowanie silnikiem

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Kabina: dzienna

Konfiguracja osi
Oś przednia 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 50%
Oś przednia 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Redukcja: redukcja piasty

Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do jan. 2026

Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Andre, Henri lub Andre
= Opções e acessórios adicionais =

- Acoplamento
- Buzina de ar comprimido
- Depósito de combustível em alumínio
- Suspensão de molas
- Travão do motor reforçado

= Mais informações =

Informações gerais
Cabina: dia

Configuração dos eixos
Eixo dianteiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo dianteiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Redução: redução do cubo

Manutenção
APK (MOT): testado até jan. 2026

Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom

Informações adicionais
Contacte Andre, Henri ou Andre para obter mais informações
- Claxon pneumatic
- Cuplă
- Frână de motor heavy-duty
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Suspensie pe arcuri
= Дополнительные опции и оборудование =

- Алюминиевый топливный бак
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Пневматический звуковой сигнал
- Рессорная подвеска
- Сцепление

= Дополнительная информация =

Общая информация
Кабина: кабина без спального места (day)

Конфигурация осей
Передний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 50%
Передний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Редуктор: редуктор ступицы

Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до jan. 2026

Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее

Дополнительная информация
Свяжитесь с Andre, Henri или Andre для получения дополнительной информации
- Hliníková palivová nádrž
- Odpruženie listovými pružinami
- Spojka
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Vzduchová húkačka
= Extra tillval och tillbehör =

- Bladfjäder
- Bränsletank av aluminium
- Extra kraftig motorbroms
- Koppling
- Tyfon

= Ytterligare information =

Allmän information
Hytt: dag

Konfiguration av axlar
Framaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 50%
Framaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 1: Max. axellast: 9500 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 2: Max. axellast: 9500 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%; Minskning: minskning av nav

Underhåll
MOT: besiktigat till jan. 2026

Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra

Ytterligare information
Kontakta Andre, Henri eller Andre för mer information
Önemli
Bu teklif bilgi edinme içindir. Lütfen satıcıdan daha kesin bilgi talep edin.
Satın alma ipuçları
Güvenlik ipuçları
Satıcının Doğrulanması

Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.

Fiyat Kontrolü

Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.

Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.

Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.

Şüpheli ön ödeme

En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.

Bu dolandırıcılığın çeşitleri aşağıdakileri içerebilir:
  • Ön ödemenin karta transferi
  • İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
  • “Emanetçi” hesabına transfer
  • Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
  • Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
  • Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
  • Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
  • Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Bir dolandırıcılık mı buldunuz?
Bizi bilgilendirin
Güvenlik ipuçları
PDF
Makine veya araç mı satıyorsunuz?
Bunu bizimle yapabilirsiniz!
Benzer ilanlar
Talep üzerine fiyat
2014
700.962 km
Güç 462 bg (340 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 22.720 kg Aks konfigürasyonu 8x2 Süspansiyon pnömatik/pnömatik
Hollanda, Oirschot
Eddie Ducker Trucks and Parts v.o.f.
Autoline'da 9 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€12.950 ≈ 608.500 TL
2014
602.089 km
Güç 460 bg (338 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 13.715 kg Aks konfigürasyonu 8x2 Süspansiyon pnömatik/pnömatik
Hollanda, Groot-Ammers
RH Trucks BV
Autoline'da 10 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€27.950 ≈ 1.313.000 TL
2017
486.372 km
Güç 510 bg (375 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 15.835 kg Aks konfigürasyonu 6x2
Hollanda, Vuren
Satıcıyla iletişime geç
€23.000 ≈ 1.081.000 TL
2011
253.000 km
Güç 360 bg (265 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Aks konfigürasyonu 4x2
Hollanda, Andelst
Geurts Trucks B.V.
Autoline'da 12 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€16.900 ≈ 794.100 TL
2011
565.815 km
Güç 462 bg (340 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 16.230 kg Aks konfigürasyonu 6x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Saasveld
Hesselink Trucks BV
Autoline'da 6 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€26.950 ≈ 1.266.000 TL
2013
760.462 km
Güç 462 bg (340 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 30.155 kg Aks konfigürasyonu 8x4
Hollanda, Roosendaal
Satıcıyla iletişime geç
€19.900 ≈ 935.000 TL
2014
152.915 km
Güç 309 bg (227 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 10.110 kg Aks konfigürasyonu 6x2
Hollanda, Oisterwijk
TS Trucks BV
Autoline'da 8 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€34.900 ≈ 1.640.000 TL
2016
724.294 km
Güç 435 bg (320 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 15.348 kg Aks konfigürasyonu 6x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Ravenstein
Vaex Truck Trading B.V
Autoline'da 18 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€21.500 ≈ 1.010.000 TL
2010
1.120.932 km
Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 21.945 kg Aks konfigürasyonu 8x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Zaandam
Dolf Helmerich Trucks B.V.
Autoline'da 6 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€16.250 ≈ 763.500 TL
2010
402.243 km
Güç 510 bg (375 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 23.055 kg Aks konfigürasyonu 8x2
Hollanda, Nieuwerbrug a/d Rijn
Francken-Trucks B.V.
Autoline'da 2 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€30.900 ≈ 1.452.000 TL
2013
528.820 km
Güç 550 bg (404 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 34.360 kg Aks konfigürasyonu 10x4
Hollanda, Landhorst
Bart Straatman Landhorst
Autoline'da 5 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€22.900 ≈ 1.076.000 TL
2013
1.025.283 km
Güç 450 bg (331 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 14.630 kg Aks konfigürasyonu 6x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Landhorst
Bart Straatman Landhorst
Autoline'da 5 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€10.600 ≈ 498.100 TL
2010
1.126.092 km
Güç 408 bg (300 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 16.850 kg Aks konfigürasyonu 6x2
Hollanda, 's-Hertogenbosch
Vriesoord Trucks B.V.
Autoline'da 8 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€10.950 ≈ 514.500 TL
2008
500.390 km
Güç 360 bg (265 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 17.430 kg Aks konfigürasyonu 6x2
Hollanda, Oss
Battels Trucks
Autoline'da 6 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€12.900 ≈ 606.100 TL
2008
752.256 km
Güç 462 bg (340 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 16.750 kg Aks konfigürasyonu 6x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Landhorst
Bart Straatman Landhorst
Autoline'da 5 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€29.000 ≈ 1.363.000 TL
2010
331.009 km
Güç 400 bg (294 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 35.130 kg Aks konfigürasyonu 10x4
Hollanda, Andelst
Geurts Trucks B.V.
Autoline'da 12 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€55.000 ≈ 2.584.000 TL
2016
270.195 km
Güç 400 bg (294 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 13.000 kg
Hollanda, Almelo
Autohandel Gebr. Heinhuis
Autoline'da 11 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€32.500 ≈ 1.527.000 TL
2011
668.890 km
Güç 441 bg (324 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 16.620 kg Aks konfigürasyonu 6x6 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Saasveld
Hesselink Trucks BV
Autoline'da 6 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€22.500 ≈ 1.057.000 TL
2009
254.058 km
Avro Euro 5
Hollanda, Alkmaar
Anema Trucks & Spare Parts
Autoline'da 21 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2008
792.300 km
Güç 360 bg (265 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 10.340 kg Aks konfigürasyonu 4x2
Hollanda, Barneveld
A.Z. Industrials B.V.
Autoline'da 11 yıl
Satıcıyla iletişime geç