Schmitz Cargobull SK024L Izotermik Dorse



















































Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.
Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.
Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.
Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.
En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.
- Ön ödemenin karta transferi
- İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
- “Emanetçi” hesabına transfer
- Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
- Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
- Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
- Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
- Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Satıcı iletişim bilgileri







































- Havalı süspansiyon
- Air suspension
- Carrier Vector
- Drum brakes
- Refrigerator
= Remarks =
Cool unit brand: Carrier
= Dealer information =
Homepage: kişileri göster
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.
= More information =
Tyre size: 385/65R22.5
Brakes: drum brakes
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Cooling: -30 °C to 30 °C
Wall thickness: 5 mm
Cool unit make: Carrier
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- Въздушно окачване
- Хладилник
- Chladnička
- Vzduchové odpružení
- Carrier Vector
- Kühlschrank
- Luftfederung
- Trommel Bremse
= Anmerkungen =
Kühlgerät Marke: Carrier
= Firmeninformationen =
Homepage: kişileri göster
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.
= Weitere Informationen =
Refenmaß: 385/65R22.5
Bremsen: Trommelbremsen
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Kühlung: -30 °C bis 30 °C
Wandstärke: 5 mm
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
- Køleskab
- Luftaffjedring
= Yderligere oplysninger =
Dækstørrelse: 385/65R22.5
Bremser: tromlebremser
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Køling: -30 °C til 30 °C
Vægtykkelse: 5 mm
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Αερανάρτηση
- Ψυγείο
- Carrier Vector
- Nevera
- Suspensión neumática
= Comentarios =
Marca de unidad de frío: Carrier
= Más información =
Tamaño del neumático: 385/65R22.5
Frenos: frenos de tambor
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Refrigeración: -30 °C hasta 30 °C
Grosor del tabique: 5 mm
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
- Jääkaappi
- Carrier Vector
- Frein a tambour
- Frigo
- Suspension pneumatique
= Remarques =
Marque d'unité froide: Carrier
= Plus d'informations =
Dimension des pneus: 385/65R22.5
Freins: freins à tambour
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Refroidissement: -30 °C jusqu'au 30 °C
Épaisseur de paroi: 5 mm
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Hladnjak
- Zračni ovjes
- Carrier Vector
- Hűtőszekrény
- Légrugós felfüggesztés
= További információk =
Gumiabroncs mérete: 385/65R22.5
Fékek: dobfékek
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hűtés: -30 °C a címre 30 °C
Falvastagság: 5 mm
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Rob Veldhuis vagy Arjan Kamsteeg-vel
- Frigorifero
- Sospensioni pneumatiche
- Carrier Vector
- Koelkast
- Luchtvering
- Trommel remmen
= Bijzonderheden =
Merk koel unit: Carrier
= Bedrijfsinformatie =
Homepage: kişileri göster
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Bandenmaat: 385/65R22.5
Remmen: trommelremmen
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Koeling: -30 °C tot 30 °C
Wanddikte: 5 mm
Merk koeleenheid: Carrier
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Luftfjæring
- Carrier Vector
- Lodówka
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Rozmiar opon: 385/65R22.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Chłodzenie: -30 °C do 30 °C
Grubość ściany: 5 mm
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
- Carrier Vector
- Frigorifico
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Tamanho dos pneus: 385/65R22.5
Travões: travões de tambor
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Arrefecimento: -30 °C para 30 °C
Espessura da parede: 5 mm
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Frigider
- Suspensie pneumatică
- Baraban
- Carrier Vector
- Пневматическая подвеска
- Холодильник
= Дополнительная информация =
Размер шин: 385/65R22.5
Тормоза: барабанные тормоза
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Охлаждение: -30 °C к 30 °C
Толщина стенки: 5 mm
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
- Vzduchové odpruženie
- Kylskåp
- Luftfjädring
= Ytterligare information =
Däckets storlek: 385/65R22.5
Bromsar: trumbromsar
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Kylning: -30 °C till 30 °C
Väggtjocklek: 5 mm
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information