Mercedes-Benz Actros 3341 6x6 / HMF 14 Ton / 2 Side Kipper / MP3 / EPS Damperli Kamyon

PDF
Mercedes-Benz Actros 3341 6x6 / HMF 14 ton / 2 side kipper / MP3 / EPS damperli kamyon - Autoline
Mercedes-Benz Actros 3341 6x6 / HMF 14 ton / 2 side kipper / MP3 / EPS damperli kamyon | Görüntü 1 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 3341 6x6 / HMF 14 ton / 2 side kipper / MP3 / EPS damperli kamyon | Görüntü 2 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 3341 6x6 / HMF 14 ton / 2 side kipper / MP3 / EPS damperli kamyon | Görüntü 3 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 3341 6x6 / HMF 14 ton / 2 side kipper / MP3 / EPS damperli kamyon | Görüntü 4 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 3341 6x6 / HMF 14 ton / 2 side kipper / MP3 / EPS damperli kamyon | Görüntü 5 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 3341 6x6 / HMF 14 ton / 2 side kipper / MP3 / EPS damperli kamyon | Görüntü 6 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 3341 6x6 / HMF 14 ton / 2 side kipper / MP3 / EPS damperli kamyon | Görüntü 7 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 3341 6x6 / HMF 14 ton / 2 side kipper / MP3 / EPS damperli kamyon | Görüntü 8 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 3341 6x6 / HMF 14 ton / 2 side kipper / MP3 / EPS damperli kamyon | Görüntü 9 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 3341 6x6 / HMF 14 ton / 2 side kipper / MP3 / EPS damperli kamyon | Görüntü 10 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 3341 6x6 / HMF 14 ton / 2 side kipper / MP3 / EPS damperli kamyon | Görüntü 11 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 3341 6x6 / HMF 14 ton / 2 side kipper / MP3 / EPS damperli kamyon | Görüntü 12 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 3341 6x6 / HMF 14 ton / 2 side kipper / MP3 / EPS damperli kamyon | Görüntü 13 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 3341 6x6 / HMF 14 ton / 2 side kipper / MP3 / EPS damperli kamyon | Görüntü 14 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 3341 6x6 / HMF 14 ton / 2 side kipper / MP3 / EPS damperli kamyon | Görüntü 15 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 3341 6x6 / HMF 14 ton / 2 side kipper / MP3 / EPS damperli kamyon | Görüntü 16 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 3341 6x6 / HMF 14 ton / 2 side kipper / MP3 / EPS damperli kamyon | Görüntü 17 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 3341 6x6 / HMF 14 ton / 2 side kipper / MP3 / EPS damperli kamyon | Görüntü 18 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 3341 6x6 / HMF 14 ton / 2 side kipper / MP3 / EPS damperli kamyon | Görüntü 19 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 3341 6x6 / HMF 14 ton / 2 side kipper / MP3 / EPS damperli kamyon | Görüntü 20 - Autoline
İlanla ilgileniyor musunuz?
1/20
PDF
Fiyat:
talep üzerine
Fiyatla ilgili bilgi iste
Satıcıyla iletişime geç
Marka: Mercedes-Benz
Üretim tarihi: 2013-01
İlk tescil: 2013-01
Km: 563.286 km
Yük kapasitesi: 10.185 kg
Net ağırlık: 17.815 kg
Brüt ağırlık: 28.000 kg
Bulunduğu yer: Hollanda Swifterbant6516 km to "United States/Columbus"
Satıcı stok no: TTSL681969
İlan tarihi: 5 Ağu 2025
Açıklama
Kaba ölçüler: uzunluk - 8,15 m, genişlik - 2,55 m
Motor
Güç: 408 bg (300 kW)
Yakıt: dizel
Hacim: 11.946 cm³
Silindir sayısı: 6
Avro: Euro 5
Vites kutusu
Tip: otomatik
Akslar
Aks sayısı: 3
Aks konfigürasyonu: 6x6
Süspansiyon: makas/makas
Aks aralığı: 5.250 mm
Güvenlik özellikleri
Merkezi kilit
Park yardım sistemi
Geri görüş kamerası
Ek parçalar
PTO
Vinç
Ek ekipman
Çeki demiri
Durum
Durum: 2.el
Daha fazla bilgi
Renk: kırmızı

Daha fazla bilgi — Mercedes-Benz Actros 3341 6x6 / HMF 14 ton / 2 side kipper / MP3 / EPS damperli kamyon

Türkçe
- Alüminyum yakıt deposu
- Havalı korna
- Kaplin
- Yaprak yaylı süspansiyon
= Additional options and accessories =

- Air horn
- All wheel drive
- Aluminium fuel tank
- Coupling
- Leaf spring suspension

= More information =

General information
Cab: day
Registration number: 77-BBN-1

Axle configuration
Max. front axle load: 9000 kg
Rear axle 1: Max. axle load: 9500 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 9500 kg

Functional
Crane: HMF, year of manufacture 2013, behind the cab
Tipper: Left / Back

Maintenance
APK (MOT): tested until 03/2026

Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good

Additional information
Please contact Martijn Schuiling, Arno De Leeuw or Algemeen for more information
- Алуминиев горивен резервоар
- Пневматичен клаксон
- Ресорно пружинно окачване
- Съединение
- Hliníková palivová nádrž
- Odpružení listovými pružinami
- Připojení
- Vzduchová houkačka
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Aluminium-Kraftstofftank
- Blattfederung
- Lufthorn
- Zugmaul

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Kabine: Tag
Kennzeichen: 77-BBN-1

Achskonfiguration
Maximale Vorderachslast: 9000 kg
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9500 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9500 kg

Funktionell
Kran: HMF, Baujahr 2013, hinter der Kabine
Kipper: Links / Hinten

Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 03.2026

Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Martijn Schuiling, Arno De Leeuw oder Algemeen, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Aluminiumsbrændstoftank
- Bladaffjedring
- Kobling
- Tryklufthorn

= Yderligere oplysninger =

Generelle oplysninger
Førerhus: day cab
Registreringsnummer: 77-BBN-1

Akselkonfiguration
Maks. frontakselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9500 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9500 kg

Funktionelle
Kran: HMF, produktionsår 2013, bag førerhuset
Tiplad: Venstre / Tilbage

Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil mrt. 2026

Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god

Yderligere oplysninger
Kontakt Algemeen for yderligere oplysninger
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Κοτσαδόρος
- Κόρνα αέρα
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
= Más opciones y accesorios =

- Bocina de aire
- horquilla
- Suspensión
- Tanque de combustible de aluminio

= Más información =

Información general
Cabina: día
Matrícula: 77-BBN-1

Configuración de ejes
Carga máxima del eje delantero: 9000 kg
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9500 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9500 kg

Funcional
Grúa: HMF, año de fabricación 2013, detrás de la cabina
Volquete: Izquierda / Trasera

Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta mar. 2026

Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno

Información complementaria
Póngase en contacto con Algemeen para obtener más información.
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Lehtijousitus
- Liitäntä
- Äänimerkki
= Plus d'options et d'accessoires =

- Attraper taupe
- Corne de l'air
- Réservoir de carburant en aluminium
- Suspension de feuille

= Plus d'informations =

Informations générales
Cabine: jour
Numéro d'immatriculation: 77-BBN-1

Configuration essieu
Charge max. sur essieu avant: 9000 kg
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9500 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9500 kg

Pratique
Grue: HMF, année de construction 2013, derrière la cabine
Kipper: Gauche / Arrière

Entretien
APK (CT): valable jusqu'à mars 2026

Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon

Informations complémentaires
Veuillez contacter Algemeen pour plus d'informations
- Aluminijski spremnik goriva
- Lisnata opruga
- Spojnica
- Zračna sirena
= További opciók és tartozékok =

- Alumínium üzemanyagtartály
- Csatlakoztatás
- Légkürt
- Rugós felfüggesztés

= További információk =

Általános információk
Kabin: nap
Rendszám: 77-BBN-1

Tengelykonfiguráció
Max. tengelyterhelés: 9000 kg
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9500 kg
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9500 kg

Funkcionális
Daru: HMF, építési év 2013, a vezetőfülke mögött
Billenőplatós: Balra / A mögött

Karbantartás
MOT: vizsgálták, amíg mrt. 2026

Állam
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: nagyon jó

További információk
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Algemeen-vel
- Avvisatore acustico pneumatico
- Raccordo
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sospensione balestra
= Aanvullende opties en accessoires =

- All wheel drive
- Aluminium brandstoftank
- Bladvering
- Luchthoorn
- Vangmuil

= Meer informatie =

Algemene informatie
Cabine: dag
Kenteken: 77-BBN-1

Asconfiguratie
Max. aslast voor: 9000 kg
Achteras 1: Max. aslast: 9500 kg
Achteras 2: Max. aslast: 9500 kg

Functioneel
Kraan: HMF, bouwjaar 2013, achter de cabine
Kipper: Links / Achter

Onderhoud
APK: gekeurd tot mrt. 2026

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Algemeen
- Bladfjæring
- Drivstofftank i aluminium
- Kobling
- Lufthorn
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Resory
- Sprzęg
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Kabina: dzienna
Numer rejestracyjny: 77-BBN-1

Konfiguracja osi
Maks. nośność osi przedniej: 9000 kg
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg

Funkcjonalność
Żuraw: HMF, rok produkcji 2013, z tyłu kabiny
Wywrotka: Lewa / Tył

Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do mrt. 2026

Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Algemeen
= Opções e acessórios adicionais =

- Acoplamento
- Buzina de ar comprimido
- Depósito de combustível em alumínio
- Suspensão de molas

= Mais informações =

Informações gerais
Cabina: dia
Número de registo: 77-BBN-1

Configuração dos eixos
Carga máx. do eixo dianteiro: 9000 kg
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9500 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9500 kg

Funcional
Grua: HMF, ano de fabrico 2013, atrás da cabina
Camião basculante: Esquerda / Retroceder

Manutenção
APK (MOT): testado até mrt. 2026

Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom

Informações adicionais
Contacte Algemeen para obter mais informações
- Claxon pneumatic
- Cuplă
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Suspensie pe arcuri
= Дополнительные опции и оборудование =

- Алюминиевый топливный бак
- Пневматический звуковой сигнал
- Рессорная подвеска
- Сцепление

= Дополнительная информация =

Общая информация
Кабина: кабина без спального места (day)
Регистрационный номер: 77-BBN-1

Конфигурация осей
Макс. нагрузка на переднюю ось: 9000 kg
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg

Функциональность
Кран: HMF, год выпуска 2013, сзади кабины
Самосвал: Слева / Сзади

Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до mrt. 2026

Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее

Дополнительная информация
Свяжитесь с Algemeen для получения дополнительной информации
- Hliníková palivová nádrž
- Odpruženie listovými pružinami
- Spojka
- Vzduchová húkačka
= Extra tillval och tillbehör =

- Bladfjäder
- Bränsletank av aluminium
- Koppling
- Tyfon

= Ytterligare information =

Allmän information
Hytt: dag
Registreringsnummer: 77-BBN-1

Konfiguration av axlar
Max. axellast för: 9000 kg
Bakaxel 1: Max. axellast: 9500 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 9500 kg

Funktionell
Kran: HMF, byggnadsår 2013, bakom kabinen
Tippbil: Vänster / Bakom

Underhåll
MOT: besiktigat till mrt. 2026

Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra

Ytterligare information
Kontakta Algemeen för mer information
Önemli
Bu teklif bilgi edinme içindir. Lütfen satıcıdan daha kesin bilgi talep edin.
Satın alma ipuçları
Güvenlik ipuçları
Satıcının Doğrulanması

Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.

Fiyat Kontrolü

Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.

Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.

Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.

Şüpheli ön ödeme

En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.

Bu dolandırıcılığın çeşitleri aşağıdakileri içerebilir:
  • Ön ödemenin karta transferi
  • İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
  • “Emanetçi” hesabına transfer
  • Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
  • Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
  • Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
  • Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
  • Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Bir dolandırıcılık mı buldunuz?
Bizi bilgilendirin
Güvenlik ipuçları
PDF
Makine veya araç mı satıyorsunuz?
Bunu bizimle yapabilirsiniz!
Benzer ilanlar
€55.900 ≈ 2.681.000 TL
2013
415.872 km
Güç 410 bg (301 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Aks konfigürasyonu 8x4
Hollanda, Roosendaal
Satıcıyla iletişime geç
€49.500 ≈ 2.374.000 TL
2012
717.706 km
Güç 360 bg (265 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 10.640 kg Aks konfigürasyonu 6x4 Süspansiyon makas/makas
Hollanda, Zaandam
Dolf Helmerich Trucks B.V.
Autoline'da 6 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€54.800 ≈ 2.628.000 TL
2014
222.578 km
Güç 400 bg (294 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Aks konfigürasyonu 8x4
Hollanda, Veghel
Satıcıyla iletişime geç
€54.900 ≈ 2.633.000 TL
2014
339.311 km
Güç 400 bg (294 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Aks konfigürasyonu 8x4
Hollanda, Veghel
Satıcıyla iletişime geç
€28.500 ≈ 1.367.000 TL
2015
350.470 km
Güç 580 bg (426 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 13.925 kg Aks konfigürasyonu 6x4 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Marknesse
Hulleman Trucks B.V.
Autoline'da 20 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2015
389.746 km
Güç 421 bg (309 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 20.325 kg Aks konfigürasyonu 8x8 Süspansiyon makas/makas
Hollanda, Landhorst
Bart Straatman Landhorst
Autoline'da 5 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€49.900 ≈ 2.393.000 TL
2011
706.432 km
Güç 408 bg (300 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 17.260 kg Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Landhorst
Bart Straatman Landhorst
Autoline'da 5 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€12.900 ≈ 618.600 TL
2011
281.805 km
Güç 95 bg (69.83 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 1.680 kg Aks konfigürasyonu 4x2
Hollanda, Rheden
Satıcıyla iletişime geç
€115.000 ≈ 5.515.000 TL
2015
878.064 km
Güç 625 bg (459 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 14.970 kg Aks konfigürasyonu 8x4 Süspansiyon pnömatik/pnömatik
Hollanda, Andelst
CLEANMAT
Autoline'da 14 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€89.750 ≈ 4.304.000 TL
2016
518.748 km
Güç 476 bg (350 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 12.871 kg Aks konfigürasyonu 8x4 Süspansiyon makas/makas
Hollanda, Groot-Ammers
RH Trucks BV
Autoline'da 10 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€89.750 ≈ 4.304.000 TL
2016
518.748 km
Güç 476 bg (350 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 12.871 kg Aks konfigürasyonu 8x4 Süspansiyon makas/makas
Hollanda, Groot-Ammers
RH Trucks BV
Autoline'da 10 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2009
552.562 km
Güç 319 bg (234 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 10.845 kg Aks konfigürasyonu 6x6 Süspansiyon makas/makas
Hollanda, Landhorst
Bart Straatman Landhorst
Autoline'da 5 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€26.950 ≈ 1.292.000 TL
2009
645.382 km
Güç 410 bg (301 kW) Avro Euro 4 Yakıt dizel Yük kapasitesi 18.945 kg
Hollanda, Roosendaal
Satıcıyla iletişime geç
€44.900 ≈ 2.153.000 TL
2017
313.007 km
Güç 580 bg (426 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Aks konfigürasyonu 6x4 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Son en Breugel
Europe Trucks b.v.
Autoline'da 8 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€47.900 ≈ 2.297.000 TL
2017
358.165 km
Güç 630 bg (463 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Aks konfigürasyonu 6x4 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Son en Breugel
Europe Trucks b.v.
Autoline'da 8 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€27.500 ≈ 1.319.000 TL
2009
306.496 km
Avro Euro 3 Yük kapasitesi 16.160 kg
Hollanda, Hoogerheide
Satıcıyla iletişime geç
€33.800 ≈ 1.621.000 TL
2009
225.528 km
Güç 330 bg (243 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Aks konfigürasyonu 4x4 Süspansiyon makas/makas
Hollanda, 's-Hertogenbosch
KALIL EXPORT
Autoline'da 11 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€16.950 ≈ 812.800 TL
2008
678.968 km
Güç 330 bg (243 kW) Avro Euro 4 Yakıt dizel
Hollanda, Roosendaal
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2013
319.873 km
Güç 440 bg (323 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 10.370 kg Aks konfigürasyonu 6x6 Süspansiyon makas/makas
Hollanda, Landhorst
Bart Straatman Landhorst
Autoline'da 5 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€39.900 ≈ 1.913.000 TL
2013
599.792 km
Güç 407 bg (299 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 26.670 kg Aks konfigürasyonu 8x6
Hollanda, Landhorst
Bart Straatman Landhorst
Autoline'da 5 yıl
Satıcıyla iletişime geç