Mercedes-Benz Actros 3243 K 8X4 EPS VOITH MOSER SWISS 3S KIPPER Damperli Kamyon

PDF
Mercedes-Benz Actros 3243 K 8X4 EPS VOITH MOSER SWISS 3S KIPPER damperli kamyon - Autoline
Mercedes-Benz Actros 3243 K 8X4 EPS VOITH MOSER SWISS 3S KIPPER damperli kamyon | Görüntü 1 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 3243 K 8X4 EPS VOITH MOSER SWISS 3S KIPPER damperli kamyon | Görüntü 2 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 3243 K 8X4 EPS VOITH MOSER SWISS 3S KIPPER damperli kamyon | Görüntü 3 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 3243 K 8X4 EPS VOITH MOSER SWISS 3S KIPPER damperli kamyon | Görüntü 4 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 3243 K 8X4 EPS VOITH MOSER SWISS 3S KIPPER damperli kamyon | Görüntü 5 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 3243 K 8X4 EPS VOITH MOSER SWISS 3S KIPPER damperli kamyon | Görüntü 6 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 3243 K 8X4 EPS VOITH MOSER SWISS 3S KIPPER damperli kamyon | Görüntü 7 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 3243 K 8X4 EPS VOITH MOSER SWISS 3S KIPPER damperli kamyon | Görüntü 8 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 3243 K 8X4 EPS VOITH MOSER SWISS 3S KIPPER damperli kamyon | Görüntü 9 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 3243 K 8X4 EPS VOITH MOSER SWISS 3S KIPPER damperli kamyon | Görüntü 10 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 3243 K 8X4 EPS VOITH MOSER SWISS 3S KIPPER damperli kamyon | Görüntü 11 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 3243 K 8X4 EPS VOITH MOSER SWISS 3S KIPPER damperli kamyon | Görüntü 12 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 3243 K 8X4 EPS VOITH MOSER SWISS 3S KIPPER damperli kamyon | Görüntü 13 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 3243 K 8X4 EPS VOITH MOSER SWISS 3S KIPPER damperli kamyon | Görüntü 14 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 3243 K 8X4 EPS VOITH MOSER SWISS 3S KIPPER damperli kamyon | Görüntü 15 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 3243 K 8X4 EPS VOITH MOSER SWISS 3S KIPPER damperli kamyon | Görüntü 16 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 3243 K 8X4 EPS VOITH MOSER SWISS 3S KIPPER damperli kamyon | Görüntü 17 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 3243 K 8X4 EPS VOITH MOSER SWISS 3S KIPPER damperli kamyon | Görüntü 18 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 3243 K 8X4 EPS VOITH MOSER SWISS 3S KIPPER damperli kamyon | Görüntü 19 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 3243 K 8X4 EPS VOITH MOSER SWISS 3S KIPPER damperli kamyon | Görüntü 20 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 3243 K 8X4 EPS VOITH MOSER SWISS 3S KIPPER damperli kamyon | Görüntü 21 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 3243 K 8X4 EPS VOITH MOSER SWISS 3S KIPPER damperli kamyon | Görüntü 22 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 3243 K 8X4 EPS VOITH MOSER SWISS 3S KIPPER damperli kamyon | Görüntü 23 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 3243 K 8X4 EPS VOITH MOSER SWISS 3S KIPPER damperli kamyon | Görüntü 24 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 3243 K 8X4 EPS VOITH MOSER SWISS 3S KIPPER damperli kamyon | Görüntü 25 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 3243 K 8X4 EPS VOITH MOSER SWISS 3S KIPPER damperli kamyon | Görüntü 26 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 3243 K 8X4 EPS VOITH MOSER SWISS 3S KIPPER damperli kamyon | Görüntü 27 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 3243 K 8X4 EPS VOITH MOSER SWISS 3S KIPPER damperli kamyon | Görüntü 28 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 3243 K 8X4 EPS VOITH MOSER SWISS 3S KIPPER damperli kamyon | Görüntü 29 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 3243 K 8X4 EPS VOITH MOSER SWISS 3S KIPPER damperli kamyon | Görüntü 30 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 3243 K 8X4 EPS VOITH MOSER SWISS 3S KIPPER damperli kamyon | Görüntü 31 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 3243 K 8X4 EPS VOITH MOSER SWISS 3S KIPPER damperli kamyon | Görüntü 32 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 3243 K 8X4 EPS VOITH MOSER SWISS 3S KIPPER damperli kamyon | Görüntü 33 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 3243 K 8X4 EPS VOITH MOSER SWISS 3S KIPPER damperli kamyon | Görüntü 34 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 3243 K 8X4 EPS VOITH MOSER SWISS 3S KIPPER damperli kamyon | Görüntü 35 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 3243 K 8X4 EPS VOITH MOSER SWISS 3S KIPPER damperli kamyon | Görüntü 36 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 3243 K 8X4 EPS VOITH MOSER SWISS 3S KIPPER damperli kamyon | Görüntü 37 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 3243 K 8X4 EPS VOITH MOSER SWISS 3S KIPPER damperli kamyon | Görüntü 38 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 3243 K 8X4 EPS VOITH MOSER SWISS 3S KIPPER damperli kamyon | Görüntü 39 - Autoline
İlanla ilgileniyor musunuz?
1/39
PDF
€26.500
KDV hariç fiyat
≈ 1.203.000 TL
Satıcıyla iletişime geç
Marka: Mercedes-Benz
Üretim tarihi: 1999-06
İlk tescil: 1999-06-18
Km: 676.832 km
Yük kapasitesi: 18.650 kg
Net ağırlık: 13.350 kg
Brüt ağırlık: 32.000 kg
Bulunduğu yer: Belçika Gistel (West-Vlaanderen)6418 km to "United States/Columbus"
Satıcı stok no: 10507
İlan tarihi: dün
Açıklama
Model: 3S Kipper - 3S Tipper - Tri-Benne
Kaba ölçüler: 8,25 m × 2,5 m × 3,2 m
Yakıt deposu: 400 l
Karoser
Karoser boyutları: 5,4 m × 2,33 m × 1 m
Motor
Güç: 430 bg (316 kW)
Yakıt: dizel
Hacim: 11.946 cm³
Silindir sayısı: 6
Avro: Euro 2
Vites kutusu
Tip: yarı otomatik
Vites sayısı: 16
Akslar
Aks sayısı: 4
Aks konfigürasyonu: 8x4
Süspansiyon: makas/makas
Aks aralığı: 4.930 mm
İkiz lastik
İlk aks: 315/80r22.5
İkinci aks: 315/80r22.5
Üçüncü aks: 315/80r22.5
Dördüncü aks: 315/80r22.5
Frenler
ABS
Motor freni
Retarder
Kabin ve konfor
Hız sabitleme (tempomat)
Elektrikli aynalar
Güneşlik
İlave seçenekler
Elektrikli camlar
Multimedya
Teyp
Güvenlik özellikleri
Hız sınırlayıcı
Diferansiyel kilidi
Ek parçalar
PTO
Ek ekipman
Alet kutusu
Çeki demiri
Durum
Durum: 2.el
Daha fazla bilgi
Renk: beyaz

Daha fazla bilgi — Mercedes-Benz Actros 3243 K 8X4 EPS VOITH MOSER SWISS 3S KIPPER damperli kamyon

Türkçe
- Alüminyum yakıt deposu
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Motor freni
- Yaprak yaylı süspansiyon
= Additional options and accessories =

- Aluminium fuel tank
- Alu tank
- CB walkie-talkie
- Elec. windows
- Engine Brake
- Heavy duty engine brake
- Leaf spring suspension
- PTO Hydraulics

= Remarks =

Swiss Body 3 Side dumper MOSER with steel floor and alu sides
VOITH Retarder

= More information =

General information
Cab: day

Transmission
Transmission: Mercedes EPS 3 pedals, 16 gears, Semi-automatic

Axle configuration
Tyre size: 315/80r22.5
Front axle 1: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Front axle 2: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Rear axle 1: Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left inner: 60%; Tyre profile left outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left inner: 60%; Tyre profile left outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Reduction: hub reduction

Functional
Make of bodywork: MOSER (CH) 3S Kipper - 3S Tipper - Tri-Benne
Pump: Yes
Tipper: Left / Right / Back

Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good

Additional information
Please contact Frederik Viaene for more information
- Алуминиев горивен резервоар
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Ресорно пружинно окачване
- Спирачка на двигателя
- Hliníková palivová nádrž
- Motorová brzda
- Odpružení listovými pružinami
- Robustní motorová brzda
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Aluminium-Kraftstofftank
- Alu tank
- Blattfederung
- Bremskraftverstärker
- CB Mobilfunk
- Elek. Fensterheber
- Motorbremse
- PTO Hydraulik

= Anmerkungen =

Schweizischeres Aufbau 3 Seiten Kipper MOSER mit Stahlbodem und Alu bordwande
VOITH retarder

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Kabine: Tag

Getriebe
Getriebe: Mercedes EPS 3 pedals, 16 Gänge, Halbautomatisches Getriebe

Achskonfiguration
Refenmaß: 315/80r22.5
Vorderachse 1: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Vorderachse 2: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 60%; Reifen Profil links außen: 60%; Reifen Profil rechts innerhalb: 60%; Reifen Profil rechts außen: 60%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 60%; Reifen Profil links außen: 60%; Reifen Profil rechts innerhalb: 60%; Reifen Profil rechts außen: 60%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen

Funktionell
Marke des Aufbaus: MOSER (CH) 3S Kipper - 3S Tipper - Tri-Benne
Pumpe: Ja
Kipper: Links / Rechts / Hinten

Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Frederik Viaene, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Aluminiumsbrændstoftank
- Bladaffjedring
- Kraftig motorbremse
- Motorbremse

= Yderligere oplysninger =

Generelle oplysninger
Førerhus: day cab

Transmission
Transmission: Mercedes EPS 3 pedals, 16 gear, Halvautomatisk

Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 315/80r22.5
Foraksel 1: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Foraksel 2: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 60%; Dækprofil venstre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 60%; Dækprofil venstre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Reduktion: navreduktion

Funktionelle
Karosserifabrikat: MOSER (CH) 3S Kipper - 3S Tipper - Tri-Benne
Pumpe: Ja
Tiplad: Venstre / Højre / Tilbage

Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god

Yderligere oplysninger
Kontakt Frederik Viaene for yderligere oplysninger
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Φρένο κινητήρα
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
= Más opciones y accesorios =

- Freno de motor reforzado
- Suspensión
- Tanque de combustible de aluminio

= Comentarios =

Carroceria Volquete Suiza Tri-vuelco MOSER con fundo en acero y cartolas de aluminio
VOITH retarder

= Más información =

Información general
Cabina: día

Transmisión
Transmisión: Mercedes EPS 3 pedals, 16 marchas, Semiautomático

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 315/80r22.5
Eje delantero 1: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje delantero 2: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 60%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 60%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Reducción: reducción de cubo

Funcional
Marca carrocería: MOSER (CH) 3S Kipper - 3S Tipper - Tri-Benne
Bomba: Sí
Volquete: Izquierda / Derecha / Trasera

Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno

Información complementaria
Póngase en contacto con Frederik Viaene para obtener más información.
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Lehtijousitus
- Moottorin jarru
- Raskaan käytön moottorijarru
= Plus d'options et d'accessoires =

- Frein Moteur
- Frein moteur renforcé
- PTO Hydraulique
- Radio-CB
- Réservoir alu
- Réservoir de carburant en aluminium
- Suspension de feuille
- Vitres élec.

= Remarques =

Carrosserie Suisse Tri-Benne MOSER avec fond en acier en ridelles en alu
VOITH ralentisseur

= Plus d'informations =

Informations générales
Cabine: jour

Transmission
Transmission: Mercedes EPS 3 pedals, 16 vitesses, Semi-automatique

Configuration essieu
Dimension des pneus: 315/80r22.5
Essieu avant 1: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu avant 2: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 60%; Sculptures des pneus gauche externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 60%; Sculptures des pneus gauche externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Réduction: moyeux réducteurs

Pratique
Marque de construction: MOSER (CH) 3S Kipper - 3S Tipper - Tri-Benne
Pompe: Oui
Kipper: Gauche / Droite / Arrière

Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon

Informations complémentaires
Veuillez contacter Frederik Viaene pour plus d'informations
- Aluminijski spremnik goriva
- Lisnata opruga
- Snažna kočnica motora
- Alumínium üzemanyagtartály
- Motorfék
- Nagy teljesítményű motorfék
- Rugós felfüggesztés
- Freno motore
- Freno motore per impieghi gravosi
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sospensione balestra
= Aanvullende opties en accessoires =

- Aluminium brandstoftank
- Alu tank
- Bladvering
- CB zender
- Elek. ramen
- Motorrem
- PTO Hydrauliek
- Versterkte motorrem

= Bijzonderheden =

Zwitserse Truck met 3 zijden kipper MOSER met stalen vloer en alu zijborden
VOITH Retarder

= Meer informatie =

Algemene informatie
Cabine: dag

Transmissie
Transmissie: Mercedes EPS 3 pedals, 16 versnellingen, Semi-automaat

Asconfiguratie
Bandenmaat: 315/80r22.5
Vooras 1: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Vooras 2: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras 1: Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 60%; Bandenprofiel linksbuiten: 60%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 60%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 60%; Reductie: naafreductie
Achteras 2: Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 60%; Bandenprofiel linksbuiten: 60%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 60%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 60%; Reductie: naafreductie

Functioneel
Merk opbouw: MOSER (CH) 3S Kipper - 3S Tipper - Tri-Benne
Pomp: Ja
Kipper: Links / Rechts / Achter

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Frederik Viaene
- Bladfjæring
- Drivstofftank i aluminium
- Kraftig motorbrems
- Motorbrems
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Hamulec silnikowy
- Resory
- Wzmocnione hamowanie silnikiem

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Kabina: dzienna

Skrzynia biegów
Pędnia: Mercedes EPS 3 pedals, 16 biegi, Półautomat

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 315/80r22.5
Oś przednia 1: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Oś przednia 2: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 60%; Profil opon lewa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 60%; Profil opon lewa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Redukcja: redukcja piasty

Funkcjonalność
Marka konstrukcji: MOSER (CH) 3S Kipper - 3S Tipper - Tri-Benne
Pompa: Tak
Wywrotka: Lewa / Prawa / Tył

Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Frederik Viaene
= Opções e acessórios adicionais =

- Depósito de combustível em alumínio
- Suspensão de molas
- Travão de motor
- Travão do motor reforçado

= Mais informações =

Informações gerais
Cabina: dia

Transmissão
Transmissão: Mercedes EPS 3 pedals, 16 velocidades, Semiautomática

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 315/80r22.5
Eixo dianteiro 1: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo dianteiro 2: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Redução: redução do cubo

Funcional
Marca da carroçaria: MOSER (CH) 3S Kipper - 3S Tipper - Tri-Benne
Bomba: Sim
Camião basculante: Esquerda / Direita / Retroceder

Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom

Informações adicionais
Contacte Frederik Viaene para obter mais informações
- Frână de motor
- Frână de motor heavy-duty
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Suspensie pe arcuri
= Дополнительные опции и оборудование =

- Алюминиевый топливный бак
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Рессорная подвеска
- Тормоз двигателя

= Дополнительная информация =

Общая информация
Кабина: кабина без спального места (day)

Трансмиссия
Трансмиссия: Mercedes EPS 3 pedals, 16 передачи, Полуавтоматическая

Конфигурация осей
Размер шин: 315/80r22.5
Передний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Передний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 60%; Профиль шин левое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 60%; Профиль шин левое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Редуктор: редуктор ступицы

Функциональность
Марка кузова: MOSER (CH) 3S Kipper - 3S Tipper - Tri-Benne
Насос: Да
Самосвал: Слева / Справа / Сзади

Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее

Дополнительная информация
Свяжитесь с Frederik Viaene для получения дополнительной информации
- Hliníková palivová nádrž
- Motorová brzda
- Odpruženie listovými pružinami
- Vysokovýkonná motorová brzda
= Extra tillval och tillbehör =

- Bladfjäder
- Bränsletank av aluminium
- Extra kraftig motorbroms
- Motorbroms

= Ytterligare information =

Allmän information
Hytt: dag

Transmission
Transmission: Mercedes EPS 3 pedals, 16 växlar, Halvautomatisk

Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 315/80r22.5
Framaxel 1: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%
Framaxel 2: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%
Bakaxel 1: Max. axellast: 9500 kg; Däckprofil inuti vänster: 60%; Däckprofil lämnades utanför: 60%; Däckprofil innanför höger: 60%; Däckprofil utanför höger: 60%; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 2: Max. axellast: 9500 kg; Däckprofil inuti vänster: 60%; Däckprofil lämnades utanför: 60%; Däckprofil innanför höger: 60%; Däckprofil utanför höger: 60%; Minskning: minskning av nav

Funktionell
Fabrikat av karosseri: MOSER (CH) 3S Kipper - 3S Tipper - Tri-Benne
Pump: Ja
Tippbil: Vänster / Höger / Bakom

Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra

Ytterligare information
Kontakta Frederik Viaene för mer information
Önemli
Bu teklif bilgi edinme içindir. Lütfen satıcıdan daha kesin bilgi talep edin.
Satın alma ipuçları
Güvenlik ipuçları
Satıcının Doğrulanması

Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.

Fiyat Kontrolü

Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.

Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.

Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.

Şüpheli ön ödeme

En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.

Bu dolandırıcılığın çeşitleri aşağıdakileri içerebilir:
  • Ön ödemenin karta transferi
  • İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
  • “Emanetçi” hesabına transfer
  • Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
  • Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
  • Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
  • Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
  • Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Bir dolandırıcılık mı buldunuz?
Bizi bilgilendirin
Güvenlik ipuçları
PDF
Makine veya araç mı satıyorsunuz?
Bunu bizimle yapabilirsiniz!
Benzer ilanlar
€28.750 ≈ 1.305.000 TL
1999
638.000 km
Güç 310 bg (228 kW) Avro Euro 2 Yakıt dizel Aks konfigürasyonu 6x6 Süspansiyon makas/makas
Belçika, Bree
Satıcıyla iletişime geç
€27.800 ≈ 1.262.000 TL
2000
577.271 km
Güç 430 bg (316 kW) Avro Euro 2 Yakıt dizel Aks konfigürasyonu 8x6 Süspansiyon makas/makas
Belçika, Bree
Satıcıyla iletişime geç
€31.900 ≈ 1.448.000 TL
1998
625.531 km
Yük kapasitesi 14.020 kg Süspansiyon makas/makas
Belçika, Bree
Satıcıyla iletişime geç
€20.900 ≈ 948.800 TL
1999
632.429 km
Güç 350 bg (257 kW) Avro Euro 2 Yük kapasitesi 19.360 kg Aks konfigürasyonu 8x4 Süspansiyon makas/makas
Belçika, Bree
Satıcıyla iletişime geç
€25.250 ≈ 1.146.000 TL
1997
364.588 km
Avro Euro 2 Yük kapasitesi 12.700 kg Aks konfigürasyonu 6x4 Süspansiyon makas/makas
Belçika, Bree
Satıcıyla iletişime geç
€29.500 ≈ 1.339.000 TL
1998
572.090 km
Güç 310 bg (228 kW) Avro Euro 2 Hacim 12,8 m³ Aks konfigürasyonu 6x4 Süspansiyon makas/makas
Belçika, Wingene
Satıcıyla iletişime geç
€26.850 ≈ 1.219.000 TL
2003
540.068 km
Güç 310 bg (228 kW) Avro Euro 3 Hacim 6,1 m³ Aks konfigürasyonu 4x4 Süspansiyon makas/makas
Belçika, Wingene
Satıcıyla iletişime geç
€26.700 ≈ 1.212.000 TL
2003
853.422 km
Avro Euro 3 Yük kapasitesi 19.045 kg Aks konfigürasyonu 6x6 Süspansiyon makas/makas
Belçika, Bree
Satıcıyla iletişime geç
€9.200 ≈ 417.700 TL
2001
342.888 km
Avro Euro 2 Yük kapasitesi 5.040 kg Aks konfigürasyonu 4x2 Süspansiyon makas/makas
Belçika, Bree
Satıcıyla iletişime geç
€17.900 ≈ 812.600 TL
1997
599.472 km
Güç 310 bg (228 kW) Yük kapasitesi 11.930 kg Aks konfigürasyonu 6x2 Süspansiyon makas/makas
Belçika, Handzame
Satıcıyla iletişime geç
€15.500 ≈ 703.700 TL
1997
313.000 km
Güç 140 bg (103 kW) Avro Euro 1 Yakıt dizel Yük kapasitesi 2.000 kg Aks konfigürasyonu 4x4 Süspansiyon makas/makas
Belçika, Ooigem
Satıcıyla iletişime geç
€26.850 ≈ 1.219.000 TL
1999
808.185 km
Güç 400 bg (294 kW) Avro Euro 2 Hacim 14,1 m³ Aks konfigürasyonu 8x4 Süspansiyon makas/makas Boşaltma yolu 3-yönlü
Belçika, Wingene
Satıcıyla iletişime geç
€23.250 ≈ 1.055.000 TL
2003
521.789 km
Güç 330 bg (243 kW) Yük kapasitesi 12.020 kg Aks konfigürasyonu 6x4 Süspansiyon makas/makas
Belçika, Bree
Satıcıyla iletişime geç
€28.500 ≈ 1.294.000 TL
2015
384.584 km
Güç 400 bg (294 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 20.000 kg Süspansiyon makas/makas
Belçika, Meer - Hoogstraten
Satıcıyla iletişime geç
€12.750 ≈ 578.800 TL
2002
517.495 km
Güç 180 bg (132 kW) Avro Euro 3 Yakıt dizel Yük kapasitesi 5.690 kg Aks konfigürasyonu 4x2 Süspansiyon makas/makas
Belçika, Genk
Satıcıyla iletişime geç
€27.900 ≈ 1.267.000 TL
1999
654.597 km
Güç 480 bg (353 kW) Avro Euro 2 Yakıt dizel Yük kapasitesi 16.410 kg Aks konfigürasyonu 8x6 Süspansiyon makas/makas Boşaltma yolu 3-yönlü
Polonya, Człopa
Satıcıyla iletişime geç
€16.250 ≈ 737.700 TL
1996
701.407 km
Yük kapasitesi 10.590 kg Aks konfigürasyonu 4x2 Süspansiyon makas/makas
Belçika, Bree
Satıcıyla iletişime geç
€25.500 ≈ 1.158.000 TL
1999
264.000 km
Güç 350 bg (257 kW) Yakıt dizel Aks konfigürasyonu 6x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Fransa
Satıcıyla iletişime geç
€28.900 ≈ 1.312.000 TL
1999
554.000 km
Güç 530 bg (390 kW) Avro Euro 2 Yakıt dizel Aks konfigürasyonu 6x4 Süspansiyon makas/makas
İsviçre, Othmarsingen
Satıcıyla iletişime geç
€7.500 ≈ 340.500 TL
1996
471.281 km
Güç 170 bg (125 kW) Avro Euro 1 Yakıt dizel Yük kapasitesi 11.000 kg Aks konfigürasyonu 4x2 Süspansiyon makas/makas
Belçika, Genk
Satıcıyla iletişime geç