MAN TGS 49.440 10X4,HEAVY DUTY DUMPER,24M3,STEELSPRINGS,LIFTAXLE Damperli Kamyon

PDF
MAN TGS 49.440 10X4,HEAVY DUTY DUMPER,24M3,STEELSPRINGS,LIFTAXLE damperli kamyon - Autoline
MAN TGS 49.440 10X4,HEAVY DUTY DUMPER,24M3,STEELSPRINGS,LIFTAXLE damperli kamyon | Görüntü 1 - Autoline
MAN TGS 49.440 10X4,HEAVY DUTY DUMPER,24M3,STEELSPRINGS,LIFTAXLE damperli kamyon | Görüntü 2 - Autoline
MAN TGS 49.440 10X4,HEAVY DUTY DUMPER,24M3,STEELSPRINGS,LIFTAXLE damperli kamyon | Görüntü 3 - Autoline
MAN TGS 49.440 10X4,HEAVY DUTY DUMPER,24M3,STEELSPRINGS,LIFTAXLE damperli kamyon | Görüntü 4 - Autoline
MAN TGS 49.440 10X4,HEAVY DUTY DUMPER,24M3,STEELSPRINGS,LIFTAXLE damperli kamyon | Görüntü 5 - Autoline
MAN TGS 49.440 10X4,HEAVY DUTY DUMPER,24M3,STEELSPRINGS,LIFTAXLE damperli kamyon | Görüntü 6 - Autoline
MAN TGS 49.440 10X4,HEAVY DUTY DUMPER,24M3,STEELSPRINGS,LIFTAXLE damperli kamyon | Görüntü 7 - Autoline
MAN TGS 49.440 10X4,HEAVY DUTY DUMPER,24M3,STEELSPRINGS,LIFTAXLE damperli kamyon | Görüntü 8 - Autoline
MAN TGS 49.440 10X4,HEAVY DUTY DUMPER,24M3,STEELSPRINGS,LIFTAXLE damperli kamyon | Görüntü 9 - Autoline
MAN TGS 49.440 10X4,HEAVY DUTY DUMPER,24M3,STEELSPRINGS,LIFTAXLE damperli kamyon | Görüntü 10 - Autoline
MAN TGS 49.440 10X4,HEAVY DUTY DUMPER,24M3,STEELSPRINGS,LIFTAXLE damperli kamyon | Görüntü 11 - Autoline
MAN TGS 49.440 10X4,HEAVY DUTY DUMPER,24M3,STEELSPRINGS,LIFTAXLE damperli kamyon | Görüntü 12 - Autoline
MAN TGS 49.440 10X4,HEAVY DUTY DUMPER,24M3,STEELSPRINGS,LIFTAXLE damperli kamyon | Görüntü 13 - Autoline
MAN TGS 49.440 10X4,HEAVY DUTY DUMPER,24M3,STEELSPRINGS,LIFTAXLE damperli kamyon | Görüntü 14 - Autoline
MAN TGS 49.440 10X4,HEAVY DUTY DUMPER,24M3,STEELSPRINGS,LIFTAXLE damperli kamyon | Görüntü 15 - Autoline
MAN TGS 49.440 10X4,HEAVY DUTY DUMPER,24M3,STEELSPRINGS,LIFTAXLE damperli kamyon | Görüntü 16 - Autoline
MAN TGS 49.440 10X4,HEAVY DUTY DUMPER,24M3,STEELSPRINGS,LIFTAXLE damperli kamyon | Görüntü 17 - Autoline
MAN TGS 49.440 10X4,HEAVY DUTY DUMPER,24M3,STEELSPRINGS,LIFTAXLE damperli kamyon | Görüntü 18 - Autoline
MAN TGS 49.440 10X4,HEAVY DUTY DUMPER,24M3,STEELSPRINGS,LIFTAXLE damperli kamyon | Görüntü 19 - Autoline
MAN TGS 49.440 10X4,HEAVY DUTY DUMPER,24M3,STEELSPRINGS,LIFTAXLE damperli kamyon | Görüntü 20 - Autoline
MAN TGS 49.440 10X4,HEAVY DUTY DUMPER,24M3,STEELSPRINGS,LIFTAXLE damperli kamyon | Görüntü 21 - Autoline
MAN TGS 49.440 10X4,HEAVY DUTY DUMPER,24M3,STEELSPRINGS,LIFTAXLE damperli kamyon | Görüntü 22 - Autoline
MAN TGS 49.440 10X4,HEAVY DUTY DUMPER,24M3,STEELSPRINGS,LIFTAXLE damperli kamyon | Görüntü 23 - Autoline
İlanla ilgileniyor musunuz?
1/23
PDF
€42.950
KDV hariç fiyat
≈ 1.879.000 TL
Satıcıyla iletişime geç
Marka: MAN
Üretim tarihi: 2014-06
İlk tescil: 2014-06-19
Km: 535.193 km
Yük kapasitesi: 30.020 kg
Net ağırlık: 18.980 kg
Brüt ağırlık: 49.000 kg
Bulunduğu yer: Hollanda SLIEDRECHT7562 km to "United States"
Satıcı stok no: 21186
İlan tarihi: 30 Nis 2025
Açıklama
Kaba ölçüler: uzunluk - 10,27 m, genişlik - 2,55 m
Karoser
Karoser boyutları: 6,5 m × 2,4 m × 1,5 m
Motor
Güç: 441 bg (324 kW)
Yakıt: dizel
Hacim: 12.419 cm³
Silindir sayısı: 6
Avro: Euro 6
Vites kutusu
Tip: otomatik
Akslar
Aks sayısı: 5
Aks konfigürasyonu: 10x4
Süspansiyon: makas/pnömatik
Aks aralığı: 7.300 mm
İlk aks: 385/65R22.5, frenler - disk
İkinci aks: 385/65R22.5, frenler - disk
Üçüncü aks: 385/65R22.5, frenler - disk
Dördüncü aks: 13R22.5, frenler - kampana
Beşinci aks: 13R22.5, frenler - kampana
Frenler
ABS
İlave seçenekler
Elektrikli camlar
Multimedya
Teyp: CD
Güvenlik özellikleri
Hız sınırlayıcı
Diferansiyel kilidi
Ek parçalar
ASR
PTO
AdBlue tankı
Durum
Durum: 2.el
Daha fazla bilgi
Renk: beyaz

Daha fazla bilgi — MAN TGS 49.440 10X4,HEAVY DUTY DUMPER,24M3,STEELSPRINGS,LIFTAXLE damperli kamyon

Türkçe
- Alüminyum yakıt deposu
- Düşük gürültülü
- Hidrolik direksiyon
= Additional options and accessories =

- Aluminium fuel tank
- Low-noise
- Power steering

= Dealer information =

Homepage: kişileri göster
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.

= More information =

General information
Cab: day
Registration number: 71-BDZ-3

Axle configuration
Front axle 1: Tyre size: 385/65R22.5; Max. axle load: 10000 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Front axle 2: Tyre size: 385/65R22.5; Max. axle load: 10000 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 1: Tyre size: 385/65R22.5; Max. axle load: 10000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 2: Tyre size: 13R22.5; Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%; Reduction: hub reduction
Rear axle 3: Tyre size: 13R22.5; Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%; Reduction: hub reduction

Functional
Tipper: Back

Maintenance, history and condition
APK (MOT): tested until 11/2025
Technical condition: good
Visual appearance: good

Additional information
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- Алуминиев горивен резервоар
- Ниско ниво на шум
- Усилвател на волана
- Hliníková palivová nádrž
- Nízká hlučnost
- Posilovač řízení
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Aluminium-Kraftstofftank
- Geräuscharm
- Lenkhilfe

= Firmeninformationen =

Homepage: kişileri göster
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Kabine: Tag
Kennzeichen: 71-BDZ-3

Achskonfiguration
Vorderachse 1: Refenmaß: 385/65R22.5; Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Vorderachse 2: Refenmaß: 385/65R22.5; Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 1: Refenmaß: 385/65R22.5; Max. Achslast: 10000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 2: Refenmaß: 13R22.5; Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 3: Refenmaß: 13R22.5; Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen

Funktionell
Kipper: Hinten

Wartung, Verlauf und Zustand
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 11.2025
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Aluminiumsbrændstoftank
- Minimal støj
- Servostyring

= Yderligere oplysninger =

Generelle oplysninger
Førerhus: day cab
Registreringsnummer: 71-BDZ-3

Akselkonfiguration
Foraksel 1: Dækstørrelse: 385/65R22.5; Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Foraksel 2: Dækstørrelse: 385/65R22.5; Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 385/65R22.5; Maks. akselbelastning: 10000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 13R22.5; Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 3: Dækstørrelse: 13R22.5; Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%; Reduktion: navreduktion

Funktionelle
Tiplad: Tilbage

Vedligeholdelse, historik og tilstand
APK (Bileftersyn): testet indtil nov. 2025
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god

Yderligere oplysninger
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Χαμηλού θορύβου
- υδραυλικό τιμόνι
= Más opciones y accesorios =

- Bajo Ruido
- Dirección asistida
- Tanque de combustible de aluminio

= Más información =

Información general
Cabina: día
Matrícula: 71-BDZ-3

Configuración de ejes
Eje delantero 1: Tamaño del neumático: 385/65R22.5; Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje delantero 2: Tamaño del neumático: 385/65R22.5; Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 385/65R22.5; Carga máxima del eje: 10000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 13R22.5; Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 3: Tamaño del neumático: 13R22.5; Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%; Reducción: reducción de cubo

Funcional
Volquete: Trasera

Mantenimiento, historial y estado
APK (ITV): inspeccionado hasta nov. 2025
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno

Información complementaria
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Hiljainen
- Ohjaustehostin
= Plus d'options et d'accessoires =

- Direction assistée
- Faible bruit
- Réservoir de carburant en aluminium

= Plus d'informations =

Informations générales
Cabine: jour
Numéro d'immatriculation: 71-BDZ-3

Configuration essieu
Essieu avant 1: Dimension des pneus: 385/65R22.5; Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu avant 2: Dimension des pneus: 385/65R22.5; Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 385/65R22.5; Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 13R22.5; Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 3: Dimension des pneus: 13R22.5; Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%; Réduction: moyeux réducteurs

Pratique
Kipper: Arrière

Entretien, historique et condition
APK (CT): valable jusqu'à nov. 2025
État technique: bon
État optique: bon

Informations complémentaires
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Aluminijski spremnik goriva
- Niska razina buke
- Servo-upravljač
- Alacsony zajszint
- Alumínium üzemanyagtartály
- Szervokormány
- Bassa rumorosità
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Servosterzo
= Aanvullende opties en accessoires =

- Aluminium brandstoftank
- Geluidsarm
- Radio/cd/audio systeem
- Stuurbekrachtiging

= Bedrijfsinformatie =

Homepage: kişileri göster
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.

= Meer informatie =

Algemene informatie
Cabine: dag
Kenteken: 71-BDZ-3

Asconfiguratie
Vooras 1: Bandenmaat: 385/65R22.5; Max. aslast: 10000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Vooras 2: Bandenmaat: 385/65R22.5; Max. aslast: 10000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 1: Bandenmaat: 385/65R22.5; Max. aslast: 10000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 2: Bandenmaat: 13R22.5; Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%; Reductie: naafreductie
Achteras 3: Bandenmaat: 13R22.5; Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%; Reductie: naafreductie

Functioneel
Kipper: Achter

Onderhoud, historie en staat
APK: gekeurd tot nov. 2025
Technische staat: goed
Optische staat: goed

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Drivstofftank i aluminium
- Lite støy
- Servostyring
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Alarm dźwiękowy
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Wspomaganie kierownicy

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Kabina: dzienna
Numer rejestracyjny: 71-BDZ-3

Konfiguracja osi
Oś przednia 1: Rozmiar opon: 385/65R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś przednia 2: Rozmiar opon: 385/65R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 385/65R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 13R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 3: Rozmiar opon: 13R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%; Redukcja: redukcja piasty

Funkcjonalność
Wywrotka: Tył

Obsługa serwisowa, historia i stan
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do nov. 2025
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
= Opções e acessórios adicionais =

- Baixo ruído
- Depósito de combustível em alumínio
- Direcção assistida

= Mais informações =

Informações gerais
Cabina: dia
Número de registo: 71-BDZ-3

Configuração dos eixos
Eixo dianteiro 1: Tamanho dos pneus: 385/65R22.5; Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo dianteiro 2: Tamanho dos pneus: 385/65R22.5; Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 385/65R22.5; Máx carga por eixo: 10000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 13R22.5; Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 3: Tamanho dos pneus: 13R22.5; Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%; Redução: redução do cubo

Funcional
Camião basculante: Retroceder

Manutenção, histórico e estado
APK (MOT): testado até nov. 2025
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom

Informações adicionais
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Servodirecţie
- Zgomot redus
= Дополнительные опции и оборудование =

- Алюминиевый топливный бак
- Малошумный
- Усилитель рулевого управления

= Дополнительная информация =

Общая информация
Кабина: кабина без спального места (day)
Регистрационный номер: 71-BDZ-3

Конфигурация осей
Передний мост 1: Размер шин: 385/65R22.5; Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Передний мост 2: Размер шин: 385/65R22.5; Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 1: Размер шин: 385/65R22.5; Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 2: Размер шин: 13R22.5; Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 3: Размер шин: 13R22.5; Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%; Редуктор: редуктор ступицы

Функциональность
Самосвал: Сзади

Обслуживание, история и состояние
APK (TO): проверка пройдена до nov. 2025
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее

Дополнительная информация
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
- Hliníková palivová nádrž
- Nízka hlučnosť
- Posilňovač riadenia
= Extra tillval och tillbehör =

- Bränsletank av aluminium
- Servostyrning
- Tystgående

= Ytterligare information =

Allmän information
Hytt: dag
Registreringsnummer: 71-BDZ-3

Konfiguration av axlar
Framaxel 1: Däckets storlek: 385/65R22.5; Max. axellast: 10000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Framaxel 2: Däckets storlek: 385/65R22.5; Max. axellast: 10000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 385/65R22.5; Max. axellast: 10000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 2: Däckets storlek: 13R22.5; Max. axellast: 9500 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 3: Däckets storlek: 13R22.5; Max. axellast: 9500 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%; Minskning: minskning av nav

Funktionell
Tippbil: Bakom

Underhåll, historik och skick
MOT: besiktigat till nov. 2025
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra

Ytterligare information
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
Önemli
Bu teklif bilgi edinme içindir. Lütfen satıcıdan daha kesin bilgi talep edin.
Satın alma ipuçları
Güvenlik ipuçları
Satıcının Doğrulanması

Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.

Fiyat Kontrolü

Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.

Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.

Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.

Şüpheli ön ödeme

En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.

Bu dolandırıcılığın çeşitleri aşağıdakileri içerebilir:
  • Ön ödemenin karta transferi
  • İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
  • “Emanetçi” hesabına transfer
  • Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
  • Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
  • Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
  • Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
  • Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Bir dolandırıcılık mı buldunuz?
Bizi bilgilendirin
Güvenlik ipuçları
PDF
Makine veya araç mı satıyorsunuz?
Bunu bizimle yapabilirsiniz!
Benzer ilanlar
€43.900 ≈ 1.921.000 TL
2014
334.153 km
Güç 440 bg (323 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Aks konfigürasyonu 6x4 Süspansiyon makas/makas
Hollanda, Son en Breugel
Satıcıyla iletişime geç
€49.750 ≈ 2.176.000 TL
2011
302.476 km
Avro Euro 5 Yakıt dizel Aks konfigürasyonu 4x4
Hollanda, Hedel
Satıcıyla iletişime geç
€46.950 ≈ 2.054.000 TL
2012
297.204 km
Güç 400 bg (294 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 11.730 kg Aks konfigürasyonu 6x4 Süspansiyon makas/makas
Hollanda, Meerkerk
Satıcıyla iletişime geç
€39.900 ≈ 1.746.000 TL
2013
526.237 km
Güç 400 bg (294 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Aks konfigürasyonu 6x4 Süspansiyon makas/makas
Hollanda, Son en Breugel
Satıcıyla iletişime geç
€67.500 ≈ 2.953.000 TL
2015
374.240 km
Güç 560 bg (412 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Aks konfigürasyonu 6x4
Hollanda, Andelst
Satıcıyla iletişime geç
€34.950 ≈ 1.529.000 TL
2014
772.249 km
Güç 480 bg (353 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 20.750 kg Aks konfigürasyonu 8x4
Hollanda, Vuren
Kleyn Trucks
Autoline'da 21 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€67.900 ≈ 2.970.000 TL
2015
415.000 km
Güç 441 bg (324 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 17.819 kg Aks konfigürasyonu 8x4 Süspansiyon pnömatik/pnömatik
Hollanda, Schiedam
Satıcıyla iletişime geç
€46.950 ≈ 2.054.000 TL
2012
297.204 km
Güç 400 bg (294 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 11.730 kg Aks konfigürasyonu 6x4 Süspansiyon makas/makas
Hollanda, Meerkerk
Satıcıyla iletişime geç
€44.900 ≈ 1.964.000 TL
2012
560.209 km
Güç 441 bg (324 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 30.560 kg Aks konfigürasyonu 8x4
Hollanda, Vuren
Kleyn Trucks
Autoline'da 21 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€65.000 ≈ 2.844.000 TL
2015
462.253 km
Güç 400 bg (294 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 14.840 kg Aks konfigürasyonu 8x4 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Andelst
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2014
439.653 km
Güç 400 bg (294 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 16.985 kg Aks konfigürasyonu 8x4
Hollanda, Hedel
Satıcıyla iletişime geç
€47.900 ≈ 2.096.000 TL
2011
441.767 km
Güç 440 bg (323 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 13.800 kg Aks konfigürasyonu 6x6
Hollanda, Landhorst
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2013
319.873 km
Güç 440 bg (323 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 10.370 kg Aks konfigürasyonu 6x6 Süspansiyon makas/makas
Hollanda, Landhorst
Satıcıyla iletişime geç
€68.000 ≈ 2.975.000 TL
2016
243.981 km
Güç 480 bg (353 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 11.380 kg
Hollanda, Almelo
Satıcıyla iletişime geç
€66.000 ≈ 2.887.000 TL
2016
215.530 km
Güç 440 bg (323 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 16.795 kg
Hollanda, Almelo
Satıcıyla iletişime geç
€39.900 ≈ 1.746.000 TL
2012
434.154 km
Güç 400 bg (294 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 20.980 kg Aks konfigürasyonu 6x4
Hollanda, Vuren
Kleyn Trucks
Autoline'da 21 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€68.000 ≈ 2.975.000 TL
2016
243.981 km
Güç 480 bg (353 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 11.380 kg
Hollanda, Almelo
Satıcıyla iletişime geç
€66.000 ≈ 2.887.000 TL
2016
215.530 km
Güç 440 bg (323 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 16.795 kg
Hollanda, Almelo
Satıcıyla iletişime geç
€49.500 ≈ 2.166.000 TL
2014
538.859 km
Güç 480 bg (353 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 14.740 kg Aks konfigürasyonu 6x4 Süspansiyon makas/makas
Hollanda, Andelst
Satıcıyla iletişime geç
€61.900 ≈ 2.708.000 TL
2018
196.278 km
Güç 320 bg (235 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 8.345 kg Aks konfigürasyonu 4x2 Süspansiyon makas/makas
Hollanda, Wijchen
Satıcıyla iletişime geç