MAN 26.372 DFA 6X6 Şasi Kamyon

PDF
MAN 26.372 DFA 6X6 şasi kamyon - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 şasi kamyon | Görüntü 1 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 şasi kamyon | Görüntü 2 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 şasi kamyon | Görüntü 3 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 şasi kamyon | Görüntü 4 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 şasi kamyon | Görüntü 5 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 şasi kamyon | Görüntü 6 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 şasi kamyon | Görüntü 7 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 şasi kamyon | Görüntü 8 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 şasi kamyon | Görüntü 9 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 şasi kamyon | Görüntü 10 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 şasi kamyon | Görüntü 11 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 şasi kamyon | Görüntü 12 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 şasi kamyon | Görüntü 13 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 şasi kamyon | Görüntü 14 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 şasi kamyon | Görüntü 15 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 şasi kamyon | Görüntü 16 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 şasi kamyon | Görüntü 17 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 şasi kamyon | Görüntü 18 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 şasi kamyon | Görüntü 19 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 şasi kamyon | Görüntü 20 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 şasi kamyon | Görüntü 21 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 şasi kamyon | Görüntü 22 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 şasi kamyon | Görüntü 23 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 şasi kamyon | Görüntü 24 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 şasi kamyon | Görüntü 25 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 şasi kamyon | Görüntü 26 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 şasi kamyon | Görüntü 27 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 şasi kamyon | Görüntü 28 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 şasi kamyon | Görüntü 29 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 şasi kamyon | Görüntü 30 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 şasi kamyon | Görüntü 31 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 şasi kamyon | Görüntü 32 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 şasi kamyon | Görüntü 33 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 şasi kamyon | Görüntü 34 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 şasi kamyon | Görüntü 35 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 şasi kamyon | Görüntü 36 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 şasi kamyon | Görüntü 37 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 şasi kamyon | Görüntü 38 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 şasi kamyon | Görüntü 39 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 şasi kamyon | Görüntü 40 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 şasi kamyon | Görüntü 41 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 şasi kamyon | Görüntü 42 - Autoline
İlanla ilgileniyor musunuz?
1/42
PDF
€19.500
KDV hariç fiyat
≈ 910.800 TL
Satıcıyla iletişime geç
Marka: MAN
Model: 26.372 DFA 6X6
Üretim tarihi: 1992-07
İlk tescil: 1992-07-09
Km: 699.575 km
Yük kapasitesi: 16.000 kg
Net ağırlık: 10.000 kg
Brüt ağırlık: 26.000 kg
Bulunduğu yer: Belçika Gistel (West-Vlaanderen)6418 km to "United States/Columbus"
Satıcı stok no: 10186
İlan tarihi: dün
Açıklama
Kaba ölçüler: 7,75 m × 2,5 m × 3,2 m
Yakıt deposu: 200 l
Motor
Güç: 370 bg (272 kW)
Yakıt: dizel
Hacim: 11.967 cm³
Silindir sayısı: 6
Avro: Euro 1
Vites kutusu
Tip: mekanik
Vites sayısı: 16
Akslar
Aks sayısı: 3
Aks konfigürasyonu: 6x6
Süspansiyon: makas/makas
Aks aralığı: 3.550 mm
İkiz lastik
İlk aks: 12r22.5, frenler - kampana
İkinci aks: 315/80r22.5, frenler - kampana
Üçüncü aks: 315/80r22.5, frenler - kampana
Frenler
ABS
Güvenlik özellikleri
Diferansiyel kilidi
Ek ekipman
Çeki demiri
Durum
Durum: 2.el
Daha fazla bilgi
Renk: turuncu

Daha fazla bilgi — MAN 26.372 DFA 6X6 şasi kamyon

Türkçe
- Kaplin
- Motor freni
- Yaprak yaylı süspansiyon
= Additional options and accessories =

- Coupling
- Engine Brake
- Leaf spring suspension

= Remarks =

Chassis-cab 5m L.

= More information =

General information
Cab: day

Transmission
Transmission: ZF 16S, 16 gears, Manual gearbox

Axle configuration
Front axle: Tyre size: 12r22.5; Max. axle load: 7100 kg; Steering; Tyre profile left: 90%; Tyre profile right: 40%; Reduction: hub reduction
Rear axle 1: Tyre size: 315/80r22.5; Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Tyre size: 315/80r22.5; Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left inner: 70%; Tyre profile left outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Reduction: hub reduction

Functional
Make of bodywork: ZF

Condition
General condition: good
Technical condition: very good
Visual appearance: average

Additional information
Please contact Frederik Viaene for more information
- Ресорно пружинно окачване
- Спирачка на двигателя
- Съединение
- Motorová brzda
- Odpružení listovými pružinami
- Připojení
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Blattfederung
- Motorbremse
- Zugmaul

= Anmerkungen =

Fahrgestell 5m L.

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Kabine: Tag

Getriebe
Getriebe: ZF 16S, 16 Gänge, Schaltgetriebe

Achskonfiguration
Vorderachse: Refenmaß: 12r22.5; Max. Achslast: 7100 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 90%; Reifen Profil rechts: 40%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/80r22.5; Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/80r22.5; Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 70%; Reifen Profil links außen: 70%; Reifen Profil rechts innerhalb: 70%; Reifen Profil rechts außen: 70%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen

Funktionell
Marke des Aufbaus: ZF

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: durchschnittlich

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Frederik Viaene, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Bladaffjedring
- Kobling
- Motorbremse

= Yderligere oplysninger =

Generelle oplysninger
Førerhus: day cab

Transmission
Transmission: ZF 16S, 16 gear, Manuel gearkasse

Akselkonfiguration
Foraksel: Dækstørrelse: 12r22.5; Maks. akselbelastning: 7100 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 90%; Dækprofil højre: 40%; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/80r22.5; Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/80r22.5; Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 70%; Dækprofil venstre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Reduktion: navreduktion

Funktionelle
Karosserifabrikat: ZF

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: gennemsnitlig

Yderligere oplysninger
Kontakt Frederik Viaene for yderligere oplysninger
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Κοτσαδόρος
- Φρένο κινητήρα
= Más opciones y accesorios =

- Freno motor
- horquilla
- Suspensión

= Comentarios =

Chassis cabina 5m L.

= Más información =

Información general
Cabina: día

Transmisión
Transmisión: ZF 16S, 16 marchas, Cambio manual

Configuración de ejes
Eje delantero: Tamaño del neumático: 12r22.5; Carga máxima del eje: 7100 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 90%; Dibujo del neumático derecha: 40%; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/80r22.5; Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/80r22.5; Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 70%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Reducción: reducción de cubo

Funcional
Marca carrocería: ZF

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: medio

Información complementaria
Póngase en contacto con Frederik Viaene para obtener más información.
- Lehtijousitus
- Liitäntä
- Moottorin jarru
= Plus d'options et d'accessoires =

- Attraper taupe
- Frein Moteur
- Suspension de feuille

= Remarques =

Cabine chassis 5m L.

= Plus d'informations =

Informations générales
Cabine: jour

Transmission
Transmission: ZF 16S, 16 vitesses, Commande manuelle

Configuration essieu
Essieu avant: Dimension des pneus: 12r22.5; Charge maximale sur essieu: 7100 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 90%; Sculptures des pneus droite: 40%; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/80r22.5; Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/80r22.5; Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 70%; Sculptures des pneus gauche externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Réduction: moyeux réducteurs

Pratique
Marque de construction: ZF

Condition
État général: bon
État technique: très bon
État optique: moyen

Informations complémentaires
Veuillez contacter Frederik Viaene pour plus d'informations
- Lisnata opruga
- Spojnica
- Csatlakoztatás
- Motorfék
- Rugós felfüggesztés
- Freno motore
- Raccordo
- Sospensione balestra
= Aanvullende opties en accessoires =

- Bladvering
- Motorrem
- Vangmuil

= Bijzonderheden =

Chassis-cabine 5m L.

= Meer informatie =

Algemene informatie
Cabine: dag

Transmissie
Transmissie: ZF 16S, 16 versnellingen, Handgeschakeld

Asconfiguratie
Vooras: Bandenmaat: 12r22.5; Max. aslast: 7100 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 90%; Bandenprofiel rechts: 40%; Reductie: naafreductie
Achteras 1: Bandenmaat: 315/80r22.5; Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%; Reductie: naafreductie
Achteras 2: Bandenmaat: 315/80r22.5; Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 70%; Bandenprofiel linksbuiten: 70%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 70%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 70%; Reductie: naafreductie

Functioneel
Merk opbouw: ZF

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: gemiddeld

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Frederik Viaene
- Bladfjæring
- Kobling
- Motorbrems
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Hamulec silnikowy
- Resory
- Sprzęg

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Kabina: dzienna

Skrzynia biegów
Pędnia: ZF 16S, 16 biegi, Manualna skrzynia biegów

Konfiguracja osi
Oś przednia: Rozmiar opon: 12r22.5; Maksymalny nacisk na oś: 7100 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 90%; Profil opon prawa: 40%; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/80r22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/80r22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 70%; Profil opon lewa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Redukcja: redukcja piasty

Funkcjonalność
Marka konstrukcji: ZF

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: średnio

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Frederik Viaene
= Opções e acessórios adicionais =

- Acoplamento
- Suspensão de molas
- Travão de motor

= Mais informações =

Informações gerais
Cabina: dia

Transmissão
Transmissão: ZF 16S, 16 velocidades, Caixa de velocidades manual

Configuração dos eixos
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 12r22.5; Máx carga por eixo: 7100 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 90%; Perfil do pneu direita: 40%; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/80r22.5; Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/80r22.5; Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Redução: redução do cubo

Funcional
Marca da carroçaria: ZF

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: média

Informações adicionais
Contacte Frederik Viaene para obter mais informações
- Cuplă
- Frână de motor
- Suspensie pe arcuri
= Дополнительные опции и оборудование =

- Рессорная подвеска
- Сцепление
- Тормоз двигателя

= Дополнительная информация =

Общая информация
Кабина: кабина без спального места (day)

Трансмиссия
Трансмиссия: ZF 16S, 16 передачи, Механическая коробка передач

Конфигурация осей
Передний мост: Размер шин: 12r22.5; Макс. нагрузка на ось: 7100 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 90%; Профиль шин справа: 40%; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 1: Размер шин: 315/80r22.5; Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 2: Размер шин: 315/80r22.5; Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 70%; Профиль шин левое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Редуктор: редуктор ступицы

Функциональность
Марка кузова: ZF

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: среднее

Дополнительная информация
Свяжитесь с Frederik Viaene для получения дополнительной информации
- Motorová brzda
- Odpruženie listovými pružinami
- Spojka
= Extra tillval och tillbehör =

- Bladfjäder
- Koppling
- Motorbroms

= Ytterligare information =

Allmän information
Hytt: dag

Transmission
Transmission: ZF 16S, 16 växlar, Manuell

Konfiguration av axlar
Framaxel: Däckets storlek: 12r22.5; Max. axellast: 7100 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 90%; Däckprofil rätt: 40%; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/80r22.5; Max. axellast: 9500 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315/80r22.5; Max. axellast: 9500 kg; Däckprofil inuti vänster: 70%; Däckprofil lämnades utanför: 70%; Däckprofil innanför höger: 70%; Däckprofil utanför höger: 70%; Minskning: minskning av nav

Funktionell
Fabrikat av karosseri: ZF

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: genomsnitt

Ytterligare information
Kontakta Frederik Viaene för mer information
Önemli
Bu teklif bilgi edinme içindir. Lütfen satıcıdan daha kesin bilgi talep edin.
Satın alma ipuçları
Güvenlik ipuçları
Satıcının Doğrulanması

Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.

Fiyat Kontrolü

Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.

Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.

Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.

Şüpheli ön ödeme

En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.

Bu dolandırıcılığın çeşitleri aşağıdakileri içerebilir:
  • Ön ödemenin karta transferi
  • İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
  • “Emanetçi” hesabına transfer
  • Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
  • Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
  • Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
  • Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
  • Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Bir dolandırıcılık mı buldunuz?
Bizi bilgilendirin
Güvenlik ipuçları
PDF
Makine veya araç mı satıyorsunuz?
Bunu bizimle yapabilirsiniz!
Benzer ilanlar
€16.800 ≈ 784.700 TL
1996
899.325 km
Avro Euro 2 Yük kapasitesi 12.000 kg Aks konfigürasyonu 6x6 Süspansiyon makas/makas
Belçika, Bree
Smeets & Zonen
Autoline'da 19 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€15.900 ≈ 742.600 TL
2006
944.217 km
Güç 480 bg (353 kW) Avro Euro 3 Yük kapasitesi 11.430 kg Aks konfigürasyonu 6x4 Süspansiyon makas/makas
Belçika, Bree
Smeets & Zonen
Autoline'da 19 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€10.250 ≈ 478.700 TL
1989
543.870 km
Avro Euro 2 Yük kapasitesi 10.600 kg Aks konfigürasyonu 6x4 Süspansiyon makas/makas
Belçika, Bree
Smeets & Zonen
Autoline'da 19 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€16.500 ≈ 770.700 TL
2009
630.000 km
Güç 440 bg (323 kW) Avro Euro 4 Aks konfigürasyonu 6x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Belçika, Wingene
DEGROOTE TRUCKS-BELGIUM
Autoline'da 21 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€15.700 ≈ 733.300 TL
2005
785.324 km
Avro Euro 3 Yük kapasitesi 10.360 kg Aks konfigürasyonu 6x4 Süspansiyon makas/makas
Belçika, Bree
Smeets & Zonen
Autoline'da 19 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€19.900 ≈ 929.500 TL
1992
139.137 km
Güç 269 bg (198 kW) Avro Euro 1 Yakıt dizel Yük kapasitesi 13.380 kg Aks konfigürasyonu 6x6
Almanya, Bovenden
Gassmann GmbH
Autoline'da 12 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€7.300 ≈ 341.000 TL
2006
738.824 km
Avro Euro 3 Yük kapasitesi 14.980 kg Süspansiyon makas/pnömatik
Belçika, Bree
Smeets & Zonen
Autoline'da 19 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€15.800 ≈ 738.000 TL
1993
300.000 km
Güç 504 bg (371 kW) Yakıt dizel Aks konfigürasyonu 6x4
Almanya, Sottrum
Pawel‘s Truck Center GmbH
Autoline'da 4 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€9.900 ≈ 462.400 TL
1996
Güç 340 bg (250 kW) Avro Euro 2 Aks konfigürasyonu 6x4 Süspansiyon makas/makas
Belçika, Bree
Smeets & Zonen
Autoline'da 19 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€16.900 ≈ 789.300 TL
1990
235.550 km
Güç 290 bg (213 kW) Yakıt dizel Aks konfigürasyonu 4x4
Almanya, Bovenden
Gassmann GmbH
Autoline'da 12 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
1992
874.600 km
Güç 370 bg (272 kW) Yakıt dizel Yük kapasitesi 11 kg Aks konfigürasyonu 6x4
Bulgaristan, PERNIK
SAVIA - EOOD (Rezervni chasti)
Autoline'da 2 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
1992
643.246 km
Güç 370 bg (272 kW) Avro Euro 1 Yakıt dizel Yük kapasitesi 17.000 kg Aks konfigürasyonu 6x4 Süspansiyon makas/makas
Hollanda, Maarssen
Wakker Trading International B.V.
Autoline'da 5 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€9.626 PLN 41.000 ≈ 449.600 TL
1993
626.967 km
Güç 320 bg (235 kW) Avro Euro 2 Yakıt dizel Yük kapasitesi 24 kg Aks konfigürasyonu 6x4 Süspansiyon makas/makas
Polonya, Brzesko
Zygmunt Czyżycki CENTRUM HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "Porąbka"
Autoline'da 2 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€20.300 ≈ 948.200 TL
1989
39.292 km
Aks konfigürasyonu 6x4 Süspansiyon makas/makas
Belçika, Bree
Smeets & Zonen
Autoline'da 19 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
1991
473.000 km
Güç 192 bg (141 kW) Yakıt dizel Aks konfigürasyonu 4x2 Süspansiyon makas/makas
İtalya, Sora - Frosinone - Fr
MORSILLI AUTOCARRI SRL
Autoline'da 5 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€8.900 ≈ 415.700 TL
1994
727.514 km
Yük kapasitesi 6.000 kg Aks konfigürasyonu 4x2 Süspansiyon makas/makas
Belçika, Bree
Smeets & Zonen
Autoline'da 19 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€12.700 ≈ 593.200 TL
1994
405.966 km
Güç 340 bg (250 kW) Avro Euro 2 Yük kapasitesi 13.700 kg Aks konfigürasyonu 6x4 Süspansiyon makas/makas
Belçika, Bree
Smeets & Zonen
Autoline'da 19 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€17.200 ≈ 803.400 TL
2002
978.325 km
Avro Euro 2 Yük kapasitesi 11.610 kg Aks konfigürasyonu 6x4 Süspansiyon makas/makas
Belçika, Bree
Smeets & Zonen
Autoline'da 19 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€3.700 ≈ 172.800 TL
1994
589.400 km
Güç 192 bg (141 kW) Avro Euro 2 Yakıt dizel Yük kapasitesi 6.500 kg Aks konfigürasyonu 4x2 Süspansiyon makas/makas
Polonya, Kruszyn
P.U.H Rafał Orzechowski
Autoline'da 6 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€17.750 ≈ 829.100 TL
1983
272.134 km
Güç 260 bg (191 kW) Yakıt dizel Yük kapasitesi 16.000 kg Aks konfigürasyonu 6x4 Süspansiyon makas/makas
Belçika, Gistel (West-Vlaanderen)
Viatra Trucks NV – Vian NV
Autoline'da 14 yıl
Satıcıyla iletişime geç