Mercedes-Benz LP 1319 , Oldtimer Kancalı Yükleyici







































Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.
Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.
Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.
Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.
En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.
- Ön ödemenin karta transferi
- İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
- “Emanetçi” hesabına transfer
- Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
- Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
- Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
- Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
- Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Satıcı iletişim bilgileri


























- Kaplin
- Yaprak yaylı süspansiyon
- Coupling
- Leaf spring suspension
- Tipper hydraulics
= More information =
Cab: LP, day
Tyre size: 10R22.5
Front axle: Max. axle load: 4500 kg; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 40%
Rear axle: Max. axle load: 8800 kg; Tyre profile left inner: 60%; Tyre profile left outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%
Max. towing weight: 18.200 kg
Emission class: Euro 0
VAT/margin: VAT not deductable (margin scheme)
Please contact Willem Zelissen, Willem Zelissen or Willem Zelissen for more information
- Съединение
- Хидравлика на самосвала
- Připojení
- Vyklápěcí hydraulika
- Blattfederung
- Kipphydraulik
- Zugmaul
= Weitere Informationen =
Kabine: LP, Tag
Refenmaß: 10R22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 4500 kg; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse: Max. Achslast: 8800 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 60%; Reifen Profil links außen: 60%; Reifen Profil rechts innerhalb: 60%; Reifen Profil rechts außen: 60%
Max. Zuglast: 18.200 kg
Emissionsklasse: Euro 0
Mehrwertsteuer/Differenzbesteuerung: Mehrwertsteuer nicht abzugsfähig (Margenregelung)
Wenden Sie sich an Willem Zelissen, Willem Zelissen oder Willem Zelissen, um weitere Informationen zu erhalten.
- Bladaffjedring
- Kobling
- Tipladshydraulik
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: LP, day cab
Dækstørrelse: 10R22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 4500 kg; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 8800 kg; Dækprofil venstre indvendige: 60%; Dækprofil venstre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%
Maks. bugseringsvægt: 18.200 kg
Emissionsklasse: Euro 0
moms/margin: Moms ikke-fradragsberettiget (marginordning)
Kontakt Willem Zelissen eller Willem Zelissen for yderligere oplysninger
- Κοτσαδόρος
- Υδραυλικό σύστημα ανατρεπόμενου οχήματος
- Hidráulica de volquete
- horquilla
- Suspensión
= Más información =
Cabina: LP, día
Tamaño del neumático: 10R22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 4500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 8800 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 60%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%
Peso máx. de remolque: 18.200 kg
Clase de emisión: Euro 0
IVA/margen: IVA no deducible (margen)
Póngase en contacto con Willem Zelissen o Willem Zelissen para obtener más información.
- Lehtijousitus
- Liitäntä
- Attraper taupe
- Hydraulique
- Suspension de feuille
= Plus d'informations =
Cabine: LP, jour
Dimension des pneus: 10R22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 4500 kg; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 8800 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 60%; Sculptures des pneus gauche externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%
Poids de traction max.: 18.200 kg
Classe d'émission: Euro 0
TVA/marge: TVA non déductible (régime de la marge bénéficiaire)
Veuillez contacter Willem Zelissen, Willem Zelissen ou Willem Zelissen pour plus d'informations
- Lisnata opruga
- Spojnica
- Billenőplató-hidraulika
- Csatlakoztatás
- Rugós felfüggesztés
= További információk =
Kabin: LP, nap
Gumiabroncs mérete: 10R22.5
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 4500 kg; Gumiabroncs profilja balra: 70%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Hátsó tengely: Maximális tengelyterhelés: 8800 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 60%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 60%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 60%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 60%
Maximális vontatási súly: 18.200 kg
Kibocsátási osztály: Euro 0
HÉA/marzs: A vállalkozók számára nem levonható HÉA (árrésrendszer)
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Willem Zelissen vagy Willem Zelissen-vel
- Raccordo
- Sospensione balestra
- Bladvering
- Dubbele banden
- Kiphydrauliek
- Vangmuil
= Meer informatie =
Cabine: LP, dag
Bandenmaat: 10R22.5
Vooras: Max. aslast: 4500 kg; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras: Max. aslast: 8800 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 60%; Bandenprofiel linksbuiten: 60%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 60%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 60%
Max. trekgewicht: 18.200 kg
Emissieklasse: Euro 0
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Neem voor meer informatie contact op met Willem Zelissen, Willem Zelissen of Willem Zelissen
- Hydraulikk for tippvogn
- Kobling
- Hydraulika
- Resory
- Sprzęg
= Więcej informacji =
Kabina: LP, dzienna
Rozmiar opon: 10R22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 4500 kg; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 8800 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 60%; Profil opon lewa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%
Mak. waga uciągu: 18.200 kg
Klasa emisji: Euro 0
VAT/marża: Brak możliwości odliczenia podatku VAT (procedura marży)
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Willem Zelissen, Willem Zelissen lub Willem Zelissen
- Acoplamento
- Sistema hidráulico de camião basculante
- Suspensão de molas
= Mais informações =
Cabina: LP, dia
Tamanho dos pneus: 10R22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 4500 kg; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 8800 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%
Peso máx. de reboque: 18.200 kg
Classe de emissões: Euro 0
IVA/margem: IVA não deduzível (regime de margem)
Contacte Willem Zelissen ou Willem Zelissen para obter mais informações
- Sistem hidraulic pentru basculantă
- Suspensie pe arcuri
- Гидравлическая система самосвала
- Рессорная подвеска
- Сцепление
= Дополнительная информация =
Кабина: LP, кабина без спального места (day)
Размер шин: 10R22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 4500 kg; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 8800 kg; Профиль шин левое внутреннее: 60%; Профиль шин левое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%
Макс. буксируемый вес: 18.200 kg
Уровень выбросов: Euro 0
НДС/маржа: Без вычета НДС (схема маржи)
Свяжитесь с Willem Zelissen или Willem Zelissen для получения дополнительной информации
- Odpruženie listovými pružinami
- Spojka
- Bladfjäder
- Koppling
- Tippvagnshydraulik
= Ytterligare information =
Hytt: LP, dag
Däckets storlek: 10R22.5
Framaxel: Max. axellast: 4500 kg; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel: Max. axellast: 8800 kg; Däckprofil inuti vänster: 60%; Däckprofil lämnades utanför: 60%; Däckprofil innanför höger: 60%; Däckprofil utanför höger: 60%
Max. bogseringsvikt: 18.200 kg
Utsläppsklass: Euro 0
Moms/marginal: Ej avdragsgill moms för företagare (marginalskattesystemet)
Kontakta Willem Zelissen eller Willem Zelissen för mer information