DAF CF 85.380 6X2 + MKG 141 A2 CRANE + 20 TON HOOKLIFT - EURO 3 - MA Kancalı Yükleyici

PDF
DAF CF 85.380 6X2 + MKG 141 A2 CRANE + 20 TON HOOKLIFT - EURO 3 - MA kancalı yükleyici - Autoline
DAF CF 85.380 6X2 + MKG 141 A2 CRANE + 20 TON HOOKLIFT - EURO 3 - MA kancalı yükleyici | Görüntü 1 - Autoline
DAF CF 85.380 6X2 + MKG 141 A2 CRANE + 20 TON HOOKLIFT - EURO 3 - MA kancalı yükleyici | Görüntü 2 - Autoline
DAF CF 85.380 6X2 + MKG 141 A2 CRANE + 20 TON HOOKLIFT - EURO 3 - MA kancalı yükleyici | Görüntü 3 - Autoline
DAF CF 85.380 6X2 + MKG 141 A2 CRANE + 20 TON HOOKLIFT - EURO 3 - MA kancalı yükleyici | Görüntü 4 - Autoline
DAF CF 85.380 6X2 + MKG 141 A2 CRANE + 20 TON HOOKLIFT - EURO 3 - MA kancalı yükleyici | Görüntü 5 - Autoline
DAF CF 85.380 6X2 + MKG 141 A2 CRANE + 20 TON HOOKLIFT - EURO 3 - MA kancalı yükleyici | Görüntü 6 - Autoline
DAF CF 85.380 6X2 + MKG 141 A2 CRANE + 20 TON HOOKLIFT - EURO 3 - MA kancalı yükleyici | Görüntü 7 - Autoline
DAF CF 85.380 6X2 + MKG 141 A2 CRANE + 20 TON HOOKLIFT - EURO 3 - MA kancalı yükleyici | Görüntü 8 - Autoline
DAF CF 85.380 6X2 + MKG 141 A2 CRANE + 20 TON HOOKLIFT - EURO 3 - MA kancalı yükleyici | Görüntü 9 - Autoline
DAF CF 85.380 6X2 + MKG 141 A2 CRANE + 20 TON HOOKLIFT - EURO 3 - MA kancalı yükleyici | Görüntü 10 - Autoline
DAF CF 85.380 6X2 + MKG 141 A2 CRANE + 20 TON HOOKLIFT - EURO 3 - MA kancalı yükleyici | Görüntü 11 - Autoline
DAF CF 85.380 6X2 + MKG 141 A2 CRANE + 20 TON HOOKLIFT - EURO 3 - MA kancalı yükleyici | Görüntü 12 - Autoline
DAF CF 85.380 6X2 + MKG 141 A2 CRANE + 20 TON HOOKLIFT - EURO 3 - MA kancalı yükleyici | Görüntü 13 - Autoline
DAF CF 85.380 6X2 + MKG 141 A2 CRANE + 20 TON HOOKLIFT - EURO 3 - MA kancalı yükleyici | Görüntü 14 - Autoline
DAF CF 85.380 6X2 + MKG 141 A2 CRANE + 20 TON HOOKLIFT - EURO 3 - MA kancalı yükleyici | Görüntü 15 - Autoline
DAF CF 85.380 6X2 + MKG 141 A2 CRANE + 20 TON HOOKLIFT - EURO 3 - MA kancalı yükleyici | Görüntü 16 - Autoline
DAF CF 85.380 6X2 + MKG 141 A2 CRANE + 20 TON HOOKLIFT - EURO 3 - MA kancalı yükleyici | Görüntü 17 - Autoline
DAF CF 85.380 6X2 + MKG 141 A2 CRANE + 20 TON HOOKLIFT - EURO 3 - MA kancalı yükleyici | Görüntü 18 - Autoline
DAF CF 85.380 6X2 + MKG 141 A2 CRANE + 20 TON HOOKLIFT - EURO 3 - MA kancalı yükleyici | Görüntü 19 - Autoline
DAF CF 85.380 6X2 + MKG 141 A2 CRANE + 20 TON HOOKLIFT - EURO 3 - MA kancalı yükleyici | Görüntü 20 - Autoline
DAF CF 85.380 6X2 + MKG 141 A2 CRANE + 20 TON HOOKLIFT - EURO 3 - MA kancalı yükleyici | Görüntü 21 - Autoline
DAF CF 85.380 6X2 + MKG 141 A2 CRANE + 20 TON HOOKLIFT - EURO 3 - MA kancalı yükleyici | Görüntü 22 - Autoline
DAF CF 85.380 6X2 + MKG 141 A2 CRANE + 20 TON HOOKLIFT - EURO 3 - MA kancalı yükleyici | Görüntü 23 - Autoline
DAF CF 85.380 6X2 + MKG 141 A2 CRANE + 20 TON HOOKLIFT - EURO 3 - MA kancalı yükleyici | Görüntü 24 - Autoline
DAF CF 85.380 6X2 + MKG 141 A2 CRANE + 20 TON HOOKLIFT - EURO 3 - MA kancalı yükleyici | Görüntü 25 - Autoline
DAF CF 85.380 6X2 + MKG 141 A2 CRANE + 20 TON HOOKLIFT - EURO 3 - MA kancalı yükleyici | Görüntü 26 - Autoline
DAF CF 85.380 6X2 + MKG 141 A2 CRANE + 20 TON HOOKLIFT - EURO 3 - MA kancalı yükleyici | Görüntü 27 - Autoline
DAF CF 85.380 6X2 + MKG 141 A2 CRANE + 20 TON HOOKLIFT - EURO 3 - MA kancalı yükleyici | Görüntü 28 - Autoline
DAF CF 85.380 6X2 + MKG 141 A2 CRANE + 20 TON HOOKLIFT - EURO 3 - MA kancalı yükleyici | Görüntü 29 - Autoline
DAF CF 85.380 6X2 + MKG 141 A2 CRANE + 20 TON HOOKLIFT - EURO 3 - MA kancalı yükleyici | Görüntü 30 - Autoline
DAF CF 85.380 6X2 + MKG 141 A2 CRANE + 20 TON HOOKLIFT - EURO 3 - MA kancalı yükleyici | Görüntü 31 - Autoline
DAF CF 85.380 6X2 + MKG 141 A2 CRANE + 20 TON HOOKLIFT - EURO 3 - MA kancalı yükleyici | Görüntü 32 - Autoline
İlanla ilgileniyor musunuz?
1/32
PDF
€18.950
KDV hariç fiyat
≈ 919.500 TL
Satıcıyla iletişime geç
Marka: DAF
Üretim tarihi: 2005-04
İlk tescil: 2005-04
Km: 935.421 km
Yük kapasitesi: 12.950 kg
Net ağırlık: 13.050 kg
Brüt ağırlık: 26.000 kg
Bulunduğu yer: Hollanda Groot-Ammers6498 km to "United States/Columbus"
Satıcı stok no: DA672720
İlan tarihi: 31 Ağu 2025
Açıklama
Model: 20 TON - HOOKLIFT - 2005 YEAR
Motor
Güç: 380 bg (279 kW)
Yakıt: dizel
Hacim: 12.580 cm³
Avro: Euro 3
Vites kutusu
Tip: mekanik
Akslar
Aks sayısı: 3
Aks konfigürasyonu: 6x2
Süspansiyon: makas/pnömatik
İkiz lastik
İlk aks: 385/65R22.5, frenler - disk
İkinci aks: 315/80R22.5, frenler - disk
Üçüncü aks: 315/80R22.5, frenler - disk
Frenler
ABS
Kabin ve konfor
Hız sabitleme (tempomat)
Güneşlik
İlave seçenekler
Kliması
Elektrikli camlar
Multimedya
Teyp: CD
Güvenlik özellikleri
Merkezi kilit
Hız sınırlayıcı
Diferansiyel kilidi
Optik
Sis farları
Ek parçalar
PTO
Vinç
Ek ekipman
Alet kutusu
Çeki demiri
Durum
Durum: 2.el
Daha fazla bilgi
Renk: turuncu

Daha fazla bilgi — DAF CF 85.380 6X2 + MKG 141 A2 CRANE + 20 TON HOOKLIFT - EURO 3 - MA kancalı yükleyici

Türkçe
- Alüminyum yakıt deposu
- Kaplin
- Spot lambaları
= Additional options and accessories =

- Aluminium fuel tank
- Coupling
- Spotlights

= Remarks =

VIDEO AVAILABLE

= Dealer information =

we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.

= More information =

Cab: day
Front axle: Tyre size: 385/65R22.5; Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 10%; Tyre profile right: 10%
Rear axle 1: Tyre size: 315/80R22.5; Max. axle load: 12000 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Reduction: single reduction
Rear axle 2: Tyre size: 315/80R22.5; Max. axle load: 7800 kg; Tyre profile left inner: 10%; Tyre profile left outer: 10%; Tyre profile right outer: 10%; Tyre profile right outer: 10%
Crane: MKG HLK 141 A2, year of manufacture 2005, behind the cab
Make of bodywork: B.O.B. 20 TON - HOOKLIFT - 2005 YEAR
Please contact Rene Jerphanion or Sven Rommens for more information
- Алуминиев горивен резервоар
- Прожектори
- Съединение
= Další možnosti a příslušenství =

- Bodové reflektory
- Hliníková palivová nádrž
- Připojení

= Další informace =

Kabina: den
Přední náprava: Velikost pneumatiky: 385/65R22.5; Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 10%; Profil pneumatiky vpravo: 10%
Zadní náprava 1: Velikost pneumatiky: 315/80R22.5; Max. zatížení nápravy: 12000 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 30%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 30%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 30%; Profil pneumatiky vpravo venku: 30%; Redukce: jednoduchá redukce
Zadní náprava 2: Velikost pneumatiky: 315/80R22.5; Max. zatížení nápravy: 7800 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 10%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 10%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 10%; Profil pneumatiky vpravo venku: 10%
Jeřáb: MKG HLK 141 A2, rok výroby 2005, za kabinou
Značka karoserie: B.O.B. 20 TON - HOOKLIFT - 2005 YEAR
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Aluminium-Kraftstofftank
- Fernlicht
- Zugmaul

= Anmerkungen =

VIDEO AVAILABLE

= Weitere Informationen =

Kabine: Tag
Vorderachse: Refenmaß: 385/65R22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 10%; Reifen Profil rechts: 10%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/80R22.5; Max. Achslast: 12000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/80R22.5; Max. Achslast: 7800 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 10%; Reifen Profil links außen: 10%; Reifen Profil rechts innerhalb: 10%; Reifen Profil rechts außen: 10%
Kran: MKG HLK 141 A2, Baujahr 2005, hinter der Kabine
Marke des Aufbaus: B.O.B. 20 TON - HOOKLIFT - 2005 YEAR
Wenden Sie sich an Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Aluminiumsbrændstoftank
- Kobling
- Projektører

= Yderligere oplysninger =

Førerhus: day cab
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65R22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 10%; Dækprofil højre: 10%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/80R22.5; Maks. akselbelastning: 12000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Reduktion: enkeltreduktion
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/80R22.5; Maks. akselbelastning: 7800 kg; Dækprofil venstre indvendige: 10%; Dækprofil venstre udvendige: 10%; Dækprofil højre udvendige: 10%; Dækprofil højre udvendige: 10%
Kran: MKG HLK 141 A2, produktionsår 2005, bag førerhuset
Karosserifabrikat: B.O.B. 20 TON - HOOKLIFT - 2005 YEAR
- Κοτσαδόρος
- Προβολείς
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
= Más opciones y accesorios =

- horquilla
- Luces brillantes
- Tanque de combustible de aluminio

= Comentarios =

VIDEO AVAILABLE

= Más información =

Cabina: día
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65R22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 10%; Dibujo del neumático derecha: 10%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/80R22.5; Carga máxima del eje: 12000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/80R22.5; Carga máxima del eje: 7800 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 10%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 10%; Dibujo del neumático derecha exterior: 10%; Dibujo del neumático derecha exterior: 10%
Grúa: MKG HLK 141 A2, año de fabricación 2005, detrás de la cabina
Marca carrocería: B.O.B. 20 TON - HOOKLIFT - 2005 YEAR
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Kohdevalot
- Liitäntä
= Plus d'options et d'accessoires =

- Attraper taupe
- Lumières vives
- Réservoir de carburant en aluminium

= Remarques =

VIDEO AVAILABLE

= Plus d'informations =

Cabine: jour
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65R22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 10%; Sculptures des pneus droite: 10%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/80R22.5; Charge maximale sur essieu: 12000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Réduction: réduction simple
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/80R22.5; Charge maximale sur essieu: 7800 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 10%; Sculptures des pneus gauche externe: 10%; Sculptures des pneus droit externe: 10%; Sculptures des pneus droit externe: 10%
Grue: MKG HLK 141 A2, année de construction 2005, derrière la cabine
Marque de construction: B.O.B. 20 TON - HOOKLIFT - 2005 YEAR
- Aluminijski spremnik goriva
- Reflektori
- Spojnica
= További opciók és tartozékok =

- Alumínium üzemanyagtartály
- Csatlakoztatás
- Spotlámpák

= További információk =

Kabin: nap
Első tengely: Gumiabroncs mérete: 385/65R22.5; Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 10%; Gumiabroncs profilja jobbra: 10%
Hátsó tengely 1: Gumiabroncs mérete: 315/80R22.5; Maximális tengelyterhelés: 12000 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 30%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 30%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 30%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 30%; Csökkentés: egyszeres csökkentés
Hátsó tengely 2: Gumiabroncs mérete: 315/80R22.5; Maximális tengelyterhelés: 7800 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 10%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 10%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 10%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 10%
Daru: MKG HLK 141 A2, építési év 2005, a vezetőfülke mögött
Karosszéria gyártmánya: B.O.B. 20 TON - HOOKLIFT - 2005 YEAR
= Opzioni e accessori aggiuntivi =

- Fari di profondità
- Raccordo
- Serbatoio del carburante in alluminio

= Ulteriori informazioni =

Cabina: giorno
Asse anteriore: Dimensioni del pneumatico: 385/65R22.5; Carico massimo per asse: 9000 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 10%; Profilo del pneumatico destra: 10%
Asse posteriore 1: Dimensioni del pneumatico: 315/80R22.5; Carico massimo per asse: 12000 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 30%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 30%; Profilo del pneumatico interno destro: 30%; Profilo del pneumatico esterno destro: 30%; Riduzione: riduzione singola
Asse posteriore 2: Dimensioni del pneumatico: 315/80R22.5; Carico massimo per asse: 7800 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 10%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 10%; Profilo del pneumatico interno destro: 10%; Profilo del pneumatico esterno destro: 10%
Gru: MKG HLK 141 A2, anno di costruzione 2005, dietro la cabina
Marca della carrozzeria: B.O.B. 20 TON - HOOKLIFT - 2005 YEAR
= Aanvullende opties en accessoires =

- Aluminium brandstoftank
- Vangmuil
- Verstralers
- Zendapparatuur

= Bijzonderheden =

VIDEO AVAILABLE

= Bedrijfsinformatie =

Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.

= Meer informatie =

Cabine: dag
Vooras: Bandenmaat: 385/65R22.5; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 10%; Bandenprofiel rechts: 10%
Achteras 1: Bandenmaat: 315/80R22.5; Max. aslast: 12000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 2: Bandenmaat: 315/80R22.5; Max. aslast: 7800 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 10%; Bandenprofiel linksbuiten: 10%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 10%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 10%
Kraan: MKG HLK 141 A2, bouwjaar 2005, achter de cabine
Merk opbouw: B.O.B. 20 TON - HOOKLIFT - 2005 YEAR
Neem voor meer informatie contact op met Rene Jerphanion of Sven Rommens
- Drivstofftank i aluminium
- Kobling
- Spotlights
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Reflektory
- Sprzęg

= Więcej informacji =

Kabina: dzienna
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 10%; Profil opon prawa: 10%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/80R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 12000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/80R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 7800 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 10%; Profil opon lewa zewnętrzna: 10%; Profil opon prawa zewnętrzna: 10%; Profil opon prawa zewnętrzna: 10%
Żuraw: MKG HLK 141 A2, rok produkcji 2005, z tyłu kabiny
Marka konstrukcji: B.O.B. 20 TON - HOOKLIFT - 2005 YEAR
= Opções e acessórios adicionais =

- Acoplamento
- Depósito de combustível em alumínio
- Holofotes

= Mais informações =

Cabina: dia
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65R22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 10%; Perfil do pneu direita: 10%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/80R22.5; Máx carga por eixo: 12000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Redução: redução simples
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/80R22.5; Máx carga por eixo: 7800 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 10%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 10%; Perfil do pneu exterior direito: 10%; Perfil do pneu exterior direito: 10%
Grua: MKG HLK 141 A2, ano de fabrico 2005, atrás da cabina
Marca da carroçaria: B.O.B. 20 TON - HOOKLIFT - 2005 YEAR
- Cuplă
- Proiectoare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
= Дополнительные опции и оборудование =

- Алюминиевый топливный бак
- Сцепление
- Точечные лампы

= Дополнительная информация =

Кабина: кабина без спального места (day)
Передний мост: Размер шин: 385/65R22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 10%; Профиль шин справа: 10%
Задний мост 1: Размер шин: 315/80R22.5; Макс. нагрузка на ось: 12000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Редуктор: один редуктор
Задний мост 2: Размер шин: 315/80R22.5; Макс. нагрузка на ось: 7800 kg; Профиль шин левое внутреннее: 10%; Профиль шин левое внешнее: 10%; Профиль шин правое внешнее: 10%; Профиль шин правое внешнее: 10%
Кран: MKG HLK 141 A2, год выпуска 2005, сзади кабины
Марка кузова: B.O.B. 20 TON - HOOKLIFT - 2005 YEAR
= Ďalšie možnosti a príslušenstvo =

- Hliníková palivová nádrž
- Reflektory
- Spojka

= Ďalšie informácie =

Kabína: deň
Predná náprava: Veľkosť pneumatiky: 385/65R22.5; Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 10%; Profil pneumatiky vpravo: 10%
Zadná náprava 1: Veľkosť pneumatiky: 315/80R22.5; Max. zaťaženie nápravy: 12000 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 30%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 30%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 30%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 30%; Redukcia: jednoduchá redukcia
Zadná náprava 2: Veľkosť pneumatiky: 315/80R22.5; Max. zaťaženie nápravy: 7800 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 10%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 10%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 10%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 10%
Žeriav: MKG HLK 141 A2, rok výroby 2005, za kabínou
Značka karosérie: B.O.B. 20 TON - HOOKLIFT - 2005 YEAR
= Extra tillval och tillbehör =

- Bränsletank av aluminium
- Koppling
- Spotlights

= Ytterligare information =

Hytt: dag
Framaxel: Däckets storlek: 385/65R22.5; Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 10%; Däckprofil rätt: 10%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/80R22.5; Max. axellast: 12000 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%; Minskning: enda minskning
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315/80R22.5; Max. axellast: 7800 kg; Däckprofil inuti vänster: 10%; Däckprofil lämnades utanför: 10%; Däckprofil innanför höger: 10%; Däckprofil utanför höger: 10%
Kran: MKG HLK 141 A2, byggnadsår 2005, bakom kabinen
Fabrikat av karosseri: B.O.B. 20 TON - HOOKLIFT - 2005 YEAR
Önemli
Bu teklif bilgi edinme içindir. Lütfen satıcıdan daha kesin bilgi talep edin.
Satın alma ipuçları
Güvenlik ipuçları
Satıcının Doğrulanması

Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.

Fiyat Kontrolü

Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.

Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.

Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.

Şüpheli ön ödeme

En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.

Bu dolandırıcılığın çeşitleri aşağıdakileri içerebilir:
  • Ön ödemenin karta transferi
  • İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
  • “Emanetçi” hesabına transfer
  • Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
  • Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
  • Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
  • Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
  • Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Bir dolandırıcılık mı buldunuz?
Bizi bilgilendirin
Güvenlik ipuçları
PDF
Makine veya araç mı satıyorsunuz?
Bunu bizimle yapabilirsiniz!
Benzer ilanlar
€19.500 ≈ 946.100 TL
2008
767.103 km
Güç 360 bg (265 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 16.260 kg Aks konfigürasyonu 6x2 Süspansiyon pnömatik/pnömatik
Hollanda, Oirschot
Eddie Ducker Trucks and Parts v.o.f.
Autoline'da 9 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€19.750 ≈ 958.300 TL
2011
871.383 km
Güç 408 bg (300 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 22.370 kg Aks konfigürasyonu 8x2
Hollanda, Vlissingen
Poppe Trucks Vlissingen B.V.
Autoline'da 20 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€14.200 ≈ 689.000 TL
2000
562.500 km
Avro Euro 3 Yakıt dizel Yük kapasitesi 14.040 kg Aks konfigürasyonu 6x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Meerkerk
Engel Trucks B.V.
Autoline'da 12 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€11.950 ≈ 579.800 TL
2005
827.129 km
Güç 483 bg (355 kW) Avro Euro 3 Yakıt dizel
Hollanda, Roosendaal
Satıcıyla iletişime geç
€24.950 ≈ 1.211.000 TL
2004
589.468 km
Güç 230 bg (169 kW) Avro Euro 3 Yakıt dizel Yük kapasitesi 9.810 kg Aks konfigürasyonu 4x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Groot-Ammers
RH Trucks BV
Autoline'da 10 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€24.950 ≈ 1.211.000 TL
2004
589.468 km
Yakıt dizel Yük kapasitesi 9.810 kg Aks konfigürasyonu 4x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Groot-Ammers
RH Trucks BV
Autoline'da 10 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€18.950 ≈ 919.500 TL
2005
935.421 km
Güç 380 bg (279 kW) Avro Euro 3 Yakıt dizel Yük kapasitesi 12.950 kg Aks konfigürasyonu 6x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Groot-Ammers
RH Trucks BV
Autoline'da 10 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€18.500 ≈ 897.600 TL
2004
489.368 km
Güç 280 bg (206 kW) Avro Euro 3 Yakıt dizel Yük kapasitesi 13.240 kg Aks konfigürasyonu 6x4 Süspansiyon makas/makas
Hollanda, Lelystad
Socar Carmarket Lelystad BV
Autoline'da 9 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2009
1.067.686 km
Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 15.620 kg Aks konfigürasyonu 6x2
Hollanda, Vlissingen
Poppe Trucks Vlissingen B.V.
Autoline'da 20 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€25.950 ≈ 1.259.000 TL
2017
729.019 km
Güç 435 bg (320 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 16.045 kg Aks konfigürasyonu 6x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Groot-Ammers
RH Trucks BV
Autoline'da 10 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2008
729.210 km
Güç 360 bg (265 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Aks konfigürasyonu 6x4 Karoser markası Multilift
Hollanda, Oirschot
Eddie Ducker Trucks and Parts v.o.f.
Autoline'da 9 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€16.900 ≈ 820.000 TL
2009
963.630 km
Güç 409 bg (301 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 15.390 kg Aks konfigürasyonu 6x2
Hollanda, Vuren
Satıcıyla iletişime geç
€14.950 ≈ 725.400 TL
2011
1.092.389 km
Güç 462 bg (340 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 16.205 kg Aks konfigürasyonu 6x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Groot-Ammers
RH Trucks BV
Autoline'da 10 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2008
651.799 km
Güç 407 bg (299 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 23.300 kg Aks konfigürasyonu 8x4 Süspansiyon makas/makas
Hollanda, Landhorst
Bart Straatman Landhorst
Autoline'da 5 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€16.900 ≈ 820.000 TL
2010
666.366 km
Güç 462 bg (340 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 15.230 kg Aks konfigürasyonu 6x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Landhorst
Bart Straatman Landhorst
Autoline'da 5 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€26.950 ≈ 1.308.000 TL
2016
608.376 km
Güç 460 bg (338 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Aks konfigürasyonu 6x2
Hollanda, Groot-Ammers
RH Trucks BV
Autoline'da 10 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€37.950 ≈ 1.841.000 TL
2019
632.347 km
Güç 449 bg (330 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 15.645 kg Aks konfigürasyonu 6x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Groot-Ammers
RH Trucks BV
Autoline'da 10 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€19.900 ≈ 965.600 TL
2008
546.708 km
Güç 410 bg (301 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 23.122 kg Aks konfigürasyonu 8x4
Hollanda, Veghel
Satıcıyla iletişime geç
€15.950 ≈ 773.900 TL
2004
670.147 km
Güç 340 bg (250 kW) Avro Euro 3 Yakıt dizel Yük kapasitesi 12.025 kg Aks konfigürasyonu 6x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Holten
CABSTORE
Autoline'da 7 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€24.500 ≈ 1.189.000 TL
2003
989.000 km
Güç 483 bg (355 kW) Avro Euro 3 Yakıt dizel Aks konfigürasyonu 6x2
Hollanda, Tegelen
Janssen Trucks
Autoline'da 16 yıl
Satıcıyla iletişime geç