GINAF X6 5250 CTSE 10x4 Damperli Kamyon









Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.
Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.
Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.
Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.
En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.
- Ön ödemenin karta transferi
- İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
- “Emanetçi” hesabına transfer
- Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
- Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
- Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
- Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
- Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Satıcı iletişim bilgileri






















Vorderachse 1: Gelenkt
Vorderachse 2: Gelenkt
Kipper: Hinten
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 02.2026
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an Michel Derks oder Robin Paau, um weitere Informationen zu erhalten.
Foraksel 1: Styretøj
Foraksel 2: Styretøj
Tiplad: Tilbage
APK (Bileftersyn): testet indtil feb. 2026
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Kontakt Michel Derks eller Robin Paau for yderligere oplysninger
YOM: 2016
KM: 589.466
Automatic Gearbox
= More information =
General information
Cab: day
Axle configuration
Front axle 1: Steering
Front axle 2: Steering
Functional
Tipper: Back
Maintenance
APK (MOT): tested until 02/2026
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Financial information
Price: On request
Additional information
Please contact Michel Derks or Robin Paau for more information
Eje delantero 1: Dirección
Eje delantero 2: Dirección
Volquete: Trasera
APK (ITV): inspeccionado hasta feb. 2026
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Póngase en contacto con Michel Derks o Robin Paau para obtener más información.
Essieu avant 1: Direction
Essieu avant 2: Direction
Kipper: Arrière
APK (CT): valable jusqu'à févr. 2026
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Veuillez contacter Michel Derks ou Robin Paau pour plus d'informations
BJ: 2016
KM: 589.466
Automaat
= Meer informatie =
Algemene informatie
Cabine: dag
Asconfiguratie
Vooras 1: Meesturend
Vooras 2: Meesturend
Functioneel
Kipper: Achter
Onderhoud
APK: gekeurd tot feb. 2026
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Financiële informatie
Prijs: Op aanvraag
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Michel Derks of Robin Paau
Oś przednia 1: Układ kierowniczy
Oś przednia 2: Układ kierowniczy
Wywrotka: Tył
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do feb. 2026
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Michel Derks lub Robin Paau
Eixo dianteiro 1: Direção
Eixo dianteiro 2: Direção
Camião basculante: Retroceder
APK (MOT): testado até feb. 2026
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Contacte Michel Derks ou Robin Paau para obter mais informações
Передний мост 1: Рулевое управление
Передний мост 2: Рулевое управление
Самосвал: Сзади
APK (TO): проверка пройдена до feb. 2026
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Свяжитесь с Michel Derks или Robin Paau для получения дополнительной информации
Framaxel 1: Styrning
Framaxel 2: Styrning
Tippbil: Bakom
MOT: besiktigat till feb. 2026
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Kontakta Michel Derks eller Robin Paau för mer information