KWB Pritsche - Opening Sides – Full ALU – SAF Axles Açık Kasa Römork





































Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.
Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.
Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.
Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.
En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.
- Ön ödemenin karta transferi
- İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
- “Emanetçi” hesabına transfer
- Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
- Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
- Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
- Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
- Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Satıcı iletişim bilgileri
































Baujahr 02.03.2009
Radstand: 4m60
Federung: Luft
2 Achsen SAF 9.000 kg
Kupplungsstift 40 mm
Scheibenbremsen
Leergewicht 3.490 kg
Gesamtgewicht 18.000 kg
Tragfähigkeit 14.510 kg
Gesamtlänge: 8,73 m
Laderaumlänge 6m50
Laderaumbreite 2m47
Seitenbretthöhe 80 cm
+ Heckverlängerung
Reifen
385/65R22,5
1. Achse L 90 % R 90 %
2. Achse L 90 % R 90 %
Arbeitskoffer, Materialkasten, Segelständer, Verlängerung
Im TOP-Zustand.
Das Fahrzeug kann besichtigt werden unter: 3980 Tessenderlo, Kanaalweg 79
= Weitere Informationen =
Refenmaß: 385/65R22.5
Bremsen: Scheibenbremsen
Vorderachse: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 90%; Reifen Profil rechts: 90%
Hinterachse: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 90%; Reifen Profil rechts: 90%
Ausziehbarer Aufbau: Ja
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Wenden Sie sich an Frederik Vos, um weitere Informationen zu erhalten.
Bremser: skivebremser
Foraksel: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 90%; Dækprofil højre: 90%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 90%; Dækprofil højre: 90%
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Kontakt Frederik Vos for yderligere oplysninger
Brakes: disc brakes
Front axle: Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 90%; Tyre profile right: 90%
Rear axle: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 90%; Tyre profile right: 90%
Extendable superstructure: Yes
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Please contact Frederik Vos for more information
Frenos: frenos de disco
Eje delantero: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 90%; Dibujo del neumático derecha: 90%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 90%; Dibujo del neumático derecha: 90%
Superestructura extensible: Sí
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Póngase en contacto con Frederik Vos para obtener más información.
Freins: freins à disque
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 90%; Sculptures des pneus droite: 90%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 90%; Sculptures des pneus droite: 90%
Superstructure extensible: Oui
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Veuillez contacter Frederik Vos pour plus d'informations
Fékek: tárcsafékek
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 90%; Gumiabroncs profilja jobbra: 90%
Hátsó tengely: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 90%; Gumiabroncs profilja jobbra: 90%
Visszahúzható karosszéria: Igen
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: nagyon jó
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Frederik Vos-vel
Bouwjaar 03/02/2009
Wielbasis: 4m60
Vering: Lucht
2 assen SAF 9.000 kg
Koppelpen 40 mm
Schijfremmen
Leeg gewicht 3.490 kg
Totaal gewicht 18.000 Kg
Laadvermogen 14.510 Kg
Volledige lengte: 8m73
Lengte laadruimte 6m50
Breedte laadruimte 2m47
Hoogte zijborden 80 cm
+ verlengstuk achteraan
Banden
385/65R22.5
1ste as L 90% R 90%
2e as L 90% R 90%
Werkkoffer, materiaalbak, zeilrek, verlengstuk
In TOP staat.
Het voertuig is te bezichtigen te: 3980 Tessenderlo, Kanaalweg 79
= Meer informatie =
Bandenmaat: 385/65R22.5
Remmen: schijfremmen
Vooras: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 90%; Bandenprofiel rechts: 90%
Achteras: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 90%; Bandenprofiel rechts: 90%
Uitschuifbare opbouw: Ja
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Neem voor meer informatie contact op met Frederik Vos
Hamulce: hamulce tarczowe
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 90%; Profil opon prawa: 90%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 90%; Profil opon prawa: 90%
Wysuwana nadbudowa: Tak
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Frederik Vos
Travões: travões de disco
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 90%; Perfil do pneu direita: 90%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 90%; Perfil do pneu direita: 90%
Superestrutura extensível: Sim
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Contacte Frederik Vos para obter mais informações
Тормоза: дисковые тормоза
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 90%; Профиль шин справа: 90%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 90%; Профиль шин справа: 90%
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Свяжитесь с Frederik Vos для получения дополнительной информации
Bromsar: skivbromsar
Framaxel: Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 90%; Däckprofil rätt: 90%
Bakaxel: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 90%; Däckprofil rätt: 90%
Utdragbar kaross: Ja
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Kontakta Frederik Vos för mer information