Cardi 242 Pritsche 7.60m Mit Planel Açık Kasa Römork











Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.
Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.
Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.
Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.
En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.
- Ön ödemenin karta transferi
- İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
- “Emanetçi” hesabına transfer
- Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
- Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
- Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
- Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
- Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Satıcı iletişim bilgileri






























Pritsche 7.60m mit Plane und Spriegel
2 Achsen
luftgefedert
zGG 20.500kg - Nutzlast 15.730kg
Total-Länge Anhänger mit Deichsel 9.35m (Deichsel 1.71m)
Reifen 50% (275/70 R22.5)
Breite 2.55m
ABS
alle Angaben ohne Gewähr/Irrtum vorbehalten
= Weitere Informationen =
Federung: Luftfederung
Mittenachse 1: Max. Achslast: 10900 kg
Mittenachse 2: Max. Achslast: 10900 kg
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Schäden: keines
Midterste aksel 1: Maks. akselbelastning: 10900 kg
Midterste aksel 2: Maks. akselbelastning: 10900 kg
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Middle axle 1: Max. axle load: 10900 kg
Middle axle 2: Max. axle load: 10900 kg
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Damages: none
Price: On request
Eje central 1: Carga máxima del eje: 10900 kg
Eje central 2: Carga máxima del eje: 10900 kg
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Daños: ninguno
Essieu central 1: Charge maximale sur essieu: 10900 kg
Essieu central 2: Charge maximale sur essieu: 10900 kg
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Dommages: aucun
anno 01/2005
ribassato
cassone fisso 7.60m con centina e telone
2 assi
pneumatico
PTT 20.500kg - portata 15.730kg
lunghezza totale del rimorchio con timone 9.35m (timone 1.71m)
gomme 50% (275/70 R22.5)
larghezza 2.55m
ABS
Middenas 1: Max. aslast: 10900 kg
Middenas 2: Max. aslast: 10900 kg
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij
Prijs: Op aanvraag
Oś środkowa 1: Maksymalny nacisk na oś: 10900 kg
Oś środkowa 2: Maksymalny nacisk na oś: 10900 kg
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Uszkodzenia: brak
Eixo intermédio 1: Máx carga por eixo: 10900 kg
Eixo intermédio 2: Máx carga por eixo: 10900 kg
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Danos: nenhum
Средний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10900 kg
Средний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10900 kg
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Centralaxel 1: Max. axellast: 10900 kg
Centralaxel 2: Max. axellast: 10900 kg
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Skada på fordon: skadefri