Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE Açık Kasa Kamyon

PDF
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE açık kasa kamyon - Autoline
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE açık kasa kamyon | Görüntü 1 - Autoline
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE açık kasa kamyon | Görüntü 2 - Autoline
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE açık kasa kamyon | Görüntü 3 - Autoline
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE açık kasa kamyon | Görüntü 4 - Autoline
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE açık kasa kamyon | Görüntü 5 - Autoline
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE açık kasa kamyon | Görüntü 6 - Autoline
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE açık kasa kamyon | Görüntü 7 - Autoline
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE açık kasa kamyon | Görüntü 8 - Autoline
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE açık kasa kamyon | Görüntü 9 - Autoline
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE açık kasa kamyon | Görüntü 10 - Autoline
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE açık kasa kamyon | Görüntü 11 - Autoline
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE açık kasa kamyon | Görüntü 12 - Autoline
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE açık kasa kamyon | Görüntü 13 - Autoline
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE açık kasa kamyon | Görüntü 14 - Autoline
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE açık kasa kamyon | Görüntü 15 - Autoline
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE açık kasa kamyon | Görüntü 16 - Autoline
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE açık kasa kamyon | Görüntü 17 - Autoline
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE açık kasa kamyon | Görüntü 18 - Autoline
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE açık kasa kamyon | Görüntü 19 - Autoline
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE açık kasa kamyon | Görüntü 20 - Autoline
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE açık kasa kamyon | Görüntü 21 - Autoline
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE açık kasa kamyon | Görüntü 22 - Autoline
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE açık kasa kamyon | Görüntü 23 - Autoline
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE açık kasa kamyon | Görüntü 24 - Autoline
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE açık kasa kamyon | Görüntü 25 - Autoline
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE açık kasa kamyon | Görüntü 26 - Autoline
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE açık kasa kamyon | Görüntü 27 - Autoline
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE açık kasa kamyon | Görüntü 28 - Autoline
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE açık kasa kamyon | Görüntü 29 - Autoline
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE açık kasa kamyon | Görüntü 30 - Autoline
İlanla ilgileniyor musunuz?
1/30
PDF
€38.950
KDV hariç fiyat
≈ 1.818.000 TL
Satıcıyla iletişime geç
Marka: Scania
Üretim tarihi: 2011-01
İlk tescil: 2011-01-31
Km: 369.433 km
Yük kapasitesi: 38.000 kg
Bulunduğu yer: Hollanda Meerkerk6508 km to "United States/Columbus"
Satıcı stok no: SC153469
İlan tarihi: 12 Haz 2025
Açıklama
Kaba ölçüler: uzunluk - 6,8 m, genişlik - 2,44 m
Motor
Güç: 360 bg (265 kW)
Yakıt: dizel
Avro: Euro 5
Vites kutusu
Tip: mekanik
Vites sayısı: 8
Akslar
Aks sayısı: 4
Aks konfigürasyonu: 8x4
Süspansiyon: makas/makas
İkiz lastik
İlk aks: 13R22.5, frenler - kampana
İkinci aks: 13R22.5, frenler - kampana
Üçüncü aks: 13R22.5, frenler - kampana
Dördüncü aks: 13R22.5, frenler - kampana
Frenler
ABS
Retarder
Kabin ve konfor
Hız sabitleme (tempomat)
Elektrikli aynalar
Güneşlik
İlave seçenekler
Kliması
Elektrikli camlar
Multimedya
Teyp: CD
Güvenlik özellikleri
Hız sınırlayıcı
Diferansiyel kilidi
Ek parçalar
PTO
Vinç
Ek ekipman
Alet kutusu
Çeki demiri
Durum
Durum: 2.el
Daha fazla bilgi
Renk: kırmızı

Daha fazla bilgi — Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE açık kasa kamyon

Türkçe
- Alüminyum yakıt deposu
- Kaplin
- Yaprak yaylı süspansiyon
= Additional options and accessories =

- Aluminium fuel tank
- Coupling
- Leaf spring suspension

= Remarks =

VIDEO AVAILABLE

= Dealer information =

we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.

= More information =

Cab: day
Tyre size: 13R22.5
Front axle 1: Max. axle load: 8500 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Front axle 2: Max. axle load: 8500 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 1: Max. axle load: 10500 kg; Tyre profile left inner: 20%; Tyre profile left outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Max. axle load: 10500 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Reduction: hub reduction
Crane: PALFINGER PK22002-EH, year of manufacture 2010, on rear of chassis
Please contact Rene Jerphanion or Sven Rommens for more information
- Алуминиев горивен резервоар
- Ресорно пружинно окачване
- Съединение
- Hliníková palivová nádrž
- Odpružení listovými pružinami
- Připojení
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Aluminium-Kraftstofftank
- Blattfederung
- Zugmaul

= Anmerkungen =

VIDEO AVAILABLE

= Weitere Informationen =

Kabine: Tag
Refenmaß: 13R22.5
Vorderachse 1: Max. Achslast: 8500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Vorderachse 2: Max. Achslast: 8500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 10500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 20%; Reifen Profil links außen: 20%; Reifen Profil rechts innerhalb: 20%; Reifen Profil rechts außen: 20%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 2: Max. Achslast: 10500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Kran: PALFINGER PK22002-EH, Baujahr 2010, hinten am Fahrgestell
Wenden Sie sich an Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Aluminiumsbrændstoftank
- Bladaffjedring
- Kobling

= Yderligere oplysninger =

Førerhus: day cab
Dækstørrelse: 13R22.5
Foraksel 1: Maks. akselbelastning: 8500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Foraksel 2: Maks. akselbelastning: 8500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 10500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 20%; Dækprofil venstre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 10500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Reduktion: navreduktion
Kran: PALFINGER PK22002-EH, produktionsår 2010, bag på chassiset
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Κοτσαδόρος
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
= Más opciones y accesorios =

- horquilla
- Suspensión
- Tanque de combustible de aluminio

= Comentarios =

VIDEO AVAILABLE

= Más información =

Cabina: día
Tamaño del neumático: 13R22.5
Eje delantero 1: Carga máxima del eje: 8500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje delantero 2: Carga máxima del eje: 8500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 10500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 20%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 10500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Reducción: reducción de cubo
Grúa: PALFINGER PK22002-EH, año de fabricación 2010, detrás en el chasis
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Lehtijousitus
- Liitäntä
= Plus d'options et d'accessoires =

- Attraper taupe
- Réservoir de carburant en aluminium
- Suspension de feuille

= Remarques =

VIDEO AVAILABLE

= Plus d'informations =

Cabine: jour
Dimension des pneus: 13R22.5
Essieu avant 1: Charge maximale sur essieu: 8500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu avant 2: Charge maximale sur essieu: 8500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 10500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 20%; Sculptures des pneus gauche externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 10500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Réduction: moyeux réducteurs
Grue: PALFINGER PK22002-EH, année de construction 2010, derrière sur le châssis
- Aluminijski spremnik goriva
- Lisnata opruga
- Spojnica
- Alumínium üzemanyagtartály
- Csatlakoztatás
- Rugós felfüggesztés
- Raccordo
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sospensione balestra
= Aanvullende opties en accessoires =

- Aluminium brandstoftank
- Bladvering
- Vangmuil

= Bijzonderheden =

VIDEO AVAILABLE

= Bedrijfsinformatie =

Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.

= Meer informatie =

Cabine: dag
Bandenmaat: 13R22.5
Vooras 1: Max. aslast: 8500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Vooras 2: Max. aslast: 8500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 1: Max. aslast: 10500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 20%; Bandenprofiel linksbuiten: 20%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 20%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 20%; Reductie: naafreductie
Achteras 2: Max. aslast: 10500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%; Reductie: naafreductie
Kraan: PALFINGER PK22002-EH, bouwjaar 2010, achter op het chassis
Neem voor meer informatie contact op met Rene Jerphanion of Sven Rommens
- Bladfjæring
- Drivstofftank i aluminium
- Kobling
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Resory
- Sprzęg

= Więcej informacji =

Kabina: dzienna
Rozmiar opon: 13R22.5
Oś przednia 1: Maksymalny nacisk na oś: 8500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś przednia 2: Maksymalny nacisk na oś: 8500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 10500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 20%; Profil opon lewa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 10500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Redukcja: redukcja piasty
Żuraw: PALFINGER PK22002-EH, rok produkcji 2010, z tyłu podwozia
= Opções e acessórios adicionais =

- Acoplamento
- Depósito de combustível em alumínio
- Suspensão de molas

= Mais informações =

Cabina: dia
Tamanho dos pneus: 13R22.5
Eixo dianteiro 1: Máx carga por eixo: 8500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo dianteiro 2: Máx carga por eixo: 8500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 10500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 10500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Redução: redução do cubo
Grua: PALFINGER PK22002-EH, ano de fabrico 2010, na parte traseira do chassis
- Cuplă
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Suspensie pe arcuri
= Дополнительные опции и оборудование =

- Алюминиевый топливный бак
- Рессорная подвеска
- Сцепление

= Дополнительная информация =

Кабина: кабина без спального места (day)
Размер шин: 13R22.5
Передний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 8500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Передний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 8500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 20%; Профиль шин левое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Редуктор: редуктор ступицы
Кран: PALFINGER PK22002-EH, год выпуска 2010, в задней части шасси
- Hliníková palivová nádrž
- Odpruženie listovými pružinami
- Spojka
= Extra tillval och tillbehör =

- Bladfjäder
- Bränsletank av aluminium
- Koppling

= Ytterligare information =

Hytt: dag
Däckets storlek: 13R22.5
Framaxel 1: Max. axellast: 8500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Framaxel 2: Max. axellast: 8500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 1: Max. axellast: 10500 kg; Däckprofil inuti vänster: 20%; Däckprofil lämnades utanför: 20%; Däckprofil innanför höger: 20%; Däckprofil utanför höger: 20%; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 2: Max. axellast: 10500 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%; Minskning: minskning av nav
Kran: PALFINGER PK22002-EH, byggnadsår 2010, bakre delen av chassit
Önemli
Bu teklif bilgi edinme içindir. Lütfen satıcıdan daha kesin bilgi talep edin.
Satın alma ipuçları
Güvenlik ipuçları
Satıcının Doğrulanması

Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.

Fiyat Kontrolü

Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.

Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.

Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.

Şüpheli ön ödeme

En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.

Bu dolandırıcılığın çeşitleri aşağıdakileri içerebilir:
  • Ön ödemenin karta transferi
  • İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
  • “Emanetçi” hesabına transfer
  • Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
  • Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
  • Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
  • Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
  • Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Bir dolandırıcılık mı buldunuz?
Bizi bilgilendirin
Güvenlik ipuçları
PDF
Makine veya araç mı satıyorsunuz?
Bunu bizimle yapabilirsiniz!
Benzer ilanlar
€34.950 ≈ 1.632.000 TL
2013
316.126 km
Güç 360 bg (265 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 11.515 kg Aks konfigürasyonu 6x4 Süspansiyon makas/makas
Hollanda, Meerkerk
RH Trucks BV
Autoline'da 10 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€32.950 ≈ 1.538.000 TL
2008
1.089.599 km
Güç 500 bg (368 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 9.020 kg Aks konfigürasyonu 6x2
Hollanda, Meerkerk
RH Trucks BV
Autoline'da 10 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€7.950 ≈ 371.100 TL
2008
981.661 km
Güç 420 bg (309 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 10.960 kg Aks konfigürasyonu 4x2 Süspansiyon pnömatik/pnömatik
Hollanda, Meerkerk
RH Trucks BV
Autoline'da 10 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€89.500 ≈ 4.178.000 TL
2013
638.000 km
Güç 440 bg (323 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 11.990 kg Aks konfigürasyonu 8x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Ede
JB Trading bv
Autoline'da 11 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€38.750 ≈ 1.809.000 TL
2007
243.148 km
Güç 360 bg (265 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Aks konfigürasyonu 6x4 Süspansiyon makas/makas
Hollanda, Meerkerk
RH Trucks BV
Autoline'da 10 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€41.900 ≈ 1.956.000 TL
2011
367.000 km
Güç 360 bg (265 kW) Yakıt dizel Yük kapasitesi 13.000 kg Aks konfigürasyonu 6x4 Süspansiyon makas/makas
Polonya, Nowy Sącz
"LSI" Lupa Sebastian
Autoline'da 6 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
1991
283.278 km
Güç 500 bg (368 kW) Yakıt dizel Aks konfigürasyonu 6x4
Hollanda, Meerkerk
RH Trucks BV
Autoline'da 10 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€23.950 ≈ 1.118.000 TL
2000
803.426 km
Güç 360 bg (265 kW) Avro Euro 2 Yakıt dizel Yük kapasitesi 11.620 kg Aks konfigürasyonu 6x4 Süspansiyon makas/makas
Hollanda, Meerkerk
RH Trucks BV
Autoline'da 10 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€43.400 ≈ 2.026.000 TL
2011
367.000 km
Güç 360 bg (265 kW) Yakıt dizel Yük kapasitesi 13.000 kg Aks konfigürasyonu 6x4 Süspansiyon makas/makas
Macaristan, Budapest
Laslo Truck
Autoline'da 11 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€43.400 ≈ 2.026.000 TL
2011
367.000 km
Güç 360 bg (265 kW) Yakıt dizel Yük kapasitesi 13.000 kg Aks konfigürasyonu 6x4 Süspansiyon makas/makas
Sırbistan, Novi Sad
WOODY KAMIONI D.O.O. NOVI SAD
Satıcıyla iletişime geç
€39.880 PLN 169.000 ≈ 1.862.000 TL
2011
445.000 km
Polonya, Piotrków Trybunalski
AUTO HANDEL Marcin Motyl
Autoline'da 10 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€24.950 ≈ 1.165.000 TL
1977
751.227 km
Yakıt dizel Yük kapasitesi 15.220 kg Aks konfigürasyonu 6x2 Süspansiyon makas/makas
Hollanda, Meerkerk
RH Trucks BV
Autoline'da 10 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2010
999.227 km
Güç 441 bg (324 kW) Yakıt dizel Yük kapasitesi 11.560 kg Aks konfigürasyonu 6x2
Hollanda, Oirschot
Eddie Ducker Trucks and Parts v.o.f.
Autoline'da 9 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€37.900 ≈ 1.769.000 TL
2012
608.448 km
Güç 500 bg (368 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 11.925 kg Aks konfigürasyonu 6x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Estonya, Lääne-Harju Vald
KB AUTO EESTI OÜ
Autoline'da 13 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€40.090 PLN 169.900 ≈ 1.872.000 TL
2010
428.000 km
Güç 440 bg (323 kW)
Polonya, Żory
KELVER Machinery & Trucks
Satıcıyla iletişime geç
€45.505,68 ≈ 2.124.000 TL
2011
720.000 km
Güç 480 bg (353 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 26.000 kg
Bulgaristan, Plovdiv
VIT -74 Ltd.
Autoline'da 9 yıl
Satıcıyla iletişime geç