Mercedes-Benz Atego ATEGO1318 EURO6. 2021. Chassic Cabine. In TOPSTAAT!! Şasi Kamyon

















































Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.
Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.
Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.
Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.
En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.
- Ön ödemenin karta transferi
- İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
- “Emanetçi” hesabına transfer
- Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
- Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
- Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
- Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
- Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Satıcı iletişim bilgileri



















Maximale Hinterachslast: 9300 kg
Höhe der Ladefläche: 90 cm
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 01.2026
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Wenden Sie sich an Martin Vos Vos, Martin Martin Vos oder Martin Vos, um weitere Informationen zu erhalten.
Maks. bagakselbelastning: 9300 kg
Gulvhøjde i lastrum: 90 cm
APK (Bileftersyn): testet indtil jan. 2026
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Kontakt Martin Martin Vos eller Martin Vos for yderligere oplysninger
Max. rear axle load: 9300 kg
Height of cargo floor: 90 cm
APK (MOT): tested until 01/2026
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Please contact Martin Vos Vos, Martin Martin Vos or Martin Vos for more information
Carga máxima del eje trasero: 9300 kg
Altura piso de carga: 90 cm
APK (ITV): inspeccionado hasta ene. 2026
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Póngase en contacto con Martin Martin Vos o Martin Vos para obtener más información.
Charge max. sur essieu arrière: 9300 kg
Hauteur du plancher de chargement: 90 cm
APK (CT): valable jusqu'à janv. 2026
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Veuillez contacter Martin Martin Vos ou Martin Vos pour plus d'informations
Automaat. Airco. Elektrisch bedienbare ramen. Elektrisch bedienbare spiegels.
Chassic lengte ,600cm.
Luchtvering.
Voertuig indentificatie nr: W1T96702610497512
SUBLIEM MOOIE ATEGO!!
Voor meer info bellen 0031630969548 niet op Zondag .
NL tel: kişileri göster niet op zondag.
= Meer informatie =
Max. aslast voor: 4700 kg
Max. aslast achter: 9300 kg
Hoogte laadvloer: 90 cm
APK: gekeurd tot jan. 2026
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Neem voor meer informatie contact op met Martin Vos Vos, Martin Martin Vos of Martin Vos
Maks. nośność osi tylnej: 9300 kg
Wysokość podłogi ładowni: 90 cm
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do jan. 2026
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Martin Martin Vos lub Martin Vos
Carga máx. do eixo traseiro: 9300 kg
Altura do piso da bagageira: 90 cm
APK (MOT): testado até jan. 2026
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Contacte Martin Martin Vos ou Martin Vos para obter mais informações
Макс. нагрузка на заднюю ось: 9300 kg
Высота грузового пола: 90 cm
APK (TO): проверка пройдена до jan. 2026
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Свяжитесь с Martin Martin Vos или Martin Vos для получения дополнительной информации
Max. axellast bak: 9300 kg
Höjd på lastgolv: 90 cm
MOT: besiktigat till jan. 2026
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Kontakta Martin Martin Vos eller Martin Vos för mer information