Renault D 240.14 - DTI 5 - EURO 6 - SCHUIFZEIL - 32-BNS-7 - ALLE MILIEUZ Kayar Perdeli Kasalı Kamyon










































































Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.
Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.
Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.
Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.
En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.
- Ön ödemenin karta transferi
- İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
- “Emanetçi” hesabına transfer
- Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
- Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
- Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
- Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
- Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Satıcı iletişim bilgileri



















- Euro 6
- Havalı süspansiyon
- Hidrolik direksiyon
- Tavan kapağı
- Yandan tenteli
- Yüksekliği ayarlanabilir direksiyon simidi
- Air suspension
- Curtain sides
- Euro 6
- Height adjustable steering wheel
- Power steering
- Roof hatch
- Wooden loading floor
= More information =
Cab: day
Max. front axle load: 5800 kg
Max. rear axle load: 9440 kg
Tail lift: D'HOLLANDIA DHLM30, tail lift, 2000 kg
APK (MOT): tested until 06/2026
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Registration number: 32-BNS-7
- Волан с регулируема височина
- Въздушно окачване
- Дървена платформа за товарене
- Люк на тавана
- С текстилно покривало
- Усилвател на волана
- Euro 6
- Plachtové boky
- Posilovač řízení
- Střešní okno
- Vzduchové odpružení
- Výškově nastavitelný volant
- Dachluke
- Euro 6
- Holzladefläche
- Höhenverstellbares Lenkrad
- Luftfederung
- Schiebeplanen
- Servolenkung
= Weitere Informationen =
Kabine: Tag
Maximale Vorderachslast: 5800 kg
Maximale Hinterachslast: 9440 kg
Ladebordwand: D'HOLLANDIA DHLM30, Heckklappe, 2000 kg
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 06.2026
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Kennzeichen: 32-BNS-7
- Euro 6
- Gardinanhænger
- Højdejusterbart rat
- Lastgulv i træ
- Luftaffjedring
- Servostyring
- Taglem
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: day cab
Maks. frontakselbelastning: 5800 kg
Maks. bagakselbelastning: 9440 kg
Læssebagsmæk: D'HOLLANDIA DHLM30, læssebagsmæk, 2000 kg
APK (Bileftersyn): testet indtil jun. 2026
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Registreringsnummer: 32-BNS-7
- Άνοιγμα οροφής
- Αερανάρτηση
- Ξύλινο δάπεδο φόρτωσης
- Τιμόνι ρυθμιζόμενου ύψους
- Φορτηγό με καρότσα κουρτίνα
- υδραυλικό τιμόνι
- Dirección asistida
- Euro 6
- Lonas correderas
- Piso de carga de madera
- Suspensión neumática
- Trampilla abatible
- Volante regulable en altura
= Más información =
Cabina: día
Carga máxima del eje delantero: 5800 kg
Carga máxima del eje trasero: 9440 kg
Trampilla elevadora: D'HOLLANDIA DHLM30, válvula de cierre trasera, 2000 kg
APK (ITV): inspeccionado hasta jun. 2026
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Matrícula: 32-BNS-7
- Ilmajousitus
- Kattoluukku
- Ohjauspyörän korkeuden säätö
- Ohjaustehostin
- Puinen lastausalusta
- Sivuverhot
- Camions bâchés
- Direction assistée
- Euro 6
- Plancher de chargement en bois
- Suspension pneumatique
- Trappe de toit
- Volant réglable en hauteur
= Plus d'informations =
Cabine: jour
Charge max. sur essieu avant: 5800 kg
Charge max. sur essieu arrière: 9440 kg
Trappe de chargement: D'HOLLANDIA DHLM30, soupape arrière, 2000 kg
APK (CT): valable jusqu'à juin 2026
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Numéro d'immatriculation: 32-BNS-7
- Drveni utovarni pod
- Euro 6
- Krovni otvor
- Servo-upravljač
- Upravljač podesiv po visini
- Zračni ovjes
- Euro 6
- Fa poggyásztérpadló
- Légrugós felfüggesztés
- Ponyvás oldalú
- Szervokormány
- Tetőablak
- Állítható magasságú kormánykerék
= További információk =
Kabin: nap
Max. tengelyterhelés: 5800 kg
Max. tengelyterhelés hátul: 9440 kg
Hátsó ajtó: D'HOLLANDIA DHLM30, hátsó ajtó, 2000 kg
MOT: vizsgálták, amíg jun. 2026
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
Rendszám: 32-BNS-7
- Euro 6
- Pianale di carico in legno
- Servosterzo
- Sospensioni pneumatiche
- Teloni laterali
- Volante regolabile in altezza
- 1 Grote brandstoftank
- 2x Bindrail Laadbak
- 27 MC Zendapparatuur
- APK Gekeurd
- Automatische Motorstop (5 min.)
- Bijrijderstoel luchtgeveerd
- D'Hollandia
- Dagrijdverlichting LED
- Dakluik
- Differentieelblokkering / Sper
- Euro 6
- Extra bevestigingspunten laadruimte
- Extra werklampen
- Geveerde chauffeurstoel
- Houten laadvloer
- Lane Daparture Warning
- Luchtgeveerd
- Radio Bluetooth MP3
- Schuifzeil
- Stuurbekrachtiging
- Stuur in hoogte verstelbaar
- Verstelbare Dakspoiler
- Visionportier
- Zijfenders cabine
= Bijzonderheden =
NIEUW TYPE TACHOGRAAF - ALLE MILIEUZONE'S T/M 01-01-2028
KENTEKEN 32-BNS-7 - VF640J561KB012825
KAN TERUGGEKEURD WORDEN OP 11.990 KG.
LAADBAK MATEN INWENDIG:
LENGTE 7,20 METER x BREEDTE 2,47 METER x HOOGTE (INSTEEK) 2,70 METER
D'HOLLANDIA LAADKLEP 2000 KG.
SCHUIFZEIL LINKS & RECHTS
LAADVERMOGEN 6935 KG.
= Bedrijfsinformatie =
MEER INFO, FOTO'S & VIDEO: kişileri göster / VOORRAAD -
AAN AFGELEZEN KILOMETERSTANDEN, OPTIES EN GEWICHTEN
KUNNEN GEEN RECHTEN WORDEN ONTLEEND.
= Meer informatie =
Cabine: dag
Max. aslast voor: 5800 kg
Max. aslast achter: 9440 kg
Laadklep: D'HOLLANDIA DHLM30, achtersluitklep, 2000 kg
APK: gekeurd tot jun. 2026
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Kenteken: 32-BNS-7
- Kapell
- Lastegulv i tre
- Luftfjæring
- Ratt som kan justeres i høyden
- Servostyring
- Takluke
- Drewniana podłoga ładowni
- Euro 6
- Luk dachowy
- Plandeki
- Regulacja kierownicy w pionie
- Wspomaganie kierownicy
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Kabina: dzienna
Maks. nośność osi przedniej: 5800 kg
Maks. nośność osi tylnej: 9440 kg
Klapa załadunkowa: D'HOLLANDIA DHLM30, klapa tylna, 2000 kg
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do jun. 2026
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Numer rejestracyjny: 32-BNS-7
- Direcção assistida
- Escotilha do tejadilho
- Euro 6
- Lados de cortina
- Piso de carga em madeira
- Suspensão pneumática
- Volante ajustável em altura
= Mais informações =
Cabina: dia
Carga máx. do eixo dianteiro: 5800 kg
Carga máx. do eixo traseiro: 9440 kg
Monta-cargas: D'HOLLANDIA DHLM30, monta-cargas, 2000 kg
APK (MOT): testado até jun. 2026
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Número de registo: 32-BNS-7
- Laterale cu prelată tip perdea
- Platformă de încărcare din lemn
- Servodirecţie
- Suspensie pneumatică
- Trapă de plafon
- Volan reglabil pe înălțime
- Euro 6
- Деревянный погрузочный пол
- Люк крыши
- Пневматическая подвеска
- Регулируемое по высоте рулевое колесо
- С боковыми стенками-шторками
- Усилитель рулевого управления
= Дополнительная информация =
Кабина: кабина без спального места (day)
Макс. нагрузка на переднюю ось: 5800 kg
Макс. нагрузка на заднюю ось: 9440 kg
Заднее подъемное устройство: D'HOLLANDIA DHLM30, заднее подъемное устройство, 2000 kg
APK (TO): проверка пройдена до jun. 2026
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Регистрационный номер: 32-BNS-7
- Drevená podlaha nákladného priestoru
- Euro 6
- Posilňovač riadenia
- Strešný otvor
- Vzduchové odpruženie
- Výškovo nastaviteľný volant
- Euro 6
- Lastgolv av trä
- Luftfjädring
- Ratt med justerbar höjd
- Servostyrning
- Taklucka
- Tautliner
= Ytterligare information =
Hytt: dag
Max. axellast för: 5800 kg
Max. axellast bak: 9440 kg
Baklucka: D'HOLLANDIA DHLM30, baklucka, 2000 kg
MOT: besiktigat till jun. 2026
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Registreringsnummer: 32-BNS-7