Scania P450 20TON HOOKLIFT 8X2 Kancalı Yükleyici
PDF
Paylaş
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
İlanla ilgileniyor musunuz?
1/14
PDF
Paylaş
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Fiyat:
talep üzerine
Fiyatla ilgili bilgi iste
Satıcıyla iletişime geç
Marka:
Scania
Model:
P450 20TON HOOKLIFT 8X2
Tip:
kancalı yükleyici
Üretim tarihi:
2015-04
İlk tescil:
2015-04-10
Km:
513.000 km
Yük kapasitesi:
22.915 kg
Net ağırlık:
13.085 kg
Brüt ağırlık:
36.000 kg
Bulunduğu yer:
Hollanda Rotterdam6480 km ötenizde
İlan tarihi:
7 Oca 2025
Satıcı stok no:
92-BFV-6
Açıklama
Kaba ölçüler:
uzunluk - 8,65 m, genişlik - 2,55 m
Karoser
Alet kutusu:
Çeki demiri:
Motor
Güç:
450 bg (331 kW)
Yakıt:
dizel
Hacim:
12.742 cm³
Silindir sayısı:
6
Avro:
Euro 6
Vites kutusu
Tip:
otomatik
Akslar
Aks sayısı:
4
Aks konfigürasyonu:
8x2
Süspansiyon:
makas/pnömatik
Aks aralığı:
6.050 mm
İkiz lastik:
Frenler
ABS:
Kabin
Klima:
Teyp:
CD
Hız sabitleme (tempomat):
Otomatik cam düğmesi:
Elektrikli aynalar:
Merkezi kilit:
Hız sınırlayıcı:
Güneşlik:
Uzaktan muayene
Araç teslimat hizmeti
Ek parçalar
PTO:
Diferansiyel kilidi:
Merkezi yağlama:
AdBlue tankı:
Durum
Durum:
2.el
Daha fazla bilgi
Renk:
sarı
Önemli
Bu teklif bilgi edinme içindir. Lütfen satıcıdan daha kesin bilgi talep edin.
Satın alma ipuçları
Satıcı iletişim bilgileri
Satıcıya abone olun
H.A.Sprengelmeijer
Diller:
Portekizce, İspanyolca, Felemenkçe, İngilizce
Pzt - Cum
08:30 - 18:00
+31 6 531...
Göster
+31 6 53172919
+31 6 222...
Göster
+31 6 22203712
+31 10 222...
Göster
+31 10 222 2200
+31 10 222...
Göster
+31 10 222 2210
Adres
Hollanda, Güney Hollanda, 3059LB, Rotterdam, Bostelweg 5A
Satıcının yerel saati:
01:53 (CET)
Mesaj gönder
Satıcı iletişim bilgileri
Sprengelmeijer Trucks B.V.
Hollanda
Autoline'da 20 yıl
4.6
13 değerlendirme
Satıcıya abone olun
+31 6 531...
Göster
+31 6 53172919
+31 6 222...
Göster
+31 6 22203712
+31 10 222...
Göster
+31 10 222 2200
Satıcıya sorun
PDF
Paylaş
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Makine veya araç mı satıyorsunuz?
Bunu bizimle yapabilirsiniz!
Benzer ilanlar
€37.000
≈ 1.350.000 TL
2015
480.500 km
Güç
360 bg (265 kW)
Avro
Euro 6
Yakıt
dizel
Yük kapasitesi
12.731 kg
Aks konfigürasyonu
6x4
Süspansiyon
makas/pnömatik
Hollanda, Andelst
Satıcıyla iletişime geç
€53.000
≈ 1.934.000 TL
2015
778.827 km
Güç
581 bg (427 kW)
Avro
Euro 6
Yakıt
dizel
Yük kapasitesi
17.500 kg
Aks konfigürasyonu
8x4
Süspansiyon
pnömatik/pnömatik
Hollanda, Andelst
Satıcıyla iletişime geç
€34.985
≈ 1.276.000 TL
2015
234.619 km
Güç
320 bg (235 kW)
Avro
Euro 6
Yakıt
dizel
Yük kapasitesi
16.815 kg
Aks konfigürasyonu
6x2
Süspansiyon
pnömatik/pnömatik
Hollanda, Roosendaal
Satıcıyla iletişime geç
€44.950
≈ 1.640.000 TL
2014
385.411 km
Güç
320 bg (235 kW)
Avro
Euro 6
Yakıt
dizel
Yük kapasitesi
12.685 kg
Hollanda, Meerkerk
Satıcıyla iletişime geç
€42.900
≈ 1.565.000 TL
2014
862.524 km
Güç
730 bg (537 kW)
Avro
Euro 6
Yakıt
dizel
Yük kapasitesi
14.785 kg
Aks konfigürasyonu
6x2
Süspansiyon
makas/pnömatik
Hollanda, Landhorst
Satıcıyla iletişime geç
€46.900
≈ 1.711.000 TL
2016
778.679 km
Güç
450 bg (331 kW)
Avro
Euro 6
Yakıt
dizel
Yük kapasitesi
17.385 kg
Aks konfigürasyonu
6x2
Süspansiyon
makas/pnömatik
Hollanda, Gilze
Satıcıyla iletişime geç
€44.950
≈ 1.640.000 TL
2014
437.137 km
Güç
320 bg (235 kW)
Avro
Euro 6
Yakıt
dizel
Yük kapasitesi
10.685 kg
Aks konfigürasyonu
6x2
Süspansiyon
pnömatik/pnömatik
Hollanda, Meerkerk
Satıcıyla iletişime geç
€54.750
≈ 1.998.000 TL
2016
464.935 km
Güç
490 bg (360 kW)
Avro
Euro 6
Yakıt
dizel
Yük kapasitesi
19.885 kg
Aks konfigürasyonu
8x4
Süspansiyon
makas/pnömatik
Hollanda, Marknesse
Satıcıyla iletişime geç
€79.000
≈ 2.882.000 TL
2016
516.000 km
Güç
360 bg (265 kW)
Avro
Euro 6
Yakıt
dizel
Aks konfigürasyonu
6x2
Hollanda, Heteren
Satıcıyla iletişime geç
€51.250
≈ 1.870.000 TL
2014
565.696 km
Güç
789 bg (580 kW)
Avro
Euro 6
Yakıt
dizel
Yük kapasitesi
32.000 kg
Aks konfigürasyonu
8x2
Süspansiyon
pnömatik/pnömatik
Hollanda, Velddriel
Satıcıyla iletişime geç
€45.850
≈ 1.673.000 TL
2016
796.359 km
Güç
450 bg (331 kW)
Avro
Euro 6
Yakıt
dizel
Yük kapasitesi
15.155 kg
Aks konfigürasyonu
6x2
Süspansiyon
pnömatik/pnömatik
Hollanda, Gilze
Satıcıyla iletişime geç
€53.500
≈ 1.952.000 TL
2016
742.232 km
Güç
450 bg (331 kW)
Avro
Euro 6
Yakıt
dizel
Yük kapasitesi
15.530 kg
Aks konfigürasyonu
6x2
Hollanda, Etten-Leur
Trucks Roosendaal B.V.
Autoline'da 10 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€57.500
≈ 2.098.000 TL
2017
751.544 km
Güç
500 bg (368 kW)
Avro
Euro 6
Yakıt
dizel
Aks konfigürasyonu
6x2
Süspansiyon
pnömatik/pnömatik
Karoser markası
VDL
Hollanda, Geleen
Satıcıyla iletişime geç
€25.500
≈ 930.400 TL
2015
Güç
450 bg (331 kW)
Avro
Euro 6
Yakıt
dizel
Yük kapasitesi
15.919 kg
Aks konfigürasyonu
6x2
Süspansiyon
makas/pnömatik
Hollanda, Saasveld
Satıcıyla iletişime geç
€29.999
≈ 1.095.000 TL
2015
1.166.304 km
Güç
730 bg (537 kW)
Avro
Euro 6
Yakıt
dizel
Yük kapasitesi
19.761 kg
Aks konfigürasyonu
8x4
Hollanda, Giessen
Satıcıyla iletişime geç
€44.950
≈ 1.640.000 TL
2013
476.338 km
Güç
320 bg (235 kW)
Avro
Euro 6
Yakıt
dizel
Yük kapasitesi
10.685 kg
Aks konfigürasyonu
6x2
Hollanda, Meerkerk
Satıcıyla iletişime geç
€51.000
≈ 1.861.000 TL
2013
411.573 km
Güç
441 bg (324 kW)
Avro
Euro 6
Yakıt
dizel
Yük kapasitesi
18.400 kg
Aks konfigürasyonu
8x4
Süspansiyon
makas/pnömatik
Hollanda, Andelst
Satıcıyla iletişime geç
€62.800
≈ 2.291.000 TL
2017
499.784 km
Güç
581 bg (427 kW)
Avro
Euro 6
Yakıt
dizel
Yük kapasitesi
12.624 kg
Aks konfigürasyonu
6x2
Süspansiyon
pnömatik/pnömatik
Hollanda, Tilburg
Satıcıyla iletişime geç
€38.500
≈ 1.405.000 TL
2017
743.356 km
Güç
450 bg (331 kW)
Avro
Euro 6
Yakıt
dizel
Yük kapasitesi
14.910 kg
Aks konfigürasyonu
6x2
Hollanda, Dirksland
Satıcıyla iletişime geç
€86.000
≈ 3.138.000 TL
2018
407.522 km
Güç
450 bg (331 kW)
Avro
Euro 6
Yük kapasitesi
14.585 kg
Hollanda, Hoogerheide
DINGEMANSE TRUCKS & TRAILERS
Autoline'da 20 yıl
Satıcıyla iletişime geç
- Geri vites kamerası
- Havalı korna
- Havalı süspansiyon
- Kaplin
- Spot lambaları
- Uzaktan merkezi kilitleme
- Air horn
- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Coupling
- Remote central locking
- Reversing camera
- Spotlights
= Remarks =
20 TON LIFT VDL 6,40 METER
BOX MAX 7,20 METER,CONTAINERBOX
= More information =
Cab: day
Front axle: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 1: Max. axle load: 6900 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 2: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%
Rear axle 3: Max. axle load: 8600 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Please contact Andre, Henri or Andre for more information
- Въздушно окачване
- Дистанционно централно заключване
- Камера за заден ход
- Пневматичен клаксон
- Прожектори
- Съединение
- Centrální zamykání s dálkovým ovládáním
- Hliníková palivová nádrž
- Kamera couvání
- Připojení
- Vzduchová houkačka
- Vzduchové odpružení
- Aluminium-Kraftstofftank
- Fernbediente Zentralverriegelung
- Fernlicht
- Luftfederung
- Lufthorn
- Rückwärtsfahrkamera
- Zugmaul
= Anmerkungen =
20 TON VDL LIFT 6,40 METER
7,20METER AUFBAU
= Weitere Informationen =
Kabine: Tag
Vorderachse: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 6900 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 8600 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Wenden Sie sich an Andre, Henri oder Andre, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Bakkamera
- Fjernlåsning
- Kobling
- Luftaffjedring
- Projektører
- Tryklufthorn
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: day cab
Foraksel: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 6900 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 8600 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Kontakt Andre, Henri eller Andre for yderligere oplysninger
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
- Κοτσαδόρος
- Κόρνα αέρα
- Προβολείς
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Bloqueo centralizado a distancia
- Bocina de aire
- Cámara de visión trasera
- horquilla
- Luces brillantes
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Cabina: día
Eje delantero: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 6900 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 8600 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Póngase en contacto con Andre, Henri o Andre para obtener más información.
- Etäkeskuslukitus
- Ilmajousitus
- Kohdevalot
- Liitäntä
- Peruutuskamera
- Äänimerkki
- Attraper taupe
- Caméra de recul
- Corne de l'air
- Lumières vives
- Réservoir de carburant en aluminium
- Suspension pneumatique
- Verrouillage centralisé à distance
= Plus d'informations =
Cabine: jour
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 6900 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 8600 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Veuillez contacter Andre, Henri ou Andre pour plus d'informations
- Daljinsko središnje zaključavanje
- Kamera za vožnju unatrag
- Reflektori
- Spojnica
- Zračna sirena
- Zračni ovjes
- Csatlakoztatás
- Légkürt
- Légrugós felfüggesztés
- Spotlámpák
- Tolatókamera
- Távirányításos központi zár
- Bloccaggio centralizzato con telecomando
- Fari di profondità
- Raccordo
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sospensioni pneumatiche
- Videocamera per retromarcia
- Achteruitrijcamera
- Aluminium brandstoftank
- Centrale deurvergrendeling afstandbediend
- kipper hydraulic
- Luchthoorn
- Luchtvering
- Vangmuil
- Verstralers
= Bijzonderheden =
20 VDL LIFT 6,40 METER
GESCHIKT 7,20 METER CONTAINERBAK
= Meer informatie =
Cabine: dag
Vooras: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 1: Max. aslast: 6900 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 2: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Achteras 3: Max. aslast: 8600 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Neem voor meer informatie contact op met Andre, Henri of Andre
- Fjernstyrt sentrallås
- Kobling
- Luftfjæring
- Lufthorn
- Ryggekamera
- Spotlights
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kamera do tyłu
- Pilot do zamka centralnego
- Reflektory
- Sprzęg
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Kabina: dzienna
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 6900 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 8600 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Andre, Henri lub Andre
- Acoplamento
- Buzina de ar comprimido
- Camara de marcha-atràs
- Depósito de combustível em alumínio
- Fecho centralizado remoto
- Holofotes
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Cabina: dia
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 6900 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 8600 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Contacte Andre, Henri ou Andre para obter mais informações
- Claxon pneumatic
- Cuplă
- Proiectoare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Suspensie pneumatică
- Închidere centralizată de la distanță
- Алюминиевый топливный бак
- Камера заднего хода
- Пневматическая подвеска
- Пневматический звуковой сигнал
- Пульт дистанционного управления центральным замком
- Сцепление
- Точечные лампы
= Дополнительная информация =
Кабина: кабина без спального места (day)
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 6900 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 8600 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Свяжитесь с Andre, Henri или Andre для получения дополнительной информации
- Diaľkové centrálne zamykanie
- Hliníková palivová nádrž
- Reflektory
- Spojka
- Vzduchová húkačka
- Vzduchové odpruženie
- Bränsletank av aluminium
- Centralt fjärrlås
- Koppling
- Luftfjädring
- Spotlights
- Tyfon