Scania P 250 Euro 6 Geesink 20m³ Çöp Kamyonu

PDF
Scania P 250 Euro 6 Geesink 20m³ çöp kamyonu - Autoline
Scania P 250 Euro 6 Geesink 20m³ çöp kamyonu | Görüntü 1 - Autoline
Scania P 250 Euro 6 Geesink 20m³ çöp kamyonu | Görüntü 2 - Autoline
Scania P 250 Euro 6 Geesink 20m³ çöp kamyonu | Görüntü 3 - Autoline
Scania P 250 Euro 6 Geesink 20m³ çöp kamyonu | Görüntü 4 - Autoline
Scania P 250 Euro 6 Geesink 20m³ çöp kamyonu | Görüntü 5 - Autoline
Scania P 250 Euro 6 Geesink 20m³ çöp kamyonu | Görüntü 6 - Autoline
Scania P 250 Euro 6 Geesink 20m³ çöp kamyonu | Görüntü 7 - Autoline
Scania P 250 Euro 6 Geesink 20m³ çöp kamyonu | Görüntü 8 - Autoline
Scania P 250 Euro 6 Geesink 20m³ çöp kamyonu | Görüntü 9 - Autoline
Scania P 250 Euro 6 Geesink 20m³ çöp kamyonu | Görüntü 10 - Autoline
Scania P 250 Euro 6 Geesink 20m³ çöp kamyonu | Görüntü 11 - Autoline
Scania P 250 Euro 6 Geesink 20m³ çöp kamyonu | Görüntü 12 - Autoline
Scania P 250 Euro 6 Geesink 20m³ çöp kamyonu | Görüntü 13 - Autoline
Scania P 250 Euro 6 Geesink 20m³ çöp kamyonu | Görüntü 14 - Autoline
Scania P 250 Euro 6 Geesink 20m³ çöp kamyonu | Görüntü 15 - Autoline
Scania P 250 Euro 6 Geesink 20m³ çöp kamyonu | Görüntü 16 - Autoline
Scania P 250 Euro 6 Geesink 20m³ çöp kamyonu | Görüntü 17 - Autoline
Scania P 250 Euro 6 Geesink 20m³ çöp kamyonu | Görüntü 18 - Autoline
Scania P 250 Euro 6 Geesink 20m³ çöp kamyonu | Görüntü 19 - Autoline
Scania P 250 Euro 6 Geesink 20m³ çöp kamyonu | Görüntü 20 - Autoline
Scania P 250 Euro 6 Geesink 20m³ çöp kamyonu | Görüntü 21 - Autoline
Scania P 250 Euro 6 Geesink 20m³ çöp kamyonu | Görüntü 22 - Autoline
Scania P 250 Euro 6 Geesink 20m³ çöp kamyonu | Görüntü 23 - Autoline
Scania P 250 Euro 6 Geesink 20m³ çöp kamyonu | Görüntü 24 - Autoline
Scania P 250 Euro 6 Geesink 20m³ çöp kamyonu | Görüntü 25 - Autoline
Scania P 250 Euro 6 Geesink 20m³ çöp kamyonu | Görüntü 26 - Autoline
İlanla ilgileniyor musunuz?
1/26
PDF
€39.000
KDV hariç fiyat
≈ 1.856.000 TL
€47.190
KDV dahil fiyat
Satıcıyla iletişime geç
Marka: Scania
Model: P 250 Euro 6 Geesink 20m³
İlk tescil: 2013-12-09
Km: 295.769 km
Yük kapasitesi: 10.840 kg
Net ağırlık: 15.660 kg
Brüt ağırlık: 26.500 kg
Bulunduğu yer: Hollanda ANDELST6553 km to "United States/Columbus"
Satıcı stok no: 45453
Kiralama mümkündür
İlan tarihi: 21 Tem 2025
Açıklama
Kaba ölçüler: 9,3 m × 2,5 m × 3,6 m
Motor
Güç: 252 bg (185 kW)
Yakıt: dizel
Hacim: 9.291 cm³
Silindir sayısı: 5
Avro: Euro 6
Vites kutusu
Tip: otomatik
Akslar
Aks sayısı: 3
Aks konfigürasyonu: 6x2
Süspansiyon: makas/pnömatik
Aks aralığı: 4.700 mm
İkiz lastik
İlk aks: 315/70 22.5
İkinci aks: 315/70 22.5
Üçüncü aks: 315/70 22.5
Kabin ve konfor
Hız sabitleme (tempomat)
Güneşlik
İlave seçenekler
Kliması
Elektrikli camlar
Multimedya
Teyp: CD
Güvenlik özellikleri
Diferansiyel kilidi
Park yardım sistemi
Geri görüş kamerası
Ek parçalar
Merkezi yağlama
Durum
Durum: 2.el

Daha fazla bilgi — Scania P 250 Euro 6 Geesink 20m³ çöp kamyonu

Türkçe
- Alüminyum yakıt deposu
- Euro 6
- Orta kol dayanağı
- PTO
- Yan etekler
= Additional options and accessories =

- Aluminium fuel tank
- Camera with monitor
- Central armrest
- Euro 6
- PTO
- Side skirts
- Spoiler on the roof
- Warning lights

= Remarks =

- Construction: Geesink (type: GPM III) 20m³
- Loading: GEC (comb, DIN, Geesink)
- Diesel engine DC09 111 L01
- Aluminum fuel tank 400 liters
- Common Rail injection system
- GR875 gearbox

= More information =

General information
Number of doors: 2
Cab: day
Registration number: 62-BDK-2

Axle configuration
Tyre size: 315/70 22.5
Front axle: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 1: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 2: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 60%; Tyre profile left outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Reduction: single reduction

Interior
Number of seats: 2

Maintenance
APK (MOT): tested until 03/2026

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
- Euro 6
- PTO
- Алуминиев горивен резервоар
- Странични престилки
- Централен подлакътник
- Boční lemy
- Euro 6
- Hliníková palivová nádrž
- PTO
- Středová loketní opěrka
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Aluminium-Kraftstofftank
- Camera mit monitor
- Euro 6
- Mittelarmlehne
- Nebenantrieb
- Sideskirts

= Anmerkungen =

– Aufbau: Geesink (Typ: GPM III) 20 m³
– Schuttung: GEC (kamm, DIN, Geesink)
– Dieselmotor DC09 111 L01
– Aluminium Kraftstofftank 400 Liter
– Common Rail Einspritzsystem
– GR875 Getriebe

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Türenzahl: 2
Kabine: Tag
Kennzeichen: 62-BDK-2

Achskonfiguration
Refenmaß: 315/70 22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 60%; Reifen Profil links außen: 60%; Reifen Profil rechts innerhalb: 60%; Reifen Profil rechts außen: 60%; Reduzierung: einfach reduziert

Innenraum
Zahl der Sitzplätze: 2

Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 03.2026

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Aluminiumsbrændstoftank
- Euro 6
- Kraftudtag
- Midterarmlæn
- Sideskørter

= Yderligere oplysninger =

Generelle oplysninger
Antal døre: 2
Førerhus: day cab
Registreringsnummer: 62-BDK-2

Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 315/70 22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 60%; Dækprofil venstre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Reduktion: enkeltreduktion

Interiør
Antal sæder: 2

Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil mrt. 2026

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Euro 6
- PTO
- Κεντρικό μπράτσο
- Πλευρικές ποδιές
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
= Más opciones y accesorios =

- Cámara con monitor
- Depósito de combustible de aluminio
- Euro 6
- Faldones laterales
- PTO
- Reposabrazos central

= Comentarios =

- Carrocería: Geesink (tipo: GPM III) 20 m³
- Carga: GEC (combinación, DIN, Geesink)
- Motor diésel DC09 111 L01
- Depósito de combustible de aluminio de 400 litros
- Sistema de inyección Common Rail
- Caja de cambios GR875

= Más información =

Información general
Número de puertas: 2
Cabina: día
Matrícula: 62-BDK-2

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 315/70 22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 60%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Reducción: reducción sencilla

Interior
Número de plazas sentadas: 2

Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta mar. 2026

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Euro 6
- Keskikäsinoja
- Sivuhelmat
- Voimanotto
= Plus d'options et d'accessoires =

- Caméra avec moniteur
- Euro 6
- Jupes latérales
- PTO
- Réservoir de carburant en aluminium
- Support bras intermédiaire

= Remarques =

- Carrosserie : Geesink (type : GPM III) 20 m³
- Chargement : GEC (comb, DIN, Geesink)
- Moteur diesel DC09 111 L01
- Réservoir de carburant en aluminium de 400 litres
- Système d’injection Common Rail
- Boîte de vitesses GR875

= Plus d'informations =

Informations générales
Nombre de portes: 2
Cabine: jour
Numéro d'immatriculation: 62-BDK-2

Configuration essieu
Dimension des pneus: 315/70 22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 60%; Sculptures des pneus gauche externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Réduction: réduction simple

Intérieur
Nombre de places assises: 2

Entretien
APK (CT): valable jusqu'à mars 2026

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Aluminijski spremnik goriva
- Bočni pragovi
- Euro 6
- Priključno vratilo
- Središnji naslon za ruku
= További opciók és tartozékok =

- Alumínium üzemanyagtartály
- Euro 6
- Kihajtás
- Középső kartámasz
- Oldalsó védőlemezek

= További információk =

Általános információk
Az ajtók száma: 2
Kabin: nap
Rendszám: 62-BDK-2

Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 315/70 22.5
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 7500 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 7500 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 11500 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 60%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 60%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 60%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 60%; Csökkentés: egyszeres csökkentés

Belső tér
Ülőhelyek száma: 2

Karbantartás
MOT: vizsgálták, amíg mrt. 2026

Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
- Bracciolo centrale
- Euro 6
- Grembialature laterali
- Presa di forsa
- Serbatoio del carburante in alluminio
= Aanvullende opties en accessoires =

Exterieur
- Aluminium brandstoftank
- Sideskirts

Interieur
- Armsteun

Overige
- Camera met monitor
- Euro 6
- PTO
- Spoiler op het dak
- Zwaailampen

= Bijzonderheden =

- Opbouw: Geesink (type: GPM III) 20m³
- Belading: GEC (kam, DIN, Geesink)
- Dieselmotor DC09 111 L01
- Aluminium brandstoftank 400 Liter
- Injectiesysteem Common Rail
- Versnellingsbak GR875

= Bedrijfsinformatie =

Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.

= Meer informatie =

Algemene informatie
Aantal deuren: 2
Cabine: dag
Kenteken: 62-BDK-2

Asconfiguratie
Bandenmaat: 315/70 22.5
Vooras: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 1: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 2: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 60%; Bandenprofiel linksbuiten: 60%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 60%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 60%; Reductie: enkelvoudige reductie

Interieur
Aantal zitplaatsen: 2

Onderhoud
APK: gekeurd tot mrt. 2026

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
- Drivstofftank i aluminium
- Euro 6
- Kraftuttak
- Midtre armlene
- Sideskjermplate
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Euro 6
- Podłokietnik
- Spoilery boczne
- Wał odbioru mocy

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Liczba drzwi: 2
Kabina: dzienna
Numer rejestracyjny: 62-BDK-2

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 315/70 22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 60%; Profil opon lewa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Redukcja: redukcja pojedyncza

Wnętrze
Liczba miejsc siedzących: 2

Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do mrt. 2026

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
= Opções e acessórios adicionais =

- Apoio de braço central
- Depósito de combustível em alumínio
- Euro 6
- Saias laterais
- Tomada da força

= Mais informações =

Informações gerais
Número de portas: 2
Cabina: dia
Número de registo: 62-BDK-2

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 315/70 22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Redução: redução simples

Interior
Número de bancos: 2

Manutenção
APK (MOT): testado até mrt. 2026

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Cotieră centrală
- Decuplare motor
- Euro 6
- Fuste laterale
- Rezervor de combustibil din aluminiu
= Дополнительные опции и оборудование =

- Алюминиевый топливный бак
- Евро 6
- Камера с монитором
- Насос отбора мощности
- Обтекатели шасси
- Сигнальные маяки
- Спойлер на крыше
- Центральный подлокотник

= Примечания =

- Конструкция: Geesink (тип: GPM III) 20 м³
- Загрузка: GEC (гребешковая, DIN, Geesink)
- Дизельный двигатель DC09 111 L01
- Алюминиевый топливный бак 400 литров
- Система впрыска Common Rail
- Коробка передач GR875

= Дополнительная информация =

Общая информация
Количество дверей: 2
Кабина: кабина без спального места (day)
Регистрационный номер: 62-BDK-2

Конфигурация осей
Размер шин: 315/70 22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 60%; Профиль шин левое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Редуктор: один редуктор

Внутреннее пространство кабины
Количество мест: 2

Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до mrt. 2026

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Euro 6
- Hliníková palivová nádrž
- Postranné zásterky
- PTO
- Stredová lakťová opierka
= Extra tillval och tillbehör =

- Armstöd i mitten
- Bränsletank av aluminium
- Euro 6
- PTO
- Sidokjolar

= Ytterligare information =

Allmän information
Antal dörrar: 2
Hytt: dag
Registreringsnummer: 62-BDK-2

Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 315/70 22.5
Framaxel: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 1: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 2: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 60%; Däckprofil lämnades utanför: 60%; Däckprofil innanför höger: 60%; Däckprofil utanför höger: 60%; Minskning: enda minskning

Interiör
Antal sittplatser: 2

Underhåll
MOT: besiktigat till mrt. 2026

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Önemli
Bu teklif bilgi edinme içindir. Lütfen satıcıdan daha kesin bilgi talep edin.
Satın alma ipuçları
Güvenlik ipuçları
Satıcının Doğrulanması

Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.

Fiyat Kontrolü

Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.

Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.

Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.

Şüpheli ön ödeme

En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.

Bu dolandırıcılığın çeşitleri aşağıdakileri içerebilir:
  • Ön ödemenin karta transferi
  • İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
  • “Emanetçi” hesabına transfer
  • Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
  • Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
  • Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
  • Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
  • Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Bir dolandırıcılık mı buldunuz?
Bizi bilgilendirin
Güvenlik ipuçları
PDF
Makine veya araç mı satıyorsunuz?
Bunu bizimle yapabilirsiniz!
Benzer ilanlar
€37.500 ≈ 1.784.000 TL
2013
557.150 km
Güç 281 bg (207 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 10.950 kg Aks konfigürasyonu 6x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Andelst
CLEANMAT
Autoline'da 14 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€37.500 ≈ 1.784.000 TL
2014
602.013 km
Güç 281 bg (207 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 10.783 kg Aks konfigürasyonu 6x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Andelst
CLEANMAT
Autoline'da 14 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€49.500 ≈ 2.355.000 TL
2015
163.656 km
Güç 281 bg (207 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 12.660 kg Aks konfigürasyonu 6x2 Süspansiyon pnömatik/pnömatik
Hollanda, Andelst
CLEANMAT
Autoline'da 14 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€49.500 ≈ 2.355.000 TL
2015
159.334 km
Güç 281 bg (207 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 12.660 kg Aks konfigürasyonu 6x2 Süspansiyon pnömatik/pnömatik
Hollanda, Andelst
CLEANMAT
Autoline'da 14 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€17.500 ≈ 832.700 TL
2009
532.355 km
Güç 281 bg (207 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 11.740 kg Aks konfigürasyonu 6x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Andelst
CLEANMAT
Autoline'da 14 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2016
305.468 km
Güç 411 bg (302 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 10.475 kg Hacim 21 m³ Aks konfigürasyonu 6x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Andelst
CLEANMAT
Autoline'da 14 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€65.000 ≈ 3.093.000 TL
2014
146.000 km
Güç 252 bg (185 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 9.415 kg Aks konfigürasyonu 6x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Andelst
CLEANMAT
Autoline'da 14 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€53.500 ≈ 2.546.000 TL
2015
149.412 km
Güç 281 bg (207 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 11.040 kg Aks konfigürasyonu 6x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Andelst
CLEANMAT
Autoline'da 14 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€39.500 ≈ 1.880.000 TL
2014
346.855 km
Güç 328 bg (241 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 9.680 kg Aks konfigürasyonu 6x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Andelst
CLEANMAT
Autoline'da 14 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€39.500 ≈ 1.880.000 TL
2017
106.936 km
Güç 320 bg (235 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 10.470 kg Aks konfigürasyonu 6x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Andelst
CLEANMAT
Autoline'da 14 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€39.500 ≈ 1.880.000 TL
2017
109.083 km
Güç 320 bg (235 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 10.470 kg Aks konfigürasyonu 6x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Andelst
CLEANMAT
Autoline'da 14 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€36.500 ≈ 1.737.000 TL
2015
189.825 km
Güç 219 bg (161 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 10.627 kg Aks konfigürasyonu 6x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Andelst
CLEANMAT
Autoline'da 14 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€39.500 ≈ 1.880.000 TL
2013
239.439 km
Güç 156 bg (115 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 1.510 kg Aks konfigürasyonu 4x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Andelst
CLEANMAT
Autoline'da 14 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€27.950 ≈ 1.330.000 TL
2013
198.135 km
Güç 360 bg (265 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 12.670 kg Aks konfigürasyonu 8x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Groot-Ammers
RH Trucks BV
Autoline'da 10 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€32.000 ≈ 1.523.000 TL
2015
122.191 km
Güç 219 bg (161 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 9.974 kg Hacim 13,8 m³ Aks konfigürasyonu 6x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Andelst
CLEANMAT
Autoline'da 14 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2003
502.057 km
Güç 230 bg (169 kW) Avro Euro 3 Yakıt dizel Yük kapasitesi 13.500 kg Aks konfigürasyonu 6x2 Karoser markası Geesink
Hollanda, Oirschot
Eddie Ducker Trucks and Parts v.o.f.
Autoline'da 9 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€45.000 ≈ 2.141.000 TL
2016
425.397 km
Güç 256 bg (188 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 5.959 kg Hacim 10 m³ Aks konfigürasyonu 4x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Andelst
CLEANMAT
Autoline'da 14 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€32.000 ≈ 1.523.000 TL
2015
138.293 km
Güç 219 bg (161 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 9.805 kg Hacim 14 m³ Aks konfigürasyonu 6x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Andelst
CLEANMAT
Autoline'da 14 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€12.450 ≈ 592.400 TL
2006
488.733 km
Güç 231 bg (170 kW) Avro Euro 4 Yakıt dizel Yük kapasitesi 12.300 kg Aks konfigürasyonu 6x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Zaltbommel
Van Hemert Trucks BV
Autoline'da 5 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€21.900 ≈ 1.042.000 TL
2015
238.117 km
Güç 280 bg (206 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 6.785 kg Aks konfigürasyonu 4x2
Hollanda, Veghel
Satıcıyla iletişime geç