Yeni Mercedes-Benz Atego 1224 LrN Çekici Kamyon





Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.
Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.
Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.
Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.
En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.
- Ön ödemenin karta transferi
- İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
- “Emanetçi” hesabına transfer
- Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
- Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
- Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
- Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
- Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Satıcı iletişim bilgileri




















CHASSIS
- Mercedes Atego 1224 LrN 6 cylinder
- PTO as a part of truck
SUBFRAME
- made of high tensile steel
- hot-dip galvanized
- fixed to the truck frame acc. to manufacturer ´s specification
TILTING FRAME
- made of high tensile steel
- tilted by 2 hydraulic cylinders
- hot-dip galvanized
- Maximum tilt angle: 15°
UNDERLIFT – SCC Second Car Carrier
- hot-dip galvanized
- telescopic extension 1200 mm
- lifting capacity extended extended/retracted 1500/2700kg
- preparation for assembly of fixed winch
PLATFORM
- length approx. 6000mm
- width approx. 2450mm
- Folding rear section
- Minimum vehicle approach angle: 7°
- Hot-dip galvanized
- Anti-slip surface
- Mounting holes along the entire platform
- Wheel locks
- 4 loading rollers
- Hydraulic displacement of the winch: 860 mm
WINCHES
On the platform:
- VIME EPH 3600, rope diameter 10 mm, rope
- length 30 m
- Underneath the platform with a directional pulley
In the rear:
- VIME EPH 3600, rope diameter 10 mm, rope
- length 30 m
FLYER
- high flyer
- full front wall
- equipped with accessory hooks
- tool storage compartment
BODY PANELS
- single body covers
- plastic box and stainless steel box for distributor
HYDRAULIC SYSTEM
- oil tank 60l
- hydraulic pump with connection to PTO
- working pressure in hydraulic system 15MPa
- oil flow 25l/min
- proportional distributor + remote control ON/OFF
- position of distributor – right
ELECTRIC
- tailor made electrical box - ESSELTRONIC
- working lights 4pcs on flyer, working light on winch, side working lights, working lights on underlift SCC, on flyer front and back
- orange lights 4 pcs on each side of platforms
- flashing lights in front 4pcs, in back 4 pcs
- light bar on cabine and flyer
- end stops bottoms
- camera on the underlift SCC – comes with the truck
BACK SUPPORT LEGs
- rear support legs with specially designed kinematics that stabilize the carrier vehicle during handling of the towed vehicle
- lifting the towing equipment above the platform level
- their rotational movement allows raising the rear axle of the carrier vehicle to a height that enables the installation of snow chains on the wheels even in challenging weather conditions without the need to move the vehicle