Mercedes-Benz 1626 , V8 , ZF Manual , Spring Suspension Açık Kasa Kamyon































Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.
Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.
Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.
Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.
En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.
- Ön ödemenin karta transferi
- İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
- “Emanetçi” hesabına transfer
- Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
- Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
- Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
- Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
- Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Satıcı iletişim bilgileri




















- Yaprak yaylı süspansiyon
- Coupling
- Leaf spring suspension
= Remarks =
= Additional options and accessories =
- Beds: 2
- Sunroof
- ZF-gearbox
= More information =
Damages: none
= More information =
General information
Cab: 1626, double
Axle configuration
Tyre size: 315/80 R - 22.5
Front axle: Max. axle load: 6500 kg; Tyre profile left: 20%; Tyre profile right: 5%
Rear axle: Max. axle load: 10000 kg; Tyre profile left inner: 5%; Tyre profile left outer: 5%; Tyre profile right outer: 5%; Tyre profile right outer: 10%
Environment
Emission class: Euro 0
Condition
Damages: none
Other information
Cargo space outer length: cm
Cargo space outer width: cm
Cargo space outer height: cm
Additional information
Please contact Willem Zelissen for more information
- Съединение
- Připojení
- Blattfederung
- Zugmaul
= Anmerkungen =
= Weitere Optionen und Zubehör =
- Betten: 2
- Schiebedach
- ZF-getriebe
= Weitere Informationen =
Schäden: keines
= Weitere Informationen =
Kabine: 1626, doppelt
Refenmaß: 315/80 R - 22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 6500 kg; Reifen Profil links: 20%; Reifen Profil rechts: 5%
Hinterachse: Max. Achslast: 10000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 5%; Reifen Profil links außen: 5%; Reifen Profil rechts innerhalb: 5%; Reifen Profil rechts außen: 10%
Emissionsklasse: Euro 0
Schäden: keines
Wenden Sie sich an Willem Zelissen, um weitere Informationen zu erhalten.
- Bladaffjedring
- Kobling
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: 1626, dobbeltseng
Dækstørrelse: 315/80 R - 22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 6500 kg; Dækprofil venstre: 20%; Dækprofil højre: 5%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 5%; Dækprofil venstre udvendige: 5%; Dækprofil højre udvendige: 5%; Dækprofil højre udvendige: 10%
Emissionsklasse: Euro 0
- Κοτσαδόρος
- horquilla
- Suspensión
= Más información =
Cabina: 1626, doble
Tamaño del neumático: 315/80 R - 22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 6500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 20%; Dibujo del neumático derecha: 5%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 5%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 5%; Dibujo del neumático derecha exterior: 5%; Dibujo del neumático derecha exterior: 10%
Clase de emisión: Euro 0
Daños: ninguno
- Liitäntä
- Attraper taupe
- Suspension de feuille
= Plus d'informations =
Cabine: 1626, double
Dimension des pneus: 315/80 R - 22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 6500 kg; Sculptures des pneus gauche: 20%; Sculptures des pneus droite: 5%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 5%; Sculptures des pneus gauche externe: 5%; Sculptures des pneus droit externe: 5%; Sculptures des pneus droit externe: 10%
Classe d'émission: Euro 0
Dommages: aucun
Veuillez contacter Willem Zelissen pour plus d'informations
- Spojnica
- Rugós felfüggesztés
- Sospensione balestra
- Bladvering
- Dubbele banden
- Vangmuil
= Bijzonderheden =
= Aanvullende opties en accessoires =
- Open dak
- Slaapplaatsen: 2
- ZF-versnellingsbak
= Meer informatie =
Schade: schadevrij
= Meer informatie =
Algemene informatie
Cabine: 1626, dubbel
Asconfiguratie
Bandenmaat: 315/80 R - 22.5
Vooras: Max. aslast: 6500 kg; Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 5%
Achteras: Max. aslast: 10000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 5%; Bandenprofiel linksbuiten: 5%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 5%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 10%
Milieu
Emissieklasse: Euro 0
Staat
Schade: schadevrij
Overige informatie
Buiten lengte laadruimte: cm
Buiten breedte laadruimte: cm
Buiten hoogte laadruimte: cm
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Willem Zelissen
- Kobling
- Resory
- Sprzęg
= Więcej informacji =
Kabina: 1626, podwójny
Rozmiar opon: 315/80 R - 22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 6500 kg; Profil opon lewa: 20%; Profil opon prawa: 5%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 5%; Profil opon lewa zewnętrzna: 5%; Profil opon prawa zewnętrzna: 5%; Profil opon prawa zewnętrzna: 10%
Klasa emisji: Euro 0
Uszkodzenia: brak
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Willem Zelissen
- Acoplamento
- Suspensão de molas
= Mais informações =
Cabina: 1626, duplo
Tamanho dos pneus: 315/80 R - 22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 6500 kg; Perfil do pneu esquerda: 20%; Perfil do pneu direita: 5%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 10000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 5%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 5%; Perfil do pneu exterior direito: 5%; Perfil do pneu exterior direito: 10%
Classe de emissões: Euro 0
Danos: nenhum
- Suspensie pe arcuri
- Рессорная подвеска
- Сцепление
= Дополнительная информация =
Кабина: 1626, двухспальная
Размер шин: 315/80 R - 22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 6500 kg; Профиль шин слева: 20%; Профиль шин справа: 5%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 5%; Профиль шин левое внешнее: 5%; Профиль шин правое внешнее: 5%; Профиль шин правое внешнее: 10%
Уровень выбросов: Euro 0
- Spojka
- Bladfjäder
- Koppling
= Ytterligare information =
Hytt: 1626, dubbel
Däckets storlek: 315/80 R - 22.5
Framaxel: Max. axellast: 6500 kg; Däckprofil vänster: 20%; Däckprofil rätt: 5%
Bakaxel: Max. axellast: 10000 kg; Däckprofil inuti vänster: 5%; Däckprofil lämnades utanför: 5%; Däckprofil innanför höger: 5%; Däckprofil utanför höger: 10%
Utsläppsklass: Euro 0
Skada på fordon: skadefri