Yeni Samtank SMT NEW 2025 MODEL STEEL BITUMEN TANK Zift Tankeri Römork

PDF
Yeni Samtank SMT NEW 2025 MODEL STEEL BITUMEN TANK zift tankeri römork - Autoline
Yeni Samtank SMT NEW 2025 MODEL STEEL BITUMEN TANK zift tankeri römork | Görüntü 1 - Autoline
Yeni Samtank SMT NEW 2025 MODEL STEEL BITUMEN TANK zift tankeri römork | Görüntü 2 - Autoline
Yeni Samtank SMT NEW 2025 MODEL STEEL BITUMEN TANK zift tankeri römork | Görüntü 3 - Autoline
Yeni Samtank SMT NEW 2025 MODEL STEEL BITUMEN TANK zift tankeri römork | Görüntü 4 - Autoline
Yeni Samtank SMT NEW 2025 MODEL STEEL BITUMEN TANK zift tankeri römork | Görüntü 5 - Autoline
İlanla ilgileniyor musunuz?
1/5
PDF
€30.000
≈ 1.410.000 TL
Satıcıyla iletişime geç
Marka: Samtank
Model: SMT NEW 2025 MODEL STEEL BITUMEN TANK
Üretim tarihi: 2025
Hacim: 30 m³
Yük kapasitesi: 27.000 kg
Net ağırlık: 7.000 kg
Brüt ağırlık: 34.000 kg
Bulunduğu yer: Türkiye SAMSUN/TEKKEKÖY9111 km to "United States/Columbus"
İlan tarihi: 22 Tem 2025
Autoline Kimliği: YK45858
Açıklama
Beşinci teker yüksekliği: 1.250 mm
Kaba ölçüler: 11.500 m × 2.550 m × 3.600 m
Karoser
Şasi: çelik
Tam boy şasi
Tank
Propan/bütan
Yakıt doldurma tabancası
Depo ağzı sayısı: 2
Bölme sayısı 1
Tank bölme hacmi: 30.000 l
Akslar
Marka: SAF
Aks sayısı: 3
Süspansiyon: makas/pnömatik
Aks aralığı: 1.350 mm
Lastik ölçüleri: 385 65 R 22,5
Lastik durumu: 100 %
Frenler: disk
Frenler
ABS
EBS
Ek ekipman
Alet kutusu
Durum
Durum: yeni
Daha fazla bilgi
Renk: gri, metalik

Daha fazla bilgi — Yeni Samtank SMT NEW 2025 MODEL STEEL BITUMEN TANK zift tankeri römork

Türkçe
Teknik Bilgiler

Gövde : Gövde sacları EN 13094:2008 standardının malzeme ve üretim gerekliliklerine uygun olarak 4,2 mm S235JR olarak seçilmiş ve robotik MIG kaynak yöntemi kullanılarak kaynaklanmıştır.

Bombe : Bombeler ve deflektörler EN 13094:2008 standardına uygun olarak 5,0 mm S235JR olarak tasarlanmış ve üretilmiştir, mukavemet ve sızdırmazlık gerekliliklerini tam olarak karşılamaktadır.

Şasi : Şasi ve tüm araç yapısı AB 2018/858 uyarınca tip onayı almış olup ilgili uluslararası standartlara uygundur. 6,0 mm S355JR, 8,0 mm S355JR ve 10,0 mm S355JR malzemelerden üretilmiştir.

Fren Sistemi : Fren sistemi ECE R13 yönetmeliklerine uygun olarak tasarlanmış ve test edilmiştir; Yüksek güvenlik ve performans sağlamak için elektronik fren kontrolü (EBS) ve kilitlenme önleyici fren sistemi (ABS) ile donatılmıştır.

Akslar : Tankerimizde kullanılan 3x9 tonluk akslar, Saf Holland, BPW ve Sertel gibi sektör lideri markalardan temin edilmekte olup, EN 13094:2008 ve ADR gerekliliklerine tam uyum sağlayarak güvenli taşımayı garanti altına almaktadır.

Elektrik Sistemi : Tüm aydınlatma ve sinyalizasyon sistemleri UN ECE R48 yönetmeliklerine uygun olarak seçilmiştir.

Lastikler ve Jantlar : Tankerlerimizde kullanılan lastik ebadı 385/65 R 22.5 olup, müşteri tercihine göre alüminyum veya çelik jant seçenekleriyle sunulmaktadır.

Test Süreci : Tankerimizin tüm kaynakları ISO 17636 standardına uygun olarak RT (Radyografik Test) ve sızdırmazlık testlerine tabi tutulmuş olup, ADR ve EN 13094:2008 standartlarına uygunluğu başarıyla onaylanmıştır.
Technical Information

Body : The body sheets are selected as 4.2 mm S235JR in accordance with the material and
manufacturing requirements of the EN 13094:2008 standard and are welded using the robotic MIG welding method.

Dished : The dishes and baffles are designed and manufactured as 5.0 mm S235JR in accordance with
the EN 13094:2008 standard, fully meeting the strength and sealing requirements.

Chassis : The chassis and the entire vehicle structure have received type approval under EU 2018/858
and comply with relevant international standards. They are made of 6.0 mm S355JR, 8.0 mm S355JR, and 10.0 mm
S355JR materials.

Brake System : The braking system is designed and tested in accordance with ECE R13 regulations; it is
equipped with an electronic brake control (EBS) and anti-lock braking system (ABS) to provide high safety and
performance.

Axles : The 3x9 ton axles used in our tanker are sourced from industry-leading brands such as Saf
Holland, BPW, and Sertel, ensuring safe transportation in full compliance with EN 13094:2008 and ADR requirements.

Electrical System : All lighting and signaling systems are selected in accordance with UN ECE R48 regulations.

Tyres and Rims : The tire size used in our tankers is 385/65 R 22.5, and it is available with either aluminum or
steel rim options based on customer preference.

Test Process : All welds of our tanker are subjected to RT (Radiographic Testing) and leakage tests in
accordance with ISO 17636 standard, and have been successfully approved for compliance with ADR and EN 13094:2008
standards.
Техническая информация

Кузов : листы кузова выбраны из стали S235JR толщиной 4,2 мм в соответствии с требованиями к материалам и производству стандарта EN 13094:2008 и сварены с использованием метода роботизированной сварки MIG.

Духовка : тарелки и перегородки спроектированы и изготовлены из стали S235JR толщиной 5,0 мм в соответствии со стандартом EN 13094:2008, полностью отвечая требованиям прочности и герметичности.

Шасси : шасси и вся конструкция транспортного средства получили одобрение типа в соответствии с EU 2018/858 и соответствуют соответствующим международным стандартам. Они изготовлены из материалов S355JR толщиной 6,0 мм, S355JR толщиной 8,0 мм и S355JR толщиной 10,0 мм.

Тормозная система : тормозная система спроектирована и испытана в соответствии с правилами ECE R13; он
оснащен электронным управлением тормозами (EBS) и антиблокировочной системой тормозов (ABS) для обеспечения высокой безопасности и
производительности.

Оси : Оси 3x9 тонн, используемые в нашей цистерне, поставляются ведущими в отрасли брендами, такими как Saf
Holland, BPW и Sertel, что обеспечивает безопасную транспортировку в полном соответствии с требованиями EN 13094:2008 и ADR.

Электрическая система : Все системы освещения и сигнализации выбираются в соответствии с правилами UN ECE R48.

Шины и диски : Размер шин, используемых в наших цистернах, составляет 385/65 R 22.5, и они доступны с алюминиевыми или
стальными дисками в зависимости от предпочтений клиента.

Процесс испытаний : Все сварные швы нашего танкера подвергаются радиографическому контролю и испытаниям на герметичность в соответствии со стандартом ISO 17636 и успешно прошли сертификацию на соответствие стандартам ADR и EN 13094:2008.
Önemli
Bu teklif bilgi edinme içindir. Lütfen satıcıdan daha kesin bilgi talep edin.
Satın alma ipuçları
Güvenlik ipuçları
Satıcının Doğrulanması

Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.

Fiyat Kontrolü

Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.

Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.

Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.

Şüpheli ön ödeme

En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.

Bu dolandırıcılığın çeşitleri aşağıdakileri içerebilir:
  • Ön ödemenin karta transferi
  • İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
  • “Emanetçi” hesabına transfer
  • Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
  • Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
  • Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
  • Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
  • Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Bir dolandırıcılık mı buldunuz?
Bizi bilgilendirin
Güvenlik ipuçları
PDF
Makine veya araç mı satıyorsunuz?
Bunu bizimle yapabilirsiniz!
Benzer ilanlar
Talep üzerine fiyat
2025
Türkiye, Konya
Emirsan Trailer
Autoline'da 11 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2025
Süspansiyon pnömatik/pnömatik Aks sayısı 4
Türkiye, Konya
Gewolf Trailer
Autoline'da 1 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2025
Süspansiyon pnömatik/pnömatik Aks sayısı 3
Türkiye, Konya
Gewolf Trailer
Autoline'da 1 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
Üreticiden
2025
Yük kapasitesi 26.000 kg Hacim 28.000 m³ Süspansiyon pnömatik/pnömatik Net ağırlık 7.000 kg Aks sayısı 3 Beşinci teker yüksekliği 1.200 mm
Türkiye
RAM TREYLER
Autoline'da 3 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2025
Yük kapasitesi 40.000 kg Hacim 40.010 l Süspansiyon makas/pnömatik Aks sayısı 4
Türkiye, Konya
Emirsan Trailer
Autoline'da 11 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
Üreticiden
2023
Hacim 35 m³ Süspansiyon makas/pnömatik Aks sayısı 3
Türkiye, Konya
LİDER TRAİLER
Autoline'da 10 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
Üreticiden
Süspansiyon pnömatik/pnömatik Aks sayısı 3
Türkiye, Konya
Donat Trailer
Autoline'da 9 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2025
Hacim 28 m³ Süspansiyon pnömatik/pnömatik Net ağırlık 7.700 kg Aks sayısı 3
Ukrayna, Kyiv
TOV "TRELER Ukrayina"
Autoline'da 5 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2025
Hacim 30 m³ Süspansiyon pnömatik/pnömatik Net ağırlık 7.800 kg Aks sayısı 3
Ukrayna, Kyiv
TOV " FRISEYLS"
Autoline'da 8 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
Üreticiden
Türkiye, Ankara
MARINI TURKEY – TEKFALT
Autoline'da 4 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2025
1.000 km
Hacim 28 m³ Süspansiyon pnömatik/pnömatik Net ağırlık 7.700 kg Aks sayısı 3
Litvanya, Panevėžys
TOV " FRISEYLS"
Autoline'da 8 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2025
Yük kapasitesi 25.800 kg Hacim 28 m³ Süspansiyon pnömatik/pnömatik Net ağırlık 7.000 kg Aks sayısı 3
Ukrayna, Odessa
Everlast TOV
Autoline'da 17 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€76.000 ≈ 3.571.000 TL
2025
Süspansiyon pnömatik/pnömatik Net ağırlık 39.000 kg Aks sayısı 3
Litvanya, Vilnius
UAB SKUBA
Autoline'da 14 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€92.500 ≈ 4.346.000 TL
2024
Yük kapasitesi 30.700 kg Net ağırlık 6.300 kg
Polonya, Kostomłoty
BISEK-ASFALT
Autoline'da 1 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2023
Hacim 38.000 l Süspansiyon makas/makas Net ağırlık 7.800 kg Aks sayısı 3
Fransa, St Brieuc
CODER SAS
Autoline'da 5 yıl
Satıcıyla iletişime geç
$30.000 ≈ €25.750 ≈ 1.210.000 TL
2021
Yük kapasitesi 31.100 kg Hacim 28 m³ Net ağırlık 7.900 kg Aks sayısı 3
Ukrayna, Kievskaya obl.
OTP Leasing
Autoline'da 10 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
1996
Yakıt dizel Hacim 31 m³ Süspansiyon makas/makas Net ağırlık 6.000 kg Aks sayısı 3
Belçika, Roeselare
INGELS TRUCKS&TRAILERS
Autoline'da 9 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
1998
Yakıt dizel Hacim 31 m³ Süspansiyon makas/makas Net ağırlık 6.000 kg Aks sayısı 3
Belçika, Roeselare
INGELS TRUCKS&TRAILERS
Autoline'da 9 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Fruehauf zift tankeri römork
1
€4.000 ≈ 187.900 TL
1992
Hacim 31,075 m³ Süspansiyon makas/makas Net ağırlık 7.140 kg Aks sayısı 3
Belçika, Wingene
DEGROOTE TRUCKS-BELGIUM
Autoline'da 21 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€17.000 ≈ 798.800 TL
1998
Yük kapasitesi 31.040 kg Net ağırlık 6.960 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Hoogerheide
Satıcıyla iletişime geç