Autoline » Kaza sonrası dorseler » Kaza sonrası izotermik dorseler » Kaza sonrası Schmitz Cargobull izotermik dorseler » Kaza sonrası Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/engine problem/ Disc/Multi-Dual temp izotermik dorse »

Kaza Sonrası Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/engine Problem/ Disc/Multi-Dual Temp Izotermik Dorse

PDF
Kaza sonrası Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/engine problem/ Disc/Multi-Dual temp izotermik dorse - Autoline
Kaza sonrası Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/engine problem/ Disc/Multi-Dual temp izotermik dorse | Görüntü 1 - Autoline
Kaza sonrası Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/engine problem/ Disc/Multi-Dual temp izotermik dorse | Görüntü 2 - Autoline
Kaza sonrası Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/engine problem/ Disc/Multi-Dual temp izotermik dorse | Görüntü 3 - Autoline
Kaza sonrası Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/engine problem/ Disc/Multi-Dual temp izotermik dorse | Görüntü 4 - Autoline
Kaza sonrası Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/engine problem/ Disc/Multi-Dual temp izotermik dorse | Görüntü 5 - Autoline
Kaza sonrası Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/engine problem/ Disc/Multi-Dual temp izotermik dorse | Görüntü 6 - Autoline
Kaza sonrası Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/engine problem/ Disc/Multi-Dual temp izotermik dorse | Görüntü 7 - Autoline
Kaza sonrası Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/engine problem/ Disc/Multi-Dual temp izotermik dorse | Görüntü 8 - Autoline
Kaza sonrası Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/engine problem/ Disc/Multi-Dual temp izotermik dorse | Görüntü 9 - Autoline
Kaza sonrası Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/engine problem/ Disc/Multi-Dual temp izotermik dorse | Görüntü 10 - Autoline
Kaza sonrası Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/engine problem/ Disc/Multi-Dual temp izotermik dorse | Görüntü 11 - Autoline
İlanla ilgileniyor musunuz?
1/11
PDF
€6.450
KDV hariç fiyat
≈ 308.400 TL
Satıcıyla iletişime geç
Model: Carrier Vector 1850/engine problem/ Disc/Multi-Dual temp
Üretim tarihi: 2008-06
İlk tescil: 2008-06
Yük kapasitesi: 30.000 kg
Net ağırlık: 9.000 kg
Brüt ağırlık: 39.000 kg
Bulunduğu yer: Hollanda SLIEDRECHT6501 km to "United States/Columbus"
Satıcı stok no: 21309
İlan tarihi: 1 aydan fazla
Karoser
Karoser boyutları: 13,32 m × 2,5 m × 2,6 m
Arka kapılar
Akslar
Aks sayısı: 3
İlk aks: 385 65 R 22,5
İkinci aks: 385 65 R 22,5
Üçüncü aks: 385 65 R 22,5
Durum
Durum: kazalı

Daha fazla bilgi — Kaza sonrası Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/engine problem/ Disc/Multi-Dual temp izotermik dorse

Türkçe
- Bölme
- Disk frenler
- Havalı süspansiyon
= Additional options and accessories =

- Air suspension
- Carrier Vector
- Disc brakes
- Multi / Dual temp
- Sliding separation wall

= Remarks =

Cool unit brand: Carrier

= Dealer information =

Homepage: kişileri göster
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.

= More information =

Axle configuration
Tyre size: 385 65 R 22,5
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Rear axle 2: Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Rear axle 3: Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%

Functional
Cooling: -30 °C to 30 °C
Cooling engine: diesel and electric (11627 operating hours diesel; 2654 electric)
Wall thickness: 50 mm

Condition
General condition: average
Technical condition: average
Visual appearance: average

Other information
Cool unit make: Carrier
axel_mark: Schmitz Cargobull
- Carrier Vector
- Въздушно окачване
- Дискови спирачки
- Преграда
- Carrier Vector
- Kotoučové brzdy
- Příčka
- Vzduchové odpružení
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Carrier Vector
- Luftfederung
- Multi / Dual temp
- Scheibenbremsen
- Trennwand

= Anmerkungen =

Kühlgerät Marke: Carrier

= Firmeninformationen =

Homepage: kişileri göster
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.

= Weitere Informationen =

Achskonfiguration
Refenmaß: 385 65 R 22,5
Hinterachse 1: Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse 2: Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse 3: Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%

Funktionell
Kühlung: -30 °C bis 30 °C
Kühlmotor: Diesel und elektrisch (11627 Betriebsstunden Diesel; 2654 elektrisch)
Wandstärke: 50 mm

Zustand
Allgemeiner Zustand: durchschnittlich
Technischer Zustand: durchschnittlich
Optischer Zustand: durchschnittlich
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Luftaffjedring
- Skillevæg
- Skivebremser

= Yderligere oplysninger =

Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385 65 R 22,5
Bagaksel 1: Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Bagaksel 2: Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Bagaksel 3: Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%

Funktionelle
Køling: -30 °C til 30 °C
Afkøling af motor: diesel og elektrisk (11627 driftstimer diesel; 2654 elektrisk)
Vægtykkelse: 50 mm

Stand
Overordnet stand: gennemsnitlig
Teknisk stand: gennemsnitlig
Visuelt udseende: gennemsnitlig
- Carrier Vector
- Multi / Dual temp
- Αερανάρτηση
- Διαχωριστικό
- Δισκόφρενα
= Más opciones y accesorios =

- Carrier Vector
- Frenos de disco
- Mampara de separación
- Multi / Dual temp
- Suspensión neumática

= Comentarios =

Marca de unidad de frío: Carrier

= Más información =

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385 65 R 22,5
Eje trasero 1: Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje trasero 2: Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje trasero 3: Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%

Funcional
Refrigeración: -30 °C hasta 30 °C
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico (11627 horas de funcionamiento diésel; 2654 eléctrico)
Grosor del tabique: 50 mm

Estado
Estado general: medio
Estado técnico: medio
Estado óptico: medio
- Ilmajousitus
- Levyjarrut
- Väliseinä
= Plus d'options et d'accessoires =

- Carrier Vector
- Freins à disque
- Multi / Dual temp
- Porte de separation roulante
- Suspension pneumatique

= Remarques =

Marque d'unité froide: Carrier

= Plus d'informations =

Configuration essieu
Dimension des pneus: 385 65 R 22,5
Essieu arrière 1: Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu arrière 2: Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu arrière 3: Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%

Pratique
Refroidissement: -30 °C jusqu'au 30 °C
Moteur frigorifique: diesel et électrique (11627 heures de fonctionnement diesel; 2654 électrique)
Épaisseur de paroi: 50 mm

Condition
État général: moyen
État technique: moyen
État optique: moyen
- Carrier Vector
- Disk kočnice
- Pregrada
- Zračni ovjes
= További opciók és tartozékok =

- Carrier Vector
- Elválasztó
- Légrugós felfüggesztés
- Tárcsafékek

= További információk =

Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 385 65 R 22,5
Hátsó tengely 1: Gumiabroncs profilja balra: 80%; Gumiabroncs profilja jobbra: 80%
Hátsó tengely 2: Gumiabroncs profilja balra: 80%; Gumiabroncs profilja jobbra: 80%
Hátsó tengely 3: Gumiabroncs profilja balra: 80%; Gumiabroncs profilja jobbra: 80%

Funkcionális
Hűtés: -30 °C a címre 30 °C
Hűtőmotor: dízel és elektromos (11627 üzemóra dízel; 2654 elektromos)
Falvastagság: 50 mm

Állam
Általános állapot: átlagos
Műszaki állapot: átlagos
Optikai állapot: átlagos
- Carrier Vector
- Freni a disco
- Multi / Dual temp
- Partizione
- Sospensioni pneumatiche
= Aanvullende opties en accessoires =

- Carrier Vector
- Luchtvering
- Multi / Dual temp
- Scheidingswand hangend
- Schijfremmen

= Bijzonderheden =

Merk koel unit: Carrier

= Bedrijfsinformatie =

Homepage: kişileri göster
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385 65 R 22,5
Achteras 1: Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras 2: Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras 3: Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%

Functioneel
Koeling: -30 °C tot 30 °C
Koelmotor: diesel en elektrisch (11627 draaiuren diesel; 2654 elektrisch)
Wanddikte: 50 mm

Staat
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: gemiddeld

Overige informatie
Merk koeleenheid: Carrier
- Luftfjæring
- Skillevegg
- Skivebremser
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Carrier Vector
- Hamulce tarczowe
- Zawieszenie pneumatyczne
- Ścianka grodziowa

= Więcej informacji =

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385 65 R 22,5
Oś tylna 1: Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Oś tylna 2: Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Oś tylna 3: Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%

Funkcjonalność
Chłodzenie: -30 °C do 30 °C
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny (11627 godziny pracy olej napędowy; 2654 elektryczny)
Grubość ściany: 50 mm

Stan
Stan ogólny: średnio
Stan techniczny: średnio
Stan wizualny: średnio
= Opções e acessórios adicionais =

- Carrier Vector
- Divisória
- Multi / Dual temp
- Suspensão pneumática
- Travão de discos

= Mais informações =

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385 65 R 22,5
Eixo traseiro 1: Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo traseiro 2: Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo traseiro 3: Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%

Funcional
Arrefecimento: -30 °C para 30 °C
Motor de refrigeração: diesel e elétrico (11627 horas de funcionamento diesel; 2654 elétrico)
Espessura da parede: 50 mm

Estado
Estado geral: média
Estado técnico: média
Aspeto visual: média
- Carrier Vector
- Frâne cu disc
- Perete despărțitor
- Suspensie pneumatică
= Дополнительные опции и оборудование =

- Carrier Vector
- Дисковые тормоза
- Перегородка
- Пневматическая подвеска

= Дополнительная информация =

Конфигурация осей
Размер шин: 385 65 R 22,5
Задний мост 1: Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Задний мост 2: Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Задний мост 3: Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%

Функциональность
Охлаждение: -30 °C к 30 °C
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический (11627 часы работы дизельное топливо; 2654 электрический)
Толщина стенки: 50 mm

Состояние
Общее состояние: среднее
Техническое состояние: среднее
Внешнее состояние: среднее
- Kotúčové brzdy
- Priečka
- Vzduchové odpruženie
= Extra tillval och tillbehör =

- Luftfjädring
- Skiljevägg
- Skivbromsar

= Ytterligare information =

Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385 65 R 22,5
Bakaxel 1: Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%
Bakaxel 2: Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%
Bakaxel 3: Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%

Funktionell
Kylning: -30 °C till 30 °C
Motor för kylning: diesel och el (11627 körtimmar diesel; 2654 elektriska)
Väggtjocklek: 50 mm

Delstat
Allmänt tillstånd: genomsnitt
Tekniskt tillstånd: genomsnitt
Optiskt tillstånd: genomsnitt
Önemli
Bu teklif bilgi edinme içindir. Lütfen satıcıdan daha kesin bilgi talep edin.
Satın alma ipuçları
Güvenlik ipuçları
Satıcının Doğrulanması

Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.

Fiyat Kontrolü

Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.

Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.

Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.

Şüpheli ön ödeme

En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.

Bu dolandırıcılığın çeşitleri aşağıdakileri içerebilir:
  • Ön ödemenin karta transferi
  • İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
  • “Emanetçi” hesabına transfer
  • Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
  • Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
  • Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
  • Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
  • Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Bir dolandırıcılık mı buldunuz?
Bizi bilgilendirin
Güvenlik ipuçları
PDF
Makine veya araç mı satıyorsunuz?
Bunu bizimle yapabilirsiniz!
Benzer ilanlar
€8.450 ≈ 404.100 TL
2011
Yük kapasitesi 30.000 kg Net ağırlık 9.000 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
Autoline'da 20 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€8.950 ≈ 428.000 TL
2011
Yük kapasitesi 32.457 kg Net ağırlık 9.543 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
Autoline'da 20 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€8.950 ≈ 428.000 TL
2012
Yük kapasitesi 30.000 kg Net ağırlık 9.000 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
Autoline'da 20 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€10.950 ≈ 523.600 TL
2012
Yük kapasitesi 30.400 kg Net ağırlık 8.600 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
Autoline'da 20 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€11.950 ≈ 571.500 TL
2010
Yük kapasitesi 33.156 kg Net ağırlık 8.844 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
Autoline'da 20 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€15.450 ≈ 738.800 TL
2013
Yük kapasitesi 32.457 kg Net ağırlık 9.543 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
Autoline'da 20 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€12.950 ≈ 619.300 TL
2013
Yük kapasitesi 30.350 kg Net ağırlık 8.650 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
Autoline'da 20 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€10.450 ≈ 499.700 TL
2013
Yük kapasitesi 30.000 kg Net ağırlık 9.000 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
Autoline'da 20 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€14.950 ≈ 714.900 TL
2013
Yük kapasitesi 32.457 kg Net ağırlık 9.543 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
Autoline'da 20 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€8.950 ≈ 428.000 TL
2007
Yük kapasitesi 30.350 kg Net ağırlık 8.650 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
Autoline'da 20 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€12.950 ≈ 619.300 TL
2013
Yük kapasitesi 30.350 kg Net ağırlık 8.650 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
Autoline'da 20 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€10.950 ≈ 523.600 TL
2013
Yük kapasitesi 30.000 kg Net ağırlık 9.000 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
Autoline'da 20 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€6.950 ≈ 332.400 TL
2010
Net ağırlık 8.950 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
Autoline'da 20 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€10.950 ≈ 523.600 TL
2008
Yük kapasitesi 30.100 kg Net ağırlık 8.900 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
Autoline'da 20 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€10.950 ≈ 523.600 TL
2008
Yük kapasitesi 30.000 kg Net ağırlık 9.000 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
Autoline'da 20 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€6.950 ≈ 332.400 TL
2010
Net ağırlık 8.950 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
Autoline'da 20 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€7.950 ≈ 380.200 TL
2012
Yük kapasitesi 30.000 kg Net ağırlık 9.000 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
Autoline'da 20 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€6.950 ≈ 332.400 TL
2005
Yük kapasitesi 30.000 kg Net ağırlık 9.000 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
Autoline'da 20 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€6.950 ≈ 332.400 TL
2013
Yük kapasitesi 30.000 kg Net ağırlık 9.000 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
Autoline'da 20 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€12.950 ≈ 619.300 TL
2015
Yük kapasitesi 30.050 kg Net ağırlık 8.950 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
Autoline'da 20 yıl
Satıcıyla iletişime geç