Scania P230 / Vuilniswagen Garbagetruck Mullwagen / Geesink GPM3 + Terb Çöp Kamyonu

PDF
Scania P230 / Vuilniswagen Garbagetruck Mullwagen / Geesink GPM3 + Terb çöp kamyonu - Autoline
Scania P230 / Vuilniswagen Garbagetruck Mullwagen / Geesink GPM3 + Terb çöp kamyonu | Görüntü 1 - Autoline
Scania P230 / Vuilniswagen Garbagetruck Mullwagen / Geesink GPM3 + Terb çöp kamyonu | Görüntü 2 - Autoline
Scania P230 / Vuilniswagen Garbagetruck Mullwagen / Geesink GPM3 + Terb çöp kamyonu | Görüntü 3 - Autoline
Scania P230 / Vuilniswagen Garbagetruck Mullwagen / Geesink GPM3 + Terb çöp kamyonu | Görüntü 4 - Autoline
Scania P230 / Vuilniswagen Garbagetruck Mullwagen / Geesink GPM3 + Terb çöp kamyonu | Görüntü 5 - Autoline
Scania P230 / Vuilniswagen Garbagetruck Mullwagen / Geesink GPM3 + Terb çöp kamyonu | Görüntü 6 - Autoline
Scania P230 / Vuilniswagen Garbagetruck Mullwagen / Geesink GPM3 + Terb çöp kamyonu | Görüntü 7 - Autoline
Scania P230 / Vuilniswagen Garbagetruck Mullwagen / Geesink GPM3 + Terb çöp kamyonu | Görüntü 8 - Autoline
Scania P230 / Vuilniswagen Garbagetruck Mullwagen / Geesink GPM3 + Terb çöp kamyonu | Görüntü 9 - Autoline
Scania P230 / Vuilniswagen Garbagetruck Mullwagen / Geesink GPM3 + Terb çöp kamyonu | Görüntü 10 - Autoline
Scania P230 / Vuilniswagen Garbagetruck Mullwagen / Geesink GPM3 + Terb çöp kamyonu | Görüntü 11 - Autoline
Scania P230 / Vuilniswagen Garbagetruck Mullwagen / Geesink GPM3 + Terb çöp kamyonu | Görüntü 12 - Autoline
Scania P230 / Vuilniswagen Garbagetruck Mullwagen / Geesink GPM3 + Terb çöp kamyonu | Görüntü 13 - Autoline
Scania P230 / Vuilniswagen Garbagetruck Mullwagen / Geesink GPM3 + Terb çöp kamyonu | Görüntü 14 - Autoline
Scania P230 / Vuilniswagen Garbagetruck Mullwagen / Geesink GPM3 + Terb çöp kamyonu | Görüntü 15 - Autoline
Scania P230 / Vuilniswagen Garbagetruck Mullwagen / Geesink GPM3 + Terb çöp kamyonu | Görüntü 16 - Autoline
Scania P230 / Vuilniswagen Garbagetruck Mullwagen / Geesink GPM3 + Terb çöp kamyonu | Görüntü 17 - Autoline
Scania P230 / Vuilniswagen Garbagetruck Mullwagen / Geesink GPM3 + Terb çöp kamyonu | Görüntü 18 - Autoline
Scania P230 / Vuilniswagen Garbagetruck Mullwagen / Geesink GPM3 + Terb çöp kamyonu | Görüntü 19 - Autoline
Scania P230 / Vuilniswagen Garbagetruck Mullwagen / Geesink GPM3 + Terb çöp kamyonu | Görüntü 20 - Autoline
Scania P230 / Vuilniswagen Garbagetruck Mullwagen / Geesink GPM3 + Terb çöp kamyonu | Görüntü 21 - Autoline
Scania P230 / Vuilniswagen Garbagetruck Mullwagen / Geesink GPM3 + Terb çöp kamyonu | Görüntü 22 - Autoline
Scania P230 / Vuilniswagen Garbagetruck Mullwagen / Geesink GPM3 + Terb çöp kamyonu | Görüntü 23 - Autoline
Scania P230 / Vuilniswagen Garbagetruck Mullwagen / Geesink GPM3 + Terb çöp kamyonu | Görüntü 24 - Autoline
Scania P230 / Vuilniswagen Garbagetruck Mullwagen / Geesink GPM3 + Terb çöp kamyonu | Görüntü 25 - Autoline
Scania P230 / Vuilniswagen Garbagetruck Mullwagen / Geesink GPM3 + Terb çöp kamyonu | Görüntü 26 - Autoline
İlanla ilgileniyor musunuz?
1/26
PDF
€12.450
KDV hariç fiyat
≈ 539.000 TL
Satıcıyla iletişime geç
Marka: Scania
Üretim tarihi: 2006-03
İlk tescil: 2006-03-10
Km: 488.733 km
Yük kapasitesi: 12.300 kg
Net ağırlık: 14.200 kg
Brüt ağırlık: 26.500 kg
Bulunduğu yer: Hollanda Zaltbommel6530 km to "United States/Columbus"
Satıcı stok no: BR-TR-30
İlan tarihi: 24 Mar 2025
Açıklama
Kaba ölçüler: uzunluk - 8,8 m, genişlik - 2,5 m
Motor
Güç: 231 bg (170 kW)
Yakıt: dizel
Hacim: 8.867 cm³
Silindir sayısı: 5
Avro: Euro 4
Vites kutusu
Tip: otomatik
Akslar
Aks sayısı: 3
Aks konfigürasyonu: 6x2
Süspansiyon: makas/pnömatik
Aks aralığı: 4.900 mm
İkiz lastik
İlk aks: 315/70R22.5, frenler - disk
İkinci aks: 315/70R22.5, frenler - disk
Üçüncü aks: 315/70R22.5, frenler - disk
Frenler
ABS
EBS
Motor freni
Kabin
Kendiliğinden ısıtmalı
Hava yastığı
Teyp: CD
Hız sabitleme (tempomat)
Takograf
Takometre
Elektrikli camlar
Alarm sistemi
Merkezi kilit
Hız sınırlayıcı
Sis farları
Güneşlik
İlave seçenekler
Kliması
Ek parçalar
Merkezi yağlama
Durum
Durum: 2.el
Daha fazla bilgi
Renk: yeşil
Ek hizmetler

Daha fazla bilgi — Scania P230 / Vuilniswagen Garbagetruck Mullwagen / Geesink GPM3 + Terb çöp kamyonu

Türkçe
- Alüminyum yakıt deposu
- Analog takograf
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Disk frenler
- Geri vites kamerası
- Hava yastıkları
- Hidrolik direksiyon
- Kabin havalı süspansiyon
- Klima kontrolü
- PTO
- Tavan kapağı
= Additional options and accessories =

- Airbags
- Aluminium fuel tank
- Analogue tachograph
- Cabin air suspension
- Climate control
- Disc brakes
- Extra steering axle
- Heavy duty engine brake
- Parkassist
- Passenger seat
- Power steering
- PTO
- Reversing camera
- Roof hatch

= More information =

General information
Cab: day

Axle configuration
Tyre size: 315/70R22.5
Front axle: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 1: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 2: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Damages: none

Additional information
Please contact Pieter van Hemert for more information
- PTO
- Алуминиев горивен резервоар
- Аналогов тахограф
- Въздушни възглавници
- Въздушно окачване на кабината
- Дискови спирачки
- Камера за заден ход
- Люк на тавана
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Регулиране на температурата
- Усилвател на волана
- Airbagy
- Analogový tachograf
- Hliníková palivová nádrž
- Kamera couvání
- Kotoučové brzdy
- Ovládání klimatizace
- Posilovač řízení
- PTO
- Robustní motorová brzda
- Střešní okno
- Vzduchové odpružení kabiny
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Airbags
- Aluminium-Kraftstofftank
- Bremskraftverstärker
- Dachluke
- Fahrerhaus-Luftfederung
- Klimaanlage
- Mechanischer Tachograph
- Rückwärtsfahrkamera
- Scheibenbremsen
- Servolenkung
- Zapfwelle (PTO)

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Kabine: Tag

Achskonfiguration
Refenmaß: 315/70R22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Schäden: keines

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Pieter van Hemert, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Airbags
- Aluminiumsbrændstoftank
- Analog fartskriver
- Bakkamera
- Førerhusluftaffjedring
- Klimaanlæg
- Kraftig motorbremse
- Kraftudtag
- Servostyring
- Skivebremser
- Taglem

= Yderligere oplysninger =

Førerhus: day cab
Dækstørrelse: 315/70R22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Kontakt Pieter van Hemert for yderligere oplysninger
- PTO
- Άνοιγμα οροφής
- Αερανάρτηση καμπίνας
- Αερόσακοι
- Αναλογικός ταχογράφος
- Δισκόφρενα
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Σύστημα ελέγχου κλιματισμού
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- υδραυλικό τιμόνι
= Más opciones y accesorios =

- Airbags
- Climatizador
- Cámara de visión trasera
- Dirección asistida
- Freno de motor reforzado
- Frenos de disco
- PTO
- Suspensión neumática de la cabina
- Tacógrafo analógico
- Tanque de combustible de aluminio
- Trampilla abatible

= Más información =

Información general
Cabina: día

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 315/70R22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Daños: ninguno

Información complementaria
Póngase en contacto con Pieter van Hemert para obtener más información.
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Analoginen ajopiirturi
- Ilmastointi
- Kattoluukku
- Levyjarrut
- Ohjaamon ilmajousitus
- Ohjaustehostin
- Peruutuskamera
- Raskaan käytön moottorijarru
- Turvatyynyt
- Voimanotto
= Plus d'options et d'accessoires =

- Airbags
- Caméra de recul
- Climate control
- Direction assistée
- Frein moteur renforcé
- Freins à disque
- Prise de force
- Réservoir de carburant en aluminium
- Suspension pneumatique de la cabine
- Tachygraphe analogique
- Trappe de toit

= Plus d'informations =

Informations générales
Cabine: jour

Configuration essieu
Dimension des pneus: 315/70R22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Dommages: aucun

Informations complémentaires
Veuillez contacter Pieter van Hemert pour plus d'informations
- Aluminijski spremnik goriva
- Analogni tahograf
- Disk kočnice
- Kamera za vožnju unatrag
- Krovni otvor
- Priključno vratilo
- Servo-upravljač
- Snažna kočnica motora
- Upravljanje klimatizacijom
- Zračni jastuci
- Zračni ovjes kabine
- Alumínium üzemanyagtartály
- Analóg tachográf
- Fülke légrugós felfüggesztése
- Kihajtás
- Klímavezérlés
- Légzsákok
- Nagy teljesítményű motorfék
- Szervokormány
- Tetőablak
- Tolatókamera
- Tárcsafékek
- Airbag
- Botola
- Freni a disco
- Freno motore per impieghi gravosi
- Presa di forsa
- Quadro di comando climatizzatore
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Servosterzo
- Sospensione pneumatica cabina
- Tachigrafo analogico
- Videocamera per retromarcia
= Aanvullende opties en accessoires =

- Achteruitrijcamera
- Airbags
- Aluminium brandstoftank
- Bijrijderstoel
- Climate control
- Dakluik
- Extra stuuras
- Luchtgeveerde cabine
- Parkeerhulp
- Passagiersstoel
- PTO
- PTO
- Schijfremmen
- Stuurbekrachtiging
- Tachograaf analoog
- Versterkte motorrem
- Zwaaibalk

= Bijzonderheden =

Scania P230 DB 6X2/4 MNA
Vuilniswagen / Garbagetruck / Mullwagen
Geesink GPM3 opbouw
Terberg belading TA-De
6x2
Gestuurde voorloopas
3 zitplaatsen
Airco
Euro4
Analoge tachograaf

NL truck van 1e eigenaar
Direct inzetbaar; APK/TUV/MOT 10-03-2024

= Bedrijfsinformatie =

Voor meer foto's kijk op: kişileri göster
Weitere Fotos finden Sie unter: kişileri göster
For more photos see: kişileri göster
Para más fotos ver: kişileri göster
Więcej zdjęć znajdziesz na: kişileri göster

= Meer informatie =

Algemene informatie
Cabine: dag

Asconfiguratie
Bandenmaat: 315/70R22.5
Vooras: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 1: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 2: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Pieter van Hemert
- Analog ferdskriver
- Drivstofftank i aluminium
- Klimaanlegg
- Kollisjonsputer
- Kraftig motorbrems
- Kraftuttak
- Luftfjæring i førerhuset
- Ryggekamera
- Servostyring
- Skivebremser
- Takluke
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Hamulce tarczowe
- HVAC
- Kamera do tyłu
- Luk dachowy
- Pneumatyczne zawieszenie kabiny
- Poduszki powietrzne
- Tachograf analogowy
- Wał odbioru mocy
- Wspomaganie kierownicy
- Wzmocnione hamowanie silnikiem

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Kabina: dzienna

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 315/70R22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Uszkodzenia: brak

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Pieter van Hemert
= Opções e acessórios adicionais =

- Airbags
- Camara de marcha-atràs
- Controlo da climatização
- Depósito de combustível em alumínio
- Direcção assistida
- Escotilha do tejadilho
- Suspensão pneumática da cabina
- Tacógrafo analógico
- Tomada da força
- Travão de discos
- Travão do motor reforçado

= Mais informações =

Informações gerais
Cabina: dia

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 315/70R22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Danos: nenhum

Informações adicionais
Contacte Pieter van Hemert para obter mais informações
- Airbaguri
- Cameră de marșarier
- Climatizare
- Decuplare motor
- Frâne cu disc
- Frână de motor heavy-duty
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Servodirecţie
- Suspensie pneumatică a cabinei
- Tahograf analogic
- Trapă de plafon
= Дополнительные опции и оборудование =

- PTO
- Алюминиевый топливный бак
- Аналоговый тахограф
- Дисковые тормоза
- Камера заднего хода
- Климат-контроль
- Люк крыши
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Пневматическая подвеска кабины
- Подушки безопасности
- Усилитель рулевого управления

= Дополнительная информация =

Кабина: кабина без спального места (day)
Размер шин: 315/70R22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Свяжитесь с Pieter van Hemert для получения дополнительной информации
- Airbagy
- Analógový tachograf
- Cúvacia kamera
- Hliníková palivová nádrž
- Kotúčové brzdy
- Ovládanie klimatizácie
- Posilňovač riadenia
- PTO
- Strešný otvor
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Vzduchové odpruženie kabíny
= Extra tillval och tillbehör =

- Analog färdskrivare
- Backkamera
- Bränsletank av aluminium
- Extra kraftig motorbroms
- Hyttluftfjädring
- Klimatanläggning
- Krockkuddar
- PTO
- Servostyrning
- Skivbromsar
- Taklucka

= Ytterligare information =

Allmän information
Hytt: dag

Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 315/70R22.5
Framaxel: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 1: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 2: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Skada på fordon: skadefri

Ytterligare information
Kontakta Pieter van Hemert för mer information
Önemli
Bu teklif bilgi edinme içindir. Lütfen satıcıdan daha kesin bilgi talep edin.
Satın alma ipuçları
Güvenlik ipuçları
Satıcının Doğrulanması

Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.

Fiyat Kontrolü

Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.

Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.

Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.

Şüpheli ön ödeme

En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.

Bu dolandırıcılığın çeşitleri aşağıdakileri içerebilir:
  • Ön ödemenin karta transferi
  • İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
  • “Emanetçi” hesabına transfer
  • Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
  • Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
  • Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
  • Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
  • Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Bir dolandırıcılık mı buldunuz?
Bizi bilgilendirin
Güvenlik ipuçları
PDF
Makine veya araç mı satıyorsunuz?
Bunu bizimle yapabilirsiniz!
Benzer ilanlar
€10.900 ≈ 471.900 TL
2010
690.516 km
Güç 280 bg (206 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 10.085 kg Aks konfigürasyonu 6x2
Hollanda, Veghel
BAS World
Autoline'da 21 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€11.500 ≈ 497.900 TL
2006
769.822 km
Güç 256 bg (188 kW) Avro Euro 3 Yakıt dizel Yük kapasitesi 11.880 kg Hacim 20 m³ Aks konfigürasyonu 6x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Andelst
Satıcıyla iletişime geç
€9.900 ≈ 428.600 TL
2009
369.000 km
Güç 280 bg (206 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 13.315 kg Aks konfigürasyonu 6x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Ede
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2003
502.057 km
Güç 230 bg (169 kW) Avro Euro 3 Yakıt dizel Yük kapasitesi 13.500 kg Aks konfigürasyonu 6x2 Karoser markası Geesink
Hollanda, Oirschot
Satıcıyla iletişime geç
€11.000 ≈ 476.200 TL
2006
442.069 km
Güç 256 bg (188 kW) Avro Euro 3 Yakıt dizel Yük kapasitesi 12.520 kg Hacim 20 m³ Aks konfigürasyonu 6x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Andelst
Satıcıyla iletişime geç
€12.500 ≈ 541.200 TL
2007
440.357 km
Güç 256 bg (188 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 12.660 kg Aks konfigürasyonu 6x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Andelst
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2003
390.355 km
Güç 230 bg (169 kW) Avro Euro 3 Yük kapasitesi 13.530 kg Aks konfigürasyonu 6x2 Süspansiyon pnömatik/pnömatik
Hollanda, Oirschot
Satıcıyla iletişime geç
€11.000 ≈ 476.200 TL
2006
247.038 km
Güç 256 bg (188 kW) Avro Euro 3 Yakıt dizel Yük kapasitesi 12.510 kg Aks konfigürasyonu 6x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Andelst
Satıcıyla iletişime geç
€11.200 ≈ 484.900 TL
2006
449.870 km
Güç 420 bg (309 kW) Yakıt dizel Aks konfigürasyonu 6x2 Süspansiyon makas/makas
Macaristan, Budapest
Satıcıyla iletişime geç
€11.200 ≈ 484.900 TL
2006
449.870 km
Güç 420 bg (309 kW) Yakıt dizel Aks konfigürasyonu 6x2 Süspansiyon makas/makas
Sırbistan, Novi Sad
Satıcıyla iletişime geç
€11.200 ≈ 484.900 TL
2006
449.870 km
Güç 420 bg (309 kW) Yakıt dizel Aks konfigürasyonu 6x2 Süspansiyon makas/makas
Hırvatistan, Zagreb
Satıcıyla iletişime geç
€10.900 ≈ 471.900 TL
2009
604.159 km
Güç 250 bg (184 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 10.365 kg Aks konfigürasyonu 6x2
Hollanda, Veghel
BAS World
Autoline'da 21 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€8.900 ≈ 385.300 TL
2011
318.600 km
Güç 310 bg (228 kW) Avro Euro 5 Yük kapasitesi 12.380 kg Aks konfigürasyonu 6x2 Süspansiyon pnömatik/pnömatik
Hollanda, Ede
Satıcıyla iletişime geç
€5.900 ≈ 255.400 TL
2006
360.000 km
Güç 435 bg (320 kW) Avro Euro 3 Yük kapasitesi 11.637 kg Aks konfigürasyonu 6x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Nijmegen
Satıcıyla iletişime geç
€11.500 ≈ 497.900 TL
2009
276.707 km
Güç 310 bg (228 kW) Avro Euro 4 Yakıt dizel Yük kapasitesi 11.840 kg Aks konfigürasyonu 6x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Andelst
Satıcıyla iletişime geç
€11.900 ≈ 515.200 TL
2009
450.854 km
Güç 250 bg (184 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 14.295 kg Aks konfigürasyonu 6x2
Hollanda, Veghel
BAS World
Autoline'da 21 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€9.300 ≈ 402.600 TL
2006
393.459 km
Güç 270 bg (198 kW) Avro Euro 3 Yük kapasitesi 17.950 kg Süspansiyon makas/pnömatik
Belçika, Bree
Satıcıyla iletişime geç
€10.500 ≈ 454.600 TL
2008
180.300 km
Güç 290 bg (213 kW) Avro Euro 5
Hollanda, Hoogerheide
DINGEMANSE TRUCKS & TRAILERS
Autoline'da 20 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€11.500 ≈ 497.900 TL
2009
285.724 km
Güç 310 bg (228 kW) Avro Euro 4 Yakıt dizel Yük kapasitesi 11.840 kg Hacim 21 m³ Aks konfigürasyonu 6x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Andelst
Satıcıyla iletişime geç
€11.000 ≈ 476.200 TL
2008
423.372 km
Güç 256 bg (188 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 11.440 kg Aks konfigürasyonu 6x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Andelst
Satıcıyla iletişime geç