Volvo FH 420 6x2/Steering+lift Axle/New ADR Test/like New Çekici
PDF
Paylaş
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
İlanla ilgileniyor musunuz?
1/14
PDF
Paylaş
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
€29.950
KDV hariç fiyat
≈ 1.084.000 TL
Satıcıyla iletişime geç
Marka:
Volvo
Tip:
çekici
Üretim tarihi:
2018-06
İlk tescil:
2018-06-06
Km:
997.000 km
Yük kapasitesi:
18.030 kg
Net ağırlık:
8.070 kg
Brüt ağırlık:
26.100 kg
Bulunduğu yer:
Hollanda SLIEDRECHT6501 km ötenizde
İlan tarihi:
1 aydan fazla
Satıcı stok no:
20739adr
Açıklama
Kaba ölçüler:
uzunluk - 6,31 m, genişlik - 2,52 m
Motor
Güç:
428 bg (315 kW)
Yakıt:
dizel
Hacim:
12.777 cm³
Silindir sayısı:
6
Avro:
Euro 6
Vites kutusu
Tip:
otomatik
Akslar
Aks sayısı:
3
Aks konfigürasyonu:
6x2
Aks aralığı:
3.900 mm
İkiz lastik:
İlk aks:
315 80 R 22,5
İkinci aks:
315 80 R 22,5
Üçüncü aks:
315 80 R 22,5
Frenler
ABS:
EBS:
Motor freni:
Kabin
Uyuma yeri:
Hidrolik direksiyon:
Klima:
Teyp:
CD
Buzdolabı:
Hız sabitleme (tempomat):
Otomatik cam düğmesi:
Sis farları:
Güneşlik:
Uzaktan muayene
Araç teslimat hizmeti
Ek parçalar
ADR:
ASR:
Hafif alaşım jantlar:
Merkezi yağlama:
AdBlue tankı:
Durum
Durum:
2.el
Önemli
Bu teklif bilgi edinme içindir. Lütfen satıcıdan daha kesin bilgi talep edin.
Satın alma ipuçları
Satıcı iletişim bilgileri
Satıcıya abone olun
Arjan
+31 6 132...
Göster
+31 6 13259809
Adres
Hollanda, Güney Hollanda, 3361AP, SLIEDRECHT, Rivierdijk 2c
Satıcının yerel saati:
13:28 (CET)
Mesaj gönder
Satıcı iletişim bilgileri
Truckcentrum Sliedrecht
Hollanda
Autoline'da 19 yıl
4.4
42 değerlendirme
Satıcıya abone olun
+31 6 200...
Göster
+31 6 20016193
+31 184 41...
Göster
+31 184 410 811
+31 6 132...
Göster
+31 6 13259809
Satıcıya sorun
PDF
Paylaş
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Makine veya araç mı satıyorsunuz?
Bunu bizimle yapabilirsiniz!
Benzer ilanlar
€29.950
≈ 1.084.000 TL
2018
997.000 km
Güç
428 bg (315 kW)
Avro
Euro 6
Yakıt
dizel
Yük kapasitesi
18.030 kg
Aks konfigürasyonu
6x2
Hollanda, Sliedrecht
Satıcıyla iletişime geç
€34.950
≈ 1.265.000 TL
2017
580.000 km
Avro
Euro 6
Yakıt
dizel
Yük kapasitesi
18.985 kg
Aks konfigürasyonu
6x2
Hollanda, Sliedrecht
Satıcıyla iletişime geç
€34.450
≈ 1.247.000 TL
2017
580.000 km
Avro
Euro 6
Yakıt
dizel
Yük kapasitesi
18.985 kg
Aks konfigürasyonu
6x2
Hollanda, Sliedrecht
Satıcıyla iletişime geç
€32.900
≈ 1.191.000 TL
2018
825.501 km
Güç
510 bg (375 kW)
Avro
Euro 6
Yakıt
dizel
Aks konfigürasyonu
4x2
Hollanda, Vuren
Kleyn Trucks
Autoline'da 21 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€34.950
≈ 1.265.000 TL
2017
580.295 km
Avro
Euro 6
Yakıt
dizel
Yük kapasitesi
18.985 kg
Aks konfigürasyonu
6x2
Hollanda, Sliedrecht
Satıcıyla iletişime geç
€25.750
≈ 932.100 TL
2018
751.937 km
Güç
469 bg (345 kW)
Avro
Euro 6
Yük kapasitesi
15.350 kg
Aks konfigürasyonu
6x2
Süspansiyon
makas/pnömatik
Hollanda, Meerkerk
Satıcıyla iletişime geç
€26.250
≈ 950.200 TL
2018
679.482 km
Güç
460 bg (338 kW)
Avro
Euro 6
Yakıt
dizel
Aks konfigürasyonu
4x2
Hollanda, Borne
Satıcıyla iletişime geç
€29.900
≈ 1.082.000 TL
2017
585.396 km
Avro
Euro 6
Yakıt
dizel
Yük kapasitesi
18.766 kg
Aks konfigürasyonu
6x4
Süspansiyon
pnömatik/pnömatik
Hollanda, Velddriel
Satıcıyla iletişime geç
€24.900
≈ 901.300 TL
2018
1.005.582 km
Güç
469 bg (345 kW)
Avro
Euro 6
Aks konfigürasyonu
4x2
Hollanda, Borne
Satıcıyla iletişime geç
€34.900
≈ 1.263.000 TL
2018
564.171 km
Güç
510 bg (375 kW)
Avro
Euro 6
Yakıt
dizel
Yük kapasitesi
12.156 kg
Aks konfigürasyonu
4x2
Hollanda, Vuren
Kleyn Trucks
Autoline'da 21 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€31.950
≈ 1.156.000 TL
2017
672.264 km
Güç
510 bg (375 kW)
Avro
Euro 6
Yakıt
dizel
Yük kapasitesi
17.500 kg
Aks konfigürasyonu
6x2
Hollanda, Vuren
Kleyn Trucks
Autoline'da 21 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€32.900
≈ 1.191.000 TL
2017
904.128 km
Güç
510 bg (375 kW)
Avro
Euro 6
Yakıt
dizel
Yük kapasitesi
11.436 kg
Aks konfigürasyonu
4x2
Süspansiyon
pnömatik/pnömatik
Hollanda, Borne
Satıcıyla iletişime geç
€33.900
≈ 1.227.000 TL
2018
749.580 km
Güç
510 bg (375 kW)
Avro
Euro 6
Yakıt
dizel
Yük kapasitesi
18.065 kg
Aks konfigürasyonu
6x2
Hollanda, Vuren
Kleyn Trucks
Autoline'da 21 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€30.900
≈ 1.118.000 TL
2017
743.422 km
Güç
469 bg (345 kW)
Avro
Euro 6
Yakıt
dizel
Yük kapasitesi
12.138 kg
Aks konfigürasyonu
4x2
Hollanda, Vuren
Kleyn Trucks
Autoline'da 21 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€31.950
≈ 1.156.000 TL
2017
706.944 km
Avro
Euro 6
Yakıt
dizel
Aks konfigürasyonu
6x2
Süspansiyon
makas/pnömatik
Hollanda, Meerkerk
Satıcıyla iletişime geç
€34.900
≈ 1.263.000 TL
2018
693.000 km
Güç
460 bg (338 kW)
Avro
Euro 6
Yakıt
dizel
Yük kapasitesi
11.804 kg
Aks konfigürasyonu
4x2
Süspansiyon
makas/pnömatik
Hollanda, Vriezenveen
Satıcıyla iletişime geç
€33.900
≈ 1.227.000 TL
2018
763.021 km
Güç
510 bg (375 kW)
Avro
Euro 6
Yakıt
dizel
Yük kapasitesi
18.065 kg
Aks konfigürasyonu
6x2
Hollanda, Vuren
Kleyn Trucks
Autoline'da 21 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€33.900
≈ 1.227.000 TL
2018
805.591 km
Güç
510 bg (375 kW)
Avro
Euro 6
Yakıt
dizel
Yük kapasitesi
11.023 kg
Aks konfigürasyonu
4x2
Hollanda, Vuren
Kleyn Trucks
Autoline'da 21 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Şunlara da bakınız
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Geri vites kamerası
- Havalı süspansiyon
- Sleeper cab
- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Heavy duty engine brake
- Laneguard
- Reversing camera
- Sleeper cab
- VEB
= Dealer information =
Homepage: kişileri göster
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.
= More information =
General information
Bodywork: Hazardous materials
Registration number: 72-BKZ-5
Axle configuration
Tyre size: 315 80 R 22,5
Front axle: Max. axle load: 7100 kg; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Rear axle 1: Max. axle load: 7500 kg; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Rear axle 2: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%
Maintenance
APK (MOT): tested until 06/2025
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: very good
Additional information
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- Въздушно окачване
- Камера за заден ход
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Спална кабина
- Kamera couvání
- Robustní motorová brzda
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Vzduchové odpružení
- Aluminium-Kraftstofftank
- Bremskraftverstärker
- Laneguard
- Luftfederung
- Rückwärtsfahrkamera
- Schlafkabine
- VEB
= Firmeninformationen =
Homepage: kişileri göster
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Aufbau: Gefährliche Stoffe
Kennzeichen: 72-BKZ-5
Achskonfiguration
Refenmaß: 315 80 R 22,5
Vorderachse: Max. Achslast: 7100 kg; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 7500 kg; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 06.2025
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: sehr gut
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Bakkamera
- Kraftig motorbremse
- Luftaffjedring
- Sleeper Cab
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Karosseri: Farlige materialer
Registreringsnummer: 72-BKZ-5
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 315 80 R 22,5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7100 kg; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil jun. 2025
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: meget god
Yderligere oplysninger
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Αερανάρτηση
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Cabina de dormir
- Cámara de visión trasera
- Freno de motor reforzado
- Laneguard
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio
- VEB
= Más información =
Información general
Carrocería: Sustancias peligrosas
Matrícula: 72-BKZ-5
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 315 80 R 22,5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7100 kg; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta jun. 2025
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: muy bueno
Información complementaria
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
- Ilmajousitus
- Makuutilallinen ohjaamo
- Peruutuskamera
- Raskaan käytön moottorijarru
- Cabine de couchage
- Caméra de recul
- Frein moteur renforcé
- Laneguard
- Réservoir de carburant en aluminium
- Suspension pneumatique
- VEB
= Plus d'informations =
Informations générales
Construction: Substances dangereuses
Numéro d'immatriculation: 72-BKZ-5
Configuration essieu
Dimension des pneus: 315 80 R 22,5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7100 kg; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
Entretien
APK (CT): valable jusqu'à juin 2025
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: très bon
Informations complémentaires
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Kamera za vožnju unatrag
- Snažna kočnica motora
- Spavaća kabina
- Zračni ovjes
- Légrugós felfüggesztés
- Nagy teljesítményű motorfék
- Sleeper Cab
- Tolatókamera
- Laneguard
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
- Sospensioni pneumatiche
- Videocamera per retromarcia
- Achteruitrijcamera
- Aluminium brandstoftank
- Laneguard
- Luchtvering
- Slaapcabine
- VEB
- Versterkte motorrem
= Bedrijfsinformatie =
Homepage: kişileri göster
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Gevaarlijke stoffen
Kenteken: 72-BKZ-5
Asconfiguratie
Bandenmaat: 315 80 R 22,5
Vooras: Max. aslast: 7100 kg; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras 1: Max. aslast: 7500 kg; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras 2: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Onderhoud
APK: gekeurd tot jun. 2025
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: zeer goed
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Førerhus med soveplass
- Kraftig motorbrems
- Luftfjæring
- Ryggekamera
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina sypialna
- Kamera do tyłu
- Laneguard
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Budowa: Substancje niebezpieczne
Numer rejestracyjny: 72-BKZ-5
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 315 80 R 22,5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7100 kg; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do jun. 2025
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
- Cabina c/cama
- Camara de marcha-atràs
- Depósito de combustível em alumínio
- Laneguard
- Suspensão pneumática
- Travão do motor reforçado
- VEB
= Mais informações =
Informações gerais
Carroçaria: Substâncias perigosas
Número de registo: 72-BKZ-5
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 315 80 R 22,5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7100 kg; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 7500 kg; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Manutenção
APK (MOT): testado até jun. 2025
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: muito bom
Informações adicionais
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Cameră de marșarier
- Frână de motor heavy-duty
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Suspensie pneumatică
- Laneguard
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Камера заднего хода
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Общая информация
Кузов: Опасный груз
Регистрационный номер: 72-BKZ-5
Конфигурация осей
Размер шин: 315 80 R 22,5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7100 kg; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до jun. 2025
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Дополнительная информация
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína na spanie
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Vzduchové odpruženie
- Bränsletank av aluminium
- Extra kraftig motorbroms
- Luftfjädring
- Sovhytt