Scania R490 6X2 | EURO 6 * RETARDER * WF HYDRAULIEK * NL TRUCK Çekici
































Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.
Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.
Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.
Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.
En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.
- Ön ödemenin karta transferi
- İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
- “Emanetçi” hesabına transfer
- Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
- Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
- Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
- Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
- Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Satıcı iletişim bilgileri




















- Arbeitslampe(n)
- Fernlicht
- Hydraulik
- Luftfederung
- Lufthorn
- Mit Schiebsattelkupplung
- Navigation
- NL Registrierung
- Scheibenbremsen
- Schlafkabine
- Signalfeuer
- Sper
- Standheizung
= Firmeninformationen =
Besuchen Sie unsere Website kişileri göster für alle Fotos und ausführlichen Fahrzeuginformationen.
Warum Boon Trucks & Trailers:
- Ausgezeichneter Service
- Die größte Auswahl an gebrauchten Containerchassis aus Europa
- Unterstützung beim Export / Verschiffung
- Pflege der Zolldokumente
- Transport zum Hafen Antwerpen/Rotterdam/Amsterdam/Zeebrugge
- Stapeln/laden möglich
- Transitnummer angeben
- Marktpreise
- Usw, usw…
Möchten Sie Ihr Fahrzeug verkaufen oder tauschen? Kontaktieren Sie uns per Mail, Telefon oder WhatsApp.
Öffnungszeiten:
Montag bis Freitag: 8:30 – 18:00
Samstag: nach Vereinbarung
kişileri göster
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Aufbau: Standard-SZM
Kabine: Highline, einfach
Kennzeichen: 92-BNJ-1
Seriennummer: YS2R6X20005348492
Achskonfiguration
Vorderachse: Refenmaß: 385/55 R22.5; Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Hinterachse 1: Refenmaß: 385/55 R22.5; Max. Achslast: 7100 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/70 R22.5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Gewichte
Max. Zuglast: 50.000 kg
Innenraum
Zahl der Sitzplätze: 2
Anzahl der Betten: 2
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: durchschnittlich
Optischer Zustand: gut
- Air horn
- Air suspension
- Beacon(s)
- Disc brakes
- High Beams
- Hydraulics
- Navigation
- NL registration
- Parking Heater
- Sleeper cab
- Sper
- With sliding 5th wheel
- Work lamp(s)
= Dealer information =
Visit our website kişileri göster to see all pictures and detailed vehicle information.
Why Boon Trucks & Trailers:
- Excellent service
- Largest stock of used containerchassis in Europe
- Guidance on exporting/shipping
- Taking care of customs documents
- Transport to ports Antwerpen/Rotterdam/Amsterdam/Zeebrugge - Stacking/loading possible
- Taking care of transit number
- Market prices - Etc, etc, etc..
Sell or trade your own vehicle? Contact us via mail, phone or whatsapp.
Opening hours:
Monday to friday: 8:30 - 18:00
Saturday: on request
kişileri göster
= More information =
General information
Bodywork: Standard tractor
Cab: Highline, single
Registration number: 92-BNJ-1
Serial number: YS2R6X20005348492
Axle configuration
Front axle: Tyre size: 385/55 R22.5; Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Rear axle 1: Tyre size: 385/55 R22.5; Max. axle load: 7100 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 2: Tyre size: 315/70 R22.5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%
Weights
Max. towing weight: 50.000 kg
Interior
Number of seats: 2
Number of beds: 2
Condition
General condition: good
Technical condition: average
Visual appearance: good
- Avec sellette d'attelage glissant
- Balise(s)
- Cabine de couchage
- Chauffage De Stationnement
- Corne de l'air
- Feux De Route
- Freins à disque
- Hydraulique
- Lampe(s) de travail
- La navigation
- NL inscription
- Sper
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Informations générales
Construction: Tracteur standard
Cabine: Highline, simple
Numéro d'immatriculation: 92-BNJ-1
Numéro de série: YS2R6X20005348492
Configuration essieu
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/55 R22.5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 385/55 R22.5; Charge maximale sur essieu: 7100 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/70 R22.5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
Poids
Poids de traction max.: 50.000 kg
Intérieur
Nombre de places assises: 2
Nombre de lits: 2
Condition
État général: bon
État technique: moyen
État optique: bon
- Hydrauliek
- Luchthoorn
- Luchtvering
- Met schuifschotel
- Navigatie
- NL registratie
- Schijfremmen
- Slaapcabine
- Sper
- Standkachel
- Verstralers
- Werklamp(en)
- Zwaailamp(en)
= Bedrijfsinformatie =
Bezoek onze website kişileri göster voor alle foto's en uitgebreide voertuiginformatie.
Waarom Boon Trucks & Trailers
- Uitstekende service
- Grootste aanbod gebruikte containerchassis in Europa
- Begeleiding bij exporteren/verschepen
- Verzorgen douanedocumenten
- Transport haven Antwerpen/Rotterdam/Amsterdam/Zeebrugge
- Stapelen/laden mogelijk
- Verzorgen exportkenteken
- Marktconforme prijzen
- Etc, etc, etc
Uw eigen voertuig verkopen of inruilen?
Mail, bel of app ons.
Openingstijden: ma t/m vr: 8:30 - 18:00 zaterdag: op afspraak
kişileri göster
Kantoor: kişileri göster
Pedro Boon: kişileri göster
Evert de Pagter: kişileri göster
kişileri göster
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Standaard trekker
Cabine: Highline, enkel
Kenteken: 92-BNJ-1
Serienummer: YS2R6X20005348492
Asconfiguratie
Vooras: Bandenmaat: 385/55 R22.5; Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Achteras 1: Bandenmaat: 385/55 R22.5; Max. aslast: 7100 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 2: Bandenmaat: 315/70 R22.5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%
Gewichten
Max. trekgewicht: 50.000 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Aantal bedden: 2
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: goed