Scania R480 / Retarder / AdBlue / Euro6 / 2 X Tank / Parking Airco / NL Çekici

PDF
Scania R480 / Retarder / AdBlue / Euro6 / 2 x Tank / Parking airco / NL çekici - Autoline
Scania R480 / Retarder / AdBlue / Euro6 / 2 x Tank / Parking airco / NL çekici | Görüntü 1 - Autoline
Scania R480 / Retarder / AdBlue / Euro6 / 2 x Tank / Parking airco / NL çekici | Görüntü 2 - Autoline
Scania R480 / Retarder / AdBlue / Euro6 / 2 x Tank / Parking airco / NL çekici | Görüntü 3 - Autoline
Scania R480 / Retarder / AdBlue / Euro6 / 2 x Tank / Parking airco / NL çekici | Görüntü 4 - Autoline
Scania R480 / Retarder / AdBlue / Euro6 / 2 x Tank / Parking airco / NL çekici | Görüntü 5 - Autoline
Scania R480 / Retarder / AdBlue / Euro6 / 2 x Tank / Parking airco / NL çekici | Görüntü 6 - Autoline
Scania R480 / Retarder / AdBlue / Euro6 / 2 x Tank / Parking airco / NL çekici | Görüntü 7 - Autoline
Scania R480 / Retarder / AdBlue / Euro6 / 2 x Tank / Parking airco / NL çekici | Görüntü 8 - Autoline
Scania R480 / Retarder / AdBlue / Euro6 / 2 x Tank / Parking airco / NL çekici | Görüntü 9 - Autoline
Scania R480 / Retarder / AdBlue / Euro6 / 2 x Tank / Parking airco / NL çekici | Görüntü 10 - Autoline
Scania R480 / Retarder / AdBlue / Euro6 / 2 x Tank / Parking airco / NL çekici | Görüntü 11 - Autoline
Scania R480 / Retarder / AdBlue / Euro6 / 2 x Tank / Parking airco / NL çekici | Görüntü 12 - Autoline
Scania R480 / Retarder / AdBlue / Euro6 / 2 x Tank / Parking airco / NL çekici | Görüntü 13 - Autoline
Scania R480 / Retarder / AdBlue / Euro6 / 2 x Tank / Parking airco / NL çekici | Görüntü 14 - Autoline
Scania R480 / Retarder / AdBlue / Euro6 / 2 x Tank / Parking airco / NL çekici | Görüntü 15 - Autoline
Scania R480 / Retarder / AdBlue / Euro6 / 2 x Tank / Parking airco / NL çekici | Görüntü 16 - Autoline
Scania R480 / Retarder / AdBlue / Euro6 / 2 x Tank / Parking airco / NL çekici | Görüntü 17 - Autoline
Scania R480 / Retarder / AdBlue / Euro6 / 2 x Tank / Parking airco / NL çekici | Görüntü 18 - Autoline
Scania R480 / Retarder / AdBlue / Euro6 / 2 x Tank / Parking airco / NL çekici | Görüntü 19 - Autoline
Scania R480 / Retarder / AdBlue / Euro6 / 2 x Tank / Parking airco / NL çekici | Görüntü 20 - Autoline
Scania R480 / Retarder / AdBlue / Euro6 / 2 x Tank / Parking airco / NL çekici | Görüntü 21 - Autoline
Scania R480 / Retarder / AdBlue / Euro6 / 2 x Tank / Parking airco / NL çekici | Görüntü 22 - Autoline
Scania R480 / Retarder / AdBlue / Euro6 / 2 x Tank / Parking airco / NL çekici | Görüntü 23 - Autoline
Scania R480 / Retarder / AdBlue / Euro6 / 2 x Tank / Parking airco / NL çekici | Görüntü 24 - Autoline
Scania R480 / Retarder / AdBlue / Euro6 / 2 x Tank / Parking airco / NL çekici | Görüntü 25 - Autoline
Scania R480 / Retarder / AdBlue / Euro6 / 2 x Tank / Parking airco / NL çekici | Görüntü 26 - Autoline
İlanla ilgileniyor musunuz?
1/26
PDF
€13.950
KDV hariç fiyat
≈ 572.500 TL
Satıcıyla iletişime geç
Marka: Scania
Tip: çekici
Üretim tarihi: 2012-10
İlk tescil: 2012-10-08
Km: 1.168.153 km
Yük kapasitesi: 10.669 kg
Net ağırlık: 8.331 kg
Brüt ağırlık: 19.000 kg
Bulunduğu yer: Hollanda Zaltbommel6530 km ötenizde
Satıcı stok no: Scania R480 2012 Euro6
İlan tarihi: 1 aydan fazla
Açıklama
Kaba ölçüler: uzunluk - 5,96 m, genişlik - 2,55 m
Yakıt deposu: 2 birim, 1.200 l
Motor
Güç: 480 bg (353 kW)
Yakıt: dizel
Hacim: 12.740 cm³
Silindir sayısı: 6
Avro: Euro 6
Vites kutusu
Tip: otomatik
Vites sayısı: 12
Akslar
Aks sayısı: 2
Aks konfigürasyonu: 4x2
Süspansiyon: makas/pnömatik
Aks aralığı: 3.700 mm
İkiz lastik
İlk aks: 315/70R22.5, frenler - disk
İkinci aks: 315/70R22.5, frenler - disk
Frenler
ABS
EBS
İntarder
Retarder
Kabin
Uyuma yeri
Kendiliğinden ısıtmalı
Kliması
Klima
Teyp: CD
Buzdolabı
Hız sabitleme (tempomat)
Takograf
Takometre
Elektrikli camlar
Alarm sistemi
Merkezi kilit
Hız sınırlayıcı
Spoiler
Sis farları
Güneşlik
Ek parçalar
Diferansiyel kilidi
Merkezi yağlama
AdBlue tankı
Durum
Durum: 2.el
Daha fazla bilgi
Renk: beyaz
Ek hizmetler

Daha fazla bilgi — Scania R480 / Retarder / AdBlue / Euro6 / 2 x Tank / Parking airco / NL çekici

Türkçe
- Alüminyum yakıt deposu
- Araç ısıtıcısı
- Dijital takograf
- Disk frenler
- Havalı korna
- Hidrolik direksiyon
- Isıtıcı
- Kabin havalı süspansiyon
- Sleeper cab
- Spot lambaları
- Tavan spoyleri
= Additional options and accessories =

- Air horn
- Aluminium fuel tank
- Cabin air suspension
- Digital tachograph
- Disc brakes
- Passenger seat
- Power steering
- Roof spoiler
- Sleeper cab
- Spotlights
- Vehicle heater

= More information =

General information
Bodywork: Standard tractor
Registration number: 68-BKX-1

Axle configuration
Tyre size: 315/70R22.5
Front axle: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 20%; Tyre profile left outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%

Functional
Make of bodywork: Scania

Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good

Additional information
Please contact Pieter van Hemert for more information
- Алуминиев горивен резервоар
- Въздушно окачване на кабината
- Дискови спирачки
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Пневматичен клаксон
- Прожектори
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
- Усилвател на волана
- Цифров тахограф
- Bodové reflektory
- Digitální tachograf
- Hliníková palivová nádrž
- Kotoučové brzdy
- Posilovač řízení
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Střešní spoiler
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Vzduchová houkačka
- Vzduchové odpružení kabiny
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Aluminium-Kraftstofftank
- Dachspoiler
- Digitaler Tachograph
- Fahrerhaus-Luftfederung
- Fernlicht
- Lufthorn
- Scheibenbremsen
- Schlafkabine
- Servolenkung
- Standheizung

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Aufbau: Standard-SZM
Kennzeichen: 68-BKX-1

Achskonfiguration
Refenmaß: 315/70R22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 20%; Reifen Profil links außen: 20%; Reifen Profil rechts innerhalb: 20%; Reifen Profil rechts außen: 20%

Funktionell
Marke des Aufbaus: Scania

Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Pieter van Hemert, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Aluminiumsbrændstoftank
- Digital fartskriver
- Førerhusluftaffjedring
- Projektører
- Servostyring
- Skivebremser
- Sleeper Cab
- Tagspoiler
- Tryklufthorn
- Varmeapparat
- Varmer

= Yderligere oplysninger =

Generelle oplysninger
Karosseri: Standardtrækker
Registreringsnummer: 68-BKX-1

Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 315/70R22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 20%; Dækprofil venstre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%

Funktionelle
Karosserifabrikat: Scania

Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god

Yderligere oplysninger
Kontakt Pieter van Hemert for yderligere oplysninger
- Αερανάρτηση καμπίνας
- Αεροτομή οροφής
- Δισκόφρενα
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κόρνα αέρα
- Προβολείς
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Ψηφιακός ταχογράφος
- υδραυλικό τιμόνι
= Más opciones y accesorios =

- Bocina de aire
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Dirección asistida
- Estufa
- Frenos de disco
- Luces brillantes
- Spoiler para el techo
- Suspensión neumática de la cabina
- Tacógrafo digital
- Tanque de combustible de aluminio

= Más información =

Información general
Carrocería: Tractor estándar
Matrícula: 68-BKX-1

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 315/70R22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 20%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%

Funcional
Marca carrocería: Scania

Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno

Información complementaria
Póngase en contacto con Pieter van Hemert para obtener más información.
- Ajoneuvon lämmitin
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Digitaalinen ajopiirturi
- Kattospoileri
- Kohdevalot
- Levyjarrut
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Ohjaamon ilmajousitus
- Ohjaustehostin
- Äänimerkki
= Plus d'options et d'accessoires =

- Cabine de couchage
- Chauffage
- Corne à air
- Direction assistée
- Freins à disque
- Lumières vives
- Réservoir de carburant en aluminium
- Spoiler de toit
- Suspension pneumatique de la cabine
- Tachygraphe numérique

= Plus d'informations =

Informations générales
Construction: Tracteur standard
Numéro d'immatriculation: 68-BKX-1

Configuration essieu
Dimension des pneus: 315/70R22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 20%; Sculptures des pneus gauche externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%

Pratique
Marque de construction: Scania

Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon

Informations complémentaires
Veuillez contacter Pieter van Hemert pour plus d'informations
- Aluminijski spremnik goriva
- Digitalni tahograf
- Disk kočnice
- Grijač
- Grijač vozila
- Krovni spojler
- Reflektori
- Servo-upravljač
- Spavaća kabina
- Zračna sirena
- Zračni ovjes kabine
- Alumínium üzemanyagtartály
- Digitális tachográf
- Fülke légrugós felfüggesztése
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Légkürt
- Sleeper Cab
- Spotlámpák
- Szervokormány
- Tetőlégterelő
- Tárcsafékek
- Avvisatore acustico pneumatico
- Fari di profondità
- Freni a disco
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Servosterzo
- Sleeper Cab
- Sospensione pneumatica cabina
- Spoiler per il tetto
- Tachigrafo digitale
= Aanvullende opties en accessoires =

- Aluminium brandstoftank
- Bijrijderstoel
- Dakspoiler
- Dubbele branstoftank
- Koppelschotel
- Luchtgeveerde cabine
- Luchthoorn
- Opberglade
- Passagiersstoel
- Radio/cd/audio systeem
- Schijfremmen
- Slaapcabine
- Slaapplaats
- Standairco
- Standkachel
- Stuurbekrachtiging
- Tachograaf digitaal
- Verstralers

= Bijzonderheden =

Scania R480
Euro6
Retarder
Automaat 2 pedalen
AdBlue
2 x Tank ( 700 + 500 liter )
Koelkast
Airco Climate control
Standkachel
Standairco
Adaptive cruise control
2 x Bed

Standaard trekker

Nette truck

= Bedrijfsinformatie =

Voor meer foto's kijk op: kişileri göster
Weitere Fotos finden Sie unter: kişileri göster
For more photos see: kişileri göster
Para más fotos ver: kişileri göster
Więcej zdjęć znajdziesz na: kişileri göster

= Meer informatie =

Algemene informatie
Opbouw: Standaard trekker
Kenteken: 68-BKX-1

Asconfiguratie
Bandenmaat: 315/70R22.5
Vooras: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 20%; Bandenprofiel linksbuiten: 20%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 20%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 20%

Functioneel
Merk opbouw: Scania

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Pieter van Hemert
- Digital ferdskriver
- Drivstofftank i aluminium
- Førerhus med soveplass
- Luftfjæring i førerhuset
- Lufthorn
- Servostyring
- Skivebremser
- Spotlights
- Takspoiler
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Hamulce tarczowe
- Kabina sypialna
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Pneumatyczne zawieszenie kabiny
- Reflektory
- Spoiler dachowy
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
- Tachograf cyfrowy
- Wspomaganie kierownicy

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Budowa: Standardowy ciągnik
Numer rejestracyjny: 68-BKX-1

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 315/70R22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 20%; Profil opon lewa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%

Funkcjonalność
Marka konstrukcji: Scania

Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Pieter van Hemert
= Opções e acessórios adicionais =

- Aquecedor
- Buzina de ar comprimido
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Direcção assistida
- Holofotes
- Sofagem de parque
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão pneumática da cabina
- Tacógrafo digital
- Travão de discos

= Mais informações =

Informações gerais
Carroçaria: Unidade de tração standard
Número de registo: 68-BKX-1

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 315/70R22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%

Funcional
Marca da carroçaria: Scania

Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom

Informações adicionais
Contacte Pieter van Hemert para obter mais informações
- Aerotermă
- Cabină de dormit
- Claxon pneumatic
- Frâne cu disc
- Proiectoare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Servodirecţie
- Spoiler pavilion
- Suspensie pneumatică a cabinei
- Tahograf digital
- Încălzitor vehicul
= Дополнительные опции и оборудование =

- Алюминиевый топливный бак
- Дисковые тормоза
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пневматическая подвеска кабины
- Пневматический звуковой сигнал
- Спойлер на крыше
- Точечные лампы
- Усилитель рулевого управления
- Цифровой тахограф

= Дополнительная информация =

Общая информация
Кузов: Стандартный седельный тягач
Регистрационный номер: 68-BKX-1

Конфигурация осей
Размер шин: 315/70R22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 20%; Профиль шин левое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%

Функциональность
Марка кузова: Scania

Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее

Дополнительная информация
Свяжитесь с Pieter van Hemert для получения дополнительной информации
- Digitálny tachograf
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína na spanie
- Kotúčové brzdy
- Kúrenie
- Posilňovač riadenia
- Reflektory
- Strešný spojler
- Vyhrievanie vozidla
- Vzduchová húkačka
- Vzduchové odpruženie kabíny
= Extra tillval och tillbehör =

- Bränsletank av aluminium
- Digital färdskrivare
- Hyttluftfjädring
- Kupévärmare
- Servostyrning
- Skivbromsar
- Sovhytt
- Spotlights
- Takspoiler
- Tyfon
- Värmare

= Ytterligare information =

Allmän information
Överbyggnad: Standardtraktor
Registreringsnummer: 68-BKX-1

Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 315/70R22.5
Framaxel: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 20%; Däckprofil lämnades utanför: 20%; Däckprofil innanför höger: 20%; Däckprofil utanför höger: 20%

Funktionell
Fabrikat av karosseri: Scania

Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra

Ytterligare information
Kontakta Pieter van Hemert för mer information
Önemli
Bu teklif bilgi edinme içindir. Lütfen satıcıdan daha kesin bilgi talep edin.
Satın alma ipuçları
Güvenlik ipuçları
Satıcının Doğrulanması

Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.

Fiyat Kontrolü

Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.

Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.

Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.

Şüpheli ön ödeme

En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.

Bu dolandırıcılığın çeşitleri aşağıdakileri içerebilir:
  • Ön ödemenin karta transferi
  • İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
  • “Emanetçi” hesabına transfer
  • Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
  • Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
  • Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
  • Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
  • Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Bir dolandırıcılık mı buldunuz?
Bizi bilgilendirin
Güvenlik ipuçları
PDF
Makine veya araç mı satıyorsunuz?
Bunu bizimle yapabilirsiniz!
Benzer ilanlar
€14.990 ≈ 615.200 TL
2014
986.850 km
Güç 411 bg (302 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 11.127 kg Aks konfigürasyonu 4x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Zaltbommel
Satıcıyla iletişime geç
€14.950 ≈ 613.500 TL
2014
1.098.908 km
Güç 450 bg (331 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 10.609 kg Aks konfigürasyonu 4x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Zaltbommel
Satıcıyla iletişime geç
€13.950 ≈ 572.500 TL
2012
1.254.479 km
Güç 420 bg (309 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 10.770 kg Aks konfigürasyonu 4x2
Hollanda, Zevenhuizen
Satıcıyla iletişime geç
€13.950 ≈ 572.500 TL
2012
1.275.337 km
Güç 441 bg (324 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 12.710 kg Aks konfigürasyonu 4x2
Hollanda, Vuren
Kleyn Trucks
Autoline'da 21 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€18.950 ≈ 777.700 TL
2012
1.458.378 km
Güç 560 bg (412 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 12.120 kg Aks konfigürasyonu 4x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Zaltbommel
Satıcıyla iletişime geç
€13.950 ≈ 572.500 TL
2012
1.429.053 km
Güç 441 bg (324 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 12.710 kg Aks konfigürasyonu 4x2
Hollanda, Vuren
Kleyn Trucks
Autoline'da 21 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€14.900 ≈ 611.500 TL
2013
764.663 km
Güç 440 bg (323 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 11.400 kg Aks konfigürasyonu 4x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Geleen
Satıcıyla iletişime geç
€14.500 ≈ 595.100 TL
2011
1.544.000 km
Güç 500 bg (368 kW) Avro Euro 5 Aks konfigürasyonu 4x2
Hollanda, Nieuwendijk
Satıcıyla iletişime geç
€14.500 ≈ 595.100 TL
2011
1.505.000 km
Güç 500 bg (368 kW) Avro Euro 5 Aks konfigürasyonu 4x2
Hollanda, Nieuwendijk
Satıcıyla iletişime geç
€12.950 ≈ 531.500 TL
2013
914.554 km
Güç 360 bg (265 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 11.260 kg Aks konfigürasyonu 4x2
Hollanda, Vuren
Kleyn Trucks
Autoline'da 21 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€14.950 ≈ 613.500 TL
2011
703.097 km
Güç 440 bg (323 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel
Hollanda, Etten-Leur
Trucks Roosendaal B.V.
Autoline'da 10 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€14.500 ≈ 595.100 TL
2011
1.548.000 km
Güç 500 bg (368 kW) Avro Euro 5 Aks konfigürasyonu 4x2
Hollanda, Nieuwendijk
Satıcıyla iletişime geç
€13.900 ≈ 570.400 TL
2013
853.000 km
Güç 440 bg (323 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 10.787 kg Aks konfigürasyonu 4x2
Hollanda, Nieuwendijk
Satıcıyla iletişime geç
€12.900 ≈ 529.400 TL
2011
922.000 km
Güç 440 bg (323 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Aks konfigürasyonu 4x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Ede
Satıcıyla iletişime geç
€12.950 ≈ 531.500 TL
2013
1.026.585 km
Güç 360 bg (265 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 11.846 kg Aks konfigürasyonu 4x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Mook
Satıcıyla iletişime geç
€14.500 ≈ 595.100 TL
2011
843.096 km
Güç 420 bg (309 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 11.780 kg Aks konfigürasyonu 4x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Velddriel
Satıcıyla iletişime geç
€12.000 ≈ 492.500 TL
2012
1.053.891 km
Güç 440 bg (323 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Aks konfigürasyonu 6x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, De Lutte
Satıcıyla iletişime geç
€14.950 ≈ 613.500 TL
2014
965.368 km
Güç 450 bg (331 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 10.697 kg Aks konfigürasyonu 4x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Zaandam
Satıcıyla iletişime geç
€16.950 ≈ 695.600 TL
2013
1.071.842 km
Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 12.305 kg Aks konfigürasyonu 4x2
Hollanda, Zevenhuizen
Satıcıyla iletişime geç
€10.750 ≈ 441.200 TL
2011
1.408.132 km
Güç 420 bg (309 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 10.675 kg Aks konfigürasyonu 4x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Ulft
Satıcıyla iletişime geç