MAN TGX 26.460 6X2 EURO 6 + RETARDER - ONLY 643.422 KM Çekici

PDF
MAN TGX 26.460 6X2 EURO 6 + RETARDER - ONLY 643.422 KM çekici - Autoline
MAN TGX 26.460 6X2 EURO 6 + RETARDER - ONLY 643.422 KM çekici | Görüntü 1 - Autoline
MAN TGX 26.460 6X2 EURO 6 + RETARDER - ONLY 643.422 KM çekici | Görüntü 2 - Autoline
MAN TGX 26.460 6X2 EURO 6 + RETARDER - ONLY 643.422 KM çekici | Görüntü 3 - Autoline
MAN TGX 26.460 6X2 EURO 6 + RETARDER - ONLY 643.422 KM çekici | Görüntü 4 - Autoline
MAN TGX 26.460 6X2 EURO 6 + RETARDER - ONLY 643.422 KM çekici | Görüntü 5 - Autoline
MAN TGX 26.460 6X2 EURO 6 + RETARDER - ONLY 643.422 KM çekici | Görüntü 6 - Autoline
MAN TGX 26.460 6X2 EURO 6 + RETARDER - ONLY 643.422 KM çekici | Görüntü 7 - Autoline
MAN TGX 26.460 6X2 EURO 6 + RETARDER - ONLY 643.422 KM çekici | Görüntü 8 - Autoline
MAN TGX 26.460 6X2 EURO 6 + RETARDER - ONLY 643.422 KM çekici | Görüntü 9 - Autoline
MAN TGX 26.460 6X2 EURO 6 + RETARDER - ONLY 643.422 KM çekici | Görüntü 10 - Autoline
MAN TGX 26.460 6X2 EURO 6 + RETARDER - ONLY 643.422 KM çekici | Görüntü 11 - Autoline
MAN TGX 26.460 6X2 EURO 6 + RETARDER - ONLY 643.422 KM çekici | Görüntü 12 - Autoline
MAN TGX 26.460 6X2 EURO 6 + RETARDER - ONLY 643.422 KM çekici | Görüntü 13 - Autoline
MAN TGX 26.460 6X2 EURO 6 + RETARDER - ONLY 643.422 KM çekici | Görüntü 14 - Autoline
MAN TGX 26.460 6X2 EURO 6 + RETARDER - ONLY 643.422 KM çekici | Görüntü 15 - Autoline
MAN TGX 26.460 6X2 EURO 6 + RETARDER - ONLY 643.422 KM çekici | Görüntü 16 - Autoline
MAN TGX 26.460 6X2 EURO 6 + RETARDER - ONLY 643.422 KM çekici | Görüntü 17 - Autoline
MAN TGX 26.460 6X2 EURO 6 + RETARDER - ONLY 643.422 KM çekici | Görüntü 18 - Autoline
MAN TGX 26.460 6X2 EURO 6 + RETARDER - ONLY 643.422 KM çekici | Görüntü 19 - Autoline
MAN TGX 26.460 6X2 EURO 6 + RETARDER - ONLY 643.422 KM çekici | Görüntü 20 - Autoline
MAN TGX 26.460 6X2 EURO 6 + RETARDER - ONLY 643.422 KM çekici | Görüntü 21 - Autoline
İlanla ilgileniyor musunuz?
1/21
PDF
€18.950
KDV hariç fiyat
≈ 902.900 TL
Satıcıyla iletişime geç
Marka: MAN
Tip: çekici
Üretim tarihi: 2017-09
İlk tescil: 2017-09
Km: 643.422 km
Yük kapasitesi: 17.363 kg
Net ağırlık: 8.637 kg
Brüt ağırlık: 26.000 kg
Bulunduğu yer: Hollanda Groot-Ammers6498 km to "United States/Columbus"
Satıcı stok no: MA758652
İlan tarihi: 29 Tem 2025
Motor
Güç: 460 bg (338 kW)
Yakıt: dizel
Hacim: 12.419 cm³
Silindir sayısı: 6
Avro: Euro 6
Vites kutusu
Tip: otomatik
Akslar
Aks sayısı: 3
Aks konfigürasyonu: 6x2
Süspansiyon: makas/pnömatik
İkiz lastik
İlk aks: 315/70R22.5, frenler - disk
İkinci aks: 315/70R22.5, frenler - disk
Üçüncü aks: 315/70R22.5, frenler - disk
Frenler
ABS
Retarder
Kabin ve konfor
Hız sabitleme (tempomat)
Buzdolabı
Elektrikli aynalar
Spoiler
Güneşlik
Kabin
Uyuma yeri
İlave seçenekler
Kliması
Elektrikli camlar
Güvenlik özellikleri
Merkezi kilit
Hız sınırlayıcı
Diferansiyel kilidi
Optik
Sis farları
Ek parçalar
AdBlue tankı
Durum
Durum: 2.el
Daha fazla bilgi
Renk: beyaz

Daha fazla bilgi — MAN TGX 26.460 6X2 EURO 6 + RETARDER - ONLY 643.422 KM çekici

Türkçe
- Alüminyum yakıt deposu
- Sleeper cab
- Tavan spoyleri
= Additional options and accessories =

- Aluminium fuel tank
- Roof spoiler
- Sleeper cab
- Spoilers

= Dealer information =

we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.

= More information =

Bodywork: Standard tractor
Tyre size: 315/70R22.5
Front axle: Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Rear axle 1: Max. axle load: 7500 kg; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Rear axle 2: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 10%; Tyre profile left outer: 10%; Tyre profile right outer: 10%; Tyre profile right outer: 10%; Reduction: single reduction
Please contact Rene Jerphanion or Sven Rommens for more information
- Алуминиев горивен резервоар
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
- Hliníková palivová nádrž
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Střešní spoiler
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Aluminium-Kraftstofftank
- Dachspoiler
- Schlafkabine

= Weitere Informationen =

Aufbau: Standard-SZM
Refenmaß: 315/70R22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 7500 kg; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 10%; Reifen Profil links außen: 10%; Reifen Profil rechts innerhalb: 10%; Reifen Profil rechts außen: 10%; Reduzierung: einfach reduziert
Wenden Sie sich an Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Aluminiumsbrændstoftank
- Sleeper Cab
- Tagspoiler

= Yderligere oplysninger =

Karosseri: Standardtrækker
Dækstørrelse: 315/70R22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 10%; Dækprofil venstre udvendige: 10%; Dækprofil højre udvendige: 10%; Dækprofil højre udvendige: 10%; Reduktion: enkeltreduktion
- Αεροτομή οροφής
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
= Más opciones y accesorios =

- Cabina de dormir
- Spoiler para el techo
- Tanque de combustible de aluminio

= Más información =

Carrocería: Tractor estándar
Tamaño del neumático: 315/70R22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 10%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 10%; Dibujo del neumático derecha exterior: 10%; Dibujo del neumático derecha exterior: 10%; Reducción: reducción sencilla
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Kattospoileri
- Makuutilallinen ohjaamo
= Plus d'options et d'accessoires =

- Cabine de couchage
- Réservoir de carburant en aluminium
- Spoiler de toit
- Spoilers

= Plus d'informations =

Construction: Tracteur standard
Dimension des pneus: 315/70R22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 10%; Sculptures des pneus gauche externe: 10%; Sculptures des pneus droit externe: 10%; Sculptures des pneus droit externe: 10%; Réduction: réduction simple
- Aluminijski spremnik goriva
- Krovni spojler
- Spavaća kabina
= További opciók és tartozékok =

- Alumínium üzemanyagtartály
- Sleeper Cab
- Tetőlégterelő

= További információk =

Felépítmény: Standard vontató
Gumiabroncs mérete: 315/70R22.5
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 80%; Gumiabroncs profilja jobbra: 80%
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 7500 kg; Gumiabroncs profilja balra: 60%; Gumiabroncs profilja jobbra: 60%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 11500 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 10%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 10%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 10%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 10%; Csökkentés: egyszeres csökkentés
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
- Spoiler per il tetto
= Aanvullende opties en accessoires =

- Aluminium brandstoftank
- Dakspoiler
- Slaapcabine
- Spoilers
- Zendapparatuur

= Bedrijfsinformatie =

Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.

= Meer informatie =

Opbouw: Standaard trekker
Bandenmaat: 315/70R22.5
Vooras: Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras 1: Max. aslast: 7500 kg; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras 2: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 10%; Bandenprofiel linksbuiten: 10%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 10%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 10%; Reductie: enkelvoudige reductie
Neem voor meer informatie contact op met Rene Jerphanion of Sven Rommens
- Drivstofftank i aluminium
- Førerhus med soveplass
- Takspoiler
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina sypialna
- Spoiler dachowy

= Więcej informacji =

Budowa: Standardowy ciągnik
Rozmiar opon: 315/70R22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 10%; Profil opon lewa zewnętrzna: 10%; Profil opon prawa zewnętrzna: 10%; Profil opon prawa zewnętrzna: 10%; Redukcja: redukcja pojedyncza
= Opções e acessórios adicionais =

- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Spoiler de tejadilho

= Mais informações =

Carroçaria: Unidade de tração standard
Tamanho dos pneus: 315/70R22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 7500 kg; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 10%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 10%; Perfil do pneu exterior direito: 10%; Perfil do pneu exterior direito: 10%; Redução: redução simples
- Cabină de dormit
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Spoiler pavilion
= Дополнительные опции и оборудование =

- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Спойлер на крыше

= Дополнительная информация =

Кузов: Стандартный седельный тягач
Размер шин: 315/70R22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 10%; Профиль шин левое внешнее: 10%; Профиль шин правое внешнее: 10%; Профиль шин правое внешнее: 10%; Редуктор: один редуктор
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína na spanie
- Strešný spojler
= Extra tillval och tillbehör =

- Bränsletank av aluminium
- Sovhytt
- Takspoiler

= Ytterligare information =

Överbyggnad: Standardtraktor
Däckets storlek: 315/70R22.5
Framaxel: Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%
Bakaxel 1: Max. axellast: 7500 kg; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Bakaxel 2: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 10%; Däckprofil lämnades utanför: 10%; Däckprofil innanför höger: 10%; Däckprofil utanför höger: 10%; Minskning: enda minskning
Önemli
Bu teklif bilgi edinme içindir. Lütfen satıcıdan daha kesin bilgi talep edin.
Satın alma ipuçları
Güvenlik ipuçları
Satıcının Doğrulanması

Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.

Fiyat Kontrolü

Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.

Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.

Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.

Şüpheli ön ödeme

En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.

Bu dolandırıcılığın çeşitleri aşağıdakileri içerebilir:
  • Ön ödemenin karta transferi
  • İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
  • “Emanetçi” hesabına transfer
  • Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
  • Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
  • Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
  • Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
  • Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Bir dolandırıcılık mı buldunuz?
Bizi bilgilendirin
Güvenlik ipuçları
PDF
Makine veya araç mı satıyorsunuz?
Bunu bizimle yapabilirsiniz!
Benzer ilanlar
€17.950 ≈ 855.200 TL
2018
708.594 km
Güç 460 bg (338 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 17.628 kg Aks konfigürasyonu 6x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Groot-Ammers
RH Trucks BV
Autoline'da 10 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€21.950 ≈ 1.046.000 TL
2018
822.591 km
Güç 420 bg (309 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 16.900 kg Aks konfigürasyonu 6x2 Süspansiyon pnömatik/pnömatik
Hollanda, Groot-Ammers
RH Trucks BV
Autoline'da 10 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€18.750 ≈ 893.300 TL
2019
578.395 km
Güç 460 bg (338 kW) Yakıt dizel Aks konfigürasyonu 4x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Groot-Ammers
RH Trucks BV
Autoline'da 10 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€15.900 ≈ 757.500 TL
2017
581.400 km
Güç 460 bg (338 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Aks konfigürasyonu 4x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Ede
JB Trading bv
Autoline'da 11 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€15.900 ≈ 757.500 TL
2017
554.000 km
Güç 460 bg (338 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Aks konfigürasyonu 4x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Ede
JB Trading bv
Autoline'da 11 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€15.900 ≈ 757.500 TL
2017
598.000 km
Güç 460 bg (338 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Aks konfigürasyonu 4x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Ede
JB Trading bv
Autoline'da 11 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€25.950 ≈ 1.236.000 TL
2017
603.825 km
Güç 500 bg (368 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 16.250 kg Aks konfigürasyonu 6x4 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Groot-Ammers
RH Trucks BV
Autoline'da 10 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€16.900 ≈ 805.200 TL
2017
844.000 km
Yük kapasitesi 11.421 kg Aks konfigürasyonu 4x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Nijmegen
Prince Trucks
Autoline'da 9 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€14.900 ≈ 709.900 TL
2017
644.000 km
Güç 460 bg (338 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Aks konfigürasyonu 4x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Ede
JB Trading bv
Autoline'da 11 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€14.900 ≈ 709.900 TL
2017
665.000 km
Güç 460 bg (338 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Aks konfigürasyonu 4x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Ede
JB Trading bv
Autoline'da 11 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€16.900 ≈ 805.200 TL
2018
631.000 km
Güç 500 bg (368 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Aks konfigürasyonu 4x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Ede
JB Trading bv
Autoline'da 11 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€16.950 ≈ 807.600 TL
2017
745.567 km
Güç 460 bg (338 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 13.081 kg Aks konfigürasyonu 4x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Maarssen
Wakker Trading International B.V.
Autoline'da 5 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€16.900 ≈ 805.200 TL
2018
642.000 km
Güç 460 bg (338 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Aks konfigürasyonu 4x2 Süspansiyon makas/pnömatik Sürücü tipi Arkadan İtiş
Hollanda, Ede
JB Trading bv
Autoline'da 11 yıl
Satıcıyla iletişime geç