MAN TGX 18.460 XLX Retarder 420.680KM!! 2x Tank NL Truck Çekici


















































Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.
Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.
Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.
Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.
En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.
- Ön ödemenin karta transferi
- İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
- “Emanetçi” hesabına transfer
- Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
- Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
- Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
- Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
- Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Satıcı iletişim bilgileri


















- AdBlue sistemi
- Alüminyum yakıt deposu
- Araç kiti
- Araç ısıtıcısı
- Euro 6
- Havalı süspansiyon
- Isıtıcı
- Sleeper cab
- Tavan spoyleri
- 4x2
- Ad-Blue
- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Car kit
- EURO 6
- Roof spoiler
- Sleeper cab
- Steering axle
- Vehicle heater
= Remarks =
MAN TGX 18.460
Bouwjaar 05/2018
XLX Cabine
420.680KM
EURO 6
ZF-Intarder
2x brandstof tank
Adaptive cruise control
Top conditie - NL Truck
= Dealer information =
We sell our trucks & trailers including export documents + transfer plates and Insurance for 14 days driving.
All pictures of this trucks at hesselink-trucks.nl
= More information =
Bodywork: Volume tractor
Front axle: Steering; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 70%
Rear axle: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Damages: none
Registration number: 82-BKZ-7
Please contact John Hesselink or Christel Hesselink for more information
- Euro 6
- Алуминиев горивен резервоар
- Въздушно окачване
- Комплект за автомобил
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Система AdBlue
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
- Euro 6
- Hliníková palivová nádrž
- Sada do auta
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Střešní spoiler
- Systém AdBlue
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Vzduchové odpružení
- 4x2
- Ad-Blue
- Aluminium-Kraftstofftank
- Carkit
- Dachspoiler
- EURO 6
- Lenkachse
- Luftfederung
- Schlafkabine
- Standheizung
= Anmerkungen =
MAN TGX 18.460
Bouwjaar 05/2018
XLX Cabine
420.680KM
EURO 6
ZF-Intarder
2x brandstof tank
Adaptive cruise control
Top conditie - NL Truck
= Firmeninformationen =
Kontaktieren Sie uns für weitere Informationen!
= Weitere Informationen =
Aufbau: Volumen-SZM
Vorderachse: Gelenkt; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 70%
Hinterachse: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Schäden: keines
Kennzeichen: 82-BKZ-7
Wenden Sie sich an John Hesselink oder Christel Hesselink, um weitere Informationen zu erhalten.
- 4x2
- AdBlue-system
- Aluminiumsbrændstoftank
- Bilsæt
- Euro 6
- Luftaffjedring
- Sleeper Cab
- Tagspoiler
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Volumentrækker
Foraksel: Styretøj; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 70%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Registreringsnummer: 82-BKZ-7
- Euro 6
- Αερανάρτηση
- Αεροτομή οροφής
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κιτ αυτοκινήτου
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Σύστημα AdBlue
- 4x2
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Estufa
- Euro 6
- Kit auto
- Sistema AdBlue
- Spoiler para el techo
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Carrocería: Tractor de gran volumen
Eje delantero: Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Daños: ninguno
Matrícula: 82-BKZ-7
- AdBlue-järjestelmä
- Ajoneuvon lämmitin
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Autosarja
- Euro 6
- Ilmajousitus
- Kattospoileri
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- 4x2
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Euro 6
- Kit auto
- Réservoir de carburant en aluminium
- Spoiler de toit
- Suspension pneumatique
- Système AdBlue
= Remarques =
MAN TGX 18.460
Bouwjaar 05/2018
XLX Cabine
420.680KM
EURO 6
ZF-Intarder
2x brandstof tank
Adaptive cruise control
Top conditie - NL Truck
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur de volume
Essieu avant: Direction; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 70%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Dommages: aucun
Numéro d'immatriculation: 82-BKZ-7
- Aluminijski spremnik goriva
- Euro 6
- Grijač
- Grijač vozila
- Komplet za automobil
- Krovni spojler
- Spavaća kabina
- Sustav AdBlue
- Zračni ovjes
- AdBlue rendszer
- Alumínium üzemanyagtartály
- Autós készlet
- Euro 6
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Légrugós felfüggesztés
- Sleeper Cab
- Tetőlégterelő
- Euro 6
- Kit auto
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sistema Adblue
- Sleeper Cab
- Sospensioni pneumatiche
- Spoiler per il tetto
- 2 Bedden
- 4x2
- Ad-Blue
- Aluminium brandstoftank
- Carkit
- Dakspoiler
- EURO 6
- Luchtvering
- Slaapcabine
- Spoilers
- Standkachel
- Stuuras
= Bijzonderheden =
MAN TGX 18.460
Bouwjaar 05/2018
XLX Cabine
420.680KM
EURO 6
ZF-Intarder
2x brandstof tank
Adaptive cruise control
Top conditie - NL Truck
= Bedrijfsinformatie =
Dit voertuig financieren? Geen probleem. Wij regelen snel een scherpe financial lease voor u op 12, 24, 36, 48 of 60 maanden.
Bekijk alle foto's van dit voertuig op hesselink-trucks.nl
= Meer informatie =
Opbouw: Volumetrekker
Vooras: Meesturend; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 70%
Achteras: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Schade: schadevrij
Kenteken: 82-BKZ-7
Neem voor meer informatie contact op met John Hesselink of Christel Hesselink
- AdBlue-system
- Bilsett
- Drivstofftank i aluminium
- Euro 6
- Førerhus med soveplass
- Luftfjæring
- Takspoiler
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- 4x2
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Euro 6
- Kabina sypialna
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Spoiler dachowy
- Sterowanie głosem
- Układ płynu AdBlue
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Budowa: Ciągnik transportu wielkogabarytowego
Oś przednia: Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 70%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Uszkodzenia: brak
Numer rejestracyjny: 82-BKZ-7
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Witek Kempa
- 4x2
- Aquecedor
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Euro 6
- Kit para automóvel
- Sistema de AdBlue
- Sofagem de parque
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Carroçaria: Acionamento do volume
Eixo dianteiro: Direção; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 70%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Danos: nenhum
Número de registo: 82-BKZ-7
- Aerotermă
- Cabină de dormit
- Euro 6
- Kit auto
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Sistem AdBlue
- Spoiler pavilion
- Suspensie pneumatică
- Încălzitor vehicul
- 4x2
- Euro 6
- Автомобильный комплект
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пневматическая подвеска
- Система AdBlue
- Спойлер на крыше
= Дополнительная информация =
Кузов: Объемный седельный тягач
Передний мост: Рулевое управление; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 70%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Регистрационный номер: 82-BKZ-7
Свяжитесь с Witek Kempa для получения дополнительной информации
- Euro 6
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Strešný spojler
- Systém AdBlue
- Súprava do vozidla
- Vyhrievanie vozidla
- Vzduchové odpruženie
- 4x2
- AdBlue-system
- Bilsats
- Bränsletank av aluminium
- Euro 6
- Kupévärmare
- Luftfjädring
- Sovhytt
- Takspoiler
- Värmare
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Volymtraktor
Framaxel: Styrning; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 70%
Bakaxel: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Skada på fordon: skadefri
Registreringsnummer: 82-BKZ-7